Автор |
Съобщение |
Paco
|
Заглавие: Високо налягане? Публикувано на: 20 Дек 2004, 12:35 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 12:23 Мнения: 425 Местоположение: Перник
|
Здравейте.Този път пиша за лоша новина.Налягането на маслото се покачи реско.Държи 6 бара още при 2000 оборота в минута,когато маслото е при 90 градуса по целзи.Така никога не е правила.Колата е Дедра 2.0 с дигиталното табло.Попринцип когато я запаля сутрин показва 5 бара като загрее маслото спада до 1 бар и като и даваш газ покачва най много до 5 бара .Каква може да е причината.Тате казва че сигурно са повлекли лагерите на коляновият вал и от там се товари помпата и налягането е по голямо.Миналата година зимата тате ходи и от удушника му махнаха някаква спирала щото замръзваше и изхдърляше масло през капачката.Помагайте с мнения.
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Re: Високо налягане? Публикувано на: 20 Дек 2004, 13:06 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Ако бяха лагерите мисля че нямаше да се движи вече!:)
А най-простото.... датчика дали показва вярно?;)
Друготое ... запушени магистрали...
Последна промяна Delta на 23 Дек 2004, 13:29, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
Pioneer
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Дек 2004, 13:14 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:19 Мнения: 386 Местоположение: София
|
Да не е от тези гадости за обезшумяване на клапани и добавки към маслото? На мен ми казаха че тези двигатели са много чувствителни към подобни неща.
_________________ Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD
EX Dedra 2.0 ie LS
|
|
|
|
|
Paco
|
Заглавие: Високо налягане Публикувано на: 20 Дек 2004, 13:15 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 12:23 Мнения: 425 Местоположение: Перник
|
Движи се още и при това не дава никакви симптоми за блокирване .А датчика със сигурност показва вярно щото като загрее маслото и изключиш от скорост спада до 3 бара ама щом и дадеш газ отива на 6 бара.
|
|
|
|
|
german
|
Заглавие: Re: Високо налягане? Публикувано на: 20 Дек 2004, 13:22 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 23 Ное 2004, 17:19 Мнения: 94 Местоположение: Кърджали
|
Paco написа: Здравейте.Този път пиша за лоша новина.Налягането на маслото се покачи реско.Държи 6 бара още при 2000 оборота в минута,когато маслото е при 90 градуса по целзи.Така никога не е правила.Колата е Дедра 2.0 с дигиталното табло.Попринцип когато я запаля сутрин показва 5 бара като загрее маслото спада до 1 бар и като и даваш газ покачва най много до 5 бара .Каква може да е причината.Тате казва че сигурно са повлекли лагерите на коляновият вал и от там се товари помпата и налягането е по голямо.Миналата година зимата тате ходи и от удушника му махнаха някаква спирала щото замръзваше и изхдърляше масло през капачката.Помагайте с мнения.
При мен като повлякоха лагерите се получи точно обратното-налягането рязко падна.Според мен по-вероятно е да е запушено нещо
Кажи ни като установиш причината
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Дек 2004, 15:42 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
маслената помпа има клапан който да регулира налягането
мисля че може да се отвори без да се разглобява по двигателя
отпред на коляновият вал е закрепена маслената помпа и мисля като гледаш шайбите от ляво се пада, мисля че е затворена с шестограм
но все пак ти препоръчвам ако можеш да го измериш със друг манометър завит на местото на датчика
|
|
|
|
|
Paco
|
Заглавие: високо налягане Публикувано на: 22 Дек 2004, 16:03 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 12:23 Мнения: 425 Местоположение: Перник
|
Вярно ли е че като стигне 6 бара се отваря някаква клапа и не позволява на развива повече барове че ме е страх да я ръчкам така и има ли проблем ако си я карам така.
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: високо налягане Публикувано на: 23 Дек 2004, 16:16 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Paco написа: Вярно ли е че като стигне 6 бара се отваря някаква клапа и не позволява на развива повече барове че ме е страх да я ръчкам така и има ли проблем ако си я карам така.
да вярно е и може тозно тя да ти е блокирала
но може и някоя магистрала да е запушеня
виж дали горе на клапаните хвърля масло и дали като отвориш капачката хвърчат пръски
|
|
|
|
|
Pepko_Bepko
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Дек 2004, 23:14 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04 Мнения: 1893 Местоположение: Варна, Ямбол
|
Този клапан е много коварен когато започне да прави мизерии.Има вариант оба4е когато залкине в отворено положение и не позволява на маслото да се качва нагоре по маслената магистрала.Ама това при твоя случаи не се отнася.В него трябва да си търсиш наи-напред проблема.Обикновенно малсения филтър не може да понесе такова голямо налягане и се пръска.Става чудо.За лагерите не се безпокои ако за изнонени,мотора щте чука специфично при рязко подаване на ''газ''.Обикновенно тогава налягането на маслото пада драстично поради тяхната по-голяма хлабина.
_________________ Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!
Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница
|
|
|
|
|
Paco
|
Заглавие: Високо налягане Публикувано на: 27 Дек 2004, 16:05 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 12:23 Мнения: 425 Местоположение: Перник
|
|
|
|
|
V_G_Z
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Дек 2004, 22:17 |
|
Регистриран на: 29 Дек 2004, 22:10 Мнения: 5
|
..по принцип маслените помпи са с два вида редукционни клапани ..такива с буталце(мисля 4е твоята е такава) и ткаива със съ4ма ...тея със буталце за ред. клапан обикновенно прават доста въртели с това 4е засядат на отворено или затворено положение поради простата при4ина 4е самото буталце върви доста плътно в леглото си и оттам наслоявания,стружки боклуци могат да го блокират в някое положение ... ако при тебе проблема е оттам то се радвай 4е е блокирало на затворено ....ина4е досега двигател от пове4е масло и налягане на маслтото не се е с4упил
|
|
|
|
|
HF
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Яну 2005, 13:18 |
|
Регистриран на: 26 Дек 2004, 23:13 Мнения: 349 Местоположение: София
|
Smeni masloto be pi4
Смени маслото бе пич
Чети правилата! Пиши на кирилица!
Правилник!!!
_________________ Баба ланча 2.0???
|
|
|
|
|
Paco
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Яну 2005, 15:55 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 12:23 Мнения: 425 Местоположение: Перник
|
HF написа: Smeni masloto be pi4Смени маслото бе пич Чети правилата! Пиши на кирилица!Правилник!!! Защо пък маслото та то няма и 4000 километра.Оттогава насам не е дигала такова налягане така че само газ на педала
|
|
|
|
|
Zenko
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Яну 2005, 10:27 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 29 Дек 2004, 01:41 Мнения: 8 Местоположение: Пловдив
|
менте масло ако кондензира повечко от нормалното при ниски температури става по гъсто-не сипваи масло с по големи показатели от 10w 40
_________________ Zenko
|
|
|
|
|
Paco
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Яну 2005, 15:31 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 12:23 Мнения: 425 Местоположение: Перник
|
Zenko написа: менте масло ако кондензира повечко от нормалното при ниски температури става по гъсто-не сипваи масло с по големи показатели от 10w 40 Сипвам само Мобил 15х40.При това миналата зима бях със същото масло купено от същото място и не правеше така,Откъдето=>че не е маслото причината.
|
|
|
|
|
|