Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Delta/Prisma/Thema




Автор Съобщение
 Заглавие: Опит за ремонт на Призмата
 Мнение Публикувано на: 29 Фев 2008, 23:29 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
Колеги от днес започвам ремонт на Призмата...пожелайте ми успех...ремонта ще бъде извършен в бокса, кото се намира на село....там има необходимите условия...ще се постарая да качвам снимки своевременно...незнам докъде ще стигна в ,пя опит...надявам се всичко да мине успешно...

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан


Върнете се в началото 
 Заглавие: Опит за ремонт на Призмата
 Мнение Публикувано на: 01 Мар 2008, 17:38 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26
Мнения: 1273
Местоположение: Русе
Успех с ремонта колега!Аз моите ремонти ги правя на паркинга пред блока това ми е бокса,но после ме болят какалите с месеци от лежането на асфалта.В мобилето има една чудна Призмичка на добра цена направо не мога да и се нагледам.Ако ще даваш много пари за ремонти по добре я вземи.Ужасно запазена ми се вижда на снимките но как е в действителност не се знае.

_________________
Lancia Thema 834B000-стара класика


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Мар 2008, 19:00 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
Пичове, това да се сваля двигателя било трудна работа...едвам го измъкнах...ще сменям съединителя, гарнитурки разни...поне такава беше първоначалната идея...оказа се че всички метални тръби ( за водата ) са станали на паяжина...а аз се чудех къд ми се губи антифриза...нащраках се телефона няклко снимки...колкото да не е без хич...и те така :)


Прикачени файлове:
P02-03-08_14.18[1].jpg
P02-03-08_14.18[1].jpg [ 205.78 KiB | Прегледано 5613 пъти ]

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Мар 2008, 17:45 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
Днес чистих мотора...пръсках го с разни обезмасляващи препарати...има известен ефект, мп тия дни ще продължа да го чистя...аксиалния лагер също ще го сменям...между другото феродото на съединителя е едно към едно с това на лада1500...7 кинта ми струваше...ето още една снимка от днес :)


Прикачени файлове:
P05-03-08_10.05.jpg
P05-03-08_10.05.jpg [ 299.4 KiB | Прегледано 5614 пъти ]

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
Върнете се в началото 
 Заглавие: Опит за ремонт на Призмата
 Мнение Публикувано на: 05 Мар 2008, 18:09 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26
Мнения: 1273
Местоположение: Русе
Двигателя външно изглежда като на Темата,само дето няма балансиращи валове.И коя тръба е изгнила по-точно-тази която излиза от водната помпа ли/дебелата с многото отпайки по нея/.Блазе ти колелата на разппеделителните валове нямат плътни ламарини и можеш лесно да ги контрираш и да смениш семерините на валовете отпред.Колко е деаметъра на феродото на Призмата,че става и от Лада Да не е 215мм.

_________________
Lancia Thema 834B000-стара класика


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 06 Мар 2008, 06:59 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
Тази дето влиза във водната помпа си е наред...другата дето излиза от главата и отива към термостата и радиатора е много зле...направо ще правя нова...а диска в интерес на истината все още несъм го мерил...просто тръгнах с него по магазините и мерех на ред:))))))))))))))))))))...този от ладата си пасна едно към едно...между другото и термостата ми е ладов...още миналата година го смених и се държи добре...за сегаси давам няколко дена почивка защото тук във Видин е много студено...в неделя ще продължа ремонта...ще сваля и водната помпа, че гледам под нея доста е ръждясал блока...хайде със здраве :)

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Мар 2008, 18:07 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
Колеги, някой да знае как се свалят семерингите на разпределителните валове? Има едни метални капачки и ми се струва че хич няма да е лесна процедурата. Благодаря предварително! Прилагам снимка


Прикачени файлове:
P09-03-08_11.17.jpg
P09-03-08_11.17.jpg [ 244.63 KiB | Прегледано 5614 пъти ]

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Мар 2008, 19:47 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
Металните капачки са ти самите семеринги...Дърпаи здраво с отверката.... :lol:

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Мар 2008, 21:37 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
значи трябва да си направя една малко по-специална отверка с крив връх за да може да захапе ръбчето...и аз така го мислех , но не бях сигурен дали няма някой чалъм...благодаря за съвета ;)

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Мар 2008, 21:45 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
Смело с обикновенна отвертка!;) Тази семеринга няма да ти трябва повече не я мисли в какъв вид ще излезе!;) Внивавай при поставянето на новата да не я напънеш накриво!;)

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Мар 2008, 00:37 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
днес опитах с обикновена отверка...трудно ми се видя...прав си че няма да ми трябва...аз мислех че това е капачка която пак ще се използва та затова не посмях да я напъвам...благодаря за съвета

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Мар 2008, 18:14 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
Това не може да бъде вярно...не ми се вява в завода да са го направили така...бах ти и кривите дупки :))))))))))))))


Прикачени файлове:
P13-03-08_16.25[3].jpg
P13-03-08_16.25[3].jpg [ 233.18 KiB | Прегледано 5604 пъти ]
P13-03-08_16.38.jpg
P13-03-08_16.38.jpg [ 227.53 KiB | Прегледано 5603 пъти ]

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Мар 2008, 20:08 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 29 Юли 2007, 22:54
Мнения: 349
Местоположение: Ловеч
Не бои се колега караи смело и безотговорно.Нали не е изпускала преди ремонта.Зачисти сьс шабьр ако има отсеньци сложи нова гарнитура и газ,тва да не ти е някоя германска воня :D


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Мар 2008, 20:53 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
хахаха...пробвах с шабър...става дума за неправилно изрязани и назъбени отвори в5-6 милиметрова планка...предполагам че някога това е ремонтирано и просто хората не са имали с какво да направят дупките...но не е изпуснала...мисля да си взема фрезер и с него малко да пооправя нещата

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Мар 2008, 23:01 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 29 Юли 2007, 22:54
Мнения: 349
Местоположение: Ловеч
Ако ти ляга гарнитурата добре нямаш грижи стягаш и караш.Щом не е изпускала преди и сега ше кара.Явно тази планка е презаварявана кьм двуцевката.Успех с ремонтаКво ше сменяш


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Мар 2008, 23:57 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
абе аз уж за съединител, но като се започнаха едни...мани мани...сега сменям и водна помпа...също така ще си изграбдам охладителната система наново, че всички тръби бяха изгнили...семеринги, гарнитури разни ще сменям...а също и ангренажния ремък барабар с ролката :roll:

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Мар 2008, 22:08 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
Да се похваля...вече имам нови семеринги навсякъде...смемих феродовия диск, ангренажния ремък барабар с ролката...и дори вече куплирах мотора и скоростната кутия...след два дни предстои да го кача на колата ида почна да изграждам охладителната система...решил съм вместо металните тръби да сложа такива от полипропилен с червена нишка...убеден съм че ще стане перфектно ;)


Прикачени файлове:
Коментар на файл: тук съм сменил вече семерингите откъм ангренажа
P17-03-08_10.41.jpg
P17-03-08_10.41.jpg [ 264.53 KiB | Прегледано 5632 пъти ]

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 23 Мар 2008, 00:11 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
Както се казва - NO COMENT :o


Прикачени файлове:
P21-03-08_16.33[1].jpg
P21-03-08_16.33[1].jpg [ 199.75 KiB | Прегледано 5626 пъти ]
P21-03-08_16.32.jpg
P21-03-08_16.32.jpg [ 253.33 KiB | Прегледано 5628 пъти ]
P21-03-08_16.31.jpg
P21-03-08_16.31.jpg [ 225.17 KiB | Прегледано 5626 пъти ]

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан
Върнете се в началото 
 Заглавие: Опит за ремонт на Призмата
 Мнение Публикувано на: 23 Мар 2008, 11:18 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26
Мнения: 1273
Местоположение: Русе
Браво,браво!!!Тя с пропилена станала направо като космически кораб.А я кажи лесно ли извади семерингите отпред на разпределителните валове/без сваляне на валовете ли стана и падна ли яко дърпане/..Какъв беше инструмента за дърпане ако не си махал валовете/освен отверката разбира се/.Имай предвид че линейното разширение на пропиленовите тръби при загряване е много по-голяма от това на металните.

_________________
Lancia Thema 834B000-стара класика


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 23 Мар 2008, 13:04 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 17:34
Мнения: 80
Местоположение: Видин
Виж това за разширението на тръбите не бях помислил...тия дни ще си покаже...ще я тествам и ще видя как се държи тоя полипропилен...имам още малко да я досъбера цялата...вчера качих мотора обратно и във вторник ще продължа да я сглобявам..а семерингите ги изкарах само с една яка отверка без да свалям валовете ( и чук естествено )...иначе съм сменил всички семеринги които ги има по мотора...остава да си купя нова плочка за газовата, чер старата не ми харесва как стои и спортен филтър също ще сложа...но това вторник и сряда, че тогава почивам...остава да почне и да върви като космически кораб хахахахаха :)

_________________
LANCIA PRISMA 1600 105 HP - много изгнила
FIAT TIPO 1.4 I.E. - за сега с десен волан


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 2 [ 36 мнения ] Отиди на страница 1, 2  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Delta/Prisma/Thema


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов