Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Delta/Prisma/Thema




Автор Съобщение
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Май 2009, 09:50 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 09 Яну 2007, 20:10
Мнения: 168
Местоположение: София 11 Красна Поляна
При Тема Мк2 при отсъствие на удари и елемнтарна поддръжка на купето мисля че не трябва да има никакви проблеми с ръждата! Поне при Крома/ 164 е така, не вярвам при Тема да е различно :wink: А единствената кола под чийто капак трябва да стои този двигател е именно Тема - нищо друго :!: :!: :!:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Май 2009, 20:25 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11
Мнения: 1381
Местоположение: София
още малко инфо за ентусиастите :)

Смяната на всички консумативи е през 12 000 км
Кабелите струват в Италия 750 евро само те :)
В София има сервиз в който човека може да ви зареди с консумативите и да я подържа
Цена на консумативи между 1200 - 1800 евро на 12 000 - 15 000км смяна
Двигателя се вади от долу.
Двигателя е на Ферари 308ГТ
модификациите са 2 вида - 205 и 215 к.с , фабрично е скопен, с компютър се премахват юздите и Диното дава 268 кончета.
Има инфо че частите в Англия с поръчка са доста по приемливи.
Ремък 49 паунда
емблемката е 48 паунда

Скоро повече инфо и на живо ще я видите на срещите в Враца на Лозница


Прикачени файлове:
LbF.jpg
LbF.jpg [ 144.77 KiB | Прегледано 2208 пъти ]
Angrenaz2.jpg
Angrenaz2.jpg [ 19.8 KiB | Прегледано 2209 пъти ]
Angrenaz.jpg
Angrenaz.jpg [ 87.49 KiB | Прегледано 2208 пъти ]

_________________
Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе!
Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO

http://www.indigodesignstudio.eu

http://www.indigodesign.eu

http://www.clubbulldog.com
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Май 2009, 20:38 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21
Мнения: 1503
Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
Само не разбрах оная Тема Аисмен купи ли я ,че да се редя на опашка ако не са и счупени скоростите.

_________________
Изображение

ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки.
Lancia Dedra HF turbo integrale
Тоyota Rav 4


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Май 2009, 01:10 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11
Мнения: 1381
Местоположение: София
Неам си на идея , не е казвал :roll:

_________________
Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе!
Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO

http://www.indigodesignstudio.eu

http://www.indigodesign.eu

http://www.clubbulldog.com


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Май 2009, 10:43 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 09 Яну 2007, 20:10
Мнения: 168
Местоположение: София 11 Красна Поляна
Не подвежадай колегите че мотора е директно от 308 ГТ/ ГТБ/ КуВе и т.н. :!:, базиран е на него, но със някои съществени разлики - главно по всмук. и изпуск. с-ма и коляно-мотовилковия механизъм. Идеята е да се постигне по-еластичен и с равномерен ход двигател който все пак да пасва на представителна лимузина като Тема-та :idea: 215 к.с. е версията без катализатор, 205 к.с. е кат. версия, като при нея динамиката е логично и по-слаба. Всички версии на мотора са събирани от Дукати (на базата на Ферари ДВГ F106LA ако не се лъжа) по поръчка на Фиат за Ланча.
Иначе ако се доверяваш на поръчки от И-бей за части за такава кола - действай, аз лично обаче съм доста резервиран!

П.С. Радослав Кънчев ли ти обяви тези цени за части с поръчка?


Последна промяна Tie на 08 Май 2009, 11:08, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Май 2009, 11:14 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11
Мнения: 1381
Местоположение: София
Tie написа:
Не подвежадай колегите че мотора е директно от 308 ГТ/ ГТБ/ КуВе и т.н. :!:, базиран е на него, но със някои съществени разлики - главно по всмук. и изпуск. с-ма и коляно-мотовилковия механизъм. Идеята е да се постигне по-еластичен и с равномерен ход двигател който все пак да пасва на представителна лимузина като Тема-та :idea: 215 к.с. е версията без катализатор, 205 к.с. е кат. версия, като при нея динамиката е логично и по-слаба. Всички версии на мотора са събирани от Дукати (на базата на Ферари ДВГ F106LA ако не се лъжа) по поръчка на Фиат за Ланча.
Иначе ако се доверяваш на поръчки от И-бей за части за такава кола - действай, аз лично обаче съм доста резервиран!

П.С. Радослав Кънчев ли ти обяви тези цени за части с поръчка?


Е това вече е отговор не като предния :)

не познавам Радослав Кънчев , имам познат с Такава тема сервизно обслужена и с пълна история на автомобила до момента.
Вчера се виждах с човека и реших да споделя нова полезна информация а не да се правя на умен!

Значи мотора е базиран на предните само дето е с някой части от ДУКАТИ и Мондиал , GTBi и GTSi са двигателите с механичния пълен инжекцион БОШ - К джетроник стигащ до 160 киловата или 214 конски сили , след това 2 години по късно клапаните стават по 4 на цилиндър достигащи 245 коня или QV - въпросния модел на Тема 8.32 , ако сега кажеш че въпросния модел на Тема е 215 коня , за да не пиша нова тема ще ти обясня че е скопен до 215.

_________________
Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе!
Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO

http://www.indigodesignstudio.eu

http://www.indigodesign.eu

http://www.clubbulldog.com


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Май 2009, 11:38 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 09 Яну 2007, 20:10
Мнения: 168
Местоположение: София 11 Красна Поляна
Съчетавам ровене по форумите с работата и понякога не ми остава време да се изкажа напълно... Иначе да, има намеса на Дукати и е прозвеждан от тях но си остава базиран на Ферари, като не само броя клапани, а и типа хранене в началото е различен, т.е. карбуартори (72-73 при Ферари).
Иначе "енжекцията" си е К-Жетроник 3, а за скопяването е ясно - най-малкото диам. на всмук. клапани е намален.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Юни 2009, 20:53 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11
Мнения: 1381
Местоположение: София
ето малко снимки имах честа да я покарам за 2-ри път :) тая събота и неделя надявам се за 3-ти :)


Прикачени файлове:
051609182408.jpg
051609182408.jpg [ 101.8 KiB | Прегледано 2223 пъти ]
051609182714.jpg
051609182714.jpg [ 81.79 KiB | Прегледано 2225 пъти ]
051609182654.jpg
051609182654.jpg [ 91.9 KiB | Прегледано 2225 пъти ]
051609182315.jpg
051609182315.jpg [ 105.78 KiB | Прегледано 2224 пъти ]

_________________
Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе!
Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO

http://www.indigodesignstudio.eu

http://www.indigodesign.eu

http://www.clubbulldog.com
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Юни 2009, 21:33 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 18 Окт 2008, 01:40
Мнения: 238
Местоположение: Варна
Сподели малко за возията и поведението, че ми стана интересно :)
Коя година е Темата от Враца ?

_________________
Lancia Delta HPE 96"


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 06 Юни 2009, 00:10 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5169
Местоположение: София
Кара: Lancia
много добре изглеждаща кола
само тези тонколони :cry:

П.П. само да питам ферари-тата не са ли само с големият фар?

_________________
rent a car Bulgaria

Изображение
1996г. Lancia Delta HF HPE 187 к.с.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 06 Юни 2009, 08:40 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2549
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
S203 OM612
Версията 8.32 се е предлагала при Тема от първа (1984-1988) и втора серия (1988-1992). При трета серия (1992-1994) това е било невъзможно поради факта, че мотора не е можел да отговори на екологичните норми.

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Lancia Thema 8.32-Класика или ...
 Мнение Публикувано на: 24 Юни 2011, 22:06 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Яну 2009, 17:11
Мнения: 1071
Местоположение: Пловдив 05 Южен
Кара: Lancia
Някакво инфо какво е станало със занемаренат 8.32-ка ?

_________________
Lancia Delta 2.0 16V GT /// Alfa Romeo 166 2.4JTD /// ex. Lancia Kappa 2.0 /// ex. Mercedes-Benz W124


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Lancia Thema 8.32-Класика или ...
 Мнение Публикувано на: 28 Сеп 2016, 12:07 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 29 Май 2007, 22:31
Мнения: 937
Местоположение: Кюстендил
8.32 за продажба в украински сайт- 5000$
https://www.drive2.ru/l/455137891589293305/

:wink:

_________________
Изображение
Delta 1.3LX -Red lover, Delta 1.6HF turbo - all parts, Kappa 2.0 - 146 power drive LPG Изображение


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 2 от 2 [ 33 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Delta/Prisma/Thema


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов