Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Viva Lancia » Спорт




 Страница 1 от 1 [ 1 мнение ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Девет разгневени клуба възстават срещу федерацията
 Мнение Публикувано на: 02 Авг 2010, 10:00 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 27 Фев 2006, 11:49
Мнения: 1510
Местоположение: София Овча Купел1
Кара: Lancia, Alfa Romeo 159
Мисля, че беше крайно време някой да излезне и да каже ясно за какво става въпрос и какви простотии се правят, след като всички ясно видяхме какво стана на България!!! ranting ranting ranting

http://www.bgnrc.info/index.php?option= ... 6&Itemid=1

ДЕВЕТ РАЗГНЕВЕНИ КЛУБА ВЪЗСТАВАТ СРЕЩУ НАЦИОНАЛНАТА ФЕДЕРАЦИЯ И МЕТОДИТЕ Й
ЧАКАЙТЕ КЛАСИРАНЕТО
НЯКЪДЕ ОКОЛО КОЛЕДА
КАКТО ВЪРВЯТ нещата, изглежда ще сме щастливи да научим – вероятно около Коледа - какво е класирането на шампионата за 2010 г. БФАС има достатъчно време до тогава, за да нагласи нещата така, както и е удобно. Впрочем както и в много други подобни случаи през последните три години. Така беше през 2008 и 2009 г. Най-малкото, защото до УС на СБА има подадена жалба, на основание на чл. 148 т „Г” от Кодекса за провеждане на автомобилните състезания за 2010 г., от варненския Марина Моторспорт срещу резултатите при определяне за генералното класиране на рали България. „Нека БФАС се обоснове на базата на кои точки е направила това класиране, защото ние сме се позовали на точни правила”, категоричен е пилотът на Марина Мотоспорт Тихомир Стратиев.

ДЕВЕТ автомобилни клуба вчера остро нападнаха федерацията заради гафовете, забъркани по време на рали България, както и заради, така смятат пилотите, лично ороненият им от БФАС престиж. Те поставиха ребром въпросите за н еспазване на правилата за провеждане на състезанията от националния рали шампионат, определени от наредбата за 2010 г., а също липсата на навременно обявяване на календара за годината и спазване на сроковете.

Пред медиите в Пресцентър България застанаха М-Тел Рали Тим, Престиж Рали Тим – Петър Гьошев и Димитър Спасов, Марина Моторспорт – Тихомир Стратиев, ТМ Моторспорт – Турал Метков, Интерлийз Рали Тим – Игнат Исаев, Астра Рейсинг Тим – Екатерина Стратиева и Крес Рали Тим.

„Това от което сме засегнати всеки от нас е уронването на нашия престиж – каза водещият срещата с медиите Ясен Попов (на снимката), пилот на М-Тел Рали Тим. – Аз не съм се чувствал по-унизен през цялата моя кариера, това са 20 години. Имам достатъчно опит, но на такова нещо не съм присъствал. Но се оказа, че това е най-лошото състезание, в което сме участвали. Бяхме преследвани от хората на ФИА, бяхме снимани като едни престъпници.”

„Имахме много разговори с Боби Капев, с Жоро Янакиев – продължава Попов. – Имахме устно уверението на федерацията беше, че можем да караме нашите гуми и горивото, което важи за нашия шампионат, но както знаете не се получиха така. Първо дойде проблемът с гумите, после дойде проблемът с горивито.”

Попов изрично подчертава, че е имало изрични договорки с БФАС за използването на гориво и гуми, валидни за националното първенство. Обаче в хода на състезанието устните договорки на няколко пъти са променяни и в крайна сметка не е спазено нито едно от тях.



»ПРЕДИ НАЧАЛОТО (отляво надясно)… Николай Златков, Димитър Спасов, Ясен Попов и президентът на Престиж Рали Тим Емил Маринов се готвят за срещата си с журналистите.

снимка: тони тончев, агенция спийдпрес

Това води първо до изключването на екипажите от световната класация, до рязък скок на напрежението и неприятните сцени около отказано награждаване, извадени, а после прибрани купи. Според пилотите една от причината за проблема с награждаването идва и от това, че изработените купи не били платени на производителя им. Така пилотите вадят купите от кашоните, снимат се с тях, а после… ги връщат обратно в опаковките им.

Общото, което се налага от изложението на пилотите е, че те не са били излъгани, а лъгани в продължение на дълго време.

„Моят въпрос към всички във федерацията е, по какви правила ще продължим оттук нататък – пита навигаторът на Петър Гьошев в екипа на Престиж Рали Тим Димитър Спасов (на снимката). Въпросът който задавах на представителите на БФАС беше, че в правилата на световния шампионат има т. нар. рестарт, но участваш само в генералното класиране, но не вземаш бонус точки. В нашето първенство няма рестарт, в европейското първенство има рестарт и взимаш бонус точки, но не участваш в класирането. Всъщност ние по кои правила работим?”



»ПРЕД МЕДИИТЕ… Осемте пилоти излагат проблемите си от рали България пред медиите.

снимка: тони тончев, агенция спийд прес

Пилотите категорично настояват за отговор и обяснение от федерацията по кои правило и регламент е изработено класирането за рали България за националния шампионат и по кои правилници ще продължим да караме в българския рали шампионат.”

Според председателят на Асоциацията на действащите автомобилни пилоти (АДАС) Николай Златков (на снимката), който специално бе поканен на пресконференцията, при взимането на решението на УС на БФАС на 3 юни 2010 г. ралито да е кръг от националното, нито един от членовете на управителното тяло не е бил против това, но също и нито един от тях не е задал въпроса може ли това да стане в такъв късен етап и при положение, че това не е обявено предварително в правилниците на световното рали България.



»ФАКСИМИЛЕ на Бюлетин №1, с който организаторите определят местата за зареждане на българските пилоти, които, както и горивото за състезанието в последствие не е признато от хората на ФИА. Една от посочените бензиностанции дори е засрита и изобщо не работи. Бюлетинът е разписан от директора на състезанието Борис Капев.

„Наистина имаше такова нещо – федерацията се опита, макар и неофициално, да подметне, че АДАС е била против България да бъде кръг от националното първенство. Това абсолютно не отговоря на истината, дори не е обсъждано в УС на АДАС. С официално писмо потихме защо ралито не е кръг от нашия шампионат. Дори питахме, че след като не е кръг, при какви условия ще могат нашите екипажи да стартират?

Направо е смешно, след като има маса състезания, които не могат да се проведат поради финансови причини, ние да имаме организирано състезание и то да не е кръг от шампионата. Ако това беше направено навреме, всички наши пилоти щяха да стартират от №100 нататък и при условията да българското първенство, нямаше да има никакви проблеми.”



»ФАКСИМИЛЕ от жалбата на Марина Мотоспорт, носеща входящият № 035. Предполага се, че тя ще бъде разгледана на заседанието на УС на БФАС на 5 август.

Според Петър Гьошев става въпрос за следното: „След като завърши състезанието вижда се кой как е завършил и се променят правилата, това не е редно. Не само спрямо нас, а абсолютно всички.”

В самия край на пресконференцията, след като през цялото й време не бяха посочени клубовете, които са облагодетелствани, Ясен Попов, който както каза „аз съм отпаднал и нямам някакъв интерес”, обяви и двата клуба. Това са Виваком Рали Тим и Дончев Спорт.

„Два на клуба са облагодетелствани от цялата ситуация. Взимаха се според нас решения в движение. Не че съм против тях, не съм против федерацията, но тя си променя решенията в хода на едно състезание. Виновна е федерацията, че позволява да се правят такива неща. Защото се преплитат три правилника – българския, европейския и световния.

ВЛАСТТА ОТДЪХВА СЛЕД ГАФОВЕТЕ СИ В ТЕЖКА СВЕТОВНА ОРГАНИЗАЦИЯ
ПО ВСИЧКО личи, че веднага след като забърка проблемите с националното първенство по време на рали България, управата на БФАС предпочете да отиде в почивка. До момента нито един от управляващото тяло, близо месец след финала, не е направил каквото и да е, за да обясни срамната ситуация с масовото гонене на български пилоти от най-чаканото от тях състезание.

На 5 август се събира УС на БФАС. Както обаче има информация сайтът за новините в българския автомобилен спорт, голяма част от състава на съвета ще отсъства. Все пак е лято, времето на отпуските е, трябва да се почива! Това е добре, защото потвърждава практиката на БФАС през последните години да си трае, докато проблемът бъде забравен. Има и още две части на същата рецепта – да се отлагат решението във времето или/и да се вземат неадекватни решения. Примерите от 2008 г. насам не са един и два.

Близо едномесечните устни договорки между федерация и пилоти за български шампионат в рамките на България се доказа, че властта не може да държи на думите си. Обещанията нямат значение за нея.

Допълнение за това е и, че в хода на среднощния скандал с натирените петима пилоти от състезанието, от федерацията дори предлагат състезанието за нашия шампионат да завърши в събота. Тоест, изключването да не повлияе на класирането им. После идва предната уговорка, че ще карат и в неделя.

„Но не казаха нито в какъв ред, нито кой ще класира времената ни, получихме празни карнети - обяснява Тихомир Стратиев (на снимката). – Попитах как точно ще се стартира, по какъв ред, казаха ми само, че ще стартираме в неделя сутринта. Каза го Георги Славейков, но не обясни как точно. Никой не може да следи времената си, нито тези на конкурентите си – по никакъв начин. Времеизмерването не били прозрачно и може да имаме съмнение, някакви съмнения.” Всичко това става в късните часове на събота, 6 юли срещу 7 юли.

_________________
Lancia Delta II 1,6 i.e., 75 ph.
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
".... 150 На превала Ляв 5 и веднага Десен 5! спирай, че си ебало майката за Ляв 2 на скок !!!ХОРАТА... "


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 1 мнение ] 




Начало форум » Viva Lancia » Спорт


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов