не е кой знае какво превода но пак се разбира ще ме извените
Думата от Италия е, че Fiat собственост Lancia марка обмисля закупуването Scuderia Toro Rosso, като част от плана си за съживяване на каперство от разширяване на продажбите на Lancia модели в Европа и извън нея. В компанията спортни наследство е впечатляващ, датиращ от 1906, когато бившият Фиат Гранд При шофьор Vincenzo Lancia създаде бизнес, убедени, че той може да създаде нови идеи за нарастващия автомобилен бизнес. Той настоя, че компанията гост на конкуренцията и да се концентрира върху изграждането на луксозни и спортни коли по пътищата. Той почина през 1937 и сина му Джани пое дружеството и в 1950s той наел Алфа Ромео състезателни дизайнер Vittorio Хано и назначени водачи Ferrari Алберто Ascari и Джи Джи Villoresi и влезе F1 с D50, захранвани с 2,5 литра V8 двигател. Екипът започва да печели без раси първенство през 1955 г., но смъртта на Ascari във Ферари спортна кола и сериозни финансови проблеми, довели в Gianni Lancia продава D50s на Енцо Ферари. През 1956 г. на D50s спечели пет от седемте Световно първенство събития и продължават да вървят добре и през 1957 година.
В Lancia дружеството остана независим и в 1960 Cesare Fiorio на HF Squadra Corse почна да постигне добри резултати в rallying с Lancia продукти. Отборът печели Европейския рали шампионат през 1969 г., същата година, както Lancia става част от империята Фиат. HF Squadra Corse преместени във Lancia фабрика и се превърна в моторспорт отдела. През 1970 г. Lancia спечелени серия от WRC заглавия с Стратос и също радва известен успех в спортните състезателни коли, спечелването на Световното първенство през 1981 година. Имаше разговор през 1980 г. за изграждане на турбо двигател за новите Toleman F1 отбор, но в крайна сметка остана rallying фокуса на Lancia Делта. Шест последователни производителите титли и три водачите заглавия следвана до 1992 г., когато фабриката измъкнат от WRC, оставяйки след няколко privateers на бой на за период. Лош продажби избута го обратно в италианския пазар и той дойде в близост до бъдат закрити през 2004 година.
Фирмата в момента се управляват от французин Оливие Франсоа, който е бил на работа за последните няколко години, и е поела ангажимент за утрояване Lancia продажби за 300000 коли през 2010 година. Неговата цел е да се добавят нови модели, получи по-добри дилъри и разширяване към нови пазари. В момента компанията е 80% в зависимост от италианския пазар.
Сред стратегиите, че Франция е въвела е да ползвате Карла Бруни, италианската певица-supermodel и нови съпругата на френския президент Никола Саркози в рекламни кампании. Заслужава да се отбележи, че преди да се присъединят Lancia, Франсоа работил най Peugeot Citroen във Франция и може да има връзки с последните слухове, което предполага, че Николас Todt, син на Жан Todt (бившата най Пежо Ситроен, преди да се присъедини към Ферари), може да купите в италиански базирана екип, за да създадете вторични Fiat собственост операция. Това създава усещане за отбора ще бъде позволено да използва двигатели Ферари и drivetrain технология, но ще трябва да изгради своя собствена шаси. Това щеше да е сходна история на Lancia Стратос ", на която беше двигател от Ferrari двигателя.