Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2




Автор Съобщение
 Заглавие: Повишаване на кубатурата - въпрос към "Дедра 1.8"
 Мнение Публикувано на: 04 Ное 2004, 20:41 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 16 Окт 2004, 13:11
Мнения: 203
Местоположение: Пловдив
Имам един въпрос към DEDRA1.8.
Преди няма и месец си купих същата Делта 1.6 ХФ Турбо,как си направил твойта 2000куб.Сменил си и двигателя или по друг начин???И какво я направи твоята?Догодина ще трябва да й купувам части на моята ХУБАВИЦА,има бая за стягане?


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Ное 2004, 10:11 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 01 Ное 2004, 16:41
Мнения: 28
Местоположение: София
Здравей, за да я направиш 2000 см3 е необходимо да се снабдиш с колянов вал и биели от 2000см3 - сменяш ги и това е с двигателя. Те са с еднакъв диаметър на буталото, но различен ход.
Остава малко пренастройване на електрониката и си готов.
Мисля, че имаше малко преправяне на аксиалните лагери на коляновия вал, но ставаше сравнително лесно.
Кажи само твоята делта от кой вариант е, защото има такъв с карбуратор и такъв с инжекция - там и компресорите са различни.

_________________
:)


Върнете се в началото 
 Заглавие: !!!!!
 Мнение Публикувано на: 07 Ное 2004, 20:26 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
dedra1.8 написа:
Здравей, за да я направиш 2000 см3 е необходимо да се снабдиш с колянов вал и биели от 2000см3 - сменяш ги и това е с двигателя. Те са с еднакъв диаметър на буталото, но различен ход.
Остава малко пренастройване на електрониката и си готов.
Мисля, че имаше малко преправяне на аксиалните лагери на коляновия вал, но ставаше сравнително лесно.
Кажи само твоята делта от кой вариант е, защото има такъв с карбуратор и такъв с инжекция - там и компресорите са различни.


НЕ СТАВА!!! Блока на 2000 е по-висок 84/80, a на 1600 - 84/71,5.

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Ное 2004, 17:48 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 01 Ное 2004, 16:41
Мнения: 28
Местоположение: София
Става, защото съм го правил!!! Вал и биели от дедрА 2.0

_________________
:)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Ное 2004, 17:52 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 01 Ное 2004, 16:41
Мнения: 28
Местоположение: София
наЛИ ЗАТОВА сменяш биелите!
Буталата влизат по-надолу по ризите, които са разстъргани докРАЙ.
фАКТ, А ФАКТЪТ Е НАй упоритото нещо на света...

_________________
:)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Стига бе:)))
 Мнение Публикувано на: 11 Ное 2004, 22:27 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
dedra1.8 написа:
наЛИ ЗАТОВА сменяш биелите!
Буталата влизат по-надолу по ризите, които са разстъргани докРАЙ.
фАКТ, А ФАКТЪТ Е НАй упоритото нещо на света...

Не искам да споря с теб сега за това ама ще пробвам:))). Ти казваш че ''буталото слиза по надолу'' нали така? Това се отнася когато е в ДМТ аналогично е когато е в ГМТ са изкочи БАРАБАР СЪС СЕГМЕНТИТЕ по нагоре където цилиндъра на 1600кубиковия блок отдавна ще е свършил.Затова има 2000 блок с цилиндри с по-голям ход. Плюс това съм сигурен че шииките на 2000 литровия вал са по широки.И няма да можеш да го поместиш там каквото и да рзтъргваш.Това което казваш може да стане ако успееш да монтираш вала по надолу в блока което е абсурдно ако можеш да ме разбереш. Кой ти го е правил този мотор?

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Ное 2004, 23:58 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 16 Окт 2004, 13:11
Мнения: 203
Местоположение: Пловдив
Не че защитавам колегата,но имам Уно 999 куб. см двигател FIRE .Той е абсолютно същия ,като на УНО 1100 FIRE .Питах в един сервиз,тогава работеше един познат там,затова мисля ,че шанса да са ме излъгали не е голям,отговора беше почти същия.С тази разлика ,че повдигачите са хидравлични и че трябва да смена само колянов вал и лагери.Просто бях любопитен как го е постигнал.Дедра незнам точно как да ти опиша модела, мисля ,че е от по-старите без катализатор 140кс карбуратор.Значи към Рерко_Верко дано не ти прозвуча като заяждане,далеч съм от тая мисъл, дадох ти пример с Фиата ,защото за него съм разпитвал.Фиатите имат двигатели с много близка кубатура по-стария модел също го водят като моя 1000 куб.,но при него това не може да се постигне блока му е коренно различен даже кубатурата му е 908куб.см.Съседа има Уно от тези с новите купета 1.1 94 година всичко под предния капак е еднакво с изключение на това ,че аз имам един модул "EHOBOX" който е вързан към карбуратора и запалването.Не вярвам колегата да ги разправя тия работи само ,за да се намира на приказка. :wink:


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Стига бе:)))
 Мнение Публикувано на: 12 Ное 2004, 02:11 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
Pepko_Bepko написа:
dedra1.8 написа:
наЛИ ЗАТОВА сменяш биелите!
Буталата влизат по-надолу по ризите, които са разстъргани докРАЙ.
фАКТ, А ФАКТЪТ Е НАй упоритото нещо на света...

Не искам да споря с теб сега за това ама 6те пробвам:))).Ти казва6 4е ''буталото слиза по надолу'' нали така?Това се отнася когато е в ДМТ аналоги4но е когато е в ГМТ са изко4и БАРАБАР С СЕГМЕНТИТЕ по нагоре където цилиндъра на 1600кубиковия блок отдавна 6те е свър6ил.Затова има 2000 блок с цилиндри с по-голям ход.Плюс това съм сигорен 4е 6ииките на 2000литровия вал са по 6ироки.И няма да може6 да го поме6ти6 там каквото и да рзтъргва6.Това което казва6 може да стане ако успее6 да монтира6 вала по надолу в блока което е абсурдно ако може6 да ме разбере6.Кои ти го е правил този мотор?

като се смени коляновият вал той е с по голям ход и за да се компенсира се слагат по къси биели
ако не го схващаш може би ще трябва да го понарисувам


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 12 Ное 2004, 10:30 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 01 Ное 2004, 16:41
Мнения: 28
Местоположение: София
КОлега валът не слиза по надолу. Шийките на лагерите са същите.
Просто биелите на 2.0 са по-къси. Ако сложиш по-дългите от 1.6, то буталото ще излиза над блока с вала от 2.0. С по-късите идва точно до ръба на цилиндъра.А самата риза има мегдан за да поеме по-дългия ход на буталото надолу. Аз лично съм го правил и наистина мога да го докажа.
Обърни внимание ризата е шлайфана значително по-надолу, отколкото буталото слиза.
Ако искаш да се видим и да го обсъдим нагледно. За съжаление колата на която съм го правил вече не е моя...
Поздрави:)

_________________
:)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Ное 2004, 22:15 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
dedra1.8 написа:
Колега валът не слиза по надолу. Шийките на лагерите са същите.
Просто биелите на 2.0 са по-къси. Ако сложиш по-дългите от 1.6, то буталото ще излиза над блока с вала от 2.0. С по-късите идва точно до ръба на цилиндъра.А самата риза има мегдан за да поеме по-дългия ход на буталото надолу. Аз лично съм го правил и наистина мога да го докажа.
Обърни внимание ризата е шлайфана значително по-надолу, отколкото буталото слиза.
Ако искаш да се видим и да го обсъдим нагледно. За съжаление колата на която съм го правил вече не е моя...
Поздрави:)

сега ми става ясно какво искаш да ми обясниш. Ще се консултирам с един познат. Много ли трябва да се изшлаифа. Ама за лагерите пак не съм много убеден. Дано да са същите. Имам 1-ремонт нови основни и биелни които не съм ги слагал. Вал и биели мога да си намеря без пари.Само трябва да шлаифам вала и блока. Уф пак трябва да свалям мотора тъкмо я закрепих. Нека мине зимата. На пролет може да увеличим обема незаконно:))) Какво искаше да кажеш по горе ''Мисля, че имаше малко преправяне на аксиалните лагери на коляновия вал, но ставаше сравнително лесно. ''Какви аксиални лагери?

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
 Заглавие: Пепко_Бепко
 Мнение Публикувано на: 14 Ное 2004, 22:25 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
На мен това не ми е прозвучало като заяждане просто поспорихме, в които няма нищо лошо. Нали? Сега малко ми се поотвориха очите. Не знаех че на 2000 литровата биелите са по къси.Така вече съм съгласен. Мерси за инфото. Това струва пари:) или поне черпане.:)

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 15 Ное 2004, 10:56 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 01 Ное 2004, 16:41
Мнения: 28
Местоположение: София
Колега, ако блокът ти е в добро състояние не трябва да шлайфаш нищо.
Просто слагаш само вала и биелите от 2.0.
А за аксиалните лагери - доколто си спомням имаше някакъв проблем с лягането на единя, но трябва да го видиш на място. Мисля, че понеже валът, който ползвах беше пипан и затова се наложи това. Предполагам, че няма да имаш проблеми с нормален вал.

_________________
:)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 15 Ное 2004, 20:28 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 16 Окт 2004, 13:11
Мнения: 203
Местоположение: Пловдив
А на моята ще стане ли???? :( :( :(


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Ное 2004, 01:03 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 16 Окт 2004, 13:11
Мнения: 203
Местоположение: Пловдив
:( :( :(


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Дек 2004, 22:12 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
Аз пък преди няколко дни си ходих до Ямбол с нагласата да си взема така желания 2-литров вал. Ама има да вземате. Биелите на двулитровата Ланча или Фиат както искайте го наричайте са ''по-дълги, и двулитровия блок е с по голям ход. Това в което ме накарахте да повярвам е пълна лъжа.

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
 Заглавие: Столично тъмно?
 Мнение Публикувано на: 14 Дек 2004, 23:30 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
А пък аз ше ти набивам канчето на по бира!:)
Ми нали туй е далаверата бе! Увеличаваш хода, от там ходовия обем!:)
На теория ше те разбия!:) Ше чертаем... иначе няма да стане!:)
Айде че тебе чакам... ако стане съм на опашката!:)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Дек 2004, 00:40 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 16 Окт 2004, 13:11
Мнения: 203
Местоположение: Пловдив
Колега аз не съм го правил.Само съм разпитвал.Затова питах Дедра 1.8,да даде повече разяснения ,но той от тогава не е влизал май във форума.И аз като теб "горя"от желание да направя това,но все пак исках да разбера дали става.Между другото за фиата съм сигурен.Мисля ,че сме с едни и същи модели автомобили сигурен ли си ,че не става :cry: :cry: :cry: ?


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Дек 2004, 15:17 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
Говорих с колегата Пепко... и каза че биелите на 2.0 били по-дълги от на 1600 , видял ги с очите си!:) А по сметки излиза че биелите трябва да са по-къси от на 1600!:( Каза и че блока бил с 2 пръста по висок!!!:( не знам.... нещо не се връзва ама...


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Дек 2004, 20:41 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 16 Окт 2004, 13:11
Мнения: 203
Местоположение: Пловдив
Знам ,знам че говорише на него и аз на него обяснявах вярвам,че "проблема" ни е един и същ.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Дек 2004, 02:58 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2004, 15:50
Мнения: 249
Местоположение: София
Абе пичове всичко разбрах само не ми става ясно що за един колянов вал говорите като 1.6 ХФ Турбо мотора е двувалка??? :shock:


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 2 [ 23 мнения ] Отиди на страница 1, 2  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Dedra/Delta2


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов