Петко К написа:
Продължава да си дава 20/100 разход. Вярно, че карането ми е далеч от идеалното, но все пак.
Другата седмица ще я закарам да я видят, но нямам пари в момента (без работа съм), така че ако трябва да се сменя нещо, ще видим дали ще я правя.
Много е вероятно скоро ще я видите за продан тука
За сега съм я смъкнал на 10 градско и 8 извънградско със обикновена АГУ, скоро смятам да направя доста промени още и ще се ударя с пета в задника като я смъкна на 9 градско и 7 извънградско (без клима).
Разхода зависи от гориво въздушната смес. Т.е повече гориво и повече въздух (което не винаги значи повишен разход), защото идеалното съотношение между тегло и конски сили е 5-7, или иначе казано 1 тон кола, 150 коня. Моята по документи е 109, в момента е 130 (подсилен двигател със кръгли метални пластини около буталата за прехвърляне на напрежението към корпуса, нагнетени със метал гърбици по разпределителя и подсилени оригиналните кобилици към коляновия вал, махнат катализатор и средно гърне, само задно остана, а на средното една тръба неръждавейка ф60) като пак казвам скоро ще стане поне 150 кончета (малко изпиляване на вътрешния цилиндър, може би спортен филтър но за него се двуумя и след това отива на препрограмиране на ECU-то (заради една камара ЛЕД осветление, натрупани грешки и т.н)). Вярно хвърлени са не малко парички, но резултата е впечатляващ. Защо го направих на тая дърта кола? щото ме кефи, занимаваше ми се и ми е удобна колицата
П.С Ей добре, че в университета не си пилях времето, а научих полезни неща за самолетите които може да се интегрират в колите и резултата е върховен.