www.lancia-bg.com
http://www.lancia-bg.com/forum/

температура на 100 градуса в задръствания-помощ
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=35&t=21716
Страница 1 от 4

Автор:  atanasagg [ 27 Мар 2010, 13:31 ]
Заглавие:  температура на 100 градуса в задръствания-помощ

Здравеите колеги, имам го тоя проблем от както взе да се сгрява,като е в движение си държи 90 градуса а като съм в натоварен трафик температурата стига 100градуса и тогава се включва перката и я смъква до 95-98 горе-долу,това мисля,че не е нормално и май не ми върти перката на по-малките обороти(слабо) и ако е така как мога да я оправя и от къде идва проблема.датчика за перката на радиатора съм го сменил преди около 8-9 месеца.Моля помагаите,благодаря. :(

Автор:  delpi4a [ 27 Мар 2010, 14:39 ]
Заглавие: 

Долей малко антифриз,предполагам,че ти е малко нивото и датчика пропуска да включи първата степен на перката и минава чак на втората.Гледай нивото на охлаждащата течност да е макс.

Автор:  atanasagg [ 27 Мар 2010, 15:03 ]
Заглавие: 

на макс е колега

Автор:  Dilyan [ 27 Мар 2010, 19:56 ]
Заглавие: 

Реостата на перката явно е дал фира и затова.И аз съм минал по тоя път,но след лека интервенция си включва когато трябва

Автор:  atanasagg [ 28 Мар 2010, 11:28 ]
Заглавие: 

Dilyan написа:
Реостата на перката явно е дал фира и затова.И аз съм минал по тоя път,но след лека интервенция си включва когато трябва
колега миже ли да ми кажеш къде се намира този реостат и как мога да отстраня проблема,благодаря ти :roll:

Автор:  Dilyan [ 28 Мар 2010, 11:45 ]
Заглавие: 

Ми моя е в долния край на радиатора,виж къде влизат жиците,там е :wink:

Автор:  dobri_g [ 28 Мар 2010, 13:15 ]
Заглавие: 

atanasagg написа:
Dilyan написа:
Реостата на перката явно е дал фира и затова.И аз съм минал по тоя път,но след лека интервенция си включва когато трябва
колега миже ли да ми кажеш къде се намира този реостат и как мога да отстраня проблема,благодаря ти :roll:

Реостата ти е някъде на кожуха на перката(незнам на Делтата къде е точно). Там се включват два кабела, за да разбереш дали е там проблема(100 процента е там) откачаш кабелите и ги окъсяваш. Така би трябвало перката да се включи нормално, но на голямата скорост.

Автор:  kalo_yan [ 28 Мар 2010, 21:44 ]
Заглавие: 

Ако позволите: казва се "термостат", а не "реостат". Реостатът е друго устройство. Извинете за офтопика.

Автор:  Dedra [ 28 Мар 2010, 22:27 ]
Заглавие: 

kalo_yan написа:
Ако позволите: казва се "термостат", а не "реостат". Реостатът е друго устройство. Извинете за офтопика.

kill_myself
По темата,колега свали реостата и го почисти.
Виж за изгоряло съпротивление,термопредпазител(на реостата) или стопени клеми и калпава връзка

Автор:  dobri_g [ 29 Мар 2010, 08:34 ]
Заглавие: 

kalo_yan написа:
Ако позволите: казва се "термостат", а не "реостат". Реостатът е друго устройство. Извинете за офтопика.

Точно РЕОСТАТ си се казва :mrgreen: (поне това за което аз писах).

Автор:  atanasagg [ 29 Мар 2010, 18:07 ]
Заглавие: 

dobri_g написа:
atanasagg написа:
Dilyan написа:
Реостата на перката явно е дал фира и затова.И аз съм минал по тоя път,но след лека интервенция си включва когато трябва
колега миже ли да ми кажеш къде се намира този реостат и как мога да отстраня проблема,благодаря ти :roll:

Реостата ти е някъде на кожуха на перката(незнам на Делтата къде е точно). Там се включват два кабела, за да разбереш дали е там проблема(100 процента е там) откачаш кабелите и ги окъсяваш. Така би трябвало перката да се включи нормално, но на голямата скорост.
здравеи колега,намерих реостата,но като окъся кабелите перката пак се включва на 100 градуса и работи малко,до към98 и перката изкллючва,може ли проблема да ми идва от датчика на радиатора(а го смених миналата година) или е пак от този реостат.

Автор:  D. Stanev [ 29 Мар 2010, 19:29 ]
Заглавие:  Същия проблем

Имах същия проблем на Дедрата (1.8 8V). Проблемът се оказа в лоши спойки на релейния блок на климатика и перката. При мен се намираше отстрани на калника. Оказа се че кутията е капсулована, но я отворихме и релетата са запоени на една мека (гъвкава) платка, която се беше разлюспила на няколко слоя а спойките бяха нагорели. След повторното препояване на всички връзки - проблема изчезна. При мен особено загряваше лятото при пуснат климатик. За целта си бях извел ключе в купето за принудително пускане на перката на високата скорост.

Автор:  dobri_g [ 29 Мар 2010, 22:35 ]
Заглавие: 

atanasagg написа:
здравеи колега,намерих реостата,но като окъся кабелите перката пак се включва на 100 градуса и работи малко,до към98 и перката изкллючва,може ли проблема да ми идва от датчика на радиатора(а го смених миналата година) или е пак от този реостат.

Щом ти включва пак по същия начин най-вероятно не от реостата. За съжаление не се сещам за друго.
Датчика на радиатора също е вариант, но щом си го сменял :?:
Провери си и датчика за показанията на таблото дали работи коректно.

Автор:  kalo_yan [ 31 Мар 2010, 14:56 ]
Заглавие: 

Sorry! :oops:

Автор:  stanibesen [ 31 Мар 2010, 15:46 ]
Заглавие: 

При мен първата степен се включва 98 градуса,втората на 105 и в задръствания си ходи до около 100-те.Остави я да видиш да ли си включва и двете степени.

Автор:  atanasagg [ 01 Апр 2010, 18:04 ]
Заглавие: 

stanibesen написа:
При мен първата степен се включва 98 градуса,втората на 105 и в задръствания си ходи до около 100-те.Остави я да видиш да ли си включва и двете степени.
окей колега но това нормално ли е защото аз мисля че трябва да се включва на 98 градуса бързата степен. :|

Автор:  stanibesen [ 01 Апр 2010, 21:41 ]
Заглавие: 

Знам,че в тези граници трябва да включват и въобще не съм търсил проблеми.Ако включва на 98 втората степен,то първата първата ще трябва да включва около 90-92 което е нормалната работна температура.В началото и аз се шашках,но вече го приемам за нормално,като се има предвид,че италянките работат на по-висока температура.

Автор:  delpi4a [ 02 Апр 2010, 02:12 ]
Заглавие: 

колега отиди на компютърна диагностика,там ще ти кажат най-вярно защото датчика за таблото е различен от този за компютъра.Провери си и датчика за таблото може да лъже с 7-8 градуса нищо,че си го сменял скоро в БГ сме все пак.Що се отнася до термостата ако всичко е на ред то на 88 отваря големият кръг,на 92 пуска първа степен,а на 94 втората.

Автор:  atanasagg [ 02 Апр 2010, 08:46 ]
Заглавие: 

stanibesen написа:
Знам,че в тези граници трябва да включват и въобще не съм търсил проблеми.Ако включва на 98 втората степен,то първата първата ще трябва да включва около 90-92 което е нормалната работна температура.В началото и аз се шашках,но вече го приемам за нормално,като се има предвид,че италянките работат на по-висока температура.
колега на 90-92 изобщо не се включва и си мисля,че проблема идва от датчика на радиятора,макар,че съм го сменял преди няма и година,може да съм си купил много голямо менте :( и незнам дали пак да се набутвам за датчик,или какво да правя друго :idea:

Автор:  stanibesen [ 02 Апр 2010, 09:37 ]
Заглавие: 

Температурата на таблото ти показва от датчика на главата.Перката ти се включва от датчика на радиатора и няма как температурата и на двете места да е еднаква.Според мен от там идва тази разлика в градусите.Карай си и не се занимавай,ходил съм по диагностики в началото като си мислех,че е проблем.

Страница 1 от 4 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/