Автор |
Съобщение |
jejemir
|
Заглавие: Измих двигателя 159B9000 генерална грешка Публикувано на: 23 Авг 2009, 10:35 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 29 Авг 2006, 10:20 Мнения: 54 Местоположение: Пловдив
|
Така проблема е следния като измиха двигателя на мивката перката работеше постоянно и показваше 130 градуса на таблото и светеше червената лампа , мотора е ледено студен. А викам си нещо се е намокрило ще я оставя да изсъхне уви не изсъхна 6 часа, започна да търся проблем. Оказа се че датчика на радятора е залепнал и постоянно върти перката на по високата степен смених го и ок. Проблема с уреда на таблото остана ту светне лампата ту стрелката се вдигне на 120-130 градуса и пак слезе , откачих буксата на датчика уреда на таблото не помръдва ок значи и този датчик се е прецакак. На другата сутрин я подкарах и всичко бе ок, но след два дни пак се побърка и взе да показва глупости понякога реших и го смених сложих датчик EPS 1.830.509 обезвъздуших системата и проба 90-100-110 и тогава включва парва степен лудост викам датчик менте аре обратно стария и с него повече от 95 не вдига когато не се е побъркал. Викам си ще взема друга марка FAE 34060 слагам го и пак проба 90-100-105 а стига бе пипам радиатора , маркучите , мотора не е толкова тоъл като за 105градуса. Отидох в един сервиз да премерим антифриза с термометър които се пъха е малкото маекучле което връща вода в разширителния съд колата работи 30мин. на място на термометъра показва 90 и перката се включва падне с 2 градуса и изключва и така 30мин. викам ок значи температурата е ок но на таблото показва 100-105 гадна работа. Оргиналния датчик е със синя пласмаса накрая а другите с черна това дали има значение за точния датчик или не . А пак сложих оргиналние и повече от 95 не показва когато работи коректно. С втория датчик ФАЕ минах 500км. извънградско даржи 100-105 мотора явно не е загрява толкова много защото го мереха с термометър.
Даите някаква идея , имали значение цвета на датчика и откаде да намерия по читав оргиналния е син на фирмата ELTH с номер 269032 така пише на него. ПОМОГНЕТЕ
_________________ LANCIA DEDRA 1.6mpi 96г. 159B9.000 90hp
|
|
|
|
|
jejemir
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Авг 2009, 10:51 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 29 Авг 2006, 10:20 Мнения: 54 Местоположение: Пловдив
|
|
|
|
|
LoGo
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Авг 2009, 11:12 |
|
Регистриран на: 18 Апр 2009, 16:12 Мнения: 1106 Местоположение: Плевен
Кара: Lancia Dedra (кашон на колела)
|
Как ще миете двигател бе хорааа... Това не е нещо за гледане, а такова, което трябва да работи... Забърсвате с парцал, като толкова ви дразни мизерията. Само някой идиот може да си мие двигателя с пароструйка.. (нищо лично към автора на темата..)
На времето дядо ми казваше, че при покупка кола на старо не е важен видът на двигателя а шумът, който издава. Колкото по-омаслен и замазан, толкоз по добре
_________________ ZLA83500000199107
|
|
|
|
|
sacrum
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Авг 2009, 12:04 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05 Мнения: 1247 Местоположение: Русе
|
LoGo написа: Само някой идиот може да си мие двигателя с пароструйка..
И защо си мислиш, че само идиотите си мият двигателите, как стигна до тази гениална мисъл....
_________________ Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
|
|
|
|
|
MirU
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Авг 2009, 16:58 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:29 Мнения: 298 Местоположение: Русе
Кара: Lancia
|
Преди миенето е трябвало да откачиш акумулатора и да не я палиш известно време след това... След съхненето да си огледаш хубаво връзките - кабели, букси и т.н. Ако трябва дори да ги разкачиш, изсушиш и почистиш. Не е работа това за 5 мин. пръскалката и хоп готово...
|
|
|
|
|
Dedra 2.0
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Авг 2009, 17:54 |
|
Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46 Мнения: 3097 Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
|
sacrum написа: LoGo написа: Само някой идиот може да си мие двигателя с пароструйка.. И защо си мислиш, че само идиотите си мият двигателите, как стигна до тази гениална мисъл....
Ти с пароструйка ли го миеш
_________________ Vectra 1.4`90 - Х Lancia Dedra 2.0ie `91 - Х Lancia Dedra 1.8ie `93 - Х Lancia Kappa 2.0 VIS `97 - Х Lancia Kappa 2.4 TDS`97 -X Lancia Lybra 2.0 VIS`01
|
|
|
|
|
delta2
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Авг 2009, 10:09 |
|
Регистриран на: 01 Апр 2008, 10:43 Мнения: 888 Местоположение: Шумен
|
Колега, като оригиналния датчик, може и да не намериш. Сега реално колата си работи както трябва, включва си перката на колкото трябва и спира когато трябва.
Можеш да направиш следното:
Пъхаш термометъра и чакаш да загрее до 90 градуса. Като стигне 90, режеш + кабела на датчика (стрелката на таблото ще скочи на 130 градуса).
Взимаш един потенциометър (или една шепа съпротивления с поредни стойности от 4-5 ома нагоре... до към 20-25 ома) и започваш да ги закачаш на + кабела преди датчика.
С вяко врътване на потенциометъра, или с всяко закачено съпротивление, стрелката на температурата ще ти показва различни градуси. Намираш точното съпротивление, когато колата е загряла до 90 градуса, и в същото време със закачено въпросното съпротивление и на таблото стрелката стои на 90 градуса. Запояваш си го там, и си ти човека... не се занимавай с 1000 датчици и излишни пари
Ако сам неможеш да го направиш това, може да идеш при някой електричар, за 10-20 лв да ти го направи. Едно съпротивление струва жълти жълти стотинки, така че за консумативи мн пари не ти трябват
_________________ Lancia Delta II, 1.6 i.e, 75 h.p , ZLA83600003008059 - ex Alfa Romeo 156 2.0 TS [remapped] [twister exhaust system] 155++ abnormal horsesCUORE SPORTIVO рейтинг фотографов
|
|
|
|
|
Bogomil Kostov
|
Заглавие: Re: Измих двигателя 159B9000 генерална грешка Публикувано на: 19 Юли 2016, 10:10 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 27 Мар 2016, 12:19 Мнения: 34 Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia Dedra 1.8i 109k.c '91(Седан), Fiat Stilo 1.9 JTD 115 k.c '04(комби)
|
Мдаааа що да не си мием двигателите? Слага се една торбичка на делкото (ако не ти се играе да го сваляш и подсушаваш после), откачаш клемите на акумулатора и ти го мият на мивката... докато изчистят после колата вътре всичко е изветряло или ако не е го минават само с въздух да махнат останалата вода, слагаш клемите плащаш им на пичовете 5 кинта за двигателя и палиш гумите да те няма
|
|
|
|
|
|