www.lancia-bg.com http://www.lancia-bg.com/forum/ | |
Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тунинг http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=9002 |
Страница 25 от 27 |
Автор: | racer666 [ 21 Яну 2010, 14:03 ] |
Заглавие: | |
След консултация и кратък размисъл реших, че няма да го бъде с Микроплекса и ще се използва добрия стар Ford EDIS модул с мойте с бобини. |
Автор: | VET [ 29 Яну 2010, 16:03 ] |
Заглавие: | |
Здрасти Асене, имаш ли идея за този суматор на сигналите от двете бубини, защото имам проблем с оборотомера на типото, защото се оказа че ЕКУ-то от Купето Турбо подава сигнал към оборотомера който обаче не се разпознава от дигиталния оборотомер на Типото. Взех сигнал от едната бубина но ми показва оборотите на половина и трябва да ги смятам. Та в момента имам единствения оборотомер на който пише Х200 вместо Х100. Давай идея как да получа 4 импулса към оборотомера вместо два. Как е с новите пружини. Друска ли повечко, а? Лек и успешен ден |
Автор: | racer666 [ 29 Яну 2010, 17:08 ] | |||
Заглавие: | ||||
Имам идея - даже имам 2-3 примерни схемки.Ето една ги и 2те: А иначе не вози твърдо с новите пружини поне по моите разбирания но е доста по-стабилно.
|
Автор: | VET [ 29 Яну 2010, 17:40 ] |
Заглавие: | |
Това не мога да го видя, явно нещо нямам на компютъра. Друга схема в друг вид да имаш. А я да те издразня - Темата отиде на вторични, че искаха да ме изплющят от общината, ама си свалих от нея два задни амортисьора, едни такива ЖЪЛТИЧКИ, на които пише KONI ADJUSTABLE. Може да отидат на черната Крома ама може и да ми останат, че имам клиент за нея. Остана и един преден пак жълтичък |
Автор: | subarkata [ 29 Яну 2010, 19:48 ] |
Заглавие: | |
Не го виждаш щот го нема. Асенчо, лей оф дъ биир мееен! Гифове ни моиш ги имбедвъ. |
Автор: | racer666 [ 30 Яну 2010, 11:18 ] |
Заглавие: | |
Абе при мен се виждаха,ма явно нещо от сайта на Мегадет са я скрили. Е ся ги има - прикачих 2 даже..... А по повод дразненето...ако знаищ как ми трябват предни амортисиори - тия оргиналните на Темата не удържат положението. А твойта се оказа златна мина с тези Конита. |
Автор: | racer666 [ 28 Фев 2010, 15:14 ] | ||
Заглавие: | |||
Днес си купих и 2/3 от долните турбо пътища - нямаше само редуциращо коляно 55/63мм налично. Отгоре пък реших да сменя кривите оригинални тръби с една права алуминиева фи 63 от коляното след дросела до кулера. Само трябва да и се завари щуцер за разтоварващия клапан.
|
Автор: | ici [ 02 Мар 2010, 21:42 ] | ||
Заглавие: | |||
Не е добре да караш на газ на голямо налягане, аз ако бях на твое място щях да карам на минимално колкото позволява актуатора, 0.4 бара някъде. Температурите са много завишени и изпускателните клапани не отцеляват, леглата се изкривяват, въобще на газ трябва да се кара само лекичко за придвижване и пак не е гаранция за живота на клапаните.
|
Автор: | racer666 [ 03 Мар 2010, 17:29 ] |
Заглавие: | |
Тя на 0.5 върви по-зле от атмосверна. Нямам намерение да постигам някаква невероятна надеждност - колкото изкара толкова. Досега с 1бар овербууст и 0.5-0.8 холд си върви без забалежки вече 25 000 километра на газ. |
Автор: | racer666 [ 06 Мар 2010, 18:25 ] | ||||
Заглавие: | |||||
Днес бабката вече е в движение. Настроена е на 0.5 бар макс. Взех си и права тръба за да махна гадните криволици между куулера и дросела. Само трябва първо да ми направят разклонение за рециркулационния клапан.
|
Автор: | Abarth [ 13 Мар 2010, 02:59 ] |
Заглавие: | |
Сложи ли мегата? |
Автор: | HPE [ 13 Мар 2010, 08:54 ] |
Заглавие: | |
Още ли търсиш валове от купе,ако търсиш има във враца на части едно цяло е все още!Влади щеше да ти звъни,но ти нямал номера! |
Автор: | racer666 [ 13 Мар 2010, 13:28 ] |
Заглавие: | |
Не съм сложил още Мегата,имам да купувам още ТПС,ламбда сонда и датчик за температура на въздуха. А за валовете - ако някой ги продава за 150 лева максимум и са перфектни може - ама всички ми предлагат за по 300 лева което е абсурдно за мен. Цели двигатели се продават за 600... И съм се насочил към атмосферни но в момента няма кеш. |
Автор: | racer666 [ 18 Апр 2010, 18:36 ] | ||
Заглавие: | |||
Днес се захванах най накрая да сменя разпределителните валове. Новите са от Делта2 2.0 16 клапана. Засега ще бъдат без раздвижни колела. Между другото - като ги сравних, с невъоръжено око не се вижда разлика във фазите на старите и новите ми валове. Старите - зле... изпускателния 2 гърбици ги няма,2 много зле и другите тръгнали в различна фаза. Смукателния беше що годе читав, но и той си е за смяна.Сметнах какви пулове ми трябват за клапаните на смукателния вал и приключих за днес. Утре ще ги напазаря и продължавам. P.S. Хлабините със старите валове бяха достигнали някакви доста малки стойности.На всмукателния забравих да премеря, но на изпускателните бяха в порядъка на 0.35 - което беше ясно де - празния ход ми беше стана кошмарен.
|
Автор: | ici [ 20 Апр 2010, 02:31 ] |
Заглавие: | |
атмосферен изпускателен вал със стандартно турбо не е добра комбинация, заради увеличения с 2мм лифт и удължената фаза с 20-тина градуса даваш доста повече оувърлап който отравя сместа с връщащи се изгорели газове заради големия бекпрешър на малката турбинна част. А пък ако зацепиш вала така че в ГМТ да е почти затворен като заводския турбо вал, ще получиш загуба на сила в средните поради много по-ранното отваряне което работи добре за високи обороти а пък там стандартното турбо не е в силата си. |
Автор: | racer666 [ 20 Апр 2010, 09:44 ] |
Заглавие: | |
Мда.Има нещо такова за средните обороти.Обаче като цяло в това си конкретно състояние колата върви по-добре според мен. Само ми се струва, че при повечко настъпване гори зверски (непотвърдено - може на гъзстанцията да са ми "сипали" повечко), но пък щато си карам кротко е добре разхода. Също така ми направи впечатление, че турбината се развърта осезаемо по-бързо от преди. Засега съм минал само 130ина км. и като мина повечко ще се разбере. Клапаните ги направих 0.40 всм., 0.50 изп. +-0.05 ама много звучни станаха.... както и да е - по-добре от преди когато бяха много затегнати. |
Автор: | racer666 [ 29 Апр 2010, 00:17 ] |
Заглавие: | Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун |
Нещо много странно за мен но и хубаво в крайна сметка... бях махнал още преди да сменя валовете филтърчето на газовия клапан понеже го отупвах и продухвах 2 пъти та реших ,че е достатъчно мръсно за да е по-добре без него докато купя ново. Припомням - колата работи от месеци единстжено на пропан бутан. Направи ми впечатление, че празния ход стана ужасен - неравномерен един такъв но понеже заедно с това махнах ремъка въртящ компресора и хидравликата на волана реших ,че е заради тях някакси. Както и да е минах така доста километри и чак вчера попаднах в газаджийски магазин и се сетих та си купих филтърче..... Ест. веднаа го монтирах и припалих. Резултат - празния ход се стабилизира, покарах малко и ..... не можах да позная колата... вървеше осезаемо повече и по-мазно някакси от преди когато нямаше филтърче в клапана.... Това си ми влиза в графа студио Хикс.Единственото обяснение което се сещам е ,че дебита на газта към изпарителя без филтър е доста повече отколкото на него му харесва. Обаче пък например на старата ми Дедра 1.6 в клапана никога не е имало филтър и не съм имал неравномерен празен ход.... Както и да е,кефя се сега как върви |
Автор: | racer666 [ 02 Май 2010, 18:50 ] |
Заглавие: | Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун |
Първия ми опит за Онборд запис,не особено успешен - трябва си стойка за камерата. http://vbox7.com/play:01a69321 може да не е още обработено от vbox-a. |
Автор: | mitaka_71 [ 02 Май 2010, 23:03 ] |
Заглавие: | Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун |
racer666 написа: Първия ми опит за Онборд запис,не особено успешен - трябва си стойка за камерата. http://vbox7.com/play:01a69321 може да не е още обработено от vbox-a. Малко извън темата-извинявам се за което! Асене,това не е ли пътят от Церово/мостът/ посока Мухово/стената/-поне на това ми заприлича....От доста години не към минавал от там,но изживяването със завоите и храстите е голямо пп.А кви рибоци съм ловил долу по реката... |
Страница 25 от 27 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |