Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2




 Страница 1 от 1 [ 8 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Измих двигателя 159B9000 генерална грешка
 Мнение Публикувано на: 23 Авг 2009, 10:35 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 29 Авг 2006, 10:20
Мнения: 54
Местоположение: Пловдив
Така проблема е следния като измиха двигателя на мивката перката работеше постоянно и показваше 130 градуса на таблото и светеше червената лампа , мотора е ледено студен. А викам си нещо се е намокрило ще я оставя да изсъхне уви не изсъхна 6 часа, започна да търся проблем. Оказа се че датчика на радятора е залепнал и постоянно върти перката на по високата степен смених го и ок. Проблема с уреда на таблото остана ту светне лампата ту стрелката се вдигне на 120-130 градуса и пак слезе , откачих буксата на датчика уреда на таблото не помръдва ок значи и този датчик се е прецакак. На другата сутрин я подкарах и всичко бе ок, но след два дни пак се побърка и взе да показва глупости понякога реших и го смених сложих датчик EPS 1.830.509 обезвъздуших системата и проба 90-100-110 и тогава включва парва степен лудост викам датчик менте аре обратно стария и с него повече от 95 не вдига когато не се е побъркал. Викам си ще взема друга марка FAE 34060 слагам го и пак проба 90-100-105 а стига бе пипам радиатора , маркучите , мотора не е толкова тоъл като за 105градуса. Отидох в един сервиз да премерим антифриза с термометър които се пъха е малкото маекучле което връща вода в разширителния съд колата работи 30мин. на място на термометъра показва 90 и перката се включва падне с 2 градуса и изключва и така 30мин. викам ок значи температурата е ок но на таблото показва 100-105 гадна работа. Оргиналния датчик е със синя пласмаса накрая а другите с черна това дали има значение за точния датчик или не . А пак сложих оргиналние и повече от 95 не показва когато работи коректно. С втория датчик ФАЕ минах 500км. извънградско даржи 100-105 мотора явно не е загрява толкова много защото го мереха с термометър.
Даите някаква идея , имали значение цвета на датчика и откаде да намерия по читав оргиналния е син на фирмата ELTH с номер 269032 така пише на него. ПОМОГНЕТЕ

_________________
LANCIA DEDRA 1.6mpi 96г. 159B9.000 90hp


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 23 Авг 2009, 10:51 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 29 Авг 2006, 10:20
Мнения: 54
Местоположение: Пловдив
А забравих на Eper шаси този датчик не излиза никаде вижте - http://62.195.105.49:7080/navi?VERSION= ... GUI_LANG=3
Намирам го като си избирам модела и излиза за 1.6 90к.с. 835А1000 или 1.6 75к.с. 835С1000 - http://62.195.105.49:7080/navi?COUNTRY= ... INDOW_ID=1
позиция 15

_________________
LANCIA DEDRA 1.6mpi 96г. 159B9.000 90hp


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 23 Авг 2009, 11:12 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Апр 2009, 16:12
Мнения: 1106
Местоположение: Плевен
Кара: Lancia Dedra (кашон на колела)
Как ще миете двигател бе хорааа... Това не е нещо за гледане, а такова, което трябва да работи... Забърсвате с парцал, като толкова ви дразни мизерията. Само някой идиот може да си мие двигателя с пароструйка.. (нищо лично към автора на темата..)
На времето дядо ми казваше, че при покупка кола на старо не е важен видът на двигателя а шумът, който издава. Колкото по-омаслен и замазан, толкоз по добре :)

_________________
ZLA83500000199107


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 23 Авг 2009, 12:04 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05
Мнения: 1247
Местоположение: Русе
LoGo написа:
Само някой идиот може да си мие двигателя с пароструйка..


И защо си мислиш, че само идиотите си мият двигателите, как стигна до тази гениална мисъл.... :evil:

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V Turbo :mrgreen:
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 23 Авг 2009, 16:58 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 30 Мар 2008, 13:29
Мнения: 298
Местоположение: Русе
Кара: Lancia
Преди миенето е трябвало да откачиш акумулатора и да не я палиш известно време след това... След съхненето да си огледаш хубаво връзките - кабели, букси и т.н. Ако трябва дори да ги разкачиш, изсушиш и почистиш. Не е работа това за 5 мин. пръскалката и хоп готово...


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 23 Авг 2009, 17:54 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46
Мнения: 3097
Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
sacrum написа:
LoGo написа:
Само някой идиот може да си мие двигателя с пароструйка..


И защо си мислиш, че само идиотите си мият двигателите, как стигна до тази гениална мисъл.... :evil:


Ти с пароструйка ли го миеш :evil: :?:

_________________
Vectra 1.4`90 - Х
Lancia Dedra 2.0ie `91 - Х
Lancia Dedra 1.8ie `93 - Х
Lancia Kappa 2.0 VIS `97 - Х
Lancia Kappa 2.4 TDS`97 -X
Lancia Lybra 2.0 VIS`01


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 24 Авг 2009, 10:09 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 01 Апр 2008, 10:43
Мнения: 888
Местоположение: Шумен
Колега, като оригиналния датчик, може и да не намериш. Сега реално колата си работи както трябва, включва си перката на колкото трябва и спира когато трябва.
Можеш да направиш следното:
Пъхаш термометъра и чакаш да загрее до 90 градуса. Като стигне 90, режеш + кабела на датчика (стрелката на таблото ще скочи на 130 градуса).
Взимаш един потенциометър (или една шепа съпротивления с поредни стойности от 4-5 ома нагоре... до към 20-25 ома) и започваш да ги закачаш на + кабела преди датчика.
С вяко врътване на потенциометъра, или с всяко закачено съпротивление, стрелката на температурата ще ти показва различни градуси. Намираш точното съпротивление, когато колата е загряла до 90 градуса, и в същото време със закачено въпросното съпротивление и на таблото стрелката стои на 90 градуса. Запояваш си го там, и си ти човека... не се занимавай с 1000 датчици и излишни пари :)
Ако сам неможеш да го направиш това, може да идеш при някой електричар, за 10-20 лв да ти го направи. Едно съпротивление струва жълти жълти стотинки, така че за консумативи мн пари не ти трябват :)

_________________
Lancia Delta II, 1.6 i.e, 75 h.p , ZLA83600003008059 - ex
Alfa Romeo 156 2.0 TS [remapped] [twister exhaust system] 155++ abnormal horses
CUORE SPORTIVO
Изображение
рейтинг фотографов


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Измих двигателя 159B9000 генерална грешка
 Мнение Публикувано на: 19 Юли 2016, 10:10 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 27 Мар 2016, 12:19
Мнения: 34
Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia Dedra 1.8i 109k.c '91(Седан), Fiat Stilo 1.9 JTD 115 k.c '04(комби)
Мдаааа що да не си мием двигателите? Слага се една торбичка на делкото (ако не ти се играе да го сваляш и подсушаваш после), откачаш клемите на акумулатора и ти го мият на мивката... докато изчистят после колата вътре всичко е изветряло или ако не е го минават само с въздух да махнат останалата вода, слагаш клемите плащаш им на пичовете 5 кинта за двигателя и палиш гумите да те няма :D


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 8 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов