www.lancia-bg.com
http://www.lancia-bg.com/forum/

температура на 100 градуса в задръствания-помощ
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=35&t=21716
Страница 3 от 4

Автор:  Мирослав [ 09 Авг 2010, 14:28 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Явно не си успял да го решиш за жалост....

Автор:  mitko [ 10 Авг 2010, 13:20 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

това е много полезна тема от форума на фиат и може да е от полза на някой със същия проблем http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=42954

Автор:  Da_Fuse [ 16 Авг 2010, 15:14 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Мирослав написа:
Един въпрос:Как върти перката на 1-ва и как на 2-ра степен ??? И мойта почна да понагрява на 100+ градуса и забелязах, че перката върти 5-6 секунди и спира и после пак........Това ли е втора степен? 8O Проблема го решавам с включване на климатроника(там перката върти нон-стоп) и си държи на 90 градуса.


Колега, виж си датчика на перките, защото дорри да не ти работи първа степен, би трябвало пак втора да се вклщючва, макар и по високо, но да охлажда докато температурата падне най-малкото под 100 градуса.

Автор:  alfista [ 17 Авг 2010, 13:03 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Преди и на мен не ми работеше перката и ми беше изгорял бушона за нея,той седи пред предния прозорец под черното капаче и е от големите бушони,гореше ми защото моторчето на перката беше разтопило държача на четките и работеше от време на време.

Автор:  Мирослав [ 17 Авг 2010, 18:09 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Da_Fuse написа:
Мирослав написа:
Един въпрос:Как върти перката на 1-ва и как на 2-ра степен ??? И мойта почна да понагрява на 100+ градуса и забелязах, че перката върти 5-6 секунди и спира и после пак........Това ли е втора степен? 8O Проблема го решавам с включване на климатроника(там перката върти нон-стоп) и си държи на 90 градуса.


Колега, виж си датчика на перките, защото дорри да не ти работи първа степен, би трябвало пак втора да се вклщючва, макар и по високо, но да охлажда докато температурата падне най-малкото под 100 градуса.


Този,навитият на радиатора ли е датчика на перката?

Автор:  atanasagg [ 17 Авг 2010, 19:18 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Мирослав написа:
Da_Fuse написа:
Мирослав написа:
Един въпрос:Как върти перката на 1-ва и как на 2-ра степен ??? И мойта почна да понагрява на 100+ градуса и забелязах, че перката върти 5-6 секунди и спира и после пак........Това ли е втора степен? 8O Проблема го решавам с включване на климатроника(там перката върти нон-стоп) и си държи на 90 градуса.


Колега, виж си датчика на перките, защото дорри да не ти работи първа степен, би трябвало пак втора да се вклщючва, макар и по високо, но да охлажда докато температурата падне най-малкото под 100 градуса.


Този,навитият на радиатора ли е датчика на перката?

Да колега,точно тоя е.

Автор:  LL COOL J [ 24 Авг 2010, 22:23 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Относно температурите при тези жеги нещата и при мен са / позовавам се на показанията на дигиталното табло / 1-ва степен - 100 гр. включва за няколко секунди и смъква до 98 гр. ако се задържа повечко в задръствания идва ред на 2- ра степен, тя фучи като ураган на 106-107 гр. При включен климатрон перката върти непрестанно до унес и нещата се успиват на 90-92 гр. Почти съм убеден, че датчика не показва вярни стойности, но какво от това колата си върви. Течността не балбука и не усещам в казанчето да има предпоставки за завиране. Иначе колата е Dedra 2.0i.e бензин - 90 та година.
Ако съм разбрал правилно темата на много от колегите не се включват изобщо перките. Имал съм подобни грижи и евентуални проблемни места:
1. термостат
2. резистор / долната дясна част на радиатора / проверка на него и на клемите от окисление и нагаряне.
3. температурен дачик на радиатора - проверка дали е в ред и съответните му клеми от окисление. Има три кабела / за колите с климатик/троник / едното е маса, а другите са за двете степени на вентилатора. При мен се бяха окислили две от тях много сериозно. Опитах с какво ли не да ги изчистя не се получи. Перката пак не въртеше. Наложи се ампутаця на всички букси. Вързах кабел с кабел и ги запоих и изолирах с бишоп / става и с термосвиваем шлаух / ии ооооо чуудоооо перката не само че завъртя ами и то на 2 степени.
Дано поне малко да съм бил полезен.
Успех и поздрави

Автор:  nikolai_ln [ 17 Сеп 2010, 09:14 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

колга най вероятно проблема е в датчиците,слагай нови и да не са ментета :wink: при мен преди да сложа газовата не вдигаше повече от 75-80 градуса, сега с газова е по различно в задръстване стига до 90 гр. и се включва перката,повече от 90 никога не е вдигала. все пак има логика да загрява повече на гас,защото гаста гори при по висока температура от бензина, за сметка на това дава по малка мощност. колата е дедра комби 1.8VVT

Автор:  kirech [ 06 Апр 2014, 13:33 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

A при мен има плюс до перката, а минуса се губи ..
Някакви идеи?
Съпротивлението е ново и си бачка не и в него проблема.
При подаване на минус на перката заработва и тя. Губи ми се маса може би но къде ? не ми се разпорва цялата кола да търся.
сега ще прегледам датчика за температурата пак..
Всички връзки са добре иначе, проверих ги.

Автор:  kirech [ 06 Апр 2014, 22:11 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Два проблема открих единия нагорели клеми на съпротивлението, но не беше това проблема..
Проблема е (ако има такъв) от датчика на радиатора. Казвам ако има проблем защото тръбата за антифриза я хващам и държа с ръка и то известно време - това според мен не е температура 110 градуса (както ми показва стрелката на таблото ).
Как да измеря тази температура най-вярно?

Автор:  kirech [ 07 Апр 2014, 19:46 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Всичко е наред с температурите - измерих ги.
Как се регулира(корегира) стрелката на таблото ако може да каже някой?
Май само аз си пиша в тази тема..
:lol:

Автор:  mariobg [ 07 Апр 2014, 23:15 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Лесния начин при Либра е като извадиш стрелката и си я сложиш на желаните градуси.

Sent from my G9 using Tapatalk

Автор:  kirech [ 08 Апр 2014, 03:43 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Явно ще е така. Все си мислех, че има нещо по-културно... img181
cheers drunk

Автор:  hf hpe [ 08 Апр 2014, 23:19 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

коя година е делтата
?

Автор:  kirech [ 09 Апр 2014, 07:38 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

12-ти месец 1993 г.
Наскоро си поправих поплавъка и на таблото стрелката за бензина всичко заработи супер.
Да не съм разместил нещо? Марио знае и за историята със скъсания тампон на мотора - тогава доста кабели бяха опънати на предела. Може и от това да е. От къде взема информация за показателите на стрелката за температура на таблото? Четох, че е от друго място, не е от термодатчика на радиатора.

Автор:  kirech [ 11 Апр 2014, 14:38 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Ехо? Някой нещо?

Автор:  viktorsterev [ 15 Апр 2014, 13:16 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Датчика е на главата между свещите

Автор:  kirech [ 15 Апр 2014, 19:18 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Благодариа ти!
:)

Автор:  Da_Fuse [ 15 Апр 2014, 22:08 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Извинявам се много за спам-а, но напоследък не издържам на "модерния, интернет" български език. В нашият скъп език има едни буквички като "Ю", "Я", "Щ" и други подобни, които не е лошо да се използват.

БлагодарЯ и извинете!

Автор:  kirech [ 16 Апр 2014, 08:26 ]
Заглавие:  Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Съжалявам колега,
толкова бързо съм отговорил, че просто съм го написал на "шльокавица" с български букви. Обикновено не го пиша така. На "шльокавица" ми се налага да пиша доста поради разни телефони, таблетчета и други джаджи.
Утрепете ме с камъни и от ръба на скалата(по стара еврейска рецепта) ;) ..
img181
:)

Страница 3 от 4 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/