www.lancia-bg.com http://www.lancia-bg.com/forum/ | |
температура на 100 градуса в задръствания-помощ http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=35&t=21716 |
Страница 3 от 4 |
Автор: | Мирослав [ 09 Авг 2010, 14:28 ] |
Заглавие: | Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ |
Явно не си успял да го решиш за жалост.... |
Автор: | mitko [ 10 Авг 2010, 13:20 ] |
Заглавие: | Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ |
това е много полезна тема от форума на фиат и може да е от полза на някой със същия проблем http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=42954 |
Автор: | Da_Fuse [ 16 Авг 2010, 15:14 ] |
Заглавие: | Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ |
Мирослав написа: Един въпрос:Как върти перката на 1-ва и как на 2-ра степен ??? И мойта почна да понагрява на 100+ градуса и забелязах, че перката върти 5-6 секунди и спира и после пак........Това ли е втора степен? Проблема го решавам с включване на климатроника(там перката върти нон-стоп) и си държи на 90 градуса. Колега, виж си датчика на перките, защото дорри да не ти работи първа степен, би трябвало пак втора да се вклщючва, макар и по високо, но да охлажда докато температурата падне най-малкото под 100 градуса. |
Автор: | alfista [ 17 Авг 2010, 13:03 ] |
Заглавие: | Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ |
Преди и на мен не ми работеше перката и ми беше изгорял бушона за нея,той седи пред предния прозорец под черното капаче и е от големите бушони,гореше ми защото моторчето на перката беше разтопило държача на четките и работеше от време на време. |
Автор: | Мирослав [ 17 Авг 2010, 18:09 ] |
Заглавие: | Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ |
Da_Fuse написа: Мирослав написа: Един въпрос:Как върти перката на 1-ва и как на 2-ра степен ??? И мойта почна да понагрява на 100+ градуса и забелязах, че перката върти 5-6 секунди и спира и после пак........Това ли е втора степен? Проблема го решавам с включване на климатроника(там перката върти нон-стоп) и си държи на 90 градуса. Колега, виж си датчика на перките, защото дорри да не ти работи първа степен, би трябвало пак втора да се вклщючва, макар и по високо, но да охлажда докато температурата падне най-малкото под 100 градуса. Този,навитият на радиатора ли е датчика на перката? |
Автор: | atanasagg [ 17 Авг 2010, 19:18 ] |
Заглавие: | Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ |
Мирослав написа: Da_Fuse написа: Мирослав написа: Един въпрос:Как върти перката на 1-ва и как на 2-ра степен ??? И мойта почна да понагрява на 100+ градуса и забелязах, че перката върти 5-6 секунди и спира и после пак........Това ли е втора степен? Проблема го решавам с включване на климатроника(там перката върти нон-стоп) и си държи на 90 градуса. Колега, виж си датчика на перките, защото дорри да не ти работи първа степен, би трябвало пак втора да се вклщючва, макар и по високо, но да охлажда докато температурата падне най-малкото под 100 градуса. Този,навитият на радиатора ли е датчика на перката? Да колега,точно тоя е. |
Автор: | LL COOL J [ 24 Авг 2010, 22:23 ] |
Заглавие: | Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ |
Относно температурите при тези жеги нещата и при мен са / позовавам се на показанията на дигиталното табло / 1-ва степен - 100 гр. включва за няколко секунди и смъква до 98 гр. ако се задържа повечко в задръствания идва ред на 2- ра степен, тя фучи като ураган на 106-107 гр. При включен климатрон перката върти непрестанно до унес и нещата се успиват на 90-92 гр. Почти съм убеден, че датчика не показва вярни стойности, но какво от това колата си върви. Течността не балбука и не усещам в казанчето да има предпоставки за завиране. Иначе колата е Dedra 2.0i.e бензин - 90 та година. Ако съм разбрал правилно темата на много от колегите не се включват изобщо перките. Имал съм подобни грижи и евентуални проблемни места: 1. термостат 2. резистор / долната дясна част на радиатора / проверка на него и на клемите от окисление и нагаряне. 3. температурен дачик на радиатора - проверка дали е в ред и съответните му клеми от окисление. Има три кабела / за колите с климатик/троник / едното е маса, а другите са за двете степени на вентилатора. При мен се бяха окислили две от тях много сериозно. Опитах с какво ли не да ги изчистя не се получи. Перката пак не въртеше. Наложи се ампутаця на всички букси. Вързах кабел с кабел и ги запоих и изолирах с бишоп / става и с термосвиваем шлаух / ии ооооо чуудоооо перката не само че завъртя ами и то на 2 степени. Дано поне малко да съм бил полезен. Успех и поздрави |
Автор: | nikolai_ln [ 17 Сеп 2010, 09:14 ] |
Заглавие: | Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ |
колга най вероятно проблема е в датчиците,слагай нови и да не са ментета при мен преди да сложа газовата не вдигаше повече от 75-80 градуса, сега с газова е по различно в задръстване стига до 90 гр. и се включва перката,повече от 90 никога не е вдигала. все пак има логика да загрява повече на гас,защото гаста гори при по висока температура от бензина, за сметка на това дава по малка мощност. колата е дедра комби 1.8VVT |
Автор: | kirech [ 06 Апр 2014, 13:33 ] |
Заглавие: | Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ |
A при мен има плюс до перката, а минуса се губи .. Някакви идеи? Съпротивлението е ново и си бачка не и в него проблема. При подаване на минус на перката заработва и тя. Губи ми се маса може би но къде ? не ми се разпорва цялата кола да търся. сега ще прегледам датчика за температурата пак.. Всички връзки са добре иначе, проверих ги. |
Автор: | kirech [ 06 Апр 2014, 22:11 ] |
Заглавие: | Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ |
Два проблема открих единия нагорели клеми на съпротивлението, но не беше това проблема.. Проблема е (ако има такъв) от датчика на радиатора. Казвам ако има проблем защото тръбата за антифриза я хващам и държа с ръка и то известно време - това според мен не е температура 110 градуса (както ми показва стрелката на таблото ). Как да измеря тази температура най-вярно? |
Автор: | kirech [ 07 Апр 2014, 19:46 ] |
Заглавие: | Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ |
Всичко е наред с температурите - измерих ги. Как се регулира(корегира) стрелката на таблото ако може да каже някой? Май само аз си пиша в тази тема.. |
Автор: | mariobg [ 07 Апр 2014, 23:15 ] |
Заглавие: | Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ |
Лесния начин при Либра е като извадиш стрелката и си я сложиш на желаните градуси. Sent from my G9 using Tapatalk |
Автор: | kirech [ 08 Апр 2014, 03:43 ] |
Заглавие: | Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ |
Явно ще е така. Все си мислех, че има нещо по-културно... |
Автор: | hf hpe [ 08 Апр 2014, 23:19 ] |
Заглавие: | Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ |
коя година е делтата ? |
Автор: | kirech [ 09 Апр 2014, 07:38 ] |
Заглавие: | Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ |
12-ти месец 1993 г. Наскоро си поправих поплавъка и на таблото стрелката за бензина всичко заработи супер. Да не съм разместил нещо? Марио знае и за историята със скъсания тампон на мотора - тогава доста кабели бяха опънати на предела. Може и от това да е. От къде взема информация за показателите на стрелката за температура на таблото? Четох, че е от друго място, не е от термодатчика на радиатора. |
Автор: | kirech [ 11 Апр 2014, 14:38 ] |
Заглавие: | Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ |
Ехо? Някой нещо? |
Автор: | viktorsterev [ 15 Апр 2014, 13:16 ] |
Заглавие: | Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ |
Датчика е на главата между свещите |
Автор: | kirech [ 15 Апр 2014, 19:18 ] |
Заглавие: | Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ |
Благодариа ти! |
Автор: | Da_Fuse [ 15 Апр 2014, 22:08 ] |
Заглавие: | Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ |
Извинявам се много за спам-а, но напоследък не издържам на "модерния, интернет" български език. В нашият скъп език има едни буквички като "Ю", "Я", "Щ" и други подобни, които не е лошо да се използват. БлагодарЯ и извинете! |
Автор: | kirech [ 16 Апр 2014, 08:26 ] |
Заглавие: | Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ |
Съжалявам колега, толкова бързо съм отговорил, че просто съм го написал на "шльокавица" с български букви. Обикновено не го пиша така. На "шльокавица" ми се налага да пиша доста поради разни телефони, таблетчета и други джаджи. Утрепете ме с камъни и от ръба на скалата(по стара еврейска рецепта) .. |
Страница 3 от 4 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |