Схема на такъв за Делта :
Схема на такъв за Самара :
Есента моя радиатор се скапа и като тръгнах да си купувам - цените се оказаха ГРАЛСКИ
Попрочетох в няколко форума че на алфа 145 и делти са правени такива "побългарявания". Реших и аз да пробвам. Намерих си почти чисто нов (при радиаторите новото си личи) с перка от Лада Самара за 40 лева. Преправяне имаше при захвата горе, но там го излъгахме елементарно с широка гайка . Освен при захвата горе имаше и удължаване на кабели тъй като датчика на радиатора на самара се пада от другата страна. Малък проблем се явява близостта на този датчик с изпускателния колектор, но до момента не съм имал ядове вече 3 месеца. Като се стопли може и да имам :Д тогава ще му сложа фолио. А - датчика си е също от самарата, делтовия не ставаше, защото беше по-дълъг. Освен това се наложи и уплътняване на водопроводите с медицински лекопласт и грес защото самаровите водопроводи са по-малки.
Прикачени файлове:
Коментар на файл: цж
IMG_0413.jpg [ 729.42 KiB | Прегледано 4826 пъти ]
Прикачени файлове:
Коментар на файл: н
IMG_0414.jpg [ 586.63 KiB | Прегледано 4826 пъти ]
Обобщено - конверсията става елементарно - долу крачетата съвпадат едно към едно. За да ви е по-лесно освен радиатора си вземете и перка и датчик от самара, за да не преправяте допълнително.