Автор |
Съобщение |
hamann
|
Заглавие: Питане за две неща Делта ХФ Турбо Публикувано на: 18 Окт 2007, 23:48 |
|
Регистриран на: 30 Апр 2005, 22:20 Мнения: 114 Местоположение: София
|
1:Интересуваме е това какво е и това също.Става въпрос за Делта ХФ Турбо.
Прикачени файлове: |
DSC00035.JPG [ 54.82 KiB | Прегледано 3375 пъти ]
|
DSC00033.JPG [ 63.16 KiB | Прегледано 3375 пъти ]
|
_________________ Lancia Delta 1 1.6 HF Turbo
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Re: Питане за две неща Делта ХФ Турбо Публикувано на: 18 Окт 2007, 23:55 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Второто е блоу оф клапана който ти разтоварва излишното налягане във всмукателния колектор ,а първото ако не се лъжа ти разтоварва вакуума(поне на мене така ми го обясниха).
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
hamann
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Ное 2007, 01:52 |
|
Регистриран на: 30 Апр 2005, 22:20 Мнения: 114 Местоположение: София
|
Ок.второто го смених с метален защото беше пукнат и се киха яко.А първото какво е.
_________________ Lancia Delta 1 1.6 HF Turbo
|
|
|
|
|
grale
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Ное 2007, 09:20 |
|
Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46 Мнения: 2319 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
|
мисля че е електрон буст контролер но не съм 100% сигурен ако някой от маркучите отива към турбото значи е той
_________________ Lancia Dedra Integrale
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Ное 2007, 12:50 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Колега с каква марка контролер(ЕКУ) си?
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
hamann
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Ное 2007, 19:00 |
|
Регистриран на: 30 Апр 2005, 22:20 Мнения: 114 Местоположение: София
|
ivanko_rs написа: Колега с каква марка контролер(ЕКУ) си? незнам.каде да праверя.
_________________ Lancia Delta 1 1.6 HF Turbo
|
|
|
|
|
hamann
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Ное 2007, 19:01 |
|
Регистриран на: 30 Апр 2005, 22:20 Мнения: 114 Местоположение: София
|
pirlo написа: мисля че е електрон буст контролер но не съм 100% сигурен ако някой от маркучите отива към турбото значи е той И двата отиват на там.
_________________ Lancia Delta 1 1.6 HF Turbo
|
|
|
|
|
grale
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Ное 2007, 19:38 |
|
Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46 Мнения: 2319 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
|
hamann написа: pirlo написа: мисля че е електрон буст контролер но не съм 100% сигурен ако някой от маркучите отива към турбото значи е той И двата отиват на там.
значи е електрония буст контролер той получава инфо от ЕКУто на колко да надува турбината
_________________ Lancia Dedra Integrale
|
|
|
|
|
hamann
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Ное 2007, 19:51 |
|
Регистриран на: 30 Апр 2005, 22:20 Мнения: 114 Местоположение: София
|
А дали може да се натегне малко от там,примерно на 0.8 бара сега духа на 0.6 бара
_________________ Lancia Delta 1 1.6 HF Turbo
|
|
|
|
|
grale
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Ное 2007, 20:01 |
|
Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46 Мнения: 2319 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
|
hamann написа: А дали може да се натегне малко от там,примерно на 0.8 бара сега духа на 0.6 бара
няма как
иначе има 2 варианта единия е чип другия е http://topspeed.bg/product.php?iid=253 а най добре и двета
_________________ Lancia Dedra Integrale
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Публикувано на: 19 Ное 2007, 13:27 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Снощи разгледах ЕПЕР-а и да, с Вебер-Марели ЕКУ си.Това наистина е електронен бууст контрол,управляван от ЕКУ-то,т.е. ако по чип вдига макс. 0.8 бара,няма как да я надуеш повече защото като надхвърли 0.8 този електронен бууст контрол отваря гейта на турбото и веднага понижава налягането до колкото трябва.Аз лично те съветвам да пробваш с чип,а не с механични бууст контролер,тъй като може да си имаш главоболие с мотора после поради скокообразно скачане на налягането и недай си боже чупене на мотор.За този двигаел се намират много трудно бутала,а точно това би се супило ако направи скок на бууста.
Интересно ми е в какво състояние са и разпределителните валове.Отварял ли си да ги гледаш?Оказват огромно влияние на вървене,горене и така нататък.
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 19 Ное 2007, 16:29 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
вдигане на налягането все пак може да стане
но не е препоръчително защото МАП-а ти е само д 200кПа
и след това рискуваш много
|
|
|
|
|
hamann
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Ное 2007, 22:27 |
|
Регистриран на: 30 Апр 2005, 22:20 Мнения: 114 Местоположение: София
|
ivanko_rs написа: Снощи разгледах ЕПЕР-а и да, с Вебер-Марели ЕКУ си.Това наистина е електронен бууст контрол,управляван от ЕКУ-то,т.е. ако по чип вдига макс. 0.8 бара,няма как да я надуеш повече защото като надхвърли 0.8 този електронен бууст контрол отваря гейта на турбото и веднага понижава налягането до колкото трябва.Аз лично те съветвам да пробваш с чип,а не с механични бууст контролер,тъй като може да си имаш главоболие с мотора после поради скокообразно скачане на налягането и недай си боже чупене на мотор.За този двигаел се намират много трудно бутала,а точно това би се супило ако направи скок на бууста. Интересно ми е в какво състояние са и разпределителните валове.Отварял ли си да ги гледаш?Оказват огромно влияние на вървене,горене и така нататък. В момента надува на 0.6 бара поне толкова показва.Аз си мислех да сложа по голям кулер и налягане 0.8 и тогава чип,поне така ми каза един приятел.Но незнам опасноли е за мотора.
_________________ Lancia Delta 1 1.6 HF Turbo
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Ное 2007, 23:41 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Значи ,аз само сложих по-голям кулер челно да го обдухва и се прояви проблем с обедняване на сместа от средни нагоре.За това моя съвет е всичко да направиш едновременно.т.е. да си подсигуриш чип,чрез който също ще вдигнеш и налягането и поставянето на нов кулер.
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
|