Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Delta/Prisma/Thema




 Страница 1 от 1 [ 3 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Относно болтовете на ангренажните колела на Тема 2.0 IE
 Мнение Публикувано на: 03 Май 2008, 12:24 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26
Мнения: 1273
Местоположение: Русе
Казаха ми че има болтове на ангренажните колела с обратни резби/лява/.Истина ли е това.И как по дяволите да ги застопоря тези разпределителни валове при условие че колелата отпред са с ламарини затворени и по валовете никъде няма за законтряне.И в тази връзка да попитам в библията на Гай Крофт за Тунинг на Фият на 31стр. има едни инструменти с номера по Фият.Те само чрез поръчка ли се намират или да пробвам да си ги направя.Два ме вълнуват: за застопоряване на шайбите на валовете и виличката за смяна на пуловете.Ако някой има точрен чертеж с размери да свирка.

_________________
Lancia Thema 834B000-стара класика


Върнете се в началото 
 Заглавие: Относно болтовете на ангренажните колела на Тема 2.0 IE
 Мнение Публикувано на: 16 Юни 2008, 20:45 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26
Мнения: 1273
Местоположение: Русе
И продължавам да питам но без резултат. :roll: Тези ламаринени капаци как са закрепени към ангренажните колела/освен болта какво ги придържа към колелото/.Ако са хванати здраво към колелото/ангренажното/ идеята ми е да ги разпробия на място диаметрално ламаринените капаци за да контрирам с ножицата и да ги разхлабя тези болтове,че семерингите вече плачат за смяна.Ако някой има идея да свирка.Подсказаха ми вече на гайковерт при гумажия да ида да ги разхлаби при свален капак на ангренажа и леко стрегнати бавно до вкъщи,но знам ли дали няма да прехвърли зъб от ударите на гайковерта и после :mrgreen:

_________________
Lancia Thema 834B000-стара класика


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Юни 2008, 22:05 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
инструмента може да си го поръчаш като по номера от фиат
но цената надали ще ти хареса

ако не си махнал ангренажният ремък, с рязко движение могат да се развият болтовете
другият вариант е да свалиш капаците на клапаните
и подлагаш под някоя гърбица дървено, месингово или подобно парче/чук върши идеална работа/
която да не позволява на вала да се върти

резбата на болтовете си е съвсем нормална
обратна е резбата на централният болт на ремъчната шайба
на ангренажното колело, което е на коляновият вал


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 3 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Delta/Prisma/Thema


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов