Автор |
Съобщение |
Милен Атанасов
|
Заглавие: Lancia Thema 8.32-Класика или ... Публикувано на: 30 Апр 2009, 23:25 |
|
Регистриран на: 29 Апр 2009, 18:04 Мнения: 2 Местоположение: София
|
Колеги, наскоро получих инфо за една такава (Баба Яга) ръждясваща в една фабрика (или останките от нея),колата е в окаяно състояние но с работещ двигател. Та въпроса ми е, дали си струва да се реставрира подобен бензинояд? Аз самия имам Тема, но тя е с доста кльощав мотор2.0 IE. Чакам мнения.
|
|
|
|
|
iskrendg
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Апр 2009, 23:45 |
|
Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11 Мнения: 1381 Местоположение: София
|
много ясно че трябва да се реставрира , ама ако не ти се занимава званкай
_________________ Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе! Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO
http://www.indigodesignstudio.eu
http://www.indigodesign.eu
http://www.clubbulldog.com
|
|
|
|
|
piesles
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Май 2009, 23:58 |
|
Регистриран на: 27 Окт 2007, 00:42 Мнения: 786 Местоположение: София
Кара: Mercedes E34 AMG
|
За такава кола се дава всичко.
_________________ [img]http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/561132_3574821574608_2129036064_n.jpg[/img]
|
|
|
|
|
pianev
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Май 2009, 12:22 |
|
Регистриран на: 07 Сеп 2008, 18:53 Мнения: 466 Местоположение: Хасково
Кара: Lancia Musa 1.4
|
_________________ Опознай Lancia, за да я обикнеш:) Карра 5.20V VIS
Последна промяна pianev на 02 Май 2009, 23:51, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
Милен Атанасов
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Май 2009, 17:56 |
|
Регистриран на: 29 Апр 2009, 18:04 Мнения: 2 Местоположение: София
|
Абе доколкото разбрах, от ламарините нищо не ставало, ама можело да се спси това-онова от салона. А колкото до това дали мога да посадя тоя звяр в моя кош, кик'ъв проблем. Само не знам в КАТ как ш'се спраа.
|
|
|
|
|
pianev
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Май 2009, 18:07 |
|
Регистриран на: 07 Сеп 2008, 18:53 Мнения: 466 Местоположение: Хасково
Кара: Lancia Musa 1.4
|
тогава аз бих заложил на "присаждането". за КАТ не съм запознат как стоят нещата, но със сигурност има някакъв легален вариант, просто трябва да се проучи. когато си регистрирах моята, имаше една Лада, която си беше подготвена за рали, само стикери нямаше. правеха му проблем само заради тръбата която заместваше гърнетата и катаджията му каза: "махни тая тръба колкото да минеш от тук, после прави каквото искаш, аз ли да те уча?!" не знам какво е станало после, но допускам, че може и така да са му дали регистрация. дръж ни в течение, мисля, че за всички ще е интересно! успех!
_________________ Опознай Lancia, за да я обикнеш:) Карра 5.20V VIS
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Май 2009, 22:07 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
Въобще не ти трябва да ходиш до КАТ.Не вярвам някой катаджия да те спре и да почне да ти проверява двигателя на улицата.Караш си със твоята регистрация.Старото ми уно пет години се движеше така с друг мотор.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
iskrendg
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Май 2009, 01:44 |
|
Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11 Мнения: 1381 Местоположение: София
|
помисли си дали ще може да го обслужваш тоя двигател , и дали ти е за всекидневно каране
_________________ Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе! Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO
http://www.indigodesignstudio.eu
http://www.indigodesign.eu
http://www.clubbulldog.com
|
|
|
|
|
pianev
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Май 2009, 08:59 |
|
Регистриран на: 07 Сеп 2008, 18:53 Мнения: 466 Местоположение: Хасково
Кара: Lancia Musa 1.4
|
iskrendg написа: помисли си дали ще може да го обслужваш тоя двигател , и дали ти е за всекидневно каране
вероятно си прав за обслужването, но за кога и за къде да го пази тоя звяр? едва ли е създаден за да се кара 8 пъти в годината по 32 минутки
_________________ Опознай Lancia, за да я обикнеш:) Карра 5.20V VIS
|
|
|
|
|
Tie
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Май 2009, 12:34 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 09 Яну 2007, 20:10 Мнения: 177 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Опитай да проучиш колко ще ти излезе елементарното обслужване на този "Дукати" мотор и ще ти омекнат коленете...
|
|
|
|
|
iskrendg
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Май 2009, 20:50 |
|
Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11 Мнения: 1381 Местоположение: София
|
Tie написа: Опитай да проучиш колко ще ти излезе елементарното обслужване на този "Дукати" мотор и ще ти омекнат коленете...
С поръчки от Италия за ретро партс сървиз , някъде към 4000лв в най добрия случай.
Има такива складове с части за автомобили излезли от производство другия начин е с поръчка от Ферари , третия с напасване на квото може
За тва казвам че не е за всеки ден возене просто освен 20-те литра на 100 има още 20 лв амортизация , а и на ферарито ремъци и ролки и т.н не се сменят на 60 000 - 100 000 км да знаеш а на доста по малко
_________________ Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе! Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO
http://www.indigodesignstudio.eu
http://www.indigodesign.eu
http://www.clubbulldog.com
|
|
|
|
|
pianev
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Май 2009, 00:38 |
|
Регистриран на: 07 Сеп 2008, 18:53 Мнения: 466 Местоположение: Хасково
Кара: Lancia Musa 1.4
|
абе и аз се зачудих на колегата, че мотора е "Дукати", щото до колкото знам си е Ферари! съгласен съм с мненията за обслужване и т.н, мисълта ми бе, че, ако ще го прави, то няма за кога да го пази, по-добре да му вземе здравето до край, стига да може да си го позволи. според мен може да си я пази за по-специални случаи, ако и направи цялостна реставрация и тогава да я има като страхотен ретро автомобил, който да кара по изложения или само когато е в особено настроение.
_________________ Опознай Lancia, за да я обикнеш:) Карра 5.20V VIS
|
|
|
|
|
iskrendg
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Май 2009, 02:00 |
|
Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11 Мнения: 1381 Местоположение: София
|
Тоя двигател бих го взел ако имах още една капа и още един гараж и да го сложа на кола която ще изкарвам 1 път в седмицата за по 50км,
а ако мерака му е да кара 220 коня да си набие един от капа турбо и да няма грижи по добар е от 8-ка на Темата, и части има колкото искаш:)
_________________ Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе! Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO
http://www.indigodesignstudio.eu
http://www.indigodesign.eu
http://www.clubbulldog.com
|
|
|
|
|
Tie
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Май 2009, 13:53 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 09 Яну 2007, 20:10 Мнения: 177 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Двигателя е произведен за Ферари по поръчка на Фиат за Ланча-100% сигурно+няма нищо общо с който и да е агрегат на Феари Ако за теб мин 4 000,-лв за обслужване са нищо - давай После идва момента как ще успееш да поръчаш от тези складове - за един Шамал преди 2 години поръчвахме и за да успеем ни поискаха препоръки от някой от официалните в Европа и САЩ клубове - така че и там ти трябва време, търпение и късмет.
На Тема-та и пасва перфектно 16В Турбо мотора - и е бая по-пъргава от 20В турбо
|
|
|
|
|
pianev
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Май 2009, 23:21 |
|
Регистриран на: 07 Сеп 2008, 18:53 Мнения: 466 Местоположение: Хасково
Кара: Lancia Musa 1.4
|
сигурно е така, но темата беше за 8.32....
_________________ Опознай Lancia, за да я обикнеш:) Карра 5.20V VIS
|
|
|
|
|
iskrendg
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Май 2009, 02:54 |
|
Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11 Мнения: 1381 Местоположение: София
|
Да всичко е хубаво и ни се иска ама , душа широка а гъз тесен
Истината е че тоя двигател не трябва да седи захвърлен , нито пък която и да е здрава част от тая кола , така че аз бих я взел и сепарирал на сухо и чисто място
_________________ Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе! Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO
http://www.indigodesignstudio.eu
http://www.indigodesign.eu
http://www.clubbulldog.com
|
|
|
|
|
Mile
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Май 2009, 17:42 |
|
Регистриран на: 10 Фев 2008, 13:15 Мнения: 122 Местоположение: София 09 Лозенец
|
Привет на всички!Работя като монтьор и изкам да изкажа мнение по този въпрос.Миналата седмица приключихме с колегите си присаждането на един 5цил.20V.220кс +турбина в кош на ФИАТ купе 4цил. 16винтила и тн.
Ако си решил да сменяш двигателите ще трябва да му направиш преди това пълно обслужване(ремъци,водна помпа ,ролки итн.)
Понеже за някаква каквато и да е такава смяна на 5 цил.двигател на FIAT,Lancia дават сваляне на мотора долу.за 6 цил.може би е същото.Второ ел.инсталацията се обзалагам,че няма нищо общо една с друга.Ако се стигне до там имам добър Елекриджия.
Ламарината няма ли да е по-лесна?
И все пак няма невъзможни неща!Желая ти успех!
_________________ LANCIA THEMA ie 16V 104KW 141hp FIAT Punto ELX 44kw 60hp
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Lancia Thema 8.32-Класика или ... Публикувано на: 05 Май 2009, 18:03 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
Наистина е грехота такъв мотор да ръждясва!А звука му просто е уникален!Ща не ща ще си призная,че Темите доста са склонни към загниване/не че не се срещат и по-запазени екземпляри/.Та моето виждане е този мотор ако може да се присади на едно купе от Сааб 9000/ще има проблеми и то доста с присажедането/ но по-важното е че ще стане швед с италианско сърце! Защо Сааб 9000 ли.Защото са на една платформа и са по-устойчиви на корозията от Темите.Не знам в БГ да има такава Тема /8.32/ в движение.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
Mile
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Май 2009, 18:16 |
|
Регистриран на: 10 Фев 2008, 13:15 Мнения: 122 Местоположение: София 09 Лозенец
|
Бате Данчо е прав,но моля моля не сме толкова гнили,да чукна на дърво няма още ръжда.
С Фиат купе съм наясно са смяната на моторите но за 8.32,Тема и Сааб мога само да догатвам.
_________________ LANCIA THEMA ie 16V 104KW 141hp FIAT Punto ELX 44kw 60hp
|
|
|
|
|
iskrendg
|
Заглавие: Re: Lancia Thema 8.32-Класика или ... Публикувано на: 05 Май 2009, 18:42 |
|
Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:11 Мнения: 1381 Местоположение: София
|
Dancho-Ruse написа: Наистина е грехота такъв мотор да ръждясва!А звука му просто е уникален!Ща не ща ще си призная,че Темите доста са склонни към загниване/не че не се срещат и по-запазени екземпляри/.Та моето виждане е този мотор ако може да се присади на едно купе от Сааб 9000/ще има проблеми и то доста с присажедането/ но по-важното е че ще стане швед с италианско сърце! Защо Сааб 9000 ли.Защото са на една платформа и са по-устойчиви на корозията от Темите.Не знам в БГ да има такава Тема /8.32/ в движение.
Има такава Тема в движение във Враца , карал съм я лично на 160 000 км напълно обслужена от парка на бившото УБО , но мисля че тоя двигател трябва да стой само под капак на ланча. Много съм мислил за мойта капа да и насадя такъв двигател но правя по много километри на година и ще ме прибие обслужването. Все пак да иде човека да я снима да видиме пък може и на живо ако има желание да ни заведе
Една такава мисля че вече е собственост на IceMan хубаво е такива коли да се запазват и реставрират.
_________________ Lancia Kappa 2.0 /147 ЗЛАТКА бе! Lancia Kappa Coupe 2.0 4.16 TURBO
http://www.indigodesignstudio.eu
http://www.indigodesign.eu
http://www.clubbulldog.com
|
|
|
|
|
|