Автор |
Съобщение |
sasho_n2
|
Заглавие: Перката на радиатора Публикувано на: 22 Юни 2006, 18:18 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 27 Фев 2006, 11:49 Мнения: 1511 Местоположение: София Овча Купел1
Кара: Lancia, Alfa Romeo 159
|
Здравейте колеги! Колата ми прегрява и перката на радиатора не иска да почне да се върти.Можете ли да ми кажете от какво би могло да стане така? Благодаря!
_________________ Lancia Delta II 1,6 i.e., 75 ph. Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "
|
|
|
|
|
mariobg
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Юни 2006, 18:22 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13 Мнения: 5736 Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
|
1-во - Бушон - 25 ампера беше май
2-ро - Твоята перка е с две скорости - Реостат, едно такова намира се на пластмасата на самата перка, проследи кабелите и ще го видиш, най-вероятно ти е умряла първа скорост...
п.с. Колегите ще допълват след мен 100%
_________________ Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97 Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94 Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
|
|
|
|
|
sasho_n2
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Юни 2006, 18:34 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 27 Фев 2006, 11:49 Мнения: 1511 Местоположение: София Овча Купел1
Кара: Lancia, Alfa Romeo 159
|
Да,мерси а ако е изгоряла 1 скорост какво трябва да правя?
А,и още нещо.Лампата check ми свети постоянно сега като запаля колата.
_________________ Lancia Delta II 1,6 i.e., 75 ph. Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "
|
|
|
|
|
fifo
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Юни 2006, 18:40 |
|
Регистриран на: 11 Май 2006, 21:11 Мнения: 940 Местоположение: София
|
на мен ми се беше стопило едно нещо дето му викат блок за управление на перката на радиатора и климатроника
дано не е това че ако не може да се закърпи трудно се намира втора употреба, а новия е много скъп
_________________ we all have wings, but some of us don't know why
fulvia s2 coupe, delta HFturbo, T25 d4d ex - 145 jr, Y 1.2, r 620 sdi, dedra 1.8, 126 p
|
|
|
|
|
the fan
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Юни 2006, 20:16 |
|
Регистриран на: 28 Яну 2005, 13:50 Мнения: 404 Местоположение: София, Гео Милев
|
В последно време включва ли ти се изобщо перката? Може и датчика да ти е заминал. Провери го.
Лошото е че от много неща може да не се върти перката. Блока за пускане на перката се намира под един черен капак закрепен на стената между двигателя и купето , точно зад всмукателния колектор , ако ти се занимава , може и с него да си поиграеш да видиш стига ли ток и ако елиминираш релетата дали ще се завърти перката.
_________________ Lancia Dedra Integrale HF
Lancia Dedra 1.6 16v SW
|
|
|
|
|
sasho_n2
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Юни 2006, 21:19 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 27 Фев 2006, 11:49 Мнения: 1511 Местоположение: София Овча Купел1
Кара: Lancia, Alfa Romeo 159
|
Ами перката изключи по едно време днес като карах и колата вдигна температура и после не щя да се включи пак
_________________ Lancia Delta II 1,6 i.e., 75 ph. Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "
|
|
|
|
|
syscop
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Юни 2006, 22:00 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 23 Юли 2005, 20:53 Мнения: 270 Местоположение: Велико Търново
Кара: AR 166 2.0 TS '98 Lancia Delta II 2000 16V '93
|
При пуснат климатроник перката върти ли ?
_________________ AR 166 2.0 TS '98 Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93
Последна промяна syscop на 22 Юни 2006, 22:23, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
i_v_ivanov
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Юни 2006, 22:05 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36 Мнения: 2804 Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799 http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
|
В долния десен ъгъл на радиатора имаш един датчик от който зависи включването на
първа скорост на перката - ако се е скапал - извади клемите - намери си един бушон
25 или 30 ампера и го включи на неговото място.
От този момент вентилатора ще се включва директно на високи обороти.
УСПЕХ !
_________________ ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"
|
|
|
|
|
sasho_n2
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Юни 2006, 22:52 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 27 Фев 2006, 11:49 Мнения: 1511 Местоположение: София Овча Купел1
Кара: Lancia, Alfa Romeo 159
|
syscop,аз нямам климатроник Иначе благодаря ви са съветите
_________________ Lancia Delta II 1,6 i.e., 75 ph. Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "
|
|
|
|
|
Tanuco
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Юни 2006, 00:00 |
|
Регистриран на: 04 Яну 2005, 01:32 Мнения: 769 Местоположение: София
|
Миналата година се борих с тоз проблем:)
1.Виж първо реостата на радиатора, както казват колегите.
2. Бушонът е 30А, поне на Дедрата и се намира именно в таз черна кутия, която е между колекторите и купето, но е П образен и май е по-трудно да се намери, но при мен се реши проблема като му пуснаха два кабела и сега е вързан стандартен 30А и няма проблем.
3. Има вариант и да е изгорял моторът на перката, за съжаление е капсулован и не се оправя. На Дедрата стават перки от Алфа 164(май в момента съм с такава) и от Темпра.
_________________ Lancia Dedra 1.8 i.e.LE
Nissan Primera P11 2.0TD
http://www.verticalworldbg.com
|
|
|
|
|
Disco
|
Заглавие: Публикувано на: 27 Юни 2006, 09:21 |
|
Регистриран на: 06 Ное 2004, 17:01 Мнения: 264 Местоположение: Пазарджик
Кара: FiatSedici 1,9td, Lancia Dedra 1,9 td
|
А на мен пък перката на радиатора ми се включва само за около 1-2 секунди и веднага се изключва. Ако температурата се качи над 100 градуса, вече въобще не се включва. Пускам климатроника за да я задействам, ама нали и той товари допълнително, та резултата е почти никакъв. От какво може да е този проблем?
_________________ Fiat Sedici 1,9 td 2007 Lancia Dedra SW 1.9 TD, 1998 ex - Lancia Dedra 2.0ie, 1990 ex - Fiat Regata 85, 1.5 1986 http://www.magazinbilka.com
Последна промяна Disco на 27 Юни 2006, 16:13, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
Delta HF
|
Заглавие: Публикувано на: 27 Юни 2006, 14:58 |
|
Регистриран на: 13 Мар 2006, 22:20 Мнения: 57 Местоположение: София
|
При мен перката се включваше чак при 110градуса, смених датчика който е на радиатора и всичко се оправи. Преди да го сменя за да неми загрява колата карах само на климатик и нямах никакви проблеми.
_________________ Lancia Delta 2.0 16V 1995
|
|
|
|
|
fifo
|
Заглавие: Публикувано на: 27 Юни 2006, 15:40 |
|
Регистриран на: 11 Май 2006, 21:11 Мнения: 940 Местоположение: София
|
това започна да прилича на форум на шкодистите от онези по-старите чешки модели дето се запъваха на всеки по-сериозен баир и спираха за по бира докато се поохлади моторетката с отворен заден капак.
майтапа настрана, този проблем май го имат 90% от собсвениците на италиански возила. интересно ми е дали съществува и при новите модели - lybra, ypsilon etc....
_________________ we all have wings, but some of us don't know why
fulvia s2 coupe, delta HFturbo, T25 d4d ex - 145 jr, Y 1.2, r 620 sdi, dedra 1.8, 126 p
|
|
|
|
|
Delta HF
|
Заглавие: Публикувано на: 27 Юни 2006, 23:33 |
|
Регистриран на: 13 Мар 2006, 22:20 Мнения: 57 Местоположение: София
|
Оправило се ама друг път , сега перката се включва на 105 градуса работи малко и спира градусите си остават същите. За да ги сваля на 90 карам с включен климати. Явно трябва да търся проблема на другаде.
_________________ Lancia Delta 2.0 16V 1995
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Юни 2006, 00:21 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
Маса.Там е проблема.Перките си работят всичко е наред,но градусите на таблото не са верни.Цяла глава свалях заради тези градуси,а то било кабел.Някъде бях описал цялата история за тези показания.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
Disco
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Юни 2006, 00:53 |
|
Регистриран на: 06 Ное 2004, 17:01 Мнения: 264 Местоположение: Пазарджик
Кара: FiatSedici 1,9td, Lancia Dedra 1,9 td
|
Don_Pakito, дали проблема за който писахме аз и Delta HF в по-горното си мнение може да е само от масата? Защото перката се включва много за кратко и спира без да е охладила почти нищо. Според мен ако е лоша масата, май няма да се включи изобщо. Дори и уредите да дават грешни показания, нещо хич не ми се вижда нормално това бързо включване-изключване. Възможно ли е да се претоварва някакво реле или нещо подобно?
_________________ Fiat Sedici 1,9 td 2007 Lancia Dedra SW 1.9 TD, 1998 ex - Lancia Dedra 2.0ie, 1990 ex - Fiat Regata 85, 1.5 1986 http://www.magazinbilka.com
|
|
|
|
|
Delta HF
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Юни 2006, 00:57 |
|
Регистриран на: 13 Мар 2006, 22:20 Мнения: 57 Местоположение: София
|
Искаш да кажеш че уреда не отчита вярно, а възможно ли е до 90 да е верен а след това да започва да лъже, защото при показание 105 ако релните са 95 то при извънградско примерно уреда ми показва 75-80 значи реално е 65-70, а термостата ми е нов. А къде се намира тая маса за която говориш , че немога да ти намеря темата.
_________________ Lancia Delta 2.0 16V 1995
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Юни 2006, 15:24 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
Значи моята история е такава че колата започна да държи по-високи градуси на водата.От там се почна ходене по сервизи Става въпрос за дедра 2.0. с дигит, табло.Първо сменихме няколко термостата и няколко датчика на перката но колата продължаваше да държи високи градуси.Това действие се развива около една година като аз си карам дедрата с високите градуси и обикалям майстори и сервизи.Накрая мозъците решиха,че е гарнитура на главата и леко духала в антифриза.Аз не се съгласих,но трябваше да махаме главата.През цялото време колата върви като луда пали си и няма друг проблем.Аз им казвах,че с изгоряла гарнитура не мога да карам една година и дедрата да вдига 200 без проблем,но само това остана.Свалихме главата естествено гарнитурата си беше добре,сменихме гумички,шлайфане,качваме я пак нов термостат и датчик на перката за всеки случай и пак перката включва на 112 градуса и аз щях да падна.Тръгнах си с празни джобове и като се прибрах и махнах термостата,че трябваше да ходя на море.Тръгвам за морето и на тунела пускам фаровете и ми направи впечатление,че темп.на маслото рязко се покачи от там гледам водата 120гр. и онемях.Колата няма термостат а грее.Като отворих капака всичко си е наред.Направих си извод че като се пуснат фаровете или друг консуматор уредите показват друго.Отидох пак в сервиз казах какво е положението и за 15лв. всичко си дойде на мястото.Казаха че е мръсна маса,но къде е не знам.Сложих обратно термостата и колата повече от 98градуса не вдигна.При каране на дълго стоеше 89-92гр.Не искам да ви пдвеждам,но това беше проблема при мен.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
Delta HF
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Юни 2006, 23:25 |
|
Регистриран на: 13 Мар 2006, 22:20 Мнения: 57 Местоположение: София
|
Намерих проблема-клеясали букси на кабелита влизащи в реостата(съпротивлениета за първата степен) и сега всичко е ОК. Прегледайте всичко по системата, отнема петнайсетина минути и ще намерите отговорите и на вашите проблеми.
_________________ Lancia Delta 2.0 16V 1995
|
|
|
|
|
syscop
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Юни 2006, 23:31 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 23 Юли 2005, 20:53 Мнения: 270 Местоположение: Велико Търново
Кара: AR 166 2.0 TS '98 Lancia Delta II 2000 16V '93
|
Това дето е на радиатора ли ?
_________________ AR 166 2.0 TS '98 Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93
|
|
|
|
|
|