Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2




 Страница 1 от 1 [ 12 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Примигване на лампата на инжекциона
 Мнение Публикувано на: 25 Ное 2004, 10:23 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:19
Мнения: 386
Местоположение: София
От няколко сутрини (не всяка обаче), ламта на инжекциона не загасва след като дам контакт и като запаля пак не гасне даже започва да примигва. Гасне доста по-късно. Имате ли идеи на какво се дължи? Помпата ли е тръгнала да си заминава (наистина малко бучи), или нещо трупа грешки?

_________________
ИзображениеAlfa Romeo 156 SW 2,4 JTD
EX Dedra 2.0 ie LS


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Ное 2004, 16:45 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
модел? двигател?


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Ное 2004, 16:55 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:19
Мнения: 386
Местоположение: София
Dedra 2.0ie LS, 8 клапана 1993g.

_________________
ИзображениеAlfa Romeo 156 SW 2,4 JTD
EX Dedra 2.0 ie LS


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Ное 2004, 23:28 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 14:08
Мнения: 1024
Местоположение: София
И аз имах такива ядове и питах в clubs.dir.bg (още нямахме сайт), но ... както си говорихме и престана да прави така. По-вероятно е да мига щото е студена и не може да се усвясти още. А за грешките - пари не взема да разкачиш акумолатора за малко. Само сигурно ще ти се наложи да си настройваш на ново станциите на радиото... ;)

_________________
I haven't lost my mind; I know exactly where I left it.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Примигване на лампата на инжекциона
 Мнение Публикувано на: 25 Ное 2004, 23:34 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 13:39
Мнения: 336
Местоположение: София
Pioneer написа:
От няколко сутрини (не всяка обаче), ламта на инжекциона не загасва след като дам контакт и като запаля пак не гасне даже започва да примигва. Гасне доста по-късно. Имате ли идеи на какво се дължи? Помпата ли е тръгнала да си заминава (наистина малко бучи), или нещо трупа грешки?


Да не би да имаш лоша връзка към някой датчик??? Провери си буксите да не има някоя хлабава... С Митко една вечер бяхме забравили да закачим буксата на водния датчик, и лампата светна :shock:

_________________
Изображение
Lancia Delta II 1.6 835С1000


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Ное 2004, 23:43 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:19
Мнения: 386
Местоположение: София
Да бе да датчиците са 1000 :D
Сега забелязах, че ми няма тапата на течността за стъклото и е оливало доста, може да е намокрило някои контакт на някой датчик. А това с акумулатора е ясно, ама няма да разбера каква е била причината.

_________________
ИзображениеAlfa Romeo 156 SW 2,4 JTD
EX Dedra 2.0 ie LS


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Ное 2004, 23:45 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 13:39
Мнения: 336
Местоположение: София
Pioneer написа:
Да бе да датчиците са 1000 :D .


Мисълта ми беше такава, че нали беше свалял някой датчици за проба, виж първо тях :wink:

_________________
Изображение
Lancia Delta II 1.6 835С1000


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Ное 2004, 23:52 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:19
Мнения: 386
Местоположение: София
Ясно разбирам те напално, първо тях проверих бяха си ОК, да не се е прецакал само някой в последствие. Странното е че първо свети много дълго, а после примигва много равномерно :-)

_________________
ИзображениеAlfa Romeo 156 SW 2,4 JTD
EX Dedra 2.0 ie LS


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Ное 2004, 09:19 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
20 кинта ванто и ще ти прочете кой датчик е преебан
поне аз така бих постъпил


Върнете се в началото 
 Заглавие: Хех
 Мнение Публикувано на: 27 Ное 2004, 09:45 
 
Аз имам същия проблем, макар и по-рядко... Но задължително, ако пусна повече консуматори на ток зимно време (фарове, клима, нагревател),веднага ми светва ако колата не е загряла.
Като стигне 50-60*, угасва само... Аз се опитвам също да си го обясня... С разкачане на Аку-то не става...
При мен обаче се променя и мощността...
В книжката пише за този индикатор: General Injection Problem :lol: , тоест може да е от всичко... Лично в моя случай съм убеден 100%, че е нещо от токовете...

Забравих да кажа: в 90% от случаите при мен, като загася и запаля колата се оправя.... 8)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Ное 2004, 12:37 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:19
Мнения: 386
Местоположение: София
На мен и без това ми се ходи на диагностика. Чудя се обаче къде да отида във Вантотрейд или в Италсервиз на 4 км. там нали си купили нов стенд за диагностика.
Някой да има скорошни впечатления?

_________________
ИзображениеAlfa Romeo 156 SW 2,4 JTD
EX Dedra 2.0 ie LS


Върнете се в началото 
 Заглавие: а така
 Мнение Публикувано на: 03 Дек 2004, 17:51 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 24 Ное 2004, 22:45
Мнения: 52
Местоположение: София
аз лично съм по-доволен от Вантотреид

_________________
0898506763 dodo


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 12 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов