Автор |
Съобщение |
i_v_ivanov
|
Заглавие: РЕЗИСТОР - ниски обороти на вентилатора Публикувано на: 13 Юли 2007, 21:59 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36 Мнения: 2804 Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799 http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
|
Резистора за поддържане ниските обороти на вентилатора ми липсва.
В момента съм със бушон 20А наместо него - но това не е добре
особено летните месеци - не може добре да се поддържа работната температура.
Нека ако някой знае начин ефективно да се завести тоя резистор да каже.
_________________ ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 13 Юли 2007, 22:35 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
|
|
|
|
i_v_ivanov
|
Заглавие: Публикувано на: 13 Юли 2007, 22:47 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36 Мнения: 2804 Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799 http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
|
Айде бе - САМО ?!?
И аз що не можах да намеря ?
_________________ ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Юли 2007, 16:42 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
поне аз последният го взех за толкова
ако намериш кой да ти го пренесе до Русе мога да купя пак
|
|
|
|
|
Min6929
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Юли 2007, 18:24 |
|
Регистриран на: 05 Яну 2006, 21:35 Мнения: 121 Местоположение: София 08 Изгрев
|
Ходи питай в Итал Сервиз мисля, че там имат
_________________ LANCIA KAPPA 2.4TDS
LANCIA DEDRA 2.0 I.E
|
|
|
|
|
Mario
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Юли 2007, 18:52 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 03 Дек 2005, 17:50 Мнения: 403 Местоположение: Костинброд
|
Ако стсва въпрос за термо резистора( на него пише за каква температура е ), на един колега аз лично му го купувах за около 2лв. от студентски град(този големия магазин при семейните не си спомням името на фирмата)
_________________ Renault Clio, 1.2i, 60 hp, '99 Opel Zafira, 1.8i/16V, 116 hp, '99
|
|
|
|
|
idakieff
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Юли 2007, 19:48 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 24 Фев 2007, 20:04 Мнения: 243 Местоположение: Перник
Кара: Lancia
|
Колега Иванов благодаря че подхвана тази тема и аз имам същия проблем
незнам какви параметри има този резистор да го замеря и да видя дали проблема е в него дали има бушон за него и къде се намира
само резистора можели да се смени или целия куплонг
дано има специалисти да ми разяснят проблема
|
|
|
|
|
i_v_ivanov
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Юли 2007, 21:05 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36 Мнения: 2804 Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799 http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
|
Ето за точно това става въпрос - със тези параметри :
Прикачени файлове: |
Коментар на файл: РЕЗИСТОРА - 23 ОМА
REZISTOR.jpg [ 62.51 KiB | Прегледано 9953 пъти ]
|
_________________ ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"
|
|
|
|
|
idakieff
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Юли 2007, 12:43 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 24 Фев 2007, 20:04 Мнения: 243 Местоположение: Перник
Кара: Lancia
|
Моя не е такъв с някакво керамично покритие е абе ясно ми е че си плаче за ново ама ще почака малко
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Юли 2007, 19:48 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
колега Иванов
за колата от подписа ти ли става на въпрос
защото за бензиновите двигатели съпротивлението е 0.3 ома
|
|
|
|
|
i_v_ivanov
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Юли 2007, 22:14 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36 Мнения: 2804 Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799 http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
|
Да естествено че за моята - в подписа!
Благодаря за уточнението - но това намерих в докумантацията на PDF която намерих!
Не съм го виждал "оригинала" че да знам точно какво е пишело на моя!
_________________ ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"
|
|
|
|
|
Delta II
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Юли 2007, 10:57 |
|
Регистриран на: 04 Ное 2004, 11:02 Мнения: 101 Местоположение: София
|
Ако с нещо помагам, на моята колица от подписа резистора е това и с 0,3 ома съпротивление.
Отремонтирал съм го с винтчета и гайки и по една контрашайба, защото се беше откачила точковата заварка на крачетата му
Прикачени файлове: |
DSC01837_small.jpg [ 104.37 KiB | Прегледано 9937 пъти ]
|
DSC01835_small.jpg [ 113.39 KiB | Прегледано 9937 пъти ]
|
DSC01834_small.jpg [ 125.65 KiB | Прегледано 9939 пъти ]
|
_________________ Lancia Delta II 1.6 l.e. 55kw 835C1.000
Bigas ELC'92 Lambda Control
|
|
|
|
|
philbox
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Юли 2007, 11:54 |
|
Регистриран на: 08 Юли 2007, 18:20 Мнения: 167 Местоположение: София
|
Здравейте,
При мен са вързали двете жици накъсо и са изолирали въпросния реостат. Незнам защо, но буксите бяха стопени и нагорели. Имах проблем с блока с релетата и климатроника неработеше. Насадиха някакъв друг блок и незнам какво точно са направили. Сега в жегите на климатик неиска да вдигне повече от 70 градуса. Може би ще пробвам да го вържа и ще видя какво ще стане.
|
|
|
|
|
the great
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Юли 2007, 12:22 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 16 Юли 2007, 09:57 Мнения: 52 Местоположение: София
|
philbox написа: Здравейте, При мен са вързали двете жици накъсо и са изолирали въпросния реостат. Незнам защо, но буксите бяха стопени и нагорели. Имах проблем с блока с релетата и климатроника неработеше. Насадиха някакъв друг блок и незнам какво точно са направили. Сега в жегите на климатик неиска да вдигне повече от 70 градуса. Може би ще пробвам да го вържа и ще видя какво ще стане.
По-добре виж термостата .Резистора няма да включва 1ва степен.
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Юли 2007, 23:30 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Да я съживя малко тая тема.На мойта се оказа че кабелите бяха извадени от резистора и чрез мост свързани един за друг.И преди нямаше първа степен и след като ги вързах обратно на клемите на резистора ,пак нямам.Тъй че ще се купува.
Колеги давайте идеи къде продават,само да кажа че моят е същият какъвто го е показал колегата Иванов и на 0.3 ома.
Втората си включва на 100(втората чертичка след 90) и това си е.
П.П.Номера му в Епер-а е : 7698499
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
the great
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Юли 2007, 08:42 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 16 Юли 2007, 09:57 Мнения: 52 Местоположение: София
|
В София да ти кажем,но в Русе...Аз смених всичко и пак си нямам първа степен,май е хронично при дедрите.Сега остава варианта на жичкаджия .
|
|
|
|
|
pincoto
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Авг 2007, 12:04 |
|
Регистриран на: 15 Юли 2005, 14:52 Мнения: 420 Местоположение: София
Кара: Lancia Lybra JTD 115
|
и на мен ми липсва въпросното .
кажете от каде да си го купя за 16лв .
че при мен пуска перката към 98градуса(по мои изчисления
и си има само една степен. ама незнам дали е по-слабата или по-цилната
_________________ Lancia Lybra JTD 115hp '05 Lancia Kappa 2.0 20V V.I.S. '99 Lancia Delta, 1750 LE, 90hp, 836A6.000, MPI CEE F2, '94
|
|
|
|
|
i_v_ivanov
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Авг 2007, 12:39 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36 Мнения: 2804 Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799 http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
|
ПО-СИЛНАТА е - втора степен включва
и това точно е проблема - защоот в задръстванията не може добре да поддържа нормалната
работна температура.
И аз чакам да науча от къде може да се вземе ВЪОБЩЕ в крайна сметка.
Онзи ден и в София бях - ама и там толкова!!!
_________________ ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"
|
|
|
|
|
Sande
|
Заглавие: Резистрора се оказа ключов Публикувано на: 05 Авг 2007, 13:56 |
|
Регистриран на: 02 Окт 2006, 21:47 Мнения: 97 Местоположение: София
|
Наистина тия резистори се оказват ключов фактор...аз на мойта Капа като го смених и сякаш се прероди..преди са бачкали само на бързи обороти вентилаторите и се чудех защо не ми работи равномерно и като пусна климата напрежението ми пада ужасяващо много... Но вече край имам най-стабилния двигател
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Re: Резистрора се оказа ключов Публикувано на: 05 Авг 2007, 20:37 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Оказа се че моя реостат работи ,пробвах го на една Алфа 155 и всичко си бачкаше,обаче при мен пак няма първа степен
Май ще трябва да си играя на проследяване на кабели
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
|