www.lancia-bg.com
http://www.lancia-bg.com/forum/

Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тунинг
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=9002
Страница 25 от 27

Автор:  racer666 [ 21 Яну 2010, 14:03 ]
Заглавие: 

След консултация и кратък размисъл реших, че няма да го бъде с Микроплекса и ще се използва добрия стар Ford EDIS модул с мойте с бобини.

Автор:  VET [ 29 Яну 2010, 16:03 ]
Заглавие: 

Здрасти Асене, имаш ли идея за този суматор на сигналите от двете бубини, защото имам проблем с оборотомера на типото, защото се оказа че ЕКУ-то от Купето Турбо подава сигнал към оборотомера който обаче не се разпознава от дигиталния оборотомер на Типото. Взех сигнал от едната бубина но ми показва оборотите на половина и трябва да ги смятам. Та в момента имам единствения оборотомер на който пише Х200 вместо Х100. :D Давай идея как да получа 4 импулса към оборотомера вместо два.
Как е с новите пружини. Друска ли повечко, а?

Лек и успешен ден

Автор:  racer666 [ 29 Яну 2010, 17:08 ]
Заглавие: 

Имам идея - даже имам 2-3 примерни схемки.Ето една ги и 2те:
А иначе не вози твърдо с новите пружини поне по моите разбирания но е доста по-стабилно. :wink:

Прикачени файлове:
single_fire_tach_adapter_small.gif
single_fire_tach_adapter_small.gif [ 2.71 KiB | Прегледано 11071 пъти ]
EDIS_tach.gif
EDIS_tach.gif [ 5.7 KiB | Прегледано 11071 пъти ]

Автор:  VET [ 29 Яну 2010, 17:40 ]
Заглавие: 

Това не мога да го видя, явно нещо нямам на компютъра. Друга схема в друг вид да имаш.

А я да те издразня - Темата отиде на вторични, че искаха да ме изплющят от общината, ама си свалих от нея два задни амортисьора, едни такива ЖЪЛТИЧКИ, :D на които пише KONI ADJUSTABLE. Може да отидат на черната Крома ама може и да ми останат, че имам клиент за нея. Остана и един преден пак жълтичък :D

Автор:  subarkata [ 29 Яну 2010, 19:48 ]
Заглавие: 

Не го виждаш щот го нема.

Асенчо, лей оф дъ биир мееен! :mrgreen:

Гифове ни моиш ги имбедвъ. :wink:

Автор:  racer666 [ 30 Яну 2010, 11:18 ]
Заглавие: 

Абе при мен се виждаха,ма явно нещо от сайта на Мегадет са я скрили. :lol: Е ся ги има - прикачих 2 даже..... А по повод дразненето...ако знаищ как ми трябват предни амортисиори - тия оргиналните на Темата не удържат положението. А твойта се оказа златна мина с тези Конита.

Автор:  racer666 [ 27 Фев 2010, 19:50 ]
Заглавие: 

Малко раздвежване по темата - след като взривих окончателно стария интеркуулер (рязко обедняване при около 1бар на газ ) се разтърсих и открих едн вариан който позволява почти без промени по турбо пътищата да бъде монтиран на същото място. Принципно е за Тойота MR2 но на мен ми пасва добре - малко по-къс е но пък по-дебел. Днес го монтирах. Освен това си купих и готиното синьо кранче от Топспиид и се захванах да го вързвам и него, като за целта единия щуцер ще се модифицира ( този разклонения) , а другия се затапва с болтче. Оригиналната схема на Бош е доста извратена с 2 соленоида... :roll: . Понаскубах и малко ненужни неща от Бош инсталацията. утре ще се мъча да сваля ламбда сондата. Предполагам,че няма да се даде лесно. Ето малко снимки.

Прикачени файлове:
DMC_0017.JPG
DMC_0017.JPG [ 147.55 KiB | Прегледано 10204 пъти ]
DMC_0016.JPG
DMC_0016.JPG [ 151.08 KiB | Прегледано 10198 пъти ]
DMC_0015.JPG
DMC_0015.JPG [ 161.03 KiB | Прегледано 10201 пъти ]

Автор:  racer666 [ 28 Фев 2010, 15:14 ]
Заглавие: 

Днес си купих и 2/3 от долните турбо пътища - нямаше само редуциращо коляно 55/63мм налично. Отгоре пък реших да сменя кривите оригинални тръби с една права алуминиева фи 63 от коляното след дросела до кулера. Само трябва да и се завари щуцер за разтоварващия клапан.

Прикачени файлове:
DMC_0018.JPG
DMC_0018.JPG [ 152.96 KiB | Прегледано 10198 пъти ]

Автор:  ici [ 02 Мар 2010, 21:42 ]
Заглавие: 

Не е добре да караш на газ на голямо налягане, аз ако бях на твое място щях да карам на минимално колкото позволява актуатора, 0.4 бара някъде.
Температурите са много завишени и изпускателните клапани не отцеляват, леглата се изкривяват, въобще на газ трябва да се кара само лекичко за придвижване и пак не е гаранция за живота на клапаните.

Прикачени файлове:
Picture 220.jpg
Picture 220.jpg [ 124.85 KiB | Прегледано 10201 пъти ]

Автор:  racer666 [ 03 Мар 2010, 17:29 ]
Заглавие: 

Тя на 0.5 върви по-зле от атмосверна. :lol: Нямам намерение да постигам някаква невероятна надеждност - колкото изкара толкова. Досега с 1бар овербууст и 0.5-0.8 холд си върви без забалежки вече 25 000 километра на газ.

Автор:  racer666 [ 06 Мар 2010, 18:25 ]
Заглавие: 

Днес бабката вече е в движение. Настроена е на 0.5 бар макс. Взех си и права тръба за да махна гадните криволици между куулера и дросела. Само трябва първо да ми направят разклонение за рециркулационния клапан.

Прикачени файлове:
DMC_0022.JPG
DMC_0022.JPG [ 176.73 KiB | Прегледано 10199 пъти ]
DMC_0021.JPG
DMC_0021.JPG [ 181.43 KiB | Прегледано 10201 пъти ]
DMC_0020.JPG
DMC_0020.JPG [ 153.64 KiB | Прегледано 10202 пъти ]

Автор:  Abarth [ 13 Мар 2010, 02:59 ]
Заглавие: 

Сложи ли мегата?

Автор:  HPE [ 13 Мар 2010, 08:54 ]
Заглавие: 

Още ли търсиш валове от купе,ако търсиш има във враца на части едно цяло е все още!Влади щеше да ти звъни,но ти нямал номера!

Автор:  racer666 [ 13 Мар 2010, 13:28 ]
Заглавие: 

Не съм сложил още Мегата,имам да купувам още ТПС,ламбда сонда и датчик за температура на въздуха. А за валовете - ако някой ги продава за 150 лева максимум и са перфектни може - ама всички ми предлагат за по 300 лева което е абсурдно за мен. Цели двигатели се продават за 600... И съм се насочил към атмосферни но в момента няма кеш. :roll:

Автор:  racer666 [ 18 Апр 2010, 18:36 ]
Заглавие: 

Днес се захванах най накрая да сменя разпределителните валове. Новите са от Делта2 2.0 16 клапана. Засега ще бъдат без раздвижни колела. Между другото - като ги сравних, с невъоръжено око не се вижда разлика във фазите на старите и новите ми валове. Старите - зле... изпускателния 2 гърбици ги няма,2 много зле и другите тръгнали в различна фаза. Смукателния беше що годе читав, но и той си е за смяна.Сметнах какви пулове ми трябват за клапаните на смукателния вал и приключих за днес. Утре ще ги напазаря и продължавам.

P.S. Хлабините със старите валове бяха достигнали някакви доста малки стойности.На всмукателния забравих да премеря, но на изпускателните бяха в порядъка на 0.35 - което беше ясно де - празния ход ми беше стана кошмарен.

Прикачени файлове:
DMC_0003.JPG
DMC_0003.JPG [ 273.47 KiB | Прегледано 10209 пъти ]

Автор:  ici [ 20 Апр 2010, 02:31 ]
Заглавие: 

атмосферен изпускателен вал със стандартно турбо не е добра комбинация, заради увеличения с 2мм лифт и удължената фаза с 20-тина градуса даваш доста повече оувърлап който отравя сместа с връщащи се изгорели газове заради големия бекпрешър на малката турбинна част.
А пък ако зацепиш вала така че в ГМТ да е почти затворен като заводския турбо вал, ще получиш загуба на сила в средните поради много по-ранното отваряне което работи добре за високи обороти а пък там стандартното турбо не е в силата си.

Автор:  racer666 [ 20 Апр 2010, 09:44 ]
Заглавие: 

Мда.Има нещо такова за средните обороти.Обаче като цяло в това си конкретно състояние колата върви по-добре според мен. Само ми се струва, че при повечко настъпване гори зверски (непотвърдено - може на гъзстанцията да са ми "сипали" повечко), но пък щато си карам кротко е добре разхода. Също така ми направи впечатление, че турбината се развърта осезаемо по-бързо от преди. Засега съм минал само 130ина км. и като мина повечко ще се разбере. Клапаните ги направих 0.40 всм., 0.50 изп. +-0.05 ама много звучни станаха.... както и да е - по-добре от преди когато бяха много затегнати. 8)

Автор:  racer666 [ 29 Апр 2010, 00:17 ]
Заглавие:  Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун

Нещо много странно за мен но и хубаво в крайна сметка... бях махнал още преди да сменя валовете филтърчето на газовия клапан понеже го отупвах и продухвах 2 пъти та реших ,че е достатъчно мръсно за да е по-добре без него докато купя ново. Припомням - колата работи от месеци единстжено на пропан бутан. Направи ми впечатление, че празния ход стана ужасен - неравномерен един такъв но понеже заедно с това махнах ремъка въртящ компресора и хидравликата на волана реших ,че е заради тях някакси. Както и да е минах така доста километри и чак вчера попаднах в газаджийски магазин и се сетих та си купих филтърче..... Ест. веднаа го монтирах и припалих. Резултат - празния ход се стабилизира, покарах малко и ..... не можах да позная колата... вървеше осезаемо повече и по-мазно някакси от преди когато нямаше филтърче в клапана.... Това си ми влиза в графа студио Хикс.Единственото обяснение което се сещам е ,че дебита на газта към изпарителя без филтър е доста повече отколкото на него му харесва. Обаче пък например на старата ми Дедра 1.6 в клапана никога не е имало филтър и не съм имал неравномерен празен ход.... Както и да е,кефя се сега как върви :)

Автор:  racer666 [ 02 Май 2010, 18:50 ]
Заглавие:  Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун

Първия ми опит за Онборд запис,не особено успешен - трябва си стойка за камерата.
http://vbox7.com/play:01a69321 може да не е още обработено от vbox-a.

Автор:  mitaka_71 [ 02 Май 2010, 23:03 ]
Заглавие:  Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун

racer666 написа:
Първия ми опит за Онборд запис,не особено успешен - трябва си стойка за камерата.
http://vbox7.com/play:01a69321 може да не е още обработено от vbox-a.


Малко извън темата-извинявам се за което!
Асене,това не е ли пътят от Церово/мостът/ посока Мухово/стената/-поне на това ми заприлича....От доста години не към минавал от там,но изживяването със завоите и храстите е голямо :mrgreen:

пп.А кви рибоци съм ловил долу по реката... spam

Страница 25 от 27 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/