Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Delta/Prisma/Thema




 Страница 1 от 1 [ 20 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: водата извира а перката е включена
 Мнение Публикувано на: 20 Юни 2007, 21:02 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 12 Апр 2005, 12:04
Мнения: 81
Местоположение: Ловеч
незнам какво става на призмата температурата показва 120 и чак тогава перката се включва а водата извира от капачката.първо си мислих че уреда не показва вярно и не знам от къде да започна.термостата работи,сменил съм и датчика който вкл перката.и не знам от къде да запчна диагностиката. не смесва вода и масло . дайте съвет.призмата ми е моноинжекция.[/code] между другото стягам я зя боядисване :D


Прикачени файлове:
DSC00035.JPG
DSC00035.JPG [ 453.96 KiB | Прегледано 5425 пъти ]
DSC00034.JPG
DSC00034.JPG [ 459.48 KiB | Прегледано 5421 пъти ]
DSC00033.JPG
DSC00033.JPG [ 464.17 KiB | Прегледано 5417 пъти ]
DSC00036.JPG
DSC00036.JPG [ 424.4 KiB | Прегледано 5417 пъти ]
DSC00032.JPG
DSC00032.JPG [ 492.73 KiB | Прегледано 5417 пъти ]
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 20 Юни 2007, 21:44 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
какпачка на разширителния съд, ако датчика на перката включва на време.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 20 Юни 2007, 22:25 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 12 Апр 2005, 12:04
Мнения: 81
Местоположение: Ловеч
е как да разбера дали вкл на време като уредаа ми показва ч е водта е вече 125 гр и тя тогава се вкл


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 20 Юни 2007, 23:30 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Водна помпа?


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Юни 2007, 00:02 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 24 Фев 2006, 23:23
Мнения: 552
Местоположение: Бургас
нивото на антифриза?

_________________
Италиянска кола се купува със сърцето!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Юни 2007, 00:04 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
аз фърлих боб и излезе че причината е комплексна!
замери темперетурата при която се вкл перката, виж дали водната помпа върти водата и дали капачката държи налягане.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Юни 2007, 22:16 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 05 Фев 2007, 17:46
Мнения: 27
Местоположение: София
При същия проблем при мен се оказа че термостата не работи както трябва.После се оказа че съм духнал гарнитура м-у водната риза и 2ри.При което зпочна да кипи около 90 а показваше 100-120 и постояно надуваше казанчето и кипеше.Махни капачката ако започнат да излизат малки балончета около 95 sori. :? Относно датчика на перката вземи нов 12лв.е.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Юни 2007, 08:53 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 28 Яну 2007, 16:21
Мнения: 124
Местоположение: Русе
От опит мога да кажа, че когато препълниш разширителното казанче става така!
Спазвай нивото......и виж капачката!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Юни 2007, 11:00 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 05 Фев 2007, 17:46
Мнения: 27
Местоположение: София
Като препълниш излизи през маркуча на преливника а не кипи. :D


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Юни 2007, 11:21 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 12 Апр 2005, 12:04
Мнения: 81
Местоположение: Ловеч
ами излиза като препълня това хубаво знам го ама като налея нормално вътре уреда показзва 120 и датчика тогава вкл термостат е нов датчика е нов само капачката е стара сменял съм гарнитура още като я купих мислих че вкарва вода в цилиндрите което не беше установено аз за всеки случай защото и сега ми губи по малко вода малко малко 100 150 гр на 200 км помпата и тя е от ремонт


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Юни 2007, 14:08 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 05 Фев 2007, 17:46
Мнения: 27
Местоположение: София
Свали датчика и виж какво пише на него би трябжало да е с параметри 82-87градоса.А това че е нов не е гаранция че не си нацелил някое менте.Поради тази причина аз имам 4бр .Иначе няма друга причина да кипи. :?


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Юни 2007, 17:43 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 12 Апр 2005, 12:04
Мнения: 81
Местоположение: Ловеч
ами ще го сваля и пак ще пиша


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Юни 2007, 08:48 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 31 Мар 2006, 11:14
Мнения: 387
Местоположение: Русе
Капа4ката за която говорят колегите служи да ти увеличи налягането в системата! При по-високо налягане водата започва да ври при по-висока температура!!! От тук изводите са два: 1. Завира ти при 120 градуса - да предположим нормално, 2. клапана не работи и завира при по-ниска температура - кофти. Колегата Иванов от Русе имаше проблемче точно с тази капачка и ако може да сподели как беше при него. Това , че ти показва 120 градуса и чак тогава започва да върти перката може да се дължи и на въздушна възглавница в системата. Обезвъздуши добре, за да си сигурен, 4е до всички датчици стига вода! Не е добре, че губиш вода, но това отново може да се дължи на 2 фактора: 1. изтича през преливника - нормално, 2. гарнитура - кофти. Това, че си купил нов термостат не означава, че работи! Прочети във форума имаше тема как да разберем дали термостата работи - ако не, обичайният начин с тенджерата и термометъра! Причината можа да е комплексна, а може и да е едно от тези неща.
Желая ти успех!

_________________
Lancia DEDRA 2.0 TDI
Има два вида автомобили: LANCIA и останалите


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Юни 2007, 09:26 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 12 Апр 2005, 12:04
Мнения: 81
Местоположение: Ловеч
благодаря ви отивам и почвам едно по едно нещата днес ще пиша


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Юни 2007, 13:09 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 12 Апр 2005, 12:04
Мнения: 81
Местоположение: Ловеч
сега приятели свалих датчика на радиатора и на него пише 92-87 сега ще взема една кана за топла вода и ще търся термометър до 100 гр да видя кога вкл и пак ще пиша.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Юни 2007, 11:21 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 12 Апр 2005, 12:04
Мнения: 81
Местоположение: Ловеч
та значи нещата стоят така взех един термометър до 150гр и една кана за топла вода. свалих датчика на радиатора на него пише 97-82 потопих вързах го с една пробна лампа и хоп във водата в каната датчика вкл по данните на термометъра водата тъкмо завря на термометъра показа 92 и изкл около 85.това направих след това свалих датчика които по казва температурата на водата този които е на главата. вързах го както трябва да си е все едно е на главата и хаиде и него каната . вкл на контакт да гледам какво показва уреда на таблото и така термометъра в каната ми показа 83 градуса когато водата започна да завира а този на таблото ми покяаза 100гр. остана сега да видя и термостата и май май дали уреда показва грешно и ме е заблудил и си мисля че колата прегрява или сами ят датчик показва г решно пишете за идеи


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Юни 2007, 11:29 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
в първият си пост пишеш, че водата извира от капачката
което означава, че наистина темературата на охлаждащата течност е около 120 градуса
всичко това, приемем капачката на разширителният съд за изправна

в такъв случай, възможните причина за които се сещам са:
- повреден термостат
- повредена водна помпа
- гарнитура на главата


Върнете се в началото 
 Заглавие: реших проблема
 Мнение Публикувано на: 16 Фев 2008, 14:40 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 12 Апр 2005, 12:04
Мнения: 81
Местоположение: Ловеч
излезе че капачката е проблема, купих нова и всичко се оправи.благодаря за помощта :D .


Върнете се в началото 
 Заглавие: така беше при мен но...
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2008, 23:03 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 03 Окт 2006, 16:17
Мнения: 55
Местоположение: София
първо се оказа датчика,смених го но пак завираше и показваше 120 гр.после започна да кипи..смених капачката на разширителния съд..продължи,докато не започна да ..капе радиатора.оказа се че от годините се е позапушил.отайки и част от него не функционира,докато не прокапа откъм плестмасовите страници.дошло му времето.свалих го ,ами той нямаше и просвет-запушен щото не сме го продухвали със силна струя вода.е махнах го и слагам сега новия.това е така се започва.много е важно да се подържа чист и обезвъздушава охладителната система за Ланчата щото е високо оборотна и иска бързо придвижване в точния момент 87 гр. и естествено здрава водна помпе.това са мойте впечатления./апропо с "трабито "имах други проблеми.там трябваше някой да духа,а днес това е модерно за разлика от някога.../


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 13 Юни 2008, 03:24 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 07 Юни 2007, 01:28
Мнения: 112
Местоположение: София
Кара: Thema
Датчик,термостат,гарнитура или капачка
едно от тия е!!!

_________________
Vw Passat 1.9TDI b5 6-speed
Daihatsu Feroza 1.6 16v '97
THEMA 2.5TDI '93
THEMA 2.5TDI '89
Ford Escort 1.8 TDI '96
Летя с дизеляка и ми е добре...........!!!
[url=http://metric.rodim.ru][img]http://metric.rodim.ru/a1_a1_1_1_1993_3_1a.gif[/img][/url]


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 20 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Delta/Prisma/Thema


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов