Автор |
Съобщение |
dragoHF
|
Заглавие: Публикувано на: 25 Мар 2008, 21:23 |
|
Регистриран на: 29 Юли 2007, 22:54 Мнения: 349 Местоположение: Ловеч
|
Добре изглежда.Дано си се сетил да смениш коляното на отдушника на маслото че на качен мотор ше останеш без прьсти.Като се спука и освинва целия мотор
|
|
|
|
|
i_v_ivanov
|
Заглавие: Публикувано на: 25 Мар 2008, 21:45 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36 Мнения: 2804 Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799 http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
|
Абе - това с пропилена - НА СЕРИОЗНО ли го мислиш ?!?
_________________ ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"
|
|
|
|
|
iliank
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Мар 2008, 09:38 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
i_v_ivanov написа: Абе - това с пропилена - НА СЕРИОЗНО ли го мислиш ?!?
Абсолютно сериозно...надявам се да се получи...най напред се консултирах с ВиК майстори и казаха че държи на повее от 120 градуса...след това варих в една тенджера парче тръба в продължение на 3 часа и нямаше никакво омекване...така че мисля да се получи ...то ще си покаже като започна да я карам
_________________ LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
|
|
|
|
|
iliank
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Мар 2008, 09:40 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
[quote="dragoHF"]Добре изглежда.Дано си се сетил да смениш коляното на отдушника на маслото че на качен мотор ше останеш без прьсти.Като се спука и освинва целия мотор[/quote
Смених го че беше напукано...то най-много време ми отне почистването на двигателя, че както беше оклепан целия в масло и прах - не е истина
_________________ LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
|
|
|
|
|
Mupo
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Мар 2008, 09:48 |
|
Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01 Мнения: 711 Местоположение: the entire fucking universe
|
Да те питам старите маркучи с каква дебелина са? И колко дълги..., да не стане така че водната помпа да издъхне, да не прави дебит и такива работи ?
_________________ http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"
|
|
|
|
|
iliank
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Мар 2008, 18:08 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
Значи сечението на новите тръби е същото като на старите...и дължината им е същата...дефакто е променен само материала, нищо друго
_________________ LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
|
|
|
|
|
iliank
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Мар 2008, 20:13 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Мар 2008, 21:31 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Нямам думи!:) А това с тръбите просто... уби коча с метлата!:) Евала за ентусиазма!;)
_________________ LANCIA - начин на мислене
|
|
|
|
|
iliank
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Мар 2008, 21:37 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
Хахахаха...надявам се да издържат...но иначе поне съм сигурен че съм единствен с такива тръби
_________________ LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
|
|
|
|
|
iliank
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Апр 2008, 21:48 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
И така, от днес вече съм в движение. Най-напред оставих мотора да работи в продължение на около 2 часа на място за да тествам тръбите как се държат ( перката се включи много пъти ) , и ми направи впечатление следното нещо - през цялото време можех да си държа ръката върху тръбите ( бяха топли, но не и горещи за разлика от другите части). Не забелязах никакво омекване или някакви други странични ефекти. След това се прибрах с нея в града и я покарах из града ( общо около 50 километра). За сега се отказах от спортния филтър защото не успях да отрегулирам изпарителя с него, явно много му е въздуха. Но в общи линии съм доволен от резултата. Ето и малко снимки
Прикачени файлове: |
P03-04-08_16.26[1].jpg [ 319.68 KiB | Прегледано 3706 пъти ]
|
P02-04-08_18.28.jpg [ 297.87 KiB | Прегледано 3707 пъти ]
|
_________________ LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
|
|
|
|
|
iliank
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Апр 2008, 22:14 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
В този си вид колата измина около 400 километра без никакви проблеми...но преди сюдва дни ми хрумна да ида още по-нататъка и да вкарам термостата в главата...резултата е невероятен...загрява до 90 градуса за около 3-4 минути и ги заковава там...много съм доволен от резултата...ето и няколко снимки
Прикачени файлове: |
P19-04-08_11.19.jpg [ 283.84 KiB | Прегледано 3716 пъти ]
|
P19-04-08_11.20[2].jpg [ 295.97 KiB | Прегледано 3714 пъти ]
|
_________________ LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
|
|
|
|
|
dragoHF
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Апр 2008, 18:27 |
|
Регистриран на: 29 Юли 2007, 22:54 Мнения: 349 Местоположение: Ловеч
|
Колега гледам че си с плочка за газта.Как си с разхода.аз дупнах карбуратора и ме пребива с горене
|
|
|
|
|
iliank
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Апр 2008, 20:48 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
Относно разхода - 7 на дълго( 100-140) и 12 в града...но стила ми на каране е кофти, иначе предполагам че може и по-малко да даде...
_________________ LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
|
|
|
|
|
dimitar.b
|
Заглавие: отлично даже.... Публикувано на: 30 Апр 2008, 22:48 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 03 Окт 2006, 16:17 Мнения: 55 Местоположение: София
|
нещо малко не схващам,но аз пък сменям радиатора на призмата с такъв ,но нов от "самара"седмица.и се оказа мо та мо еднакъв дори по добър!учудващо е но е факт ,а тоя срува 79лв.но е нов!
|
|
|
|
|
iliank
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Май 2008, 07:57 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
Как няма да стане, нали са си първи братовчеди...и при мен доста части стават от ВАЗ (стария термостат, тапите на блока, съединителя, предните дискове и кой знае още колко други части )...аз моя радиатор го оправих с прахче "стоп лейк"
_________________ LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
|
|
|
|
|
dimitar.b
|
Заглавие: направо съм смаян.. Публикувано на: 03 Май 2008, 22:57 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 03 Окт 2006, 16:17 Мнения: 55 Местоположение: София
|
гледайки това което е направил колегата казвам му евала.днес пък аз включих моята в движението с нови радиатор.държи 90градуса и не мърда!сега малко въпроси,като сменях радиатора се поогледах отпред за "ланда"сондата и не я открих.някой да знае къде е и да помага да я намеря!
|
|
|
|
|
|