Автор |
Съобщение |
tenio hf
|
Заглавие: Повишаване на кубатурата - въпрос към "Дедра 1.8" Публикувано на: 04 Ное 2004, 20:41 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 16 Окт 2004, 13:11 Мнения: 203 Местоположение: Пловдив
|
Имам един въпрос към DEDRA1.8.
Преди няма и месец си купих същата Делта 1.6 ХФ Турбо,как си направил твойта 2000куб.Сменил си и двигателя или по друг начин???И какво я направи твоята?Догодина ще трябва да й купувам части на моята ХУБАВИЦА,има бая за стягане?
|
|
|
|
|
dedra1.8
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Ное 2004, 10:11 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 01 Ное 2004, 16:41 Мнения: 28 Местоположение: София
|
Здравей, за да я направиш 2000 см3 е необходимо да се снабдиш с колянов вал и биели от 2000см3 - сменяш ги и това е с двигателя. Те са с еднакъв диаметър на буталото, но различен ход.
Остава малко пренастройване на електрониката и си готов.
Мисля, че имаше малко преправяне на аксиалните лагери на коляновия вал, но ставаше сравнително лесно.
Кажи само твоята делта от кой вариант е, защото има такъв с карбуратор и такъв с инжекция - там и компресорите са различни.
_________________
|
|
|
|
|
Pepko_Bepko
|
Заглавие: !!!!! Публикувано на: 07 Ное 2004, 20:26 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04 Мнения: 1893 Местоположение: Варна, Ямбол
|
dedra1.8 написа: Здравей, за да я направиш 2000 см3 е необходимо да се снабдиш с колянов вал и биели от 2000см3 - сменяш ги и това е с двигателя. Те са с еднакъв диаметър на буталото, но различен ход. Остава малко пренастройване на електрониката и си готов. Мисля, че имаше малко преправяне на аксиалните лагери на коляновия вал, но ставаше сравнително лесно. Кажи само твоята делта от кой вариант е, защото има такъв с карбуратор и такъв с инжекция - там и компресорите са различни.
НЕ СТАВА!!! Блока на 2000 е по-висок 84/80, a на 1600 - 84/71,5.
_________________ Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!
Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница
|
|
|
|
|
dedra1.8
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Ное 2004, 17:48 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 01 Ное 2004, 16:41 Мнения: 28 Местоположение: София
|
Става, защото съм го правил!!! Вал и биели от дедрА 2.0
_________________
|
|
|
|
|
dedra1.8
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Ное 2004, 17:52 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 01 Ное 2004, 16:41 Мнения: 28 Местоположение: София
|
наЛИ ЗАТОВА сменяш биелите!
Буталата влизат по-надолу по ризите, които са разстъргани докРАЙ.
фАКТ, А ФАКТЪТ Е НАй упоритото нещо на света...
_________________
|
|
|
|
|
Pepko_Bepko
|
Заглавие: Стига бе:))) Публикувано на: 11 Ное 2004, 22:27 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04 Мнения: 1893 Местоположение: Варна, Ямбол
|
dedra1.8 написа: наЛИ ЗАТОВА сменяш биелите! Буталата влизат по-надолу по ризите, които са разстъргани докРАЙ. фАКТ, А ФАКТЪТ Е НАй упоритото нещо на света...
Не искам да споря с теб сега за това ама ще пробвам:))). Ти казваш че ''буталото слиза по надолу'' нали така? Това се отнася когато е в ДМТ аналогично е когато е в ГМТ са изкочи БАРАБАР СЪС СЕГМЕНТИТЕ по нагоре където цилиндъра на 1600кубиковия блок отдавна ще е свършил.Затова има 2000 блок с цилиндри с по-голям ход. Плюс това съм сигурен че шииките на 2000 литровия вал са по широки.И няма да можеш да го поместиш там каквото и да рзтъргваш.Това което казваш може да стане ако успееш да монтираш вала по надолу в блока което е абсурдно ако можеш да ме разбереш. Кой ти го е правил този мотор?
_________________ Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!
Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница
|
|
|
|
|
tenio hf
|
Заглавие: Публикувано на: 11 Ное 2004, 23:58 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 16 Окт 2004, 13:11 Мнения: 203 Местоположение: Пловдив
|
Не че защитавам колегата,но имам Уно 999 куб. см двигател FIRE .Той е абсолютно същия ,като на УНО 1100 FIRE .Питах в един сервиз,тогава работеше един познат там,затова мисля ,че шанса да са ме излъгали не е голям,отговора беше почти същия.С тази разлика ,че повдигачите са хидравлични и че трябва да смена само колянов вал и лагери.Просто бях любопитен как го е постигнал.Дедра незнам точно как да ти опиша модела, мисля ,че е от по-старите без катализатор 140кс карбуратор.Значи към Рерко_Верко дано не ти прозвуча като заяждане,далеч съм от тая мисъл, дадох ти пример с Фиата ,защото за него съм разпитвал.Фиатите имат двигатели с много близка кубатура по-стария модел също го водят като моя 1000 куб.,но при него това не може да се постигне блока му е коренно различен даже кубатурата му е 908куб.см.Съседа има Уно от тези с новите купета 1.1 94 година всичко под предния капак е еднакво с изключение на това ,че аз имам един модул "EHOBOX" който е вързан към карбуратора и запалването.Не вярвам колегата да ги разправя тия работи само ,за да се намира на приказка.
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Стига бе:))) Публикувано на: 12 Ное 2004, 02:11 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Pepko_Bepko написа: dedra1.8 написа: наЛИ ЗАТОВА сменяш биелите! Буталата влизат по-надолу по ризите, които са разстъргани докРАЙ. фАКТ, А ФАКТЪТ Е НАй упоритото нещо на света... Не искам да споря с теб сега за това ама 6те пробвам:))).Ти казва6 4е ''буталото слиза по надолу'' нали така?Това се отнася когато е в ДМТ аналоги4но е когато е в ГМТ са изко4и БАРАБАР С СЕГМЕНТИТЕ по нагоре където цилиндъра на 1600кубиковия блок отдавна 6те е свър6ил.Затова има 2000 блок с цилиндри с по-голям ход.Плюс това съм сигорен 4е 6ииките на 2000литровия вал са по 6ироки.И няма да може6 да го поме6ти6 там каквото и да рзтъргва6.Това което казва6 може да стане ако успее6 да монтира6 вала по надолу в блока което е абсурдно ако може6 да ме разбере6.Кои ти го е правил този мотор?
като се смени коляновият вал той е с по голям ход и за да се компенсира се слагат по къси биели
ако не го схващаш може би ще трябва да го понарисувам
|
|
|
|
|
dedra1.8
|
Заглавие: Публикувано на: 12 Ное 2004, 10:30 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 01 Ное 2004, 16:41 Мнения: 28 Местоположение: София
|
КОлега валът не слиза по надолу. Шийките на лагерите са същите.
Просто биелите на 2.0 са по-къси. Ако сложиш по-дългите от 1.6, то буталото ще излиза над блока с вала от 2.0. С по-късите идва точно до ръба на цилиндъра.А самата риза има мегдан за да поеме по-дългия ход на буталото надолу. Аз лично съм го правил и наистина мога да го докажа.
Обърни внимание ризата е шлайфана значително по-надолу, отколкото буталото слиза.
Ако искаш да се видим и да го обсъдим нагледно. За съжаление колата на която съм го правил вече не е моя...
Поздрави:)
_________________
|
|
|
|
|
Pepko_Bepko
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Ное 2004, 22:15 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04 Мнения: 1893 Местоположение: Варна, Ямбол
|
dedra1.8 написа: Колега валът не слиза по надолу. Шийките на лагерите са същите. Просто биелите на 2.0 са по-къси. Ако сложиш по-дългите от 1.6, то буталото ще излиза над блока с вала от 2.0. С по-късите идва точно до ръба на цилиндъра.А самата риза има мегдан за да поеме по-дългия ход на буталото надолу. Аз лично съм го правил и наистина мога да го докажа. Обърни внимание ризата е шлайфана значително по-надолу, отколкото буталото слиза. Ако искаш да се видим и да го обсъдим нагледно. За съжаление колата на която съм го правил вече не е моя... Поздрави:)
сега ми става ясно какво искаш да ми обясниш. Ще се консултирам с един познат. Много ли трябва да се изшлаифа. Ама за лагерите пак не съм много убеден. Дано да са същите. Имам 1-ремонт нови основни и биелни които не съм ги слагал. Вал и биели мога да си намеря без пари.Само трябва да шлаифам вала и блока. Уф пак трябва да свалям мотора тъкмо я закрепих. Нека мине зимата. На пролет може да увеличим обема незаконно:))) Какво искаше да кажеш по горе ''Мисля, че имаше малко преправяне на аксиалните лагери на коляновия вал, но ставаше сравнително лесно. ''Какви аксиални лагери?
_________________ Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!
Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница
|
|
|
|
|
Pepko_Bepko
|
Заглавие: Пепко_Бепко Публикувано на: 14 Ное 2004, 22:25 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04 Мнения: 1893 Местоположение: Варна, Ямбол
|
На мен това не ми е прозвучало като заяждане просто поспорихме, в които няма нищо лошо. Нали? Сега малко ми се поотвориха очите. Не знаех че на 2000 литровата биелите са по къси.Така вече съм съгласен. Мерси за инфото. Това струва пари:) или поне черпане.
_________________ Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!
Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница
|
|
|
|
|
dedra1.8
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Ное 2004, 10:56 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 01 Ное 2004, 16:41 Мнения: 28 Местоположение: София
|
Колега, ако блокът ти е в добро състояние не трябва да шлайфаш нищо.
Просто слагаш само вала и биелите от 2.0.
А за аксиалните лагери - доколто си спомням имаше някакъв проблем с лягането на единя, но трябва да го видиш на място. Мисля, че понеже валът, който ползвах беше пипан и затова се наложи това. Предполагам, че няма да имаш проблеми с нормален вал.
_________________
|
|
|
|
|
tenio hf
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Ное 2004, 20:28 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 16 Окт 2004, 13:11 Мнения: 203 Местоположение: Пловдив
|
|
|
|
|
tenio hf
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Ное 2004, 01:03 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 16 Окт 2004, 13:11 Мнения: 203 Местоположение: Пловдив
|
|
|
|
|
Pepko_Bepko
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Дек 2004, 22:12 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04 Мнения: 1893 Местоположение: Варна, Ямбол
|
Аз пък преди няколко дни си ходих до Ямбол с нагласата да си взема така желания 2-литров вал. Ама има да вземате. Биелите на двулитровата Ланча или Фиат както искайте го наричайте са ''по-дълги, и двулитровия блок е с по голям ход. Това в което ме накарахте да повярвам е пълна лъжа.
_________________ Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!
Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Столично тъмно? Публикувано на: 14 Дек 2004, 23:30 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
А пък аз ше ти набивам канчето на по бира!:)
Ми нали туй е далаверата бе! Увеличаваш хода, от там ходовия обем!:)
На теория ше те разбия!:) Ше чертаем... иначе няма да стане!:)
Айде че тебе чакам... ако стане съм на опашката!:)
|
|
|
|
|
tenio hf
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Дек 2004, 00:40 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 16 Окт 2004, 13:11 Мнения: 203 Местоположение: Пловдив
|
Колега аз не съм го правил.Само съм разпитвал.Затова питах Дедра 1.8,да даде повече разяснения ,но той от тогава не е влизал май във форума.И аз като теб "горя"от желание да направя това,но все пак исках да разбера дали става.Между другото за фиата съм сигурен.Мисля ,че сме с едни и същи модели автомобили сигурен ли си ,че не става ?
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Дек 2004, 15:17 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Говорих с колегата Пепко... и каза че биелите на 2.0 били по-дълги от на 1600 , видял ги с очите си!:) А по сметки излиза че биелите трябва да са по-къси от на 1600!:( Каза и че блока бил с 2 пръста по висок!!!:( не знам.... нещо не се връзва ама...
|
|
|
|
|
tenio hf
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Дек 2004, 20:41 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 16 Окт 2004, 13:11 Мнения: 203 Местоположение: Пловдив
|
Знам ,знам че говорише на него и аз на него обяснявах вярвам,че "проблема" ни е един и същ.
|
|
|
|
|
lancia-martini
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Дек 2004, 02:58 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2004, 15:50 Мнения: 249 Местоположение: София
|
Абе пичове всичко разбрах само не ми става ясно що за един колянов вал говорите като 1.6 ХФ Турбо мотора е двувалка??? :shock:
|
|
|
|
|
|