Автор |
Съобщение |
atanasagg
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Апр 2010, 13:18 |
|
Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34 Мнения: 502 Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
|
Благодаря ти колега много за помоща и май така ще си кара приятен ден и весели празници.
_________________ Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.
|
|
|
|
|
stanibesen
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Апр 2010, 14:40 |
|
Регистриран на: 02 Апр 2007, 22:09 Мнения: 361 Местоположение: Пловдив 06 Тракия
|
Остави я да работи и включи ли и двете степени (98 и 105) си карай спокойно,при мен е така.Спокойно може да се отдаваш на празниците.
_________________ LANCIA DELTA II 1.6 75hp 835C1000 OPEL ASTRA G X16XEL LANCIA DELTA II 1.6 103hp 182C4000
|
|
|
|
|
atanasagg
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Апр 2010, 16:03 |
|
Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34 Мнения: 502 Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
|
Проблема е приятелю,че не включва и двете степени и перката се включи за малко(5-6)секунди и спира,и къде се намира този датчик за таблото,че ако не е скъп да си го сменя.Може пък проблема да идва пък от там
_________________ Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.
|
|
|
|
|
krasi25
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Апр 2010, 16:10 |
|
Регистриран на: 21 Ное 2005, 16:20 Мнения: 63 Местоположение: София Люлин 9
|
Здравейте!Оказа се че и аз имам подобен проблем.Само че при мен перката изобщо не иска да се включи.Смених датчика.Не е от него.Май не идва ток до релетата.От къде може да е проблема?
|
|
|
|
|
atanasagg
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Апр 2010, 16:15 |
|
Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34 Мнения: 502 Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
|
Щом не идва ток сигурен ли си че нямаш скъсана жица на датчика(на радиятора) и ако му дадеш на късо работи ли
_________________ Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.
|
|
|
|
|
krasi25
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Апр 2010, 16:27 |
|
Регистриран на: 21 Ное 2005, 16:20 Мнения: 63 Местоположение: София Люлин 9
|
atanasagg написа: Щом не идва ток сигурен ли си че нямаш скъсана жица на датчика(на радиятора) и ако му дадеш на късо работи ли
Ами мисля,че не е скъсана жица,защото когато дам на късо датчика и цъка релето,но перката не тръгва.Направо ми се е запалила главата
|
|
|
|
|
atanasagg
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Апр 2010, 16:35 |
|
Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34 Мнения: 502 Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
|
другия вариянт е да замериш с мултицет дали идва ток до перката като дадеш пак на късо и ако идва може да ти е изпушила перката(дано не съм прав за това)
_________________ Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.
|
|
|
|
|
krasi25
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Апр 2010, 16:59 |
|
Регистриран на: 21 Ное 2005, 16:20 Мнения: 63 Местоположение: София Люлин 9
|
atanasagg написа: другия вариянт е да замериш с мултицет дали идва ток до перката като дадеш пак на късо и ако идва може да ти е изпушила перката(дано не съм прав за това)
На перката и подадох директен ток от акомулатора и работи.И тя не е.
|
|
|
|
|
atanasagg
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Апр 2010, 18:29 |
|
Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34 Мнения: 502 Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
|
сори колега но не мога да сетя за друго
_________________ Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.
|
|
|
|
|
jorometala
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Апр 2010, 23:42 |
|
Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19 Мнения: 1692 Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97 Rover 416 GSI - на жената
|
реле - може да цъка и да не създава верига - нагорели контакти!
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
|
|
|
|
|
D. Stanev
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Апр 2010, 13:05 |
|
Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42 Мнения: 2870 Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
|
jorometala написа: реле - може да цъка и да не създава верига - нагорели контакти!
Това викам и аз, ама някак пропуснаха моя коментар...
|
|
|
|
|
atanasagg
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Апр 2010, 17:11 |
|
Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34 Мнения: 502 Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
|
D. Stanev написа: jorometala написа: реле - може да цъка и да не създава верига - нагорели контакти! Това викам и аз, ама някак пропуснаха моя коментар... колега здравей при мен всичко е на ред с платката но може ли да е проблема в някое от петте релета,когато писа първия коментар аз го отворих но така и не чух да цъка нито едно реле,и кое от тези пет релета е за перката точно за да го сменя за да видя дали има подобрения,благодаря.
_________________ Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.
|
|
|
|
|
krasi25
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Апр 2010, 08:59 |
|
Регистриран на: 21 Ное 2005, 16:20 Мнения: 63 Местоположение: София Люлин 9
|
При мен проблема е отстранен.Закарах я на майстор и срещу 30лв я оправиха.Ровеха се отдолу под волана и си мисля че е бил проблема в тази платка за която говорите.Сега вече всичко е наред и колата не вдига повече от 90градуса.Нямам реостат и директно се включва на високата скорост.Пожелавам скорощно оправяне на колите и на другите колеги.Успех.
|
|
|
|
|
Immortal
|
Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ Публикувано на: 16 Май 2010, 18:22 |
|
Регистриран на: 23 Фев 2005, 15:59 Мнения: 552 Местоположение: Враца/Кабиле(Ямбол)
Кара: Lancia: Thesis & Lybra & Delta III + един Citroen C2 за разнообразие
|
Днес се захванах да прегледам тази прословута платка, която освен всичко друго, е и доста скъпа (както ми каза D.Stanev). Направил съм снимки и след малко ще направя нещо като "how to do it yourself". Извадих платката, голям зор видях, докато я отворя. Гадовете са я капсуловали много яко, за да могат директно да я подменят (срещу 270 лв). След няколко рани по ръцете и много, много, много "мамата", накрая начупих капака на кутията, но я отворих. Платката е най-обикновени писти, без никакви елементи по нея. Само писти за свърване на релетата (и за това - 270 лв!!!!!). Няколко от спойките ми се видяха разсъхнали, припоих ги абсолютно всички. Сглобих, залепих със силикон, и монтирах обратно, но при мен проблемът явно не е бил от това. Вентилаторът пак не тръгва.
Пропуснах да кажа предисловието - вентилаторът върти, като му подам директно ток. Релетата си цъкат (почистих им със шкурка клемите), обаче вентилаторът не тръгва на първа степен (нито на втора). Преди година ми беше направила същия проблем, но се реши само с изваждане на релетата и почистване на клемите им. Сега това не помага. Давайте други идеи!
_________________ Lancia Thesis 2.4 20v jtd/Lancia Lybra SW 1.9jtd/Lancia Delta III 1.6 mjtd Lancia Dedra 1.8 SW (ex) / FIAT Bravo HGT (ex) / Lancia Delta HPE 1.8 VVT 16V (ex) / FIAT Tempra 1.8 i.e (ex) / Lancia Kappa 2.0 20LE (ex) / FIAT Croma 1.9 mjtd (ex)
|
|
|
|
|
D. Stanev
|
Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ Публикувано на: 17 Май 2010, 15:55 |
|
Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42 Мнения: 2870 Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
|
Лелее... колега сори за подвеждането! При мен проблемът беше точно във въпросните писти и спойки. Бях готов да се закълна, че и при тебе е същото Просто трябва да се види ел.схемата на това чудо там няма чак толкова много модули... Аз докато стигна до отваряне на релейния блок си бях извел в купето едно ключе с което пусках перката принудително Другото което си мисля, че самите релета освен че цъкат е хубаво да се замерят с мултицет, щото цъкането не означава, че затварят/прекъсват веригата.
|
|
|
|
|
Immortal
|
Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ Публикувано на: 17 Май 2010, 16:34 |
|
Регистриран на: 23 Фев 2005, 15:59 Мнения: 552 Местоположение: Враца/Кабиле(Ямбол)
Кара: Lancia: Thesis & Lybra & Delta III + един Citroen C2 за разнообразие
|
Едното от релетата е електронно, само в него ми е надеждата Ще го сменя, да видим... Лошото е, че сега съм се обезпаричил и всеки лев ми е ценен. Та ще почака до другата седмица...
_________________ Lancia Thesis 2.4 20v jtd/Lancia Lybra SW 1.9jtd/Lancia Delta III 1.6 mjtd Lancia Dedra 1.8 SW (ex) / FIAT Bravo HGT (ex) / Lancia Delta HPE 1.8 VVT 16V (ex) / FIAT Tempra 1.8 i.e (ex) / Lancia Kappa 2.0 20LE (ex) / FIAT Croma 1.9 mjtd (ex)
|
|
|
|
|
Immortal
|
Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ Публикувано на: 17 Май 2010, 16:54 |
|
Регистриран на: 23 Фев 2005, 15:59 Мнения: 552 Местоположение: Враца/Кабиле(Ямбол)
Кара: Lancia: Thesis & Lybra & Delta III + един Citroen C2 за разнообразие
|
Ето как става тая работа: 1. Сваляне на защитния капак над кутията с релетата: 2. Сваляне и на капачето над самите релета (това с обозначенията кое реле за какво е): 3. Разкачване на всички клеми от корпуса. Голямата се сваля с натискане с ръка на пружината. Малките (червената и бялата) - с плоска отвертка се издърпват двата края на пружинката, която обхожда клемата тогава се изважда клемата: 4. Сваля се червената шестограмна тапичка, и се развива гайката под нея (М10), която държи кабелната обука за масата: 5. Развиват се 4-те винта, които държат цялата кутия: 6. Изважда се капсулованата кутия. Изглежда ето така: 7. Развиват се 2-та видими винта, както и 2-та невидими, маскирани под 2 сиви точки (всъщност тапички от силикон): 8. И тук става интересно. Въоръжете се с много нерви, солидна доза ругатни и псувни (може и на италиански). Аз отстраних цялата периферия на корпуса, за да мога да отворя някак си черната кутийка Тая сивата гад е силно залепващ силикон 9. Моментът на истината: 10. Гадорията е съставена от две меки платки с писти, които няма как да се отделят една от друга, тъй като спойките минават и през двете. 11. Припоих всички спойки. Някои бяха отлепени от платката. Въпреки това нямах достъп до задната платка, където може би също има повредени писти... може би затова после пак не ми тръгна вентилатора. Може пък вие да имате повече късмет.: 12. Следва затваряне, залепяне със силикон и всичко по обратния ред. При мен нямаше необходимя резултат, но се надявам при вас да има.
_________________ Lancia Thesis 2.4 20v jtd/Lancia Lybra SW 1.9jtd/Lancia Delta III 1.6 mjtd Lancia Dedra 1.8 SW (ex) / FIAT Bravo HGT (ex) / Lancia Delta HPE 1.8 VVT 16V (ex) / FIAT Tempra 1.8 i.e (ex) / Lancia Kappa 2.0 20LE (ex) / FIAT Croma 1.9 mjtd (ex)
|
|
|
|
|
Immortal
|
Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ Публикувано на: 05 Авг 2010, 16:06 |
|
Регистриран на: 23 Фев 2005, 15:59 Мнения: 552 Местоположение: Враца/Кабиле(Ямбол)
Кара: Lancia: Thesis & Lybra & Delta III + един Citroen C2 за разнообразие
|
В крайна сметка открих проблема съвсем случайно. Прокарах си ключе за ръчно пускане на вентилатора, като подадох на вентилатора директно "+" от акумулатора, а "-" прекарах през ключе в купето. Каква беше изненадата ми, когато чух познатия звук при гасене на колата от спиращата перка, без да съм включил ключето. Оказа се, че проблемът е бил в прекъснат плюс към вентилатора. Аз съм му направил паралелна връзка, и сега всичко си работи нормално, без да се налага да щракам ключето ръчно.
_________________ Lancia Thesis 2.4 20v jtd/Lancia Lybra SW 1.9jtd/Lancia Delta III 1.6 mjtd Lancia Dedra 1.8 SW (ex) / FIAT Bravo HGT (ex) / Lancia Delta HPE 1.8 VVT 16V (ex) / FIAT Tempra 1.8 i.e (ex) / Lancia Kappa 2.0 20LE (ex) / FIAT Croma 1.9 mjtd (ex)
|
|
|
|
|
Мирослав
|
Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ Публикувано на: 08 Авг 2010, 00:59 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 13 Юни 2008, 07:58 Мнения: 96 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
Един въпрос:Как върти перката на 1-ва и как на 2-ра степен ??? И мойта почна да понагрява на 100+ градуса и забелязах, че перката върти 5-6 секунди и спира и после пак........Това ли е втора степен? Проблема го решавам с включване на климатроника(там перката върти нон-стоп) и си държи на 90 градуса.
_________________ Дедра 1,8 SW 8v-836A5000- 95г
|
|
|
|
|
atanasagg
|
Заглавие: Re: температура на 100 градуса в задръствания-помощ Публикувано на: 08 Авг 2010, 20:36 |
|
Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34 Мнения: 502 Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
|
Мирослав написа: Един въпрос:Как върти перката на 1-ва и как на 2-ра степен ??? И мойта почна да понагрява на 100+ градуса и забелязах, че перката върти 5-6 секунди и спира и после пак........Това ли е втора степен? Проблема го решавам с включване на климатроника(там перката върти нон-стоп) и си държи на 90 градуса. Колега това е сигурно 1ва степен на перката защото и аз го имам същия проблем.
_________________ Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.
|
|
|
|
|
|