Автор |
Съобщение |
iliank
|
Заглавие: Опит за ремонт на Призмата Публикувано на: 29 Фев 2008, 23:29 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
Колеги от днес започвам ремонт на Призмата...пожелайте ми успех...ремонта ще бъде извършен в бокса, кото се намира на село....там има необходимите условия...ще се постарая да качвам снимки своевременно...незнам докъде ще стигна в ,пя опит...надявам се всичко да мине успешно...
_________________ LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Опит за ремонт на Призмата Публикувано на: 01 Мар 2008, 17:38 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
Успех с ремонта колега!Аз моите ремонти ги правя на паркинга пред блока това ми е бокса,но после ме болят какалите с месеци от лежането на асфалта.В мобилето има една чудна Призмичка на добра цена направо не мога да и се нагледам.Ако ще даваш много пари за ремонти по добре я вземи.Ужасно запазена ми се вижда на снимките но как е в действителност не се знае.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
iliank
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Мар 2008, 19:00 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
Пичове, това да се сваля двигателя било трудна работа...едвам го измъкнах...ще сменям съединителя, гарнитурки разни...поне такава беше първоначалната идея...оказа се че всички метални тръби ( за водата ) са станали на паяжина...а аз се чудех къд ми се губи антифриза...нащраках се телефона няклко снимки...колкото да не е без хич...и те така
Прикачени файлове: |
P02-03-08_14.18[1].jpg [ 205.78 KiB | Прегледано 5626 пъти ]
|
_________________ LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
|
|
|
|
|
iliank
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Мар 2008, 17:45 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
Днес чистих мотора...пръсках го с разни обезмасляващи препарати...има известен ефект, мп тия дни ще продължа да го чистя...аксиалния лагер също ще го сменям...между другото феродото на съединителя е едно към едно с това на лада1500...7 кинта ми струваше...ето още една снимка от днес
Прикачени файлове: |
P05-03-08_10.05.jpg [ 299.4 KiB | Прегледано 5627 пъти ]
|
_________________ LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Опит за ремонт на Призмата Публикувано на: 05 Мар 2008, 18:09 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
Двигателя външно изглежда като на Темата,само дето няма балансиращи валове.И коя тръба е изгнила по-точно-тази която излиза от водната помпа ли/дебелата с многото отпайки по нея/.Блазе ти колелата на разппеделителните валове нямат плътни ламарини и можеш лесно да ги контрираш и да смениш семерините на валовете отпред.Колко е деаметъра на феродото на Призмата,че става и от Лада Да не е 215мм.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
iliank
|
Заглавие: Публикувано на: 06 Мар 2008, 06:59 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
Тази дето влиза във водната помпа си е наред...другата дето излиза от главата и отива към термостата и радиатора е много зле...направо ще правя нова...а диска в интерес на истината все още несъм го мерил...просто тръгнах с него по магазините и мерех на ред:))))))))))))))))))))...този от ладата си пасна едно към едно...между другото и термостата ми е ладов...още миналата година го смених и се държи добре...за сегаси давам няколко дена почивка защото тук във Видин е много студено...в неделя ще продължа ремонта...ще сваля и водната помпа, че гледам под нея доста е ръждясал блока...хайде със здраве
_________________ LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
|
|
|
|
|
iliank
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Мар 2008, 18:07 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
Колеги, някой да знае как се свалят семерингите на разпределителните валове? Има едни метални капачки и ми се струва че хич няма да е лесна процедурата. Благодаря предварително! Прилагам снимка
Прикачени файлове: |
P09-03-08_11.17.jpg [ 244.63 KiB | Прегледано 5627 пъти ]
|
_________________ LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
|
|
|
|
|
Pepko_Bepko
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Мар 2008, 19:47 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04 Мнения: 1893 Местоположение: Варна, Ямбол
|
Металните капачки са ти самите семеринги...Дърпаи здраво с отверката....
_________________ Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!
Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница
|
|
|
|
|
iliank
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Мар 2008, 21:37 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
значи трябва да си направя една малко по-специална отверка с крив връх за да може да захапе ръбчето...и аз така го мислех , но не бях сигурен дали няма някой чалъм...благодаря за съвета
_________________ LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Мар 2008, 21:45 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Смело с обикновенна отвертка!;) Тази семеринга няма да ти трябва повече не я мисли в какъв вид ще излезе!;) Внивавай при поставянето на новата да не я напънеш накриво!;)
_________________ LANCIA - начин на мислене
|
|
|
|
|
iliank
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Мар 2008, 00:37 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
днес опитах с обикновена отверка...трудно ми се видя...прав си че няма да ми трябва...аз мислех че това е капачка която пак ще се използва та затова не посмях да я напъвам...благодаря за съвета
_________________ LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
|
|
|
|
|
iliank
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Мар 2008, 18:14 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
Това не може да бъде вярно...не ми се вява в завода да са го направили така...бах ти и кривите дупки )))))))))))))
Прикачени файлове: |
P13-03-08_16.25[3].jpg [ 233.18 KiB | Прегледано 5617 пъти ]
|
P13-03-08_16.38.jpg [ 227.53 KiB | Прегледано 5616 пъти ]
|
_________________ LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
|
|
|
|
|
dragoHF
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Мар 2008, 20:08 |
|
Регистриран на: 29 Юли 2007, 22:54 Мнения: 349 Местоположение: Ловеч
|
Не бои се колега караи смело и безотговорно.Нали не е изпускала преди ремонта.Зачисти сьс шабьр ако има отсеньци сложи нова гарнитура и газ,тва да не ти е някоя германска воня
|
|
|
|
|
iliank
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Мар 2008, 20:53 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
хахаха...пробвах с шабър...става дума за неправилно изрязани и назъбени отвори в5-6 милиметрова планка...предполагам че някога това е ремонтирано и просто хората не са имали с какво да направят дупките...но не е изпуснала...мисля да си взема фрезер и с него малко да пооправя нещата
_________________ LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
|
|
|
|
|
dragoHF
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Мар 2008, 23:01 |
|
Регистриран на: 29 Юли 2007, 22:54 Мнения: 349 Местоположение: Ловеч
|
Ако ти ляга гарнитурата добре нямаш грижи стягаш и караш.Щом не е изпускала преди и сега ше кара.Явно тази планка е презаварявана кьм двуцевката.Успех с ремонтаКво ше сменяш
|
|
|
|
|
iliank
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Мар 2008, 23:57 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
абе аз уж за съединител, но като се започнаха едни...мани мани...сега сменям и водна помпа...също така ще си изграбдам охладителната система наново, че всички тръби бяха изгнили...семеринги, гарнитури разни ще сменям...а също и ангренажния ремък барабар с ролката
_________________ LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
|
|
|
|
|
iliank
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Мар 2008, 22:08 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
Да се похваля...вече имам нови семеринги навсякъде...смемих феродовия диск, ангренажния ремък барабар с ролката...и дори вече куплирах мотора и скоростната кутия...след два дни предстои да го кача на колата ида почна да изграждам охладителната система...решил съм вместо металните тръби да сложа такива от полипропилен с червена нишка...убеден съм че ще стане перфектно
Прикачени файлове: |
Коментар на файл: тук съм сменил вече семерингите откъм ангренажа
P17-03-08_10.41.jpg [ 264.53 KiB | Прегледано 5645 пъти ]
|
_________________ LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
|
|
|
|
|
iliank
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Мар 2008, 00:11 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Опит за ремонт на Призмата Публикувано на: 23 Мар 2008, 11:18 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
Браво,браво!!!Тя с пропилена станала направо като космически кораб.А я кажи лесно ли извади семерингите отпред на разпределителните валове/без сваляне на валовете ли стана и падна ли яко дърпане/..Какъв беше инструмента за дърпане ако не си махал валовете/освен отверката разбира се/.Имай предвид че линейното разширение на пропиленовите тръби при загряване е много по-голяма от това на металните.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
iliank
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Мар 2008, 13:04 |
|
Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34 Мнения: 80 Местоположение: Видин
|
Виж това за разширението на тръбите не бях помислил...тия дни ще си покаже...ще я тествам и ще видя как се държи тоя полипропилен...имам още малко да я досъбера цялата...вчера качих мотора обратно и във вторник ще продължа да я сглобявам..а семерингите ги изкарах само с една яка отверка без да свалям валовете ( и чук естествено )...иначе съм сменил всички семеринги които ги има по мотора...остава да си купя нова плочка за газовата, чер старата не ми харесва как стои и спортен филтър също ще сложа...но това вторник и сряда, че тогава почивам...остава да почне и да върви като космически кораб хахахахаха
_________________ LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
|
|
|
|
|
|