www.lancia-bg.com
http://www.lancia-bg.com/forum/

температура на 100 градуса в задръствания-помощ
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=35&t=21716
Страница 4 от 4

Автор:  Da_Fuse [ 16 Апр 2014, 14:03 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Чувствай се утрепан! :P

Автор:  kirech [ 16 Апр 2014, 19:41 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Благодарим!
За десерт си посипвам кратуната с пепел!
:)
cheers

Да не сме съвсем извън темата, това време ми саботира издирването на датчика и установяването на проблема.
Странно е, че откакто му вдигнах мушката започна да показва вярно от време на време.
:roll:

Автор:  subarkata [ 16 Апр 2014, 21:20 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Предсмъртно един вид

Автор:  koby88 [ 19 Авг 2016, 16:04 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Колеги имам следния проблем отворих кутията, в която са релетата за перката, тъй като моята мистериозно спря да работи. Термостата беше забил на малкия кръг тя работеше смених термостата и тя не се включи повече сама, сменени са релетата датчика на радиатора и неще и неще. Та днес отворих въпросната кутия и останах озадачен защото бушона, който беше от долу е 30А 32V а на кутията пише 7,5А 12V сложих такъв. направил сам си я с бутон от вътре, идеята ми е имате ли някаква представа как да я накарам да работи отново сама.


Immortal написа:
Ето как става тая работа:

1. Сваляне на защитния капак над кутията с релетата:
Изображение

2. Сваляне и на капачето над самите релета (това с обозначенията кое реле за какво е):
Изображение

3. Разкачване на всички клеми от корпуса. Голямата се сваля с натискане с ръка на пружината.
Малките (червената и бялата) - с плоска отвертка се издърпват двата края на пружинката, която обхожда клемата тогава се изважда клемата:
Изображение

4. Сваля се червената шестограмна тапичка, и се развива гайката под нея (М10), която държи кабелната обука за масата:
Изображение
Изображение

5. Развиват се 4-те винта, които държат цялата кутия:
Изображение
Изображение

6. Изважда се капсулованата кутия. Изглежда ето така:
Изображение

7. Развиват се 2-та видими винта, както и 2-та невидими, маскирани под 2 сиви точки (всъщност тапички от силикон):
Изображение
Изображение

8. И тук става интересно. Въоръжете се с много нерви, солидна доза ругатни и псувни (може и на италиански).
Аз отстраних цялата периферия на корпуса, за да мога да отворя някак си черната кутийка :)
Изображение
Изображение
Тая сивата гад е силно залепващ силикон :)

9. Моментът на истината:
Изображение

10. Гадорията е съставена от две меки платки с писти, които няма как да се отделят една от друга, тъй като спойките минават и през двете.
Изображение

11. Припоих всички спойки. Някои бяха отлепени от платката. Въпреки това нямах достъп до задната платка, където може би също има повредени писти... може би затова после пак не ми тръгна вентилатора. Може пък вие да имате повече късмет.:
Изображение

12. Следва затваряне, залепяне със силикон и всичко по обратния ред.
Изображение

При мен нямаше необходимя резултат, но се надявам при вас да има.

Автор:  ar2r [ 18 Юни 2018, 14:12 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

ЗДравейте,


Колата е Делта 2, 75коня. Предишният собственик е сменил 3 темп. датчик на главата, осезаемо (тръбите не са врели) температурата не е каквото показва в купето (в купето показва нормално 105 в жегите) и той самия дори и след покупката твърди, че и пак да сменя датчика пак ще показва същото. Даже ми предлагаше старите, които били чисто нови. Казва че я е карал така 5 години. Перката включва. Антифриза е бистро червен. Да търся ли оригинален датчик и от къде? Нормално ли е перката да се изключва като изключа колата? Свикнал съм да работи и без ключ...


Делтата е !!глезена!! само с лачени части, предишният собственик е изключително коректен. Няма за какво точно затова да ме подвежда - не е щадил средства за поддръжка, а и един датчик не е скъп...

ПП. За първи път имаме нормална кола (с изключение на възрастта), много сме щастливи.

Прикачени файлове:
1.jpg
1.jpg [ 165.81 KiB | Прегледано 6022 пъти ]
delta.jpg
delta.jpg [ 319.37 KiB | Прегледано 6022 пъти ]

Автор:  racer666 [ 18 Юни 2018, 15:22 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Вероятно проблема е в уреда на таблото или по-скоро връзките до него. Мойта Делта като я взех половината табло не работеше,другата половина показваше странни работи.Свалих таблото и на всички уреди които се държат с по 2 шпилки и гайки към платката им развих и после стегнах гайките. Явно се получава някаква патина + разхлабването и с годините почват да не дават добър контакт. От тогаваси показва всичко чудесно.

Автор:  ar2r [ 18 Юни 2018, 21:25 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Благодаря за информацията, колега! Звучи логично. Ще се разглабя, почиства и сглабя някой почивен ден :)) Дано е това, малкият дявол.

Автор:  sclera_bg [ 19 Юни 2018, 07:59 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

ar2r написа:
...Нормално ли е перката да се изключва като изключа колата? Свикнал съм да работи и без ключ...


За Dedra-та от подписа е нормално, предполагам че и при Delta е така.

А перката на Punto-то от подписа върти още 10-15 секунди след спиране на двигателя (ако е било необходимо в този момент).

Автор:  viktorsterev [ 19 Юни 2018, 22:06 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Докато карах Типото (същия мотор) пусна ли фаровете веднага водата отиваше една чертичка нагоре.7-8 години го карах с термостат от Пунто турбо на 82гр(става точно,само иска малко по+тесен маркуч към радиатора) и датчик за перката от Москвич на 87гр.В най-големите жеги на магистрала с климатик седеше малко под 90грС две думи, проблема е по тоците,табло или силови кабели

Страница 4 от 4 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/