Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Delta/Prisma/Thema




 Страница 1 от 1 [ 19 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Смених атмосферката.
 Мнение Публикувано на: 16 Юни 2007, 17:28 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 30 Апр 2005, 22:20
Мнения: 114
Местоположение: София
Взех си Делта ХФТурбо и Имам няколко въпроса.
1:Blow Off клапана ако се смени ще имали някаква разлика във вървенето или само в звука.
2:Можели да се натегне турбото примерно до 1 бар,и имали опасност за мотора и скоростите.
3:Казаха ми че маслото за турбо моторите е по специално.Какво да купя.
4:Като пусна ляв мигач и уредите за маслото започжат да се движат,не леко а направо правят полвин оборот това как да го оправя че е много дразнещо,като спирам пръскалките на предното стъкло пръскат,малък проблем но дразнещ.Мерси предварително за отговорите.

_________________
Lancia Delta 1 1.6 HF Turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Смених атмосферката.
 Мнение Публикувано на: 16 Юни 2007, 19:25 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
hamann написа:
Взех си Делта ХФТурбо и Имам няколко въпроса. 1:Blow Off клапана ако се смени ще имали някаква разлика във вървенето или само в звука. 2:Можели да се натегне турбото примерно до 1 бар,и имали опасност за мотора и скоростите. 3:Казаха ми че маслото за турбо моторите е по специално.Какво да купя. 4:Като пусна ляв мигач и уредите за маслото започжат да се движат,не леко а направо правят полвин оборот това как да го оправя че е много дразнещо,като спирам пръскалките на предното стъкло пръскат,малък проблем но дразнещ.Мерси предварително за отговорите.


1-oт гледна точна вървене може да стане и по-зле, т.к. тогава изпуска въздуха в атмосферата, а преди това този въздух е отчетен от дебитомера- както си решиш, ама поне така е изчислено сега.
2- може чрез бууст контролер ама не е толкова просто, защото може да се наложи и промяна в програмата на ЕКУ-то
3-Тутела Имола 10в-60 е най-подходящото, иначе нищо по специално освен пълна синтетика.
4- най вероятно някъде е слаба връзката към маса.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Юни 2007, 20:03 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
За пръскалките... Казанчето ти е в багажника нали....
Отпред на маркучето към пръскалките има клапанче ... тоест предполагам вече го нямаш и така се получава!:)
Моето не им позволяваше да пръскат защото налягането от моторчето не стига (явно някъде има сплескано маркуче) и махнах това клапанче.... сега като спирам и препикват!:) От инерцията се получава налягане...
По тъпо от това да го направят няма на къде... Казанчето за чистачките в багажника... :(

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Юни 2007, 20:38 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 06 Окт 2006, 11:48
Мнения: 442
Местоположение: Пловдив 01 Централен
Кара: Lancia Delta 3 1.6Mjet Selespeed
Dezki - нищо лично ама спрямо маслото си в грешка! И то сериозна! Можеш да сложиш всякакво масло, стига да е висок клас и да е ясно обозначено, че става за турбо мотори. Какво точно като гъстота - зависи в какво състояние ти е мотора. Синтетиката е много тънка и при горещини и по-стар двигател може да ти гори маслото и да износва повече ДВГ-то. За стара кола поне 10-40 полусинтетика, но все пак най-добре да пробваш с кое ще е най-мека и тиха. Синтетиката ще стане на вода при тия температури и резгане на колата, а ти надали ще я щадиш :lol: Сериозно - живота и работата на колата зависи много пряко от мазалото, което слагаш. Иначе за другите проблеми - маса ти шава някъде :wink: Нищо непоправимо не е - иска само малко време да си поиграеш :D Иначе супер машинка си взел! Да ти е жива и здрава и много да те радва! :mrgreen: :respect: hf_knee


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Юни 2007, 21:06 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
Me4oKyX написа:
Dezki - нищо лично ама спрямо маслото си в грешка! И то сериозна! Можеш да сложиш всякакво масло, стига да е висок клас и да е ясно обозначено, че става за турбо мотори. Какво точно като гъстота - зависи в какво състояние ти е мотора. Синтетиката е много тънка и при горещини и по-стар двигател може да ти гори маслото и да износва повече ДВГ-то. За стара кола поне 10-40 полусинтетика, но все пак най-добре да пробваш с кое ще е най-мека и тиха. Синтетиката ще стане на вода при тия температури и резгане на колата, а ти надали ще я щадиш :lol: Сериозно - живота и работата на колата зависи много пряко от мазалото, което слагаш. Иначе за другите проблеми - маса ти шава някъде :wink: Нищо непоправимо не е - иска само малко време да си поиграеш :D Иначе супер машинка си взел! Да ти е жива и здрава и много да те радва! :mrgreen: :respect: hf_knee


Колега, ако случайно си се набутал с 2 турбини за бегачка ще говориш малко по друго яче.
Моя случай- Пунто ГТ на мой роднина- оригиналната турбина здава багажа постепенно. И понеже Селения голд е по скъпо та айде некво 15-40, та турбината се умъртви окончателно. Хаде после умни майстори дай я за рециклиране в Гърция за 400 евро. Айде и рециклираната турбина е мъртва и айде на софия при Децки с 1000 лв да го оправи. Та 3-тата турбина от Реал Турбо за 800лв и останалите пари за разни други части и консумативи, щото турбината не е ихи а гарет и освен фланеца нищо друго несъвпада. И в крайна сметка пунтото стана както трябва ама с 1800-2000 лв. След толкова набите пари не се престраших да го карам с полусинтетика. Само пълна синтетика и то на 5-6к км.
Проблема с маслата при бегачките е че маслото се загрява мн повече отколкото при нормалните коли и най много в турбото, образува се нагар и стават кофти работи за лагерите на компресора. И за да се предпази този агрегат от повреди е необходимо да се ползва качествено масло. Маслата с вискозитет 10в-60 са най удачни за големи натоварвания.
Та хубавото масло е предпоставка за по-малко повреди.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Юни 2007, 22:09 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
Dezki написа:
..............................


Напълно съм съгласен с теб.Колега маслото при турбо моторите се загравя неимоверно повече отколкото при атмосферките.Абсолютно грешно смяташ че при висока температура пълната синтетика става по течлива,точно обратното - минералното поради нееднородната си структура , примесите и качеството на базовото масло(което е естествено ,а не синтезирано както при синтетичните масла) и не на последно място по-слабата междумолекулна връзка го правят много променливо при различни температури и натоварвания.

Така че турбо мотор и то бензинов само с пълна синтетика,вече въпрос на избор е вискозитета :wink:

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Юни 2007, 20:06 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 30 Апр 2005, 22:20
Мнения: 114
Местоположение: София
А също така искам да си сложа разпънки на бомбетата,много се разчекват поне на другата е така.Ако има някой който си е правил нека сподели опит.

_________________
Lancia Delta 1 1.6 HF Turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Юни 2007, 01:31 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Дек 2004, 23:13
Мнения: 349
Местоположение: София
Dezki написа:
Me4oKyX написа:
Dezki - нищо лично ама спрямо маслото си в грешка! И то сериозна! Можеш да сложиш всякакво масло, стига да е висок клас и да е ясно обозначено, че става за турбо мотори. Какво точно като гъстота - зависи в какво състояние ти е мотора. Синтетиката е много тънка и при горещини и по-стар двигател може да ти гори маслото и да износва повече ДВГ-то. За стара кола поне 10-40 полусинтетика, но все пак най-добре да пробваш с кое ще е най-мека и тиха. Синтетиката ще стане на вода при тия температури и резгане на колата, а ти надали ще я щадиш :lol: Сериозно - живота и работата на колата зависи много пряко от мазалото, което слагаш. Иначе за другите проблеми - маса ти шава някъде :wink: Нищо непоправимо не е - иска само малко време да си поиграеш :D Иначе супер машинка си взел! Да ти е жива и здрава и много да те радва! :mrgreen: :respect: hf_knee


Колега, ако случайно си се набутал с 2 турбини за бегачка ще говориш малко по друго яче.
Моя случай- Пунто ГТ на мой роднина- оригиналната турбина здава багажа постепенно. И понеже Селения голд е по скъпо та айде некво 15-40, та турбината се умъртви окончателно. Хаде после умни майстори дай я за рециклиране в Гърция за 400 евро. Айде и рециклираната турбина е мъртва и айде на софия при Децки с 1000 лв да го оправи. Та 3-тата турбина от Реал Турбо за 800лв и останалите пари за разни други части и консумативи, щото турбината не е ихи а гарет и освен фланеца нищо друго несъвпада. И в крайна сметка пунтото стана както трябва ама с 1800-2000 лв. След толкова набите пари не се престраших да го карам с полусинтетика. Само пълна синтетика и то на 5-6к км.
Проблема с маслата при бегачките е че маслото се загрява мн повече отколкото при нормалните коли и най много в турбото, образува се нагар и стават кофти работи за лагерите на компресора. И за да се предпази този агрегат от повреди е необходимо да се ползва качествено масло. Маслата с вискозитет 10в-60 са най удачни за големи натоварвания.
Та хубавото масло е предпоставка за по-малко повреди.
Всеки знае с хубаво масло :) аз си карах с 10/40, чакаш си я да загрее, нормално -бързо каране и турбото си беше на 300хиляди... незнам кво му викат бъзо скапване , друг е въпроса че на пунтото турбинката е като сушоар малка и нагнетява 1-12 бара за да изкара тия коне базово , е нормално е за 80-100хил да здава багажа.
Моя съвет към момчето е ако нямаш мноооого пари не променяй нищо по колата от базовото :))

_________________
Баба ланча 2.0???


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Ное 2007, 02:14 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 30 Апр 2005, 22:20
Мнения: 114
Местоположение: София
hamann написа:
А също така искам да си сложа разпънки на бомбетата,много се разчекват поне на другата е така.Ако има някой който си е правил нека сподели опит.
Днес си поръчах разпънка за отпред за 230лв.От ХЕЕД-91 ще дойде да месец.Като я сложа ще пусна снимки.

_________________
Lancia Delta 1 1.6 HF Turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 19 Ное 2007, 16:50 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
мен пък ми е интересно колко толкова ви загрява маслото на турбо колите
защото на мен над 70-80 градуса не минава
докато при атмосферката заграва повече

то и за това си има обяснение, но ми е интересно при вас колко загрява


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 19 Ное 2007, 18:34 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Дек 2004, 23:13
Мнения: 349
Местоположение: София
hf hpe написа:
мен пък ми е интересно колко толкова ви загрява маслото на турбо колите
защото на мен над 70-80 градуса не минава
докато при атмосферката заграва повече

то и за това си има обяснение, но ми е интересно при вас колко загрява
на тебе ти е за смяна датчика :D

_________________
Баба ланча 2.0???


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 19 Ное 2007, 22:30 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
На мене при нормално каране ми държи около 60-70 градуса.При подаване на газ(доста) досега не е надхвърляла 100 градуса.Обаче на Седичи-то при нормално каране държеше 80-100 градуса,обаче при каране над 120 и при натискане ,130 градуса ги минаваше.
Все пак Дедрата има маслен радиатор,докато Седичи-то няма.

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 20 Ное 2007, 22:15 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 30 Апр 2005, 22:20
Мнения: 114
Местоположение: София
При мен сега около 70-80 а лятото 100 градуса.По малко не пада

_________________
Lancia Delta 1 1.6 HF Turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Ное 2007, 14:06 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
HF написа:
hf hpe написа:
мен пък ми е интересно колко толкова ви загрява маслото на турбо колите
защото на мен над 70-80 градуса не минава
докато при атмосферката заграва повече

то и за това си има обяснение, но ми е интересно при вас колко загрява
на тебе ти е за смяна датчика :D

да взема да я хвърля цялата кола тогава


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Ное 2007, 14:08 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
дам а сега друг въпрос каква е оптималната работна температура на маслото


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Ное 2007, 19:53 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
hf hpe написа:
дам а сега друг въпрос каква е оптималната работна температура на маслото


По спецификация данните за характеристиката на маслата се дава при 100 градуса.Така че нормалната температура е 100 градуса,доколкото съм се интересувал трябва да се притесняваме при стойности над 140-150 градуса.

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Ное 2007, 19:27 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Дек 2004, 23:13
Мнения: 349
Местоположение: София
hf hpe написа:
дам а сега друг въпрос каква е оптималната работна температура на маслото
Вдигал съм до 120гр , после.... почва да загрява турбината :) става червена :oops:

_________________
Баба ланча 2.0???


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Ное 2007, 22:29 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
HF написа:
hf hpe написа:
дам а сега друг въпрос каква е оптималната работна температура на маслото
Вдигал съм до 120гр , после.... почва да загрява турбината :) става червена :oops:


Тя загрява по други причини :wink:

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Ное 2007, 22:56 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
ivanko_rs написа:
hf hpe написа:
дам а сега друг въпрос каква е оптималната работна температура на маслото


По спецификация данните за характеристиката на маслата се дава при 100 градуса.Така че нормалната температура е 100 градуса,доколкото съм се интересувал трябва да се притесняваме при стойности над 140-150 градуса.

дам
айде сега прочетете мненията си от предишната страница
защото аз проблем не виждам


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 19 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Delta/Prisma/Thema


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов