www.lancia-bg.com
http://www.lancia-bg.com/forum/

Lancia Thema 8.32-Класика или ...
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=17071
Страница 2 от 2

Автор:  Tie [ 07 Май 2009, 09:50 ]
Заглавие: 

При Тема Мк2 при отсъствие на удари и елемнтарна поддръжка на купето мисля че не трябва да има никакви проблеми с ръждата! Поне при Крома/ 164 е така, не вярвам при Тема да е различно :wink: А единствената кола под чийто капак трябва да стои този двигател е именно Тема - нищо друго :!: :!: :!:

Автор:  iskrendg [ 07 Май 2009, 20:25 ]
Заглавие: 

още малко инфо за ентусиастите :)

Смяната на всички консумативи е през 12 000 км
Кабелите струват в Италия 750 евро само те :)
В София има сервиз в който човека може да ви зареди с консумативите и да я подържа
Цена на консумативи между 1200 - 1800 евро на 12 000 - 15 000км смяна
Двигателя се вади от долу.
Двигателя е на Ферари 308ГТ
модификациите са 2 вида - 205 и 215 к.с , фабрично е скопен, с компютър се премахват юздите и Диното дава 268 кончета.
Има инфо че частите в Англия с поръчка са доста по приемливи.
Ремък 49 паунда
емблемката е 48 паунда

Скоро повече инфо и на живо ще я видите на срещите в Враца на Лозница

Прикачени файлове:
LbF.jpg
LbF.jpg [ 144.77 KiB | Прегледано 9700 пъти ]
Angrenaz2.jpg
Angrenaz2.jpg [ 19.8 KiB | Прегледано 9701 пъти ]
Angrenaz.jpg
Angrenaz.jpg [ 87.49 KiB | Прегледано 9700 пъти ]

Автор:  Paco_76 [ 07 Май 2009, 20:38 ]
Заглавие: 

Само не разбрах оная Тема Аисмен купи ли я ,че да се редя на опашка ако не са и счупени скоростите.

Автор:  iskrendg [ 08 Май 2009, 01:10 ]
Заглавие: 

Неам си на идея , не е казвал :roll:

Автор:  Tie [ 08 Май 2009, 10:43 ]
Заглавие: 

Не подвежадай колегите че мотора е директно от 308 ГТ/ ГТБ/ КуВе и т.н. :!:, базиран е на него, но със някои съществени разлики - главно по всмук. и изпуск. с-ма и коляно-мотовилковия механизъм. Идеята е да се постигне по-еластичен и с равномерен ход двигател който все пак да пасва на представителна лимузина като Тема-та :idea: 215 к.с. е версията без катализатор, 205 к.с. е кат. версия, като при нея динамиката е логично и по-слаба. Всички версии на мотора са събирани от Дукати (на базата на Ферари ДВГ F106LA ако не се лъжа) по поръчка на Фиат за Ланча.
Иначе ако се доверяваш на поръчки от И-бей за части за такава кола - действай, аз лично обаче съм доста резервиран!

П.С. Радослав Кънчев ли ти обяви тези цени за части с поръчка?

Автор:  iskrendg [ 08 Май 2009, 11:14 ]
Заглавие: 

Tie написа:
Не подвежадай колегите че мотора е директно от 308 ГТ/ ГТБ/ КуВе и т.н. :!:, базиран е на него, но със някои съществени разлики - главно по всмук. и изпуск. с-ма и коляно-мотовилковия механизъм. Идеята е да се постигне по-еластичен и с равномерен ход двигател който все пак да пасва на представителна лимузина като Тема-та :idea: 215 к.с. е версията без катализатор, 205 к.с. е кат. версия, като при нея динамиката е логично и по-слаба. Всички версии на мотора са събирани от Дукати (на базата на Ферари ДВГ F106LA ако не се лъжа) по поръчка на Фиат за Ланча.
Иначе ако се доверяваш на поръчки от И-бей за части за такава кола - действай, аз лично обаче съм доста резервиран!

П.С. Радослав Кънчев ли ти обяви тези цени за части с поръчка?


Е това вече е отговор не като предния :)

не познавам Радослав Кънчев , имам познат с Такава тема сервизно обслужена и с пълна история на автомобила до момента.
Вчера се виждах с човека и реших да споделя нова полезна информация а не да се правя на умен!

Значи мотора е базиран на предните само дето е с някой части от ДУКАТИ и Мондиал , GTBi и GTSi са двигателите с механичния пълен инжекцион БОШ - К джетроник стигащ до 160 киловата или 214 конски сили , след това 2 години по късно клапаните стават по 4 на цилиндър достигащи 245 коня или QV - въпросния модел на Тема 8.32 , ако сега кажеш че въпросния модел на Тема е 215 коня , за да не пиша нова тема ще ти обясня че е скопен до 215.

Автор:  Tie [ 08 Май 2009, 11:38 ]
Заглавие: 

Съчетавам ровене по форумите с работата и понякога не ми остава време да се изкажа напълно... Иначе да, има намеса на Дукати и е прозвеждан от тях но си остава базиран на Ферари, като не само броя клапани, а и типа хранене в началото е различен, т.е. карбуартори (72-73 при Ферари).
Иначе "енжекцията" си е К-Жетроник 3, а за скопяването е ясно - най-малкото диам. на всмук. клапани е намален.

Автор:  iskrendg [ 05 Юни 2009, 20:53 ]
Заглавие: 

ето малко снимки имах честа да я покарам за 2-ри път :) тая събота и неделя надявам се за 3-ти :)

Прикачени файлове:
051609182408.jpg
051609182408.jpg [ 101.8 KiB | Прегледано 9715 пъти ]
051609182714.jpg
051609182714.jpg [ 81.79 KiB | Прегледано 9717 пъти ]
051609182654.jpg
051609182654.jpg [ 91.9 KiB | Прегледано 9717 пъти ]
051609182315.jpg
051609182315.jpg [ 105.78 KiB | Прегледано 9716 пъти ]

Автор:  BoZZanI [ 05 Юни 2009, 21:33 ]
Заглавие: 

Сподели малко за возията и поведението, че ми стана интересно :)
Коя година е Темата от Враца ?

Автор:  hf hpe [ 06 Юни 2009, 00:10 ]
Заглавие: 

много добре изглеждаща кола
само тези тонколони :cry:

П.П. само да питам ферари-тата не са ли само с големият фар?

Автор:  subarkata [ 06 Юни 2009, 08:40 ]
Заглавие: 

Версията 8.32 се е предлагала при Тема от първа (1984-1988) и втора серия (1988-1992). При трета серия (1992-1994) това е било невъзможно поради факта, че мотора не е можел да отговори на екологичните норми.

Автор:  Peakone [ 24 Юни 2011, 22:06 ]
Заглавие:  Re: Lancia Thema 8.32-Класика или ...

Някакво инфо какво е станало със занемаренат 8.32-ка ?

Автор:  Delta1and2 [ 28 Сеп 2016, 12:07 ]
Заглавие:  Re: Lancia Thema 8.32-Класика или ...

8.32 за продажба в украински сайт- 5000$
https://www.drive2.ru/l/455137891589293305/

:wink:

Страница 2 от 2 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/