www.lancia-bg.com http://www.lancia-bg.com/forum/ | |
Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тунинг http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=9002 |
Страница 27 от 27 |
Автор: | fifo [ 20 Авг 2012, 18:38 ] |
Заглавие: | Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун |
Кофти гледка. Може и да смениш заглавието на темата, че ако влезе някой и прочете заглавието и постовете от последната страница ще остане с грешно впечатление. |
Автор: | jorometala [ 21 Авг 2012, 06:52 ] |
Заглавие: | Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун |
racer666 написа: Ей така завърши живота на бабката. Да приключа темата - малко снимки : Само така да те попитам не ти ли се свива сърцето като гледаш тея снимки. Толкова много труд хвърли по нея за да я стегнеш и сега да седи разколачена и разпродадена готова за скрапа. |
Автор: | racer666 [ 22 Авг 2012, 15:02 ] |
Заглавие: | Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун |
Ами не - не ми се свива сърцето Сви ми се като последния собственик реши да я дава за скрап. Добре, че се намериха хора да го разубедят. Сега частите и ще живеят по други коли - един вид се е преродила Снимките са поучителни за разни ентусиасти дето пускат теми : "Какъв най-голям двигател мога да набута в мойта дедричка 1.6? ..." и подобни. Поуката е : ако си бедняк не се захващай с тунинг! Иначе аз си имах своите добри моменти с нея, своите ядове и т.н. вече ми е безразлично какво става с трупа й. |
Автор: | Da_Fuse [ 16 Сеп 2012, 12:08 ] |
Заглавие: | Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун |
Еми... какво да кажа - жалко и добре че поне снимки има... |
Автор: | racer666 [ 11 Фев 2013, 18:20 ] |
Заглавие: | Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун |
И тук да плясна един надгробен камък. Явно италянските ми коли всичките така приключват... |
Автор: | Капа 205 конски сили [ 16 Мар 2014, 13:47 ] |
Заглавие: | Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун |
Като чета темата, ме хваща яд: хем се възхищавам на ентусиазма, с който си вдигнал "темата", хем недоумявам защо си я продал след всички положени усилия - при положение, че колата е била в прилично състояние... Но ти си знаеш. Доколкото съм запознат Тема 2.0 16v Turbo е предлагана в две версии: в края на 80-те с двигател от 189 коня и в началото на 90-те, с мощност 205 к.с. Вторият мисля, че е напълно идентичен с двигателите на Ланчия Капа Купе и на моята Капа 2.0 16v Turbo. Като гледам клипчетата ти, забелязвам, че шумът от включването на турбото е специфичен и много наподобява на Капа турбо. Понеже от темата не става ясно - би ми било интересно да разкажеш как попадна на въпросната тема и коя година е била произведена? Сега не съжаляваш ли поне малко за този уникален автомобил? Вярно, като гледам по снимките, бил е гробница като си започнал да го оправяш, но си се справил доста добре, за което само респект! |
Автор: | racer666 [ 21 Мар 2014, 14:04 ] |
Заглавие: | Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун |
Попаднах на нея по обява в мобиле.бг , продаваха я от един автосервиз с пълномощно - беше собственост на един грък, който има бизнес в София. Писнало му да я поправя и им я хариза за сметка на сметката за ремонтите предполагам. 1991 година беше - 175 коня (катализаторната версия) . Няма общо с Капа и последната тема - инжекциона е Бош и е отделен от ел.запалването което е Марели. Така и не я довърших поради липса на пари. Последно беше умрял инжекциона и се караше само на газ. А нямаше как да поддържам 2 коли и я продадох, понеже данъка и беше доста солен. |
Автор: | Капа 205 конски сили [ 25 Мар 2014, 11:06 ] |
Заглавие: | Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун |
Разбирам. Личи обаче, че доста усилия си вложил. Което силно ме впечатли. А иначе темата е била един от най-луксозните италиански автомобили от по-ниския клас и като цяло отзивите за тези автомобили са доста добри. Правя уговорката, че все пак говорим за технологии от края на 80-те. Лошото е, че в Бг темите са много редки, иначе има и вариант с купуване на две - едната за части, да се получи приличен ретро с характер. |
Страница 27 от 27 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |