Автор |
Съобщение |
atanasagg
|
Заглавие: температура на 100 градуса в задръствания-помощ Публикувано на: 27 Мар 2010, 13:31 |
|
Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34 Мнения: 502 Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
|
Здравеите колеги, имам го тоя проблем от както взе да се сгрява,като е в движение си държи 90 градуса а като съм в натоварен трафик температурата стига 100градуса и тогава се включва перката и я смъква до 95-98 горе-долу,това мисля,че не е нормално и май не ми върти перката на по-малките обороти(слабо) и ако е така как мога да я оправя и от къде идва проблема.датчика за перката на радиатора съм го сменил преди около 8-9 месеца.Моля помагаите,благодаря.
_________________ Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.
|
|
|
|
|
delpi4a
|
Заглавие: Публикувано на: 27 Мар 2010, 14:39 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 09 Мар 2008, 20:02 Мнения: 126 Местоположение: Плевен
|
Долей малко антифриз,предполагам,че ти е малко нивото и датчика пропуска да включи първата степен на перката и минава чак на втората.Гледай нивото на охлаждащата течност да е макс.
_________________ Grande Signora,Grande Alex-!!!http://vbox7.com/play:7fb013d0-Има неща,които не се купуват с пари.
|
|
|
|
|
atanasagg
|
Заглавие: Публикувано на: 27 Мар 2010, 15:03 |
|
Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34 Мнения: 502 Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
|
на макс е колега
_________________ Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.
|
|
|
|
|
Dilyan
|
Заглавие: Публикувано на: 27 Мар 2010, 19:56 |
|
Регистриран на: 01 Дек 2007, 00:54 Мнения: 950 Местоположение: Бургас
Кара: Камион
|
Реостата на перката явно е дал фира и затова.И аз съм минал по тоя път,но след лека интервенция си включва когато трябва
|
|
|
|
|
atanasagg
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Мар 2010, 11:28 |
|
Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34 Мнения: 502 Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
|
Dilyan написа: Реостата на перката явно е дал фира и затова.И аз съм минал по тоя път,но след лека интервенция си включва когато трябва колега миже ли да ми кажеш къде се намира този реостат и как мога да отстраня проблема,благодаря ти
_________________ Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.
|
|
|
|
|
Dilyan
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Мар 2010, 11:45 |
|
Регистриран на: 01 Дек 2007, 00:54 Мнения: 950 Местоположение: Бургас
Кара: Камион
|
Ми моя е в долния край на радиатора,виж къде влизат жиците,там е
|
|
|
|
|
dobri_g
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Мар 2010, 13:15 |
|
Регистриран на: 21 Юни 2007, 11:36 Мнения: 585 Местоположение: София, Красна поляна
|
atanasagg написа: Dilyan написа: Реостата на перката явно е дал фира и затова.И аз съм минал по тоя път,но след лека интервенция си включва когато трябва колега миже ли да ми кажеш къде се намира този реостат и как мога да отстраня проблема,благодаря ти
Реостата ти е някъде на кожуха на перката(незнам на Делтата къде е точно). Там се включват два кабела, за да разбереш дали е там проблема(100 процента е там) откачаш кабелите и ги окъсяваш. Така би трябвало перката да се включи нормално, но на голямата скорост.
_________________ Renault Laguna 1,8 90 h.p. 96 г. - За толкова пари, толкова! EX:Lancia Kappa 5.20 145 h.p. 95 г.-Замина за части. .....Alfa Romeo 156 2.4 JTD ; Lancia Dedra 1.8 8V
|
|
|
|
|
kalo_yan
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Мар 2010, 21:44 |
|
Регистриран на: 11 Ное 2005, 18:02 Мнения: 192 Местоположение: Бургас
Кара: Lancia Dedra 1,9 Turbo ds.
|
Ако позволите: казва се "термостат", а не "реостат". Реостатът е друго устройство. Извинете за офтопика.
_________________ Lancia Dedra 1,9 Turbo DS LE, 90 hp, 835A4.000, '95
|
|
|
|
|
Dedra
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Мар 2010, 22:27 |
|
Регистриран на: 28 Сеп 2007, 17:00 Мнения: 130 Местоположение: Бяла Слатина
|
kalo_yan написа: Ако позволите: казва се "термостат", а не "реостат". Реостатът е друго устройство. Извинете за офтопика.
По темата,колега свали реостата и го почисти.
Виж за изгоряло съпротивление,термопредпазител(на реостата) или стопени клеми и калпава връзка
|
|
|
|
|
dobri_g
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Мар 2010, 08:34 |
|
Регистриран на: 21 Юни 2007, 11:36 Мнения: 585 Местоположение: София, Красна поляна
|
kalo_yan написа: Ако позволите: казва се "термостат", а не "реостат". Реостатът е друго устройство. Извинете за офтопика.
Точно РЕОСТАТ си се казва (поне това за което аз писах).
_________________ Renault Laguna 1,8 90 h.p. 96 г. - За толкова пари, толкова! EX:Lancia Kappa 5.20 145 h.p. 95 г.-Замина за части. .....Alfa Romeo 156 2.4 JTD ; Lancia Dedra 1.8 8V
|
|
|
|
|
atanasagg
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Мар 2010, 18:07 |
|
Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34 Мнения: 502 Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
|
dobri_g написа: atanasagg написа: Dilyan написа: Реостата на перката явно е дал фира и затова.И аз съм минал по тоя път,но след лека интервенция си включва когато трябва колега миже ли да ми кажеш къде се намира този реостат и как мога да отстраня проблема,благодаря ти Реостата ти е някъде на кожуха на перката(незнам на Делтата къде е точно). Там се включват два кабела, за да разбереш дали е там проблема(100 процента е там) откачаш кабелите и ги окъсяваш. Така би трябвало перката да се включи нормално, но на голямата скорост. здравеи колега,намерих реостата,но като окъся кабелите перката пак се включва на 100 градуса и работи малко,до към98 и перката изкллючва,може ли проблема да ми идва от датчика на радиатора(а го смених миналата година) или е пак от този реостат.
_________________ Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.
|
|
|
|
|
D. Stanev
|
Заглавие: Същия проблем Публикувано на: 29 Мар 2010, 19:29 |
|
Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42 Мнения: 2870 Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
|
Имах същия проблем на Дедрата (1.8 8V). Проблемът се оказа в лоши спойки на релейния блок на климатика и перката. При мен се намираше отстрани на калника. Оказа се че кутията е капсулована, но я отворихме и релетата са запоени на една мека (гъвкава) платка, която се беше разлюспила на няколко слоя а спойките бяха нагорели. След повторното препояване на всички връзки - проблема изчезна. При мен особено загряваше лятото при пуснат климатик. За целта си бях извел ключе в купето за принудително пускане на перката на високата скорост.
|
|
|
|
|
dobri_g
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Мар 2010, 22:35 |
|
Регистриран на: 21 Юни 2007, 11:36 Мнения: 585 Местоположение: София, Красна поляна
|
atanasagg написа: здравеи колега,намерих реостата,но като окъся кабелите перката пак се включва на 100 градуса и работи малко,до към98 и перката изкллючва,може ли проблема да ми идва от датчика на радиатора(а го смених миналата година) или е пак от този реостат.
Щом ти включва пак по същия начин най-вероятно не от реостата. За съжаление не се сещам за друго.
Датчика на радиатора също е вариант, но щом си го сменял
Провери си и датчика за показанията на таблото дали работи коректно.
_________________ Renault Laguna 1,8 90 h.p. 96 г. - За толкова пари, толкова! EX:Lancia Kappa 5.20 145 h.p. 95 г.-Замина за части. .....Alfa Romeo 156 2.4 JTD ; Lancia Dedra 1.8 8V
|
|
|
|
|
kalo_yan
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Мар 2010, 14:56 |
|
Регистриран на: 11 Ное 2005, 18:02 Мнения: 192 Местоположение: Бургас
Кара: Lancia Dedra 1,9 Turbo ds.
|
Sorry!
_________________ Lancia Dedra 1,9 Turbo DS LE, 90 hp, 835A4.000, '95
|
|
|
|
|
stanibesen
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Мар 2010, 15:46 |
|
Регистриран на: 02 Апр 2007, 22:09 Мнения: 361 Местоположение: Пловдив 06 Тракия
|
При мен първата степен се включва 98 градуса,втората на 105 и в задръствания си ходи до около 100-те.Остави я да видиш да ли си включва и двете степени.
_________________ LANCIA DELTA II 1.6 75hp 835C1000 OPEL ASTRA G X16XEL LANCIA DELTA II 1.6 103hp 182C4000
|
|
|
|
|
atanasagg
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Апр 2010, 18:04 |
|
Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34 Мнения: 502 Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
|
stanibesen написа: При мен първата степен се включва 98 градуса,втората на 105 и в задръствания си ходи до около 100-те.Остави я да видиш да ли си включва и двете степени. окей колега но това нормално ли е защото аз мисля че трябва да се включва на 98 градуса бързата степен.
_________________ Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.
|
|
|
|
|
stanibesen
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Апр 2010, 21:41 |
|
Регистриран на: 02 Апр 2007, 22:09 Мнения: 361 Местоположение: Пловдив 06 Тракия
|
Знам,че в тези граници трябва да включват и въобще не съм търсил проблеми.Ако включва на 98 втората степен,то първата първата ще трябва да включва около 90-92 което е нормалната работна температура.В началото и аз се шашках,но вече го приемам за нормално,като се има предвид,че италянките работат на по-висока температура.
_________________ LANCIA DELTA II 1.6 75hp 835C1000 OPEL ASTRA G X16XEL LANCIA DELTA II 1.6 103hp 182C4000
|
|
|
|
|
delpi4a
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Апр 2010, 02:12 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 09 Мар 2008, 20:02 Мнения: 126 Местоположение: Плевен
|
колега отиди на компютърна диагностика,там ще ти кажат най-вярно защото датчика за таблото е различен от този за компютъра.Провери си и датчика за таблото може да лъже с 7-8 градуса нищо,че си го сменял скоро в БГ сме все пак.Що се отнася до термостата ако всичко е на ред то на 88 отваря големият кръг,на 92 пуска първа степен,а на 94 втората.
_________________ Grande Signora,Grande Alex-!!!http://vbox7.com/play:7fb013d0-Има неща,които не се купуват с пари.
|
|
|
|
|
atanasagg
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Апр 2010, 08:46 |
|
Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34 Мнения: 502 Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
|
stanibesen написа: Знам,че в тези граници трябва да включват и въобще не съм търсил проблеми.Ако включва на 98 втората степен,то първата първата ще трябва да включва около 90-92 което е нормалната работна температура.В началото и аз се шашках,но вече го приемам за нормално,като се има предвид,че италянките работат на по-висока температура. колега на 90-92 изобщо не се включва и си мисля,че проблема идва от датчика на радиятора,макар,че съм го сменял преди няма и година,може да съм си купил много голямо менте и незнам дали пак да се набутвам за датчик,или какво да правя друго
_________________ Ланча тесис 175hp,бивша,сега Ланча капа.
|
|
|
|
|
stanibesen
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Апр 2010, 09:37 |
|
Регистриран на: 02 Апр 2007, 22:09 Мнения: 361 Местоположение: Пловдив 06 Тракия
|
Температурата на таблото ти показва от датчика на главата.Перката ти се включва от датчика на радиатора и няма как температурата и на двете места да е еднаква.Според мен от там идва тази разлика в градусите.Карай си и не се занимавай,ходил съм по диагностики в началото като си мислех,че е проблем.
_________________ LANCIA DELTA II 1.6 75hp 835C1000 OPEL ASTRA G X16XEL LANCIA DELTA II 1.6 103hp 182C4000
|
|
|
|
|
|