Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Delta/Prisma/Thema




 Страница 1 от 1 [ 14 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Питане за две неща Делта ХФ Турбо
 Мнение Публикувано на: 18 Окт 2007, 23:48 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 30 Апр 2005, 22:20
Мнения: 114
Местоположение: София
1:Интересуваме е това какво е и това също.Става въпрос за Делта ХФ Турбо.


Прикачени файлове:
DSC00035.JPG
DSC00035.JPG [ 54.82 KiB | Прегледано 3375 пъти ]
DSC00033.JPG
DSC00033.JPG [ 63.16 KiB | Прегледано 3375 пъти ]

_________________
Lancia Delta 1 1.6 HF Turbo
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Питане за две неща Делта ХФ Турбо
 Мнение Публикувано на: 18 Окт 2007, 23:55 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
Второто е блоу оф клапана който ти разтоварва излишното налягане във всмукателния колектор ,а първото ако не се лъжа ти разтоварва вакуума(поне на мене така ми го обясниха).

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Ное 2007, 01:52 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 30 Апр 2005, 22:20
Мнения: 114
Местоположение: София
Ок.второто го смених с метален защото беше пукнат и се киха яко.А първото какво е.

_________________
Lancia Delta 1 1.6 HF Turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Ное 2007, 09:20 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46
Мнения: 2319
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
мисля че е електрон буст контролер но не съм 100% сигурен ако някой от маркучите отива към турбото значи е той

_________________
Lancia Dedra Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Ное 2007, 12:50 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
Колега с каква марка контролер(ЕКУ) си?

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Ное 2007, 19:00 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 30 Апр 2005, 22:20
Мнения: 114
Местоположение: София
ivanko_rs написа:
Колега с каква марка контролер(ЕКУ) си?
незнам.каде да праверя.

_________________
Lancia Delta 1 1.6 HF Turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Ное 2007, 19:01 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 30 Апр 2005, 22:20
Мнения: 114
Местоположение: София
pirlo написа:
мисля че е електрон буст контролер но не съм 100% сигурен ако някой от маркучите отива към турбото значи е той
И двата отиват на там.

_________________
Lancia Delta 1 1.6 HF Turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Ное 2007, 19:38 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46
Мнения: 2319
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
hamann написа:
pirlo написа:
мисля че е електрон буст контролер но не съм 100% сигурен ако някой от маркучите отива към турбото значи е той
И двата отиват на там.

значи е електрония буст контролер той получава инфо от ЕКУто на колко да надува турбината

_________________
Lancia Dedra Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Ное 2007, 19:51 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 30 Апр 2005, 22:20
Мнения: 114
Местоположение: София
А дали може да се натегне малко от там,примерно на 0.8 бара сега духа на 0.6 бара

_________________
Lancia Delta 1 1.6 HF Turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Ное 2007, 20:01 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46
Мнения: 2319
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
hamann написа:
А дали може да се натегне малко от там,примерно на 0.8 бара сега духа на 0.6 бара

няма как
иначе има 2 варианта единия е чип другия е http://topspeed.bg/product.php?iid=253 а най добре и двета

_________________
Lancia Dedra Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 19 Ное 2007, 13:27 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
Снощи разгледах ЕПЕР-а и да, с Вебер-Марели ЕКУ си.Това наистина е електронен бууст контрол,управляван от ЕКУ-то,т.е. ако по чип вдига макс. 0.8 бара,няма как да я надуеш повече защото като надхвърли 0.8 този електронен бууст контрол отваря гейта на турбото и веднага понижава налягането до колкото трябва.Аз лично те съветвам да пробваш с чип,а не с механични бууст контролер,тъй като може да си имаш главоболие с мотора после поради скокообразно скачане на налягането и недай си боже чупене на мотор.За този двигаел се намират много трудно бутала,а точно това би се супило ако направи скок на бууста.
Интересно ми е в какво състояние са и разпределителните валове.Отварял ли си да ги гледаш?Оказват огромно влияние на вървене,горене и така нататък.

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 19 Ное 2007, 16:29 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
вдигане на налягането все пак може да стане
но не е препоръчително защото МАП-а ти е само д 200кПа
и след това рискуваш много


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 20 Ное 2007, 22:27 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 30 Апр 2005, 22:20
Мнения: 114
Местоположение: София
ivanko_rs написа:
Снощи разгледах ЕПЕР-а и да, с Вебер-Марели ЕКУ си.Това наистина е електронен бууст контрол,управляван от ЕКУ-то,т.е. ако по чип вдига макс. 0.8 бара,няма как да я надуеш повече защото като надхвърли 0.8 този електронен бууст контрол отваря гейта на турбото и веднага понижава налягането до колкото трябва.Аз лично те съветвам да пробваш с чип,а не с механични бууст контролер,тъй като може да си имаш главоболие с мотора после поради скокообразно скачане на налягането и недай си боже чупене на мотор.За този двигаел се намират много трудно бутала,а точно това би се супило ако направи скок на бууста.
Интересно ми е в какво състояние са и разпределителните валове.Отварял ли си да ги гледаш?Оказват огромно влияние на вървене,горене и така нататък.
В момента надува на 0.6 бара поне толкова показва.Аз си мислех да сложа по голям кулер и налягане 0.8 и тогава чип,поне така ми каза един приятел.Но незнам опасноли е за мотора.

_________________
Lancia Delta 1 1.6 HF Turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 20 Ное 2007, 23:41 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
Значи ,аз само сложих по-голям кулер челно да го обдухва и се прояви проблем с обедняване на сместа от средни нагоре.За това моя съвет е всичко да направиш едновременно.т.е. да си подсигуриш чип,чрез който също ще вдигнеш и налягането и поставянето на нов кулер.

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 14 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Delta/Prisma/Thema


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов