Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2




Автор Съобщение
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Апр 2010, 13:18 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34
Мнения: 501
Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
Благодаря ти колега много за помоща и май така ще си кара :) приятен ден и весели празници.

_________________
Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Апр 2010, 14:40 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 02 Апр 2007, 22:09
Мнения: 361
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
Остави я да работи и включи ли и двете степени (98 и 105) си карай спокойно,при мен е така.Спокойно може да се отдаваш на празниците. :wink: cheers

_________________
LANCIA DELTA II 1.6 75hp 835C1000
OPEL ASTRA G X16XEL
LANCIA DELTA II 1.6 103hp 182C4000


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Апр 2010, 16:03 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34
Мнения: 501
Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
Проблема е приятелю,че не включва и двете степени и перката се включи за малко(5-6)секунди и спира,и къде се намира този датчик за таблото,че ако не е скъп да си го сменя.Може пък проблема да идва пък от там :?

_________________
Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Апр 2010, 16:10 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 21 Ное 2005, 16:20
Мнения: 63
Местоположение: София Люлин 9
Здравейте!Оказа се че и аз имам подобен проблем.Само че при мен перката изобщо не иска да се включи.Смених датчика.Не е от него.Май не идва ток до релетата.От къде може да е проблема?


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Апр 2010, 16:15 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34
Мнения: 501
Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
Щом не идва ток сигурен ли си че нямаш скъсана жица на датчика(на радиятора) и ако му дадеш на късо работи ли :?:

_________________
Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Апр 2010, 16:27 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 21 Ное 2005, 16:20
Мнения: 63
Местоположение: София Люлин 9
atanasagg написа:
Щом не идва ток сигурен ли си че нямаш скъсана жица на датчика(на радиятора) и ако му дадеш на късо работи ли :?:

Ами мисля,че не е скъсана жица,защото когато дам на късо датчика и цъка релето,но перката не тръгва.Направо ми се е запалила главата :(


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Апр 2010, 16:35 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34
Мнения: 501
Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
другия вариянт е да замериш с мултицет дали идва ток до перката като дадеш пак на късо и ако идва може да ти е изпушила перката(дано не съм прав за това)

_________________
Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Апр 2010, 16:59 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 21 Ное 2005, 16:20
Мнения: 63
Местоположение: София Люлин 9
atanasagg написа:
другия вариянт е да замериш с мултицет дали идва ток до перката като дадеш пак на късо и ако идва може да ти е изпушила перката(дано не съм прав за това)

На перката и подадох директен ток от акомулатора и работи.И тя не е.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Апр 2010, 18:29 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34
Мнения: 501
Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
сори колега но не мога да сетя за друго :roll:

_________________
Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Апр 2010, 23:42 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19
Мнения: 1692
Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97
Rover 416 GSI - на жената
реле - може да цъка и да не създава верига - нагорели контакти!

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Апр 2010, 13:05 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42
Мнения: 2781
Местоположение: Благоевград
Кара: Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и чат-пат Делта 3... че почти няма къде да се кара...
jorometala написа:
реле - може да цъка и да не създава верига - нагорели контакти!

Това викам и аз, ама някак пропуснаха моя коментар... :mrgreen:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Апр 2010, 17:11 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34
Мнения: 501
Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
D. Stanev написа:
jorometala написа:
реле - може да цъка и да не създава верига - нагорели контакти!

Това викам и аз, ама някак пропуснаха моя коментар... :mrgreen:
колега здравей при мен всичко е на ред с платката но може ли да е проблема в някое от петте релета,когато писа първия коментар аз го отворих но така и не чух да цъка нито едно реле,и кое от тези пет релета е за перката точно за да го сменя за да видя дали има подобрения,благодаря.

_________________
Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Апр 2010, 08:59 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 21 Ное 2005, 16:20
Мнения: 63
Местоположение: София Люлин 9
При мен проблема е отстранен.Закарах я на майстор и срещу 30лв я оправиха.Ровеха се отдолу под волана и си мисля че е бил проблема в тази платка за която говорите.Сега вече всичко е наред и колата не вдига повече от 90градуса.Нямам реостат и директно се включва на високата скорост.Пожелавам скорощно оправяне на колите и на другите колеги.Успех.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ
 Мнение Публикувано на: 16 Май 2010, 18:22 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 23 Фев 2005, 15:59
Мнения: 529
Местоположение: Козлодуй/Кабиле(Я)
Кара: Lancia: Thesis & Lybra + един Citroen C2 за разнообразие
Днес се захванах да прегледам тази прословута платка, която освен всичко друго, е и доста скъпа (както ми каза D.Stanev).
Направил съм снимки и след малко ще направя нещо като "how to do it yourself".
Извадих платката, голям зор видях, докато я отворя. Гадовете са я капсуловали много яко, за да могат директно да я подменят (срещу 270 лв). След няколко рани по ръцете и много, много, много "мамата", накрая начупих капака на кутията, но я отворих. Платката е най-обикновени писти, без никакви елементи по нея. Само писти за свърване на релетата (и за това - 270 лв!!!!!). Няколко от спойките ми се видяха разсъхнали, припоих ги абсолютно всички.
Сглобих, залепих със силикон, и монтирах обратно, но при мен проблемът явно не е бил от това.
Вентилаторът пак не тръгва.

Пропуснах да кажа предисловието - вентилаторът върти, като му подам директно ток. Релетата си цъкат (почистих им със шкурка клемите), обаче вентилаторът не тръгва на първа степен (нито на втора).
Преди година ми беше направила същия проблем, но се реши само с изваждане на релетата и почистване на клемите им. Сега това не помага.
Давайте други идеи!

_________________
Lancia Thesis 2.4 20v jtd/Lancia Lybra SW 1.9jtd/Lancia Kappa 2.0 20LE
Lancia Dedra 1.8 SW (ex) / FIAT Bravo HGT (ex) / Lancia Delta HPE 1.8 VVT 16V (ex) / FIAT Tempra 1.8 i.e (ex) /FIAT Croma 1.9mjtd (Ex)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2010, 15:55 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42
Мнения: 2781
Местоположение: Благоевград
Кара: Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и чат-пат Делта 3... че почти няма къде да се кара...
Лелее... колега сори за подвеждането! При мен проблемът беше точно във въпросните писти и спойки. Бях готов да се закълна, че и при тебе е същото :roll: Просто трябва да се види ел.схемата на това чудо там няма чак толкова много модули... Аз докато стигна до отваряне на релейния блок си бях извел в купето едно ключе с което пусках перката принудително :mrgreen:
Другото което си мисля, че самите релета освен че цъкат е хубаво да се замерят с мултицет, щото цъкането не означава, че затварят/прекъсват веригата.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2010, 16:34 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 23 Фев 2005, 15:59
Мнения: 529
Местоположение: Козлодуй/Кабиле(Я)
Кара: Lancia: Thesis & Lybra + един Citroen C2 за разнообразие
Едното от релетата е електронно, само в него ми е надеждата :) Ще го сменя, да видим... Лошото е, че сега съм се обезпаричил и всеки лев ми е ценен. Та ще почака до другата седмица...

_________________
Lancia Thesis 2.4 20v jtd/Lancia Lybra SW 1.9jtd/Lancia Kappa 2.0 20LE
Lancia Dedra 1.8 SW (ex) / FIAT Bravo HGT (ex) / Lancia Delta HPE 1.8 VVT 16V (ex) / FIAT Tempra 1.8 i.e (ex) /FIAT Croma 1.9mjtd (Ex)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ
 Мнение Публикувано на: 17 Май 2010, 16:54 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 23 Фев 2005, 15:59
Мнения: 529
Местоположение: Козлодуй/Кабиле(Я)
Кара: Lancia: Thesis & Lybra + един Citroen C2 за разнообразие
Ето как става тая работа:

1. Сваляне на защитния капак над кутията с релетата:
Изображение

2. Сваляне и на капачето над самите релета (това с обозначенията кое реле за какво е):
Изображение

3. Разкачване на всички клеми от корпуса. Голямата се сваля с натискане с ръка на пружината.
Малките (червената и бялата) - с плоска отвертка се издърпват двата края на пружинката, която обхожда клемата тогава се изважда клемата:
Изображение

4. Сваля се червената шестограмна тапичка, и се развива гайката под нея (М10), която държи кабелната обука за масата:
Изображение
Изображение

5. Развиват се 4-те винта, които държат цялата кутия:
Изображение
Изображение

6. Изважда се капсулованата кутия. Изглежда ето така:
Изображение

7. Развиват се 2-та видими винта, както и 2-та невидими, маскирани под 2 сиви точки (всъщност тапички от силикон):
Изображение
Изображение

8. И тук става интересно. Въоръжете се с много нерви, солидна доза ругатни и псувни (може и на италиански).
Аз отстраних цялата периферия на корпуса, за да мога да отворя някак си черната кутийка :)
Изображение
Изображение
Тая сивата гад е силно залепващ силикон :)

9. Моментът на истината:
Изображение

10. Гадорията е съставена от две меки платки с писти, които няма как да се отделят една от друга, тъй като спойките минават и през двете.
Изображение

11. Припоих всички спойки. Някои бяха отлепени от платката. Въпреки това нямах достъп до задната платка, където може би също има повредени писти... може би затова после пак не ми тръгна вентилатора. Може пък вие да имате повече късмет.:
Изображение

12. Следва затваряне, залепяне със силикон и всичко по обратния ред.
Изображение

При мен нямаше необходимя резултат, но се надявам при вас да има.

_________________
Lancia Thesis 2.4 20v jtd/Lancia Lybra SW 1.9jtd/Lancia Kappa 2.0 20LE
Lancia Dedra 1.8 SW (ex) / FIAT Bravo HGT (ex) / Lancia Delta HPE 1.8 VVT 16V (ex) / FIAT Tempra 1.8 i.e (ex) /FIAT Croma 1.9mjtd (Ex)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ
 Мнение Публикувано на: 05 Авг 2010, 16:06 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 23 Фев 2005, 15:59
Мнения: 529
Местоположение: Козлодуй/Кабиле(Я)
Кара: Lancia: Thesis & Lybra + един Citroen C2 за разнообразие
В крайна сметка открих проблема съвсем случайно.
Прокарах си ключе за ръчно пускане на вентилатора, като подадох на вентилатора директно "+" от акумулатора, а "-" прекарах през ключе в купето.
Каква беше изненадата ми, когато чух познатия звук при гасене на колата от спиращата перка, без да съм включил ключето. Оказа се, че проблемът е бил в прекъснат плюс към вентилатора. Аз съм му направил паралелна връзка, и сега всичко си работи нормално, без да се налага да щракам ключето ръчно.

_________________
Lancia Thesis 2.4 20v jtd/Lancia Lybra SW 1.9jtd/Lancia Kappa 2.0 20LE
Lancia Dedra 1.8 SW (ex) / FIAT Bravo HGT (ex) / Lancia Delta HPE 1.8 VVT 16V (ex) / FIAT Tempra 1.8 i.e (ex) /FIAT Croma 1.9mjtd (Ex)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ
 Мнение Публикувано на: 08 Авг 2010, 00:59 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 13 Юни 2008, 07:58
Мнения: 96
Местоположение: Варна 02 Приморски
Един въпрос:Как върти перката на 1-ва и как на 2-ра степен ??? И мойта почна да понагрява на 100+ градуса и забелязах, че перката върти 5-6 секунди и спира и после пак........Това ли е втора степен? 8O Проблема го решавам с включване на климатроника(там перката върти нон-стоп) и си държи на 90 градуса.

_________________
Дедра 1,8 SW 8v-836A5000- 95г


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ
 Мнение Публикувано на: 08 Авг 2010, 20:36 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34
Мнения: 501
Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
Мирослав написа:
Един въпрос:Как върти перката на 1-ва и как на 2-ра степен ??? И мойта почна да понагрява на 100+ градуса и забелязах, че перката върти 5-6 секунди и спира и после пак........Това ли е втора степен? 8O Проблема го решавам с включване на климатроника(там перката върти нон-стоп) и си държи на 90 градуса.
Колега това е сигурно 1ва степен на перката защото и аз го имам същия проблем.

_________________
Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 2 от 4 [ 69 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов