Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » lancia-bg.com Форуми » Новини




 Страница 1 от 1 [ 4 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Lancia във F1?!
 Мнение Публикувано на: 12 Юли 2009, 21:59 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Яну 2009, 17:11
Мнения: 1079
Местоположение: Пловдив 05 Южен
Кара: Lancia
http://www.grandprix.com/ns/ns20358.html

Дали това може да се осъществи?Кои слухове ще се окажат вярни - затваряне на Ланчия или възраждането ще продължи и ще се кефим на "наше" присъствие в най-комерсалния автомобилен спорт?

P.S. нямам възможност сега да направя кратко преводче,като имам време ще го направя ако някой не е изпреварил.

_________________
Lancia Delta 2.0 16V GT /// Alfa Romeo 166 2.4JTD /// ex. Lancia Kappa 2.0 /// ex. Mercedes-Benz W124


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 12 Юли 2009, 23:24 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2008, 18:29
Мнения: 418
Местоположение: Ямбол
не е кой знае какво превода но пак се разбира ще ме извените :mrgreen:


Думата от Италия е, че Fiat собственост Lancia марка обмисля закупуването Scuderia Toro Rosso, като част от плана си за съживяване на каперство от разширяване на продажбите на Lancia модели в Европа и извън нея. В компанията спортни наследство е впечатляващ, датиращ от 1906, когато бившият Фиат Гранд При шофьор Vincenzo Lancia създаде бизнес, убедени, че той може да създаде нови идеи за нарастващия автомобилен бизнес. Той настоя, че компанията гост на конкуренцията и да се концентрира върху изграждането на луксозни и спортни коли по пътищата. Той почина през 1937 и сина му Джани пое дружеството и в 1950s той наел Алфа Ромео състезателни дизайнер Vittorio Хано и назначени водачи Ferrari Алберто Ascari и Джи Джи Villoresi и влезе F1 с D50, захранвани с 2,5 литра V8 двигател. Екипът започва да печели без раси първенство през 1955 г., но смъртта на Ascari във Ферари спортна кола и сериозни финансови проблеми, довели в Gianni Lancia продава D50s на Енцо Ферари. През 1956 г. на D50s спечели пет от седемте Световно първенство събития и продължават да вървят добре и през 1957 година.

В Lancia дружеството остана независим и в 1960 Cesare Fiorio на HF Squadra Corse почна да постигне добри резултати в rallying с Lancia продукти. Отборът печели Европейския рали шампионат през 1969 г., същата година, както Lancia става част от империята Фиат. HF Squadra Corse преместени във Lancia фабрика и се превърна в моторспорт отдела. През 1970 г. Lancia спечелени серия от WRC заглавия с Стратос и също радва известен успех в спортните състезателни коли, спечелването на Световното първенство през 1981 година. Имаше разговор през 1980 г. за изграждане на турбо двигател за новите Toleman F1 отбор, но в крайна сметка остана rallying фокуса на Lancia Делта. Шест последователни производителите титли и три водачите заглавия следвана до 1992 г., когато фабриката измъкнат от WRC, оставяйки след няколко privateers на бой на за период. Лош продажби избута го обратно в италианския пазар и той дойде в близост до бъдат закрити през 2004 година.

Фирмата в момента се управляват от французин Оливие Франсоа, който е бил на работа за последните няколко години, и е поела ангажимент за утрояване Lancia продажби за 300000 коли през 2010 година. Неговата цел е да се добавят нови модели, получи по-добри дилъри и разширяване към нови пазари. В момента компанията е 80% в зависимост от италианския пазар.

Сред стратегиите, че Франция е въвела е да ползвате Карла Бруни, италианската певица-supermodel и нови съпругата на френския президент Никола Саркози в рекламни кампании. Заслужава да се отбележи, че преди да се присъединят Lancia, Франсоа работил най Peugeot Citroen във Франция и може да има връзки с последните слухове, което предполага, че Николас Todt, син на Жан Todt (бившата най Пежо Ситроен, преди да се присъедини към Ферари), може да купите в италиански базирана екип, за да създадете вторични Fiat собственост операция. Това създава усещане за отбора ще бъде позволено да използва двигатели Ферари и drivetrain технология, но ще трябва да изгради своя собствена шаси. Това щеше да е сходна история на Lancia Стратос ", на която беше двигател от Ferrari двигателя.

_________________
Ланчия Дедра 2.0ie - Злобна и Удобна


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Юли 2009, 15:04 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 01 Апр 2008, 10:43
Мнения: 888
Местоположение: Шумен
Един гащи плява, дайдеш нашто магаре...
Kamikadze, с коя програма го превежда туй :roll:

_________________
Lancia Delta II, 1.6 i.e, 75 h.p , ZLA83600003008059 - ex
Alfa Romeo 156 2.0 TS [remapped] [twister exhaust system] 155++ abnormal horses
CUORE SPORTIVO
Изображение
рейтинг фотографов


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Юли 2009, 15:07 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 03 Юни 2005, 09:27
Мнения: 1066
Местоположение: София
Кара: Нек'вa Ланчa и Нек'ви Авдита!
Стига с тези партенки е - има дата на оригиналния линк - MAY 16, 2008...

_________________
ex. Lancia Dedra 1.8 8V SW - 1995
Lancia Lybra 1.8 16V SW - 2002
Audi Q5 3.0 V6 TDI - 2015
Audi Q5 Sport 40 2.0 TDI - 2019


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 4 мнения ] 




Начало форум » lancia-bg.com Форуми » Новини


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов