Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Delta/Prisma/Thema




 Страница 1 от 1 [ 11 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Капаци на разпределителните валове на бензинова Тема.
 Мнение Публикувано на: 13 Апр 2008, 18:43 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26
Мнения: 1273
Местоположение: Русе
Колеги май ще проверявам хлабината на клапаните.Нещото което ме озадачи е че под капака на всмукателния разпределителен вал има една ламаринка върху гумената гарнитура със издатък навън.Та за какво служи тази ламаринка със формата на гарнитурата.Да не би чрез нея да се разлепя капака ако е залепнал към гарнитурата.До сега нямах течове от там ще видя после.Ще се мъча да си направя инструмент за застопоряване на чашката в натиснато положение и ако се налага ще сменям пулове,че вече много взе да трака откъм всмукателните а те уж трябва да са с по-малка хлабина/0.40+/- 0.04 мм/.пп.Вече доста време я карам така/10к. км/ тракаща може ли да има трайни негативни последици от това.

_________________
Lancia Thema 834B000-стара класика


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 13 Апр 2008, 21:37 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
Данчо не искам да те отчаивам ама операцията с която мислиш да се захванеш няма да ти оправи тракането.Проблема ти,не е в хлабината на клапаните.Проблема ти е в самите чашки където се постават пуловете.Тези чашки са поставени да лагеруват в алуминиевите кожуси на валовете.Тракането което чуваш е от там.Чашките тракат в кожусите.Все пак си провери хлабината на клапаните.

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
 Заглавие: Капаци на разпределителните валове на бензинова Тема.
 Мнение Публикувано на: 13 Апр 2008, 21:42 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26
Мнения: 1273
Местоположение: Русе
Добре де но как се лекува това тракане.Тя Темата ми не си знае километрите но е бая стряскащо това тракане.Абсолютно съм сигурен че е само от един клапан понеже е нискочестотно потропването.Дали ще помогне ако сменя само чашката.

_________________
Lancia Thema 834B000-стара класика


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 13 Апр 2008, 21:50 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
Имаи предвид че и гърбиците на самите валове се износват.Огледаи и тях.

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
 Заглавие: Капаци на разпределителните валове на бензинова Тема.
 Мнение Публикувано на: 13 Апр 2008, 21:56 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26
Мнения: 1273
Местоположение: Русе
Какво да им гледам.За сега виждам само този пред капачката за маслото и той изглежда перфектен седи като финно полиран.Страхувам се че някои пул може да е много износен и да се е надрала вече гърбицата,но ще кажа като отворя.Как се мери износването на гърбиците по хода на клапана ли.Имам индикатор остана ми от Вартбурга и мога да опитам да меря хода но нямам застопоряваща стойка за индикатора.Иначе мога да ги огледам гърбиците за надирания. .

_________________
Lancia Thema 834B000-стара класика


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 13 Апр 2008, 22:20 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
Няма кво толкоз да им мериш вижда се с просто око.Много по-изтъпена е от останалите.

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
 Заглавие: Напишете отговор
 Мнение Публикувано на: 13 Апр 2008, 22:33 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26
Мнения: 1273
Местоположение: Русе
А капаците на валовете как се отлепят. С удар с чук по дървено трупче ли или има някакъв друг чалъм,че моите са и със силикон лепени.

_________________
Lancia Thema 834B000-стара класика


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 13 Апр 2008, 22:35 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
Чукни ги леко с нещо дървено.

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Апр 2008, 11:35 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 20 Окт 2004, 18:45
Мнения: 360
Местоположение: Бургас
Без чук не се захващай с ремонт :D

_________________
Италиянците знаят как се правят победители


Върнете се в началото 
 Заглавие: Капаци на разпределителните валове на бензинова Тема
 Мнение Публикувано на: 20 Апр 2008, 17:32 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26
Мнения: 1273
Местоположение: Русе
Резултати от днешните замервания само на изпускателните: 1цил.-0.35мм, 2цил.-0.50мм, 3цил.-0.40мм, 4цил.-0.45мм.Мисля всичките хлабини да ги наглася на 0.40мм,независимо че в мануала дават за този мотор 0.48+/- 0.03мм.Все още умувам как да изглежда вилката с която ще застопорявам чашката в долно положение за да мога да извадя пула и да го сменя.Пак да попитам защо под капака на всмукателните клапани освен гарнитура има и ламарина със формата на гарнитурата и стърчащи в краищата ушички.Да не служи за по-лесно отлепяне на капака или има някакво друго предназначение.То много масло в тея ванички дали ще успея да издърпам пула с магнит или през прореза с някоя пинцета.Колко ги стягате тия капаци да не се пукат.Гледам че оргиналната гарнитура имаше щифтове общо 4 броя срещу разсплескване.

_________________
Lancia Thema 834B000-стара класика


Върнете се в началото 
 Заглавие: Капаци на разпределителните валове на бензинова Тема.
 Мнение Публикувано на: 06 Май 2008, 13:00 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26
Мнения: 1273
Местоположение: Русе
Както винаги колегата Пепко Бепко излезе прав.Хлабините и на всукателните клапани са перфектни: 1цил-0.35мм;2цил-0.30мм;3цил-0.35;4цил-0.35мм,като в мануала го дават 0.40 +/- 0.04мм. което е в нормите.Явно не е от хлабините това чукане на клапанния механизъм.Нещо което ме озадачи че капака на вслукателния вал има отгоре плътна ламарина с формата на гарнитурата и само с два отвора.По този начин се изолират кухините на капака от общия обем и маслото по-бързо се връща във ваничките.Не си личеше някъде да е търкала гърбица по тая тънка ламаринена гарнитура но не посмях да я махна защото отгоре беше залепена за капака със силикон.Не ми се вярва това потракване да е от нея.

_________________
Lancia Thema 834B000-стара класика


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 11 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Delta/Prisma/Thema


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов