Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2




Автор Съобщение
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 13 Дек 2009, 11:44 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 23 Мар 2008, 13:25
Мнения: 36
Местоположение: Пловдив 03 Западен
колегата е прав но и провери за оттечка става много лесно с уред или пробна лампа, проверката можеш га направиш и без да сваляш стартера само му откачи захранващия кабел. успех


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Дек 2009, 10:57 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 22 Мар 2007, 18:31
Мнения: 207
Местоположение: София & Лесново
Колега при оттечката беше от алармата (некачествен монтаж предполагам), когато я оставях за няколко дена след това акумулатора почти изчерпан.

_________________
Lancia Dedra 1.6 i.e. набор '92 835А1.046 - ex
Lancia Lybra 2.4 JTD 135 h.p. 839A5.000


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Дек 2009, 18:09 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 02 Авг 2009, 21:42
Мнения: 38
Местоположение: София
И мен алармата ме съмняваше, че и преди ми правеше номера.
Благодаря на всички, след нова година ще я правя, че сега няма пари :)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Дек 2009, 19:54 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 04 Мар 2009, 22:34
Мнения: 502
Местоположение: Пазарджик
Кара: Toyota auris 2014
колега тая кола не работи на 500-600 оборота това не е нормално за нашите коли които са бързообиротни ами послушаи колегите и иди до някои МАИСТОР газаджия,и много бързо се отчаиваш :? :D


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 15 Дек 2009, 00:04 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 19 Сеп 2008, 17:50
Мнения: 249
Местоположение: София
Дизел му е мамата...

_________________
Lancia Libra-2.4jtd

"Човек НЕ ВИНАГИ трябва да чуе трясъка,
за да разбере,че вратата е затръшната..."

Стивън Кинг


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Малко проблеми с Дедра
 Мнение Публикувано на: 23 Юли 2010, 23:48 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 02 Авг 2009, 21:42
Мнения: 38
Местоположение: София
Да не отварям нова тема - viewtopic.php?f=15&t=21225
Тук писах, че се ударих в един стълб.
Пораженията от удара са оправени уж, 800 лв всичко (като радиатора е нов).
За теча, казаха, че водната помпа е проблема, но още не е оправен. Също и климатроника още не духа (надявах се сам да се е оправил след удара :lol: ).
Забелязах също така, че ми свети постоянно лампичката за ABS и тази за проблем с мигачите. И двата мигача си работят, проверих ги.
На ABS-а какъв може да му е проблема, да не е някой откачен датчик?


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re:
 Мнение Публикувано на: 18 Юли 2016, 17:48 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 27 Мар 2016, 12:19
Мнения: 34
Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia Dedra 1.8i 109k.c '91(Седан), Fiat Stilo 1.9 JTD 115 k.c '04(комби)
Петко К написа:
Продължава да си дава 20/100 разход. Вярно, че карането ми е далеч от идеалното, но все пак.
Другата седмица ще я закарам да я видят, но нямам пари в момента (без работа съм), така че ако трябва да се сменя нещо, ще видим дали ще я правя.
Много е вероятно скоро ще я видите за продан тука :lol:


За сега съм я смъкнал на 10 градско и 8 извънградско със обикновена АГУ, скоро смятам да направя доста промени още и ще се ударя с пета в задника като я смъкна на 9 градско и 7 извънградско (без клима).

Разхода зависи от гориво въздушната смес. Т.е повече гориво и повече въздух (което не винаги значи повишен разход), защото идеалното съотношение между тегло и конски сили е 5-7, или иначе казано 1 тон кола, 150 коня. Моята по документи е 109, в момента е 130 (подсилен двигател със кръгли метални пластини около буталата за прехвърляне на напрежението към корпуса, нагнетени със метал гърбици по разпределителя и подсилени оригиналните кобилици към коляновия вал, махнат катализатор и средно гърне, само задно остана, а на средното една тръба неръждавейка ф60) като пак казвам скоро ще стане поне 150 кончета (малко изпиляване на вътрешния цилиндър, може би спортен филтър но за него се двуумя и след това отива на препрограмиране на ECU-то (заради една камара ЛЕД осветление, натрупани грешки и т.н)). Вярно хвърлени са не малко парички, но резултата е впечатляващ. Защо го направих на тая дърта кола? щото ме кефи, занимаваше ми се и ми е удобна колицата :)

П.С Ей добре, че в университета не си пилях времето, а научих полезни неща за самолетите които може да се интегрират в колите и резултата е върховен.


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 2 от 2 [ 27 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов