И така реших да сменя семерините на балансиращите валове.Не ме питайте как ги развих зъбните им колела/на дългите ножици им се огънаха зъбите за застопоряване/.На предния балансьор /под изпускат.колектор/ си личи че е имало интервенция в Жабарско/двата зъба за фикссиране на шайбата са леко посукани и припилвани но шайбта се зацепва нормално.Проблема е че този вал се мести аксиално почти/5-8мм/,т.е вала се движи аксиално във вътрешната гривна на лагера.Нормално ли е това или е тръгнал да излиза назад/доста ми масли при маховика, а аз си мислех че е от семерината на кол.вал.А задния балансьор няма и грам аксиален луфт.И как се лекува този проблем,да не е паднала тапата на балансьора отзад при маховика и за това да масли при маховика.Само не ми казвайте че пак трябва да свалям скоростна кутия
Какво ще стане ако продължа да карам така.Ако сложа обикновени семерини/а не с посока на въртене/,ще е проблем ли.Размерите на семерините са преден балансьор 44x30x8мм. ляво въртене,заден балансьор 43x30x8мм. дясно въртене.Има едни дистанциращи втулки които се уплътняват откъм оста на валовете с ,,О'' пръстени с размери 20x17x1,5мм.Така е който кара бързо на връщане от морето после рзглабя.