Автор |
Съобщение |
Ivan_markov76
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 31 Мар 2012, 18:04 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12 Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
|
браво колега,много е хубава колцата.дано оттук нататък имаш безаварийно каране. Ако на някой му трябват някакви датчици да пише (не съм сигурен но май имам и от стария мотор дето термостата е от страната на пътника)да му ги подаря .Имам и всмукателен колектор за моноинж.(двувалка)пак с датчиците.
|
|
|
|
|
Fulcrum
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 07 Апр 2012, 18:01 |
|
Регистриран на: 12 Юли 2011, 17:14 Мнения: 18
|
Колеги...., Налага ми се да продам своето бижу.. ето тук можете да видите обявата http://www.cars.bg/u643616хич не ми се дава, но обстоятелствата ме задължават. Дано си намери собственик, който ще се грижи и гордее с нея!
|
|
|
|
|
MogaTa
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 05 Юни 2012, 00:31 |
|
Регистриран на: 05 Юни 2012, 00:29 Мнения: 1
Кара: Alfa Romeo
|
Колега, какво се случва с колата? имаш ли развитие, продадена ли е, никой ли не я иска гледам, че доста време вече стои в карс.бг
|
|
|
|
|
GU6TERA
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 11 Авг 2012, 14:54 |
|
Регистриран на: 04 Авг 2012, 11:16 Мнения: 124 Местоположение: София
Кара: Lancia Delta 1 1.6T :)
|
Да продадена е Вече е в моите ръце Та да си доидем на въпроса със старите проблеми. Сместта е много богата !!! Вакуумите бяха в окаяно състояние Самодиагностиката показва само код 12 тоест няма грешки, дори и след откачане на ламбдата и датчика за температура пак си мига 12. Ако може някои да ми помогне с инфо каде се намира кабела за ламбдата (каде се свързва) сега е свързан с един кабел минаващ под картера,зад десния фар,под акумолатора и накрая влиза в снопа под разширителя. и МAF сензора от каде взима вакуум в момента е сързан директно към всмукателя при щуцера на сервото. Задавам въпросите защото имам свободен вакуум (никаде нее закачен) на моното от към вх. и изх. на горивото А за ламбдата, точно над нея виси един кафяв кабел с одрязана букза. Дано да ме разбирате че стана много оплетено Благодаря предварително
|
|
|
|
|
GU6TERA
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 13 Авг 2012, 19:03 |
|
Регистриран на: 04 Авг 2012, 11:16 Мнения: 124 Местоположение: София
Кара: Lancia Delta 1 1.6T :)
|
До утре не се ли реши проблема става карборатор
|
|
|
|
|
Ivan_markov76
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 14 Авг 2012, 21:51 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 12 Мар 2012, 21:12 Мнения: 135
Кара: Lancia dedra
|
Много добро решение според мен колега.Типото ми беше моно.Докато всичко работеше ОК,ама като се почна филма... .И така докато не се сдобих с едно веберче 32/34dmtr . Като му замених и електрическия жигльор за празния ход с механичен всичко си дойде на мястото.С други думи колкото е по-просто,толкова е по-универсално.
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 14 Авг 2012, 22:22 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Колата ти няма MAF , има MAP!;) Иначе, свободният вакуум може да е от системата за рециркулация на изгорелите газове, която може би е премахната. Представлява един електромагнитен клапан който управлява подаването на вакуум... въздушно филтъче имаше и една друга джаджа която с метална тръбичка отива в изпускателнияколектор... В общи линии, нищо от това не ти трябва, вакуума го запуши и толкова. За сместа обърна ли внимание на датчика за температурата... писал съм по-напред в темата...
_________________ LANCIA - начин на мислене
|
|
|
|
|
GU6TERA
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 15 Авг 2012, 13:12 |
|
Регистриран на: 04 Авг 2012, 11:16 Мнения: 124 Местоположение: София
Кара: Lancia Delta 1 1.6T :)
|
Благодаря ви момчета, проблема временно се реши с 5Ком потенциомерътче на местото на температурния датчик, бих казал че направо се получи. Не ми се наливат ресурси в нещо което ще махам. Докато мине кат ще е така после 1.6Т Междодругото издирвам раздувки (малки или голями, зависи от цената) табло, брони и споилер
|
|
|
|
|
GU6TERA
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 18 Авг 2012, 23:45 |
|
Регистриран на: 04 Авг 2012, 11:16 Мнения: 124 Местоположение: София
Кара: Lancia Delta 1 1.6T :)
|
издирвам раздувки за Lancia Delta Integrale
|
|
|
|
|
GU6TERA
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 25 Авг 2012, 00:46 |
|
Регистриран на: 04 Авг 2012, 11:16 Мнения: 124 Местоположение: София
Кара: Lancia Delta 1 1.6T :)
|
|
|
|
|
ar2r
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 29 Авг 2012, 11:19 |
|
Регистриран на: 13 Ное 2007, 01:25 Мнения: 293 Местоположение: София
|
А защо искаш да я раздуваш само не мога да разбера. Интеграле с 1.6 мотор няма. Интеграле на предно няма. Какво мислиш че ще постигнеш? Това дори може да ти попречи като се опитваш да я продадеш.
_________________ 1991 Lancia Delta 1.6 gt ie 2007-2014 1995 Ford Fiesta 1.1 2015-2016 2000 Ford transit 2.5D катър 2013- 1982 Lancia Delta 1.5 carb 2016- 1997 Lancia Delta 1.6i 2018-
|
|
|
|
|
GU6TERA
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 30 Авг 2012, 00:17 |
|
Регистриран на: 04 Авг 2012, 11:16 Мнения: 124 Местоположение: София
Кара: Lancia Delta 1 1.6T :)
|
Искам да прилича на ЕVO, и ще прилича. Поръчал съм детаилите от стъкломат. И без това в наща скапа.. държава нишо неможеш да продадеш, най-вече в момента, Като гледам никои тук не се занимава с Delta1. От 2009 насам само се продават на части А аз си правя красива всекидневка не искам да върви (и харчи) на смърт И гас ще и сложа. може би ще имам въпроси , нужда от малко помощ с поставянето на двигателя и периферията
|
|
|
|
|
164 td
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 01 Сеп 2012, 18:05 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 08 Май 2012, 22:22 Мнения: 16 Местоположение: Popovo-Zemst
Кара: Lancia
|
От известно време и аз си правя Делта ама не за всекидневка.От 1.6 турбо на 2.0 16в турбо интеграле. Снимки има тук http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 922&type=3
_________________ 164 td-1989,164 td-1993,166 ts-2000,166 JTDm-2004, G230E-1987,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE-1990
|
|
|
|
|
GU6TERA
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 03 Сеп 2012, 01:13 |
|
Регистриран на: 04 Авг 2012, 11:16 Мнения: 124 Местоположение: София
Кара: Lancia Delta 1 1.6T :)
|
ПОМОЩ сменявам си двигателя. Новият ми двигател е от призма 4wd с пистов ремък, на него я няма стоиката с лагера за дясната полуоска и тампоните на двигателя са други. Прехвърлих стоиката от стария двигател комплект с хидравлика, алтернатор, всички ролки и водна помпа. Проблема с полуоската и тампоните се рещи но изникна нов. На храповика които е с трапец.. ремък липсват зъбите от коити чете датчика на хоу Някои правил ли е такива интервенции ? да сподели
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 03 Сеп 2012, 10:00 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
Чакай сега. 1.6 моното го разкарваш изцяло, нали така, то също няма на шайбата четец (де'ба и чугунената шайба). 4WD двигателя е 2000 кубика 113 к. и май май и той си чете от импулсния в делкото датчик!? Колко комплектен е 2-литровия двигател откъм инжекцион? На 1.6 захвата с лапата-кюфте + водна помпа без проблеми ли пасна на 2.0 блока? Питам, защото го бях намислил такова монтиране на 2-литров, но ме предупредиха няколко пъти, че 2.0 е много тежък за горна лапа от 1.6. Балансиращите валове? Не ги виждам покрай шайби и ремъци от 1.6
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
GU6TERA
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 03 Сеп 2012, 10:37 |
|
Регистриран на: 04 Авг 2012, 11:16 Мнения: 124 Местоположение: София
Кара: Lancia Delta 1 1.6T :)
|
mitaka_cs написа: Чакай сега. 1.6 моното го разкарваш изцяло, нали така, то също няма на шайбата четец (де'ба и чугунената шайба). 4WD двигателя е 2000 кубика 113 к. и май май и той си чете от импулсния в делкото датчик!? Колко комплектен е 2-литровия двигател откъм инжекцион? На 1.6 захвата с лапата-кюфте + водна помпа без проблеми ли пасна на 2.0 блока? Питам, защото го бях намислил такова монтиране на 2-литров, но ме предупредиха няколко пъти, че 2.0 е много тежък за горна лапа от 1.6. Балансиращите валове? Не ги виждам покрай шайби и ремъци от 1.6 Разликата в килограмите на 1.6 и на 2.0 нее фрапраща и мисля че би се получило! Maхам 1.6моно без балансиращи валове с датчик в делкото и слагам 1.6Турбо (пълна инжекциа) от Prizma 4WD също без балансиращи валове с датчик в делкото
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 05 Сеп 2012, 19:31 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
Значи според мен това 1.6 турбо е било някога на някоя Делта. Направих опит за проверка и Prisma 4WD си е само с 2.0 8к. атмосферник, но...кой знае каква е работата... Аз за пети път премятам пружини втора ръка (нямам две с близка твърдост и това е)... на сапьор се правя и охладителната система и нея за пети път, че мойта от малка е виждала воднянка Въпросната водна магистрала в смукателния колектор е бетонирана при мен.
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 05 Сеп 2012, 21:14 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
mitaka_cs написа: ... на сапьор се правя и охладителната система и нея за пети път, че мойта от малка е виждала воднянка Въпросната водна магистрала в смукателния колектор е бетонирана при мен. Ами аз писах как го реших това!;) Забучваш датчика за температурата върху термостата и зарязваш колектора бетониран!;) Иначе и аз имам един 1.6 турбо, пълен комплект + инсталацията но нямам време за конверсии!:( Ще следя темата с интерес за да знам как стават нещата с смяната!;)
_________________ LANCIA - начин на мислене
|
|
|
|
|
GU6TERA
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 05 Сеп 2012, 21:30 |
|
Регистриран на: 04 Авг 2012, 11:16 Мнения: 124 Местоположение: София
Кара: Lancia Delta 1 1.6T :)
|
mitaka_cs написа: Значи според мен това 1.6 турбо е било някога на някоя Делта. Направих опит за проверка и Prisma 4WD си е само с 2.0 8к. атмосферник, но...кой знае каква е работата... Аз за пети път премятам пружини втора ръка (нямам две с близка твърдост и това е)... на сапьор се правя и охладителната система и нея за пети път, че мойта от малка е виждала воднянка Въпросната водна магистрала в смукателния колектор е бетонирана при мен. Преди някилко гогини киснах едно радяторче за парно на лада с калгон, после някилко пъти топла и студена вода да газкърши от температурните разлики и се отпуши напълно. Преди това и то беше бетон
|
|
|
|
|
GU6TERA
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 05 Сеп 2012, 21:45 |
|
Регистриран на: 04 Авг 2012, 11:16 Мнения: 124 Местоположение: София
Кара: Lancia Delta 1 1.6T :)
|
Проблема с висящия лагер е решен. Сега някои ако може да прати снимки на тампоните на мотора и стоиките им към купето ще съм много благодарен. Атмосферния двигател има едно кювте между ролките, а турбото един на маслената конзола на филтъра,втори отгоре междо ролките е едно малко тампонче с щангичка а отзад (от към купето) незнам ??? Мисля че лапите са като на 2000 16в но незнам
|
|
|
|
|
|