|
Loading
Страница 1 от 1 [ 5 мнения ]
Автор |
Съобщение |
grale
|
Заглавие: Кими Райконен отново спечели Публикувано на: 08 Юли 2007, 16:53 |
|
Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46 Мнения: 2319 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
|
Финландецът най-бърз на „Силвърстоун", след него са Фернандо Алонсо и Люис Хамилтън
Финландският пилот на Ферари Кими Райконен спечели състезанието от Формула 1 за Голямата награда на Великобритания. Той направи 59 обиколки на пистата „Силвърстоун" с време 1:21, 43,074 часа и записа втора поредна победа и трета за сезона. Успехът позволи на Кими да се изкачи на трето място в генералното класиране.
Втори и трети са състезателите на Макларън Фернандо Алонсо и Люис Хамилтън. Британецът се качи за девети път от девет старта на почетната стълбица, но не успя да зарадва своите почитатели на Острова с победа.
Роберт Кубица с БМВ зае четвъртото място, а второто Ферари - това на Фелипе Маса е на пета позиция. Това е истински подвиг, защото бразилецът потегли последен след проблеми с болида и навакса огромно изоставане.
В зоната на точките влезнаха още Ник Хайдфелд (БМВ) и двамата пилоти на Рено Хейки Ковалайнен и Джанкарло Физикела.
В класирането Хамилтън е лидер вече със 70 точки. След него са Алонсо с 58, Райконен с 52, Маса с 51, Хайдфелд - 23 и Кубица с 22 точки.Приконструкторите продължава да води Макларън-Мерцедес със 128 точки, пред Ферари 103 и БМВ с 56 точки.
След загряващата обиколка болидът на далия трето време Фелипе Маса не можа да потегли и се наложи още една тур за затопляне на гумите, а бразилецът от Ферари тръгна последен от питлейна.
При старта Хамилтън не позволи на Кими Райконен да го изпревари и удържа първата си позиция. Фернандо Алонсо овладя третото място.
Люис Хамилтън направи грешка при първото си спиране. Той тръгна преди да му е даден сигнал, което доведе до забавяне, защото шлаухът за горивото още не бе изваден от резервоара.
В 18-ата обиколка Кими Райконен се възползва от небрежноста на англичанина , излезе от бокса пръв и поведе колоната пред досегашния лидер Люис Хамилтън.
Само две обиколки по-късно обаче световният шампион Фернандо Алонсо зае първата позиция след влизането си за смяна на гуми и зареждане на гориво.
След второто влизане на Алонсо, финландският ас на Ферари пак излезе начело и започна да трупа аванс. Преди второто си влизане в бокса Райконен водеше с 24 секунди. Това му позволи да смени гумите, да зареди гориво и да излезе отново като водач на пистата.
Следващият старт от сезона е на 22 юли на пистата "Нюрбургринг" в Германия.
п.п
Много добро каране от страна на Маса
_________________ Lancia Dedra Integrale
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Кими Райконен отново спечели Публикувано на: 08 Юли 2007, 18:03 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
Ей бре хора този човек/Кими Райконен/ може ли да се усмихва, поне като се радва! Евала му за карането и тактиката но мен лично най много ме изкефи Филипе Маса.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
grale
|
Заглавие: Re: Кими Райконен отново спечели Публикувано на: 08 Юли 2007, 18:08 |
|
Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46 Мнения: 2319 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
|
Dancho-Ruse написа: Ей бре хора този човек/Кими Райконен/ може ли да се усмихва, поне като се радва! Евала му за карането и тактиката но мен лично най много ме изкефи Филипе Маса.
Мда Маса направи страхотно състезание.Много ме изкефи
,и ако нямаше проблем на старта 99% щеше да е двойна победа на Ферари
_________________ Lancia Dedra Integrale
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Юли 2007, 22:27 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
незнам дали някой забеляза но лемонцио направи много къс 1 питстоп
мисля, че беше около 6,5 секунди, което го правеше лек и му даде възможност да натрупва преднина
но се видя, че около 10 обиколко след това макар да беше по-тежък райконен му правеше с около 0.1 секунда
по-добро време
явно вече и по-тежки сме по-бързи
П.П. някой има ли информация за тасовете защо се появиха
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Юли 2007, 23:00 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
hf hpe написа: незнам дали някой забеляза но лемонцио направи много къс 1 питстоп мисля, че беше около 6,5 секунди, което го правеше лек и му даде възможност да натрупва преднина но се видя, че около 10 обиколко след това макар да беше по-тежък райконен му правеше с около 0.1 секунда по-добро време явно вече и по-тежки сме по-бързи
П.П. някой има ли информация за тасовете защо се появиха
Мисля че беше 6.3 сек,интересно че нито един от двамата коментатори не го забеляза.А както го обясни инж.Иван Тенчев , тасове отвеждали надолу вихрите които образува джнатата и по този начин тасовете не ги пропускат назад към болида и другите му елементи.Май беше нещо такова.Доста подобрявали аеродинамичната ефективност.
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
|
Страница 1 от 1 [ 5 мнения ]
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта |
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|