Автор |
Съобщение |
Fulcrum
|
Заглавие: Още една Делта Публикувано на: 19 Юли 2011, 20:40 |
|
Регистриран на: 12 Юли 2011, 17:14 Мнения: 18
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 19 Юли 2011, 20:52 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Честито! Наистина изглежда супер запазена.
|
|
|
|
|
tatito
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 19 Юли 2011, 21:52 |
|
Регистриран на: 01 Мар 2011, 14:31 Мнения: 863 Местоположение: Бургас
Кара: Lancia Ланча Делта 1.6LX.G. 96г.103к/с. ZLA83600003018774 АГУ двг.182А40009550568
|
|
|
|
|
Peakone
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 20 Юли 2011, 16:22 |
|
Регистриран на: 16 Яну 2009, 17:11 Мнения: 1079 Местоположение: Пловдив 05 Южен
Кара: Lancia
|
Доста време точих лиги като я гледах в мобилето, че беше и буквално на смешна цена! Пусто, че съм безработен и не можах да се възползвам Честита да ти е и много да те радва
_________________ Lancia Delta 2.0 16V GT /// Alfa Romeo 166 2.4JTD /// ex. Lancia Kappa 2.0 /// ex. Mercedes-Benz W124
|
|
|
|
|
vaskowrc
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 05 Авг 2011, 18:01 |
|
Регистриран на: 17 Авг 2009, 12:58 Мнения: 41 Местоположение: Пазарджик Област
|
_________________ LANCIA DELTA HF integrale WORLD RALLY CHAMPION
|
|
|
|
|
Fulcrum
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 01 Сеп 2011, 20:03 |
|
Регистриран на: 12 Юли 2011, 17:14 Мнения: 18
|
Мерси за пожеланията и гостоприемството Вече спокойно мога да кажа, че съм горд собственик на Ланчия. Само че колата има 1 проблем, вкарва повече бензин в сместа отколкото трябва, резултата - отзад около ауспуха всичко е черно, и като че ли се дави малко при потегляне на баир. Чудя се това може ли да е от ламбда сондата? П.П - понеже съм с мотора 90к.с (моно-инжекция), и нещо слаб ми се вижда има ли варианти за слагане на по-мощен двигател от типа 1.6 турбо или 2.0 турбо? Ще издържи ли купето?
|
|
|
|
|
tatito
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 01 Сеп 2011, 20:17 |
|
Регистриран на: 01 Мар 2011, 14:31 Мнения: 863 Местоположение: Бургас
Кара: Lancia Ланча Делта 1.6LX.G. 96г.103к/с. ZLA83600003018774 АГУ двг.182А40009550568
|
|
|
|
|
Fulcrum
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 01 Сеп 2011, 20:25 |
|
Регистриран на: 12 Юли 2011, 17:14 Мнения: 18
|
е не това е прекалено
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 01 Сеп 2011, 23:52 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
Моното ти (SPI GM-Delco Weber) има самодиагностика. За да я задействаш трябва да дадеш контакт и да свържеш A с B от куплунга за диагностика (виж схемата)...не палиш двигателя. Куплунгът се намира покрай еку-то, а то е под таблото между капаците до краката на шофьора и пасажера. Кодовете за грешки са : 12 Start of sequence 13 Oxygen sensor (O2S) 14 Engine coolant temperature (ECT) sensor - short circuit 15 Engine coolant temperature (ECT)sensor - open circuit 21 Throttle position (TP) sensor - signal high 22 Throttle position (TP) sensor - signal low 23 Intake air temperature (IAT) sensor - signal low 25 Intake air temperature (IAT) sensor - signal high 33 Manifold absolute pressure (MAP) sensor - signal high 34 Manifold absolute pressure (MAP) sensor - signal low 42 Ignition signal 44 Oxygen sensor (O2S) - weak mixture 45 Oxygen sensor (O2S) - rich mixture 51 Engine control module (ECM) 52 Engine control module (ECM) 55 Engine control module (ECM) Записало или незаписало грешки еку-то, след стартиране на самодиагностиката, лампата SPI на таблото ще мигне веднъж (за 1), следва пауза около 2 сек. и още две мигания (за 2) т.е. код 12 - стартиране на диагностиката. След това за грешка в ламбда контрола (код 13 от списъкът) т.е. блокирала ламбда... съответно едно мигане, пауза и още 3 последователни мигания... и т.н. След отстаняване на проблема (ремонт), грешките се трият от паметта на еку-то с откачане на (-) минус клемата на акумулатора за няколко секунди. Ламбда сондата на този двигател е с един кабел - олд скуул - BOSCH 0 258 001 051, смених я наскоро, купих я за 112 лв. Една идея по-"меко" заработи при загрял двигател, но промяна във вървежа не усетих, за разхода още не мога да кажа. ... ... Спасението е пълен инжекцион от друг фиат/ланча двувалов 8-клапанов мотор, но има много неща за събиране и преправяне...аз съм още доникъде, имам само някои основни чаркове, но без донор с всичко налично като датчици, инсталация и еку няма да се справя.
Прикачени файлове: |
err_lancia.gif [ 6.86 KiB | Прегледано 14822 пъти ]
|
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 02 Сеп 2011, 21:03 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Симптома ти е на проблем с температурния датчик на двигателя. Намира се отдолу на смукателния колектор. При мен се беше получило запушване на каналите за антифриз в смукателния колектор, които го топлят и датчика отчиташе студен мотор... а той е топъл и сместа идва богата. Ръчках през отворите за антифриз и отпуших каналите но след време пак се получи драмата... Реших въпроса като завих температурен датчик върху термостата. Почивните дни ако не забравя ще ти направя снимки за какво иде реч. Както и да е тази моноинжекция е много куца!
_________________ LANCIA - начин на мислене
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 02 Сеп 2011, 22:21 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
mitaka_cs написа: ... Митак имам като за теб ел. инсталация от 2.0 16В с еку Р8-ца
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 03 Сеп 2011, 12:54 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
hf hpe написа: Митак имам като за теб ел. инсталация от 2.0 16В с еку Р8-ца Тази ще свърши работа. Даже на нея на по-късен етап ще й отива една 16v глава. След почивните дни ще ти се обадя да се разберем. Delta написа: Симптома ти е на проблем с температурния датчик на двигателя. Намира се отдолу на смукателния колектор. При мен се беше получило запушване на каналите за антифриз в смукателния колектор, които го топлят и датчика отчиташе студен мотор... а той е топъл и сместа идва богата. Това запушване е много вероятно и при мен да го има, защото е карана на вода някога. Да видим, докато се наканя да го видя в какво състояние е, дали няма да отстъпи място на друг колектор
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
Fulcrum
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 05 Сеп 2011, 19:10 |
|
Регистриран на: 12 Юли 2011, 17:14 Мнения: 18
|
Много благодаря за съветите и за отделеното време Днес го пробвах това със самодиагностиката и трябваше да разглобя, цялата централна конзола на таблото, за да намеря пустия кабел.. Както и да е намерих го и направих това, което беше обяснил колегата mitaka_cs, само че лампата мигаше само 12, не изкара грешки, много странно Сега май остава датчика, за който говорите. П.П - Понеже трябва да и сменям маслото тия дни, някой да ме посъветва за тип и вискозитет? Чух че пълната синтетика не било много добър избор за стара кола?
|
|
|
|
|
tatito
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 05 Сеп 2011, 19:44 |
|
Регистриран на: 01 Мар 2011, 14:31 Мнения: 863 Местоположение: Бургас
Кара: Lancia Ланча Делта 1.6LX.G. 96г.103к/с. ZLA83600003018774 АГУ двг.182А40009550568
|
Да ти е мирна главата и колата,карайси със Селения10/40,препоръчано в последната страница на сервизната книжка.
_________________ Ланча Делта 2 L'automobile italiana è un'arte !!! http://www.youtube.com/watch?v=oyC2SlaAXuc
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 06 Сеп 2011, 15:57 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Точно със Селения недей или поне да не е Голд 10W40. Най-добре като идея е някоя полусинтетика 15W50 или 15W60 - примерно на Motul. Пълната синтетика ще вземе да ти я прекарва през ауспуха и ще те хване яд,че си дал толкова пари за масло
|
|
|
|
|
Fulcrum
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 24 Сеп 2011, 13:54 |
|
Регистриран на: 12 Юли 2011, 17:14 Мнения: 18
|
Смених го с 15w50 на Motul, и филтрите (въздушен и маслен) Mann и съм много доволен за сега, двигателя направо мърка Само че стана една авария... Миналата седмица обръщах на един неосветен паркинг, и както маневрирах на задна и по едно време ТРЯС ! Слизам и гледам някакъв недоизмислен бордюр на средата на нищото. Огледах колата нищо и няма. Само че след като тръгнах и започна да се усеща как поднася задницата при всяко малко кривене на волана. На сутринта легнах отдолу да огледам, скапания бордюр ударил точно средата на моста, където има една джаджа в която влизат маркучите за спирачката (може и да не е за спирачката но са маркучи-факт ). При което тя е поддала навътре и сега съм с изкривен мост... Ще пусна тема в форума, че търся такъв.Възможно ли е да пасне и мост от друга кола? И ако не намеря тук в форума, някой може ли да ме посъветва място в София, където е възможно да има?
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 24 Сеп 2011, 20:20 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
Джаджата, която си нацелил е разпределителят на спирачното усилие на задния мост. Един чугунен топуз е и най-вероятно е здрав, но сигурно е намлял спирачните маркучи и моста. Мостът става само от Делта/Призма, иначе като тип окачване, на Тема, 164 и 156 е подобно, но едва ли има и една обща част
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
lancia-martini
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 14 Дек 2011, 21:28 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2004, 15:50 Мнения: 249 Местоположение: София
|
Fulcrum написа: Смених го с 15w50 на Motul, и филтрите (въздушен и маслен) Mann и съм много доволен за сега, двигателя направо мърка Само че стана една авария... Миналата седмица обръщах на един неосветен паркинг, и както маневрирах на задна и по едно време ТРЯС ! Слизам и гледам някакъв недоизмислен бордюр на средата на нищото. Огледах колата нищо и няма. Само че след като тръгнах и започна да се усеща как поднася задницата при всяко малко кривене на волана. На сутринта легнах отдолу да огледам, скапания бордюр ударил точно средата на моста, където има една джаджа в която влизат маркучите за спирачката (може и да не е за спирачката но са маркучи-факт ). При което тя е поддала навътре и сега съм с изкривен мост... Ще пусна тема в форума, че търся такъв.Възможно ли е да пасне и мост от друга кола? И ако не намеря тук в форума, някой може ли да ме посъветва място в София, където е възможно да има? Здравей колега! Мисля ,че ще мога да ти помогна със задния мост.. Имам едно купе от ХФ и задния мост седи,утре трябва да го огледам само за гнило и кривини... Поздрави!
_________________ Delta HF Turbo for fun........ 146 JTD for everyday...
|
|
|
|
|
Fulcrum
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 26 Фев 2012, 15:46 |
|
Регистриран на: 12 Юли 2011, 17:14 Мнения: 18
|
Мерси колега, и извинявай за късния отговор. Намерих си мост от колегата hypnotik, и тази седмица евентуално другата ще се монтира
|
|
|
|
|
bradpit1
|
Заглавие: Re: Още една Делта Публикувано на: 25 Мар 2012, 17:23 |
|
Регистриран на: 25 Мар 2012, 16:05 Мнения: 4
Кара: Lancia
|
|
|
|
|
|