Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Delta/Prisma/Thema




Автор Съобщение
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Мар 2008, 21:23 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 29 Юли 2007, 22:54
Мнения: 349
Местоположение: Ловеч
Добре изглежда.Дано си се сетил да смениш коляното на отдушника на маслото че на качен мотор ше останеш без прьсти.Като се спука и освинва целия мотор


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 25 Мар 2008, 21:45 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2804
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
Абе - това с пропилена - НА СЕРИОЗНО ли го мислиш ?!?

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Мар 2008, 09:38 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
i_v_ivanov написа:
Абе - това с пропилена - НА СЕРИОЗНО ли го мислиш ?!?

Абсолютно сериозно...надявам се да се получи...най напред се консултирах с ВиК майстори и казаха че държи на повее от 120 градуса...след това варих в една тенджера парче тръба в продължение на 3 часа и нямаше никакво омекване...така че мисля да се получи ...то ще си покаже като започна да я карам

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Мар 2008, 09:40 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
[quote="dragoHF"]Добре изглежда.Дано си се сетил да смениш коляното на отдушника на маслото че на качен мотор ше останеш без прьсти.Като се спука и освинва целия мотор[/quote
Смених го че беше напукано...то най-много време ми отне почистването на двигателя, че както беше оклепан целия в масло и прах - не е истина :D

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Мар 2008, 09:48 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01
Мнения: 711
Местоположение: the entire fucking universe
Да те питам старите маркучи с каква дебелина са? И колко дълги..., да не стане така че водната помпа да издъхне, да не прави дебит и такива работи ? :?:

_________________
http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Мар 2008, 18:08 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
Значи сечението на новите тръби е същото като на старите...и дължината им е същата...дефакто е променен само материала, нищо друго

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 31 Мар 2008, 20:13 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
Колеги , почти съм готов...е, почти де...вчера за малко да я пусна в движение, но като слагах кабелите , нещо обърках реда и в резултат ми цъфна кутията...сега си купих нова и в други ден ще я слагам и пуска звяра в движение...ето и малко снимки :)


Прикачени файлове:
P30-03-08_17.18.jpg
P30-03-08_17.18.jpg [ 278.98 KiB | Прегледано 3710 пъти ]
P30-03-08_12.15[3].jpg
P30-03-08_12.15[3].jpg [ 266.33 KiB | Прегледано 3707 пъти ]
P30-03-08_09.31.jpg
P30-03-08_09.31.jpg [ 253.7 KiB | Прегледано 3706 пъти ]
P30-03-08_09.32.jpg
P30-03-08_09.32.jpg [ 258.31 KiB | Прегледано 3708 пъти ]
P30-03-08_09.22.jpg
P30-03-08_09.22.jpg [ 255.05 KiB | Прегледано 3706 пъти ]

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 31 Мар 2008, 21:31 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
Нямам думи!:) А това с тръбите просто... уби коча с метлата!:) Евала за ентусиазма!;)

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 31 Мар 2008, 21:37 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
Хахахаха...надявам се да издържат...но иначе поне съм сигурен че съм единствен с такива тръби firstprize

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Апр 2008, 21:48 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
И така, от днес вече съм в движение. Най-напред оставих мотора да работи в продължение на около 2 часа на място за да тествам тръбите как се държат ( перката се включи много пъти ) , и ми направи впечатление следното нещо - през цялото време можех да си държа ръката върху тръбите ( бяха топли, но не и горещи за разлика от другите части). Не забелязах никакво омекване или някакви други странични ефекти. След това се прибрах с нея в града и я покарах из града ( общо около 50 километра). За сега се отказах от спортния филтър защото не успях да отрегулирам изпарителя с него, явно много му е въздуха. Но в общи линии съм доволен от резултата. Ето и малко снимки


Прикачени файлове:
P03-04-08_16.26[1].jpg
P03-04-08_16.26[1].jpg [ 319.68 KiB | Прегледано 3706 пъти ]
P02-04-08_18.28.jpg
P02-04-08_18.28.jpg [ 297.87 KiB | Прегледано 3707 пъти ]

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 20 Апр 2008, 22:14 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
В този си вид колата измина около 400 километра без никакви проблеми...но преди сюдва дни ми хрумна да ида още по-нататъка и да вкарам термостата в главата...резултата е невероятен...загрява до 90 градуса за около 3-4 минути и ги заковава там...много съм доволен от резултата...ето и няколко снимки :)


Прикачени файлове:
P19-04-08_11.19.jpg
P19-04-08_11.19.jpg [ 283.84 KiB | Прегледано 3716 пъти ]
P19-04-08_11.20[2].jpg
P19-04-08_11.20[2].jpg [ 295.97 KiB | Прегледано 3714 пъти ]

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Апр 2008, 18:27 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 29 Юли 2007, 22:54
Мнения: 349
Местоположение: Ловеч
Колега гледам че си с плочка за газта.Как си с разхода.аз дупнах карбуратора и ме пребива с горене


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Апр 2008, 20:48 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
Относно разхода - 7 на дълго( 100-140) и 12 в града...но стила ми на каране е кофти, иначе предполагам че може и по-малко да даде...

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан


Върнете се в началото 
 Заглавие: отлично даже....
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2008, 22:48 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 03 Окт 2006, 16:17
Мнения: 55
Местоположение: София
нещо малко не схващам,но аз пък сменям радиатора на призмата с такъв ,но нов от "самара"седмица.и се оказа мо та мо еднакъв дори по добър!учудващо е но е факт ,а тоя срува 79лв.но е нов!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Май 2008, 07:57 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
Как няма да стане, нали са си първи братовчеди...и при мен доста части стават от ВАЗ (стария термостат, тапите на блока, съединителя, предните дискове и кой знае още колко други части )...аз моя радиатор го оправих с прахче "стоп лейк"

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан


Върнете се в началото 
 Заглавие: направо съм смаян..
 Мнение Публикувано на: 03 Май 2008, 22:57 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 03 Окт 2006, 16:17
Мнения: 55
Местоположение: София
гледайки това което е направил колегата казвам му евала.днес пък аз включих моята в движението с нови радиатор.държи 90градуса и не мърда!сега малко въпроси,като сменях радиатора се поогледах отпред за "ланда"сондата и не я открих.някой да знае къде е и да помага да я намеря!


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 2 от 2 [ 36 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Delta/Prisma/Thema


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов