Колеги, имам няколко проблеми около бабичката ,които няма ка кда ги проверя в мануалите за дедра и ще съм много блаогдарен ако ми помогнете като ме осветлите...
1. Най-важното от всико е как се сваля турбината или изпускателния коленктор? От това което виждам, за да развия топлия охлюв от колектора, трябва колектора да е свален от главата, а за да развия колектора от главата ми пречи същия този охлюв или по-точно фланеца с който се хваща към клектора?! Това звучи безумно, защото ако е така значи трябва при всяко сваляне на турбо или колектор да се сваля главата, което не вярвам да е измислено да се случва...
2. Но не по-малко важно е луфта и във седалките и в облегалките отпред, което ме дразни неимоверно много, някой има ли представа от какво се получава и има ли го масово при колегите или е само при мен, както и поправимо ли е . Аз свалях страничните пластмаси от външната страна на шофьорската седалка, не видях нищо разхлабено, просто има някакви супер досадни хлабини в релсите на седалката, които изглеждат непоправими, но се надявам вие колеги да ме опровергаете.
3. И последно - стрелката на оборотомера ми подскача когато подам газ почти винаги, иначе когато задържа на определени обороти или е на празен ход си показва точно, ааа и освен това, когато е на принудителен висок празен ход(когато е студена) също подскача първите няколко минути, докато оборотите не паднат малко. Опитах да сменя самия уред вътре в купето, но резултата беше абсолютно същото поведение, което ме навежда на мисълта, че проблема не е от уреда, а някаде по кабелите. Нещо което ме съмнява е това че във бубината ми влизат 2 кабела, а не 4. Към тези 2 малк ослед куплунга са вързани и другите 2 - усукани са един в друг, което ще оправя тези дни, но ме съмнява, тъй като не виждам каква разлика има между това да се събират вътре в бoбината или навън(може и да греша) , та подскажете.