www.lancia-bg.com
http://www.lancia-bg.com/forum/

Как да почистим клапана за празния ход
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=35&t=14084
Страница 3 от 4

Автор:  trifon [ 28 Май 2009, 00:36 ]
Заглавие: 

www_ написа:
искам да изкажа благодарностите си на всички свързани с темата, тази вечер разглобих моторчето от Дедрата, накиснах го във кореселин и не мога да опиша каква гадост се показа от него. Само за сравнение м кафето е като чай. Още веднъж хиляди благодарности.
на твойта е детска игра в сравнение с на 2,0 16 v,поздравления все пак!

Автор:  MMD [ 28 Май 2009, 15:08 ]
Заглавие: 

ам колеги случайно моя двигател има ли такова нещо извинявам се предварително за невежеството си става въпрос за 1,6 16в 103 коня :) поздрави :)

Автор:  Synthy [ 28 Май 2009, 16:09 ]
Заглавие: 

има :)

извинявам се, без да искам (кирилицата) :oops:

Автор:  jamesdavidso [ 29 Май 2009, 11:26 ]
Заглавие: 

Някой би ли споделил къде точно се намира стъпковото моторче на Либра 1.8? Че май само него не съм чистил...

Автор:  MMD [ 29 Май 2009, 12:16 ]
Заглавие: 

и каде се намира ако не е тайна :oops: :?: извинявам се пак за невежеството си :(

Автор:  zigmond_lancia [ 14 Юни 2009, 09:37 ]
Заглавие: 

абе колеги тази крава пощуря.мени убототите между 0.600 и 1000.горе кадето е дроселовата клапа и биметалната пластина за смукача има едно нещо което си мисля че е моторчето за празния ход/оборотите/.но на вид неодговаря на нито едната снимка във темата.видях че под него има още едно подобно.като откачих буксата на долното стана още по зле. обаче на горното недава никакви признаци за промяна.като подам гас и пусна педала чак гасне.капсоловани са и двете и няма откаде да се реголират/евентоално/.какви да ги върша сега?почва да ми писва вече.че аз под жената не лежа толкова колкото под баба ЯГА. wallbash

Автор:  trifon [ 14 Юни 2009, 23:55 ]
Заглавие:  има и износване!

наскоро с "mravkata",установихме,че само чистене не-винаги помага!цилиндърчето,което регулира потока на въздуха лагерува метал с метал към корпуса,и при неговото имаше износване от едната страна.при това положение на моменти заяжда,защото от износването се усуква на една страна и не може да отвори докрай при пускане на климатика и не може да компенсира достатъчно оборотите и срива до 600 об/m.налага се да се подмени!няма нищо вечно,и да не се чудите при изчистване защо не винаги има ефект.Поздрави!

Автор:  denq [ 28 Юни 2009, 11:26 ]
Заглавие: 

Някой може ли да каже , как да процедирам с този, капсулования ? Съмнява ме да може да се сглоби след отварянето му...

Прикачени файлове:
PIC_00091.jpg
PIC_00091.jpg [ 159.57 KiB | Прегледано 17921 пъти ]
Коментар на файл: kпх 2.0 16кл.
PIC_00101.jpg
PIC_00101.jpg [ 72.78 KiB | Прегледано 17921 пъти ]

Автор:  trifon [ 30 Юни 2009, 00:55 ]
Заглавие:  малко инфо за клапана на 2,0 16v 139кс

днес излекувах още една!отново със смяна с друго,както стана при "мравката",този път сложих едно което бях свалил от едно пежо 405 1,6 моно,използвах само клапана без корпуса с тръбичките,оказа се от старото и по-зраво поколение с по-широкия ръб на буталцето!колата се успа,като тази на "мравката",ако не се лъжа и на ксантията 1,8 май беше същия модел!избора вече е по-голям!

Автор:  denq [ 30 Юни 2009, 21:58 ]
Заглавие: 

ако ми помогнеш да излекувам моята, ще те призная, и ще те почерпя даже :D ...

Автор:  trifon [ 30 Юни 2009, 22:59 ]
Заглавие: 

denq написа:
ако ми помогнеш да излекувам моята, ще те призная, и ще те почерпя даже :D ...
приятел такъв за първи път виждам на ланчия,да не би да е насаждан от друга кола?иначе ми прилича на такъв от мв 190 е 2,0 ,като погледнеш през отвора за маркуча трябва да се вижда едно метално "перде" което при подаване на 12 v на буксата трябва да се движи настрани,в действителност този тип е неразглобяем,само се чисти!пак наскоро чистих един такъв на мерцедес 190 е който беше запекъл яко и не помръдваше,затапих го от едната страна и от другата го напълних с кореселин,накисна се малко и след това отпусна.после в продължение на няколко минути накъсано му подавах 12 v да се раздвижи напълно,и 3-4 пъти промивах наново.ако можеш бръкни с четчица за боички както е накиснат да свалиш нагарите които не са паднали от промивките,пак промивка и готово!пръсни му и малко wd 40 да е влажен,пробвай пак с подаване на ток дали движи пердето и ако всичко е ок.качвай и гас!мерцедеса при пускане на педала гаснеше от време на време и държеше 600 об/м преди чистенето,след интервенциятя закова на 900 и ги сваляше плавно!Успех.

Автор:  denq [ 01 Юли 2009, 16:28 ]
Заглавие: 

Благодарско!!! ще се пробвам , дано проработи... то по тая кола едно нещо оригинално не остана, няма да се учудя , ако буталата са от жигули (че страшно върррррви) :mrgreen:

Автор:  pe6o3564 [ 01 Юли 2009, 19:27 ]
Заглавие: 

а този модел дали може да се почисти защото имам проблем с него

Прикачени файлове:
new_1189530309_7515015.jpg
new_1189530309_7515015.jpg [ 3.41 KiB | Прегледано 18016 пъти ]

Автор:  trifon [ 04 Юли 2009, 21:33 ]
Заглавие: 

pe6o3564 написа:
а този модел дали може да се почисти защото имам проблем с него
да деиствай смело,той е най елементарен и безпроблемен(железен)!

Автор:  fucking_mind [ 28 Апр 2010, 01:51 ]
Заглавие:  Re: Как да почистим клапана за празния ход

Темичката е стара,но нека й дадем гласност.
Първо,привет на всички колеги.От около година и аз карам една дедричка,оказа се истина,че италянките са трошливи колици,но това не ме плаши (нали е удобна лимузинка :D ,а и моя екземпляр си е доста добре на тенекии),а ремонта е изцяло в мои ръце punk .Та... днес си играх много с колата,какво съм и правил не питайте (реставрация :D ,пълно почистване на всеки детайл,най-напред отвътре).Надвечер реших малко да си поиграя и с ДВГ-то,че отдавна не го бях пипал.Така или иначе ЕГР-то ми беше тотално запушено и реших да го премахна (не ме съдете строго колеги),пооправих си и газовата уредба и си казах най-накрая да обърна внимание на работата на бензин,защото все си ми работеше на около 1100 оборота (просто досега не съм имал времето и желанието да го оправям,нали съм на газ) и след 5 минутни проби и експерименти (всъщност докато си пиех количка :D ) установявам аз,че байпаса (т.н. стъпков мотор,който няма нищо със стъпков мотор,но така е прието да се нарича) не затваря напълно и не може да блокира въздушния поток.Не знам от замърсяване или нещо друго е,утре ако остане време за него ще стане ясно,след като го пусна през ултразвуковата ваничка,разглобен на детайли,няма да остане прашинка мръсотия,а ако се окаже непоправимо и не ми стане от волвото байпаса ще се допитвам до колегите с ланчийки на части 8) .И така... когато имам резултатност по въпроса ще споделя,а който е със сходен проблем няма да се блъска като мен :P.

Автор:  fucking_mind [ 30 Апр 2010, 15:00 ]
Заглавие:  Re: Как да почистим клапана за празния ход

Така... малко позакъснях,но ето и резултата.По-долу съм качил снимки на непочистено и почистено стъпково моторче.След процедурата с почистването,всичко беше ОК,но когато тръгнах да го сглобявам забелязвам аз,че и мойто е износено буталцето и не може да уплътни хубаво,както и да е,сглобих го и го монтирах на колата.Ефекта:наистина много по-добра работа на мотора,по-стабилизирани обороти,но на бензин пак малко високи (на газ може в известни граници да се намалят оборотите и няма проблем).Изводът е,че почистването на стъпковия мотор има защо да се извършва,но когато колите ни са на по 15-20 години вече има и износване на някои детайли и се налага смяната им.

Прикачени файлове:
2010-04-30_150444.jpg
2010-04-30_150444.jpg [ 78.09 KiB | Прегледано 17843 пъти ]
2010-04-30_150435.jpg
2010-04-30_150435.jpg [ 66.15 KiB | Прегледано 17843 пъти ]
2010-04-30_150409.jpg
2010-04-30_150409.jpg [ 64.67 KiB | Прегледано 17843 пъти ]
mrasno2.jpg
mrasno2.jpg [ 155.82 KiB | Прегледано 17846 пъти ]
mrasno.jpg
mrasno.jpg [ 126.36 KiB | Прегледано 17846 пъти ]

Автор:  LoGo [ 03 Сеп 2010, 01:58 ]
Заглавие:  Re: Как да почистим клапана за празния ход

Я и аз да попитам, възможно ли е при по рязко подаване на газ да се губи между 800 и 1500 оборота именно заради този клапан, или първо да сменя свещи и кабели :(

Автор:  mravkata [ 19 Окт 2010, 11:21 ]
Заглавие:  Re: Как да почистим клапана за празния ход

Ами колега когато прави проблеми, това моторче или клапа , всичко е възможно. При мен в началото държеше ниски обороти и едвам палеше и ако пипнеш газта гаснеше. По пътя на логиката може пак да прави разни такива мизерии. практически по всяко време може да ти е**ва оборотите . АКо не ти е проблем изчисти го 1во преди да сменяш други неща, за това пари няма да изхабиш :) Но ест проблема може и да не е в него.

Автор:  venko_01 [ 30 Дек 2010, 11:45 ]
Заглавие:  Re: Как да почистим клапана за празния ход

аз обаче не разбрах къде се износва цилиндърчето откъм външната част с която лагерува спрямо корпуса ли или отвътре където лагерува в остта ???

Автор:  mravkata [ 31 Мар 2011, 19:04 ]
Заглавие:  Re: Как да почистим клапана за празния ход

Моето беше износено от външната страна .
Много дразнеща е тази част , на мен пак започна да ми прави мизерийки. Ще го свалям пак скоро :D

Страница 3 от 4 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/