Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Ретро и реставрация




Автор Съобщение
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Яну 2010, 14:03 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3600
Местоположение: София
Кара: Jeep Grand Cherokee '93
Yamaha FZ750 '87
SAAB 900 2.3 SE '97
Lancia Delta 1.8 16v VVT '97
След консултация и кратък размисъл реших, че няма да го бъде с Микроплекса и ще се използва добрия стар Ford EDIS модул с мойте с бобини.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Яну 2010, 16:03 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14
Мнения: 410
Местоположение: София
Здрасти Асене, имаш ли идея за този суматор на сигналите от двете бубини, защото имам проблем с оборотомера на типото, защото се оказа че ЕКУ-то от Купето Турбо подава сигнал към оборотомера който обаче не се разпознава от дигиталния оборотомер на Типото. Взех сигнал от едната бубина но ми показва оборотите на половина и трябва да ги смятам. Та в момента имам единствения оборотомер на който пише Х200 вместо Х100. :D Давай идея как да получа 4 импулса към оборотомера вместо два.
Как е с новите пружини. Друска ли повечко, а?

Лек и успешен ден


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Яну 2010, 17:08 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3600
Местоположение: София
Кара: Jeep Grand Cherokee '93
Yamaha FZ750 '87
SAAB 900 2.3 SE '97
Lancia Delta 1.8 16v VVT '97
Имам идея - даже имам 2-3 примерни схемки.Ето една ги и 2те:
А иначе не вози твърдо с новите пружини поне по моите разбирания но е доста по-стабилно. :wink:


Прикачени файлове:
single_fire_tach_adapter_small.gif
single_fire_tach_adapter_small.gif [ 2.71 KiB | Прегледано 3013 пъти ]
EDIS_tach.gif
EDIS_tach.gif [ 5.7 KiB | Прегледано 3013 пъти ]


Последна промяна racer666 на 30 Яну 2010, 11:13, променена общо 1 път
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Яну 2010, 17:40 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14
Мнения: 410
Местоположение: София
Това не мога да го видя, явно нещо нямам на компютъра. Друга схема в друг вид да имаш.

А я да те издразня - Темата отиде на вторични, че искаха да ме изплющят от общината, ама си свалих от нея два задни амортисьора, едни такива ЖЪЛТИЧКИ, :D на които пише KONI ADJUSTABLE. Може да отидат на черната Крома ама може и да ми останат, че имам клиент за нея. Остана и един преден пак жълтичък :D


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Яну 2010, 19:48 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2549
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
S203 OM612
Не го виждаш щот го нема.

Асенчо, лей оф дъ биир мееен! :mrgreen:

Гифове ни моиш ги имбедвъ. :wink:

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Яну 2010, 11:18 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3600
Местоположение: София
Кара: Jeep Grand Cherokee '93
Yamaha FZ750 '87
SAAB 900 2.3 SE '97
Lancia Delta 1.8 16v VVT '97
Абе при мен се виждаха,ма явно нещо от сайта на Мегадет са я скрили. :lol: Е ся ги има - прикачих 2 даже..... А по повод дразненето...ако знаищ как ми трябват предни амортисиори - тия оргиналните на Темата не удържат положението. А твойта се оказа златна мина с тези Конита.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Фев 2010, 19:50 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3600
Местоположение: София
Кара: Jeep Grand Cherokee '93
Yamaha FZ750 '87
SAAB 900 2.3 SE '97
Lancia Delta 1.8 16v VVT '97
Малко раздвежване по темата - след като взривих окончателно стария интеркуулер (рязко обедняване при около 1бар на газ ) се разтърсих и открих едн вариан който позволява почти без промени по турбо пътищата да бъде монтиран на същото място. Принципно е за Тойота MR2 но на мен ми пасва добре - малко по-къс е но пък по-дебел. Днес го монтирах. Освен това си купих и готиното синьо кранче от Топспиид и се захванах да го вързвам и него, като за целта единия щуцер ще се модифицира ( този разклонения) , а другия се затапва с болтче. Оригиналната схема на Бош е доста извратена с 2 соленоида... :roll: . Понаскубах и малко ненужни неща от Бош инсталацията. утре ще се мъча да сваля ламбда сондата. Предполагам,че няма да се даде лесно. Ето малко снимки.


Прикачени файлове:
DMC_0017.JPG
DMC_0017.JPG [ 147.55 KiB | Прегледано 2149 пъти ]
DMC_0016.JPG
DMC_0016.JPG [ 151.08 KiB | Прегледано 2143 пъти ]
DMC_0015.JPG
DMC_0015.JPG [ 161.03 KiB | Прегледано 2146 пъти ]
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Фев 2010, 15:14 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3600
Местоположение: София
Кара: Jeep Grand Cherokee '93
Yamaha FZ750 '87
SAAB 900 2.3 SE '97
Lancia Delta 1.8 16v VVT '97
Днес си купих и 2/3 от долните турбо пътища - нямаше само редуциращо коляно 55/63мм налично. Отгоре пък реших да сменя кривите оригинални тръби с една права алуминиева фи 63 от коляното след дросела до кулера. Само трябва да и се завари щуцер за разтоварващия клапан.


Прикачени файлове:
DMC_0018.JPG
DMC_0018.JPG [ 152.96 KiB | Прегледано 2143 пъти ]
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Мар 2010, 21:42 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Не е добре да караш на газ на голямо налягане, аз ако бях на твое място щях да карам на минимално колкото позволява актуатора, 0.4 бара някъде.
Температурите са много завишени и изпускателните клапани не отцеляват, леглата се изкривяват, въобще на газ трябва да се кара само лекичко за придвижване и пак не е гаранция за живота на клапаните.


Прикачени файлове:
Picture 220.jpg
Picture 220.jpg [ 124.85 KiB | Прегледано 2146 пъти ]

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Мар 2010, 17:29 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3600
Местоположение: София
Кара: Jeep Grand Cherokee '93
Yamaha FZ750 '87
SAAB 900 2.3 SE '97
Lancia Delta 1.8 16v VVT '97
Тя на 0.5 върви по-зле от атмосверна. :lol: Нямам намерение да постигам някаква невероятна надеждност - колкото изкара толкова. Досега с 1бар овербууст и 0.5-0.8 холд си върви без забалежки вече 25 000 километра на газ.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 06 Мар 2010, 18:25 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3600
Местоположение: София
Кара: Jeep Grand Cherokee '93
Yamaha FZ750 '87
SAAB 900 2.3 SE '97
Lancia Delta 1.8 16v VVT '97
Днес бабката вече е в движение. Настроена е на 0.5 бар макс. Взех си и права тръба за да махна гадните криволици между куулера и дросела. Само трябва първо да ми направят разклонение за рециркулационния клапан.


Прикачени файлове:
DMC_0022.JPG
DMC_0022.JPG [ 176.73 KiB | Прегледано 2144 пъти ]
DMC_0021.JPG
DMC_0021.JPG [ 181.43 KiB | Прегледано 2146 пъти ]
DMC_0020.JPG
DMC_0020.JPG [ 153.64 KiB | Прегледано 2147 пъти ]
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 13 Мар 2010, 02:59 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22
Мнения: 1348
Местоположение: София
Сложи ли мегата?

_________________
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 13 Мар 2010, 08:54 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 23 Юли 2008, 18:13
Мнения: 850
Местоположение: София
Кара: Lancia
Още ли търсиш валове от купе,ако търсиш има във враца на части едно цяло е все още!Влади щеше да ти звъни,но ти нямал номера!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 13 Мар 2010, 13:28 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3600
Местоположение: София
Кара: Jeep Grand Cherokee '93
Yamaha FZ750 '87
SAAB 900 2.3 SE '97
Lancia Delta 1.8 16v VVT '97
Не съм сложил още Мегата,имам да купувам още ТПС,ламбда сонда и датчик за температура на въздуха. А за валовете - ако някой ги продава за 150 лева максимум и са перфектни може - ама всички ми предлагат за по 300 лева което е абсурдно за мен. Цели двигатели се продават за 600... И съм се насочил към атмосферни но в момента няма кеш. :roll:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Апр 2010, 18:36 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3600
Местоположение: София
Кара: Jeep Grand Cherokee '93
Yamaha FZ750 '87
SAAB 900 2.3 SE '97
Lancia Delta 1.8 16v VVT '97
Днес се захванах най накрая да сменя разпределителните валове. Новите са от Делта2 2.0 16 клапана. Засега ще бъдат без раздвижни колела. Между другото - като ги сравних, с невъоръжено око не се вижда разлика във фазите на старите и новите ми валове. Старите - зле... изпускателния 2 гърбици ги няма,2 много зле и другите тръгнали в различна фаза. Смукателния беше що годе читав, но и той си е за смяна.Сметнах какви пулове ми трябват за клапаните на смукателния вал и приключих за днес. Утре ще ги напазаря и продължавам.

P.S. Хлабините със старите валове бяха достигнали някакви доста малки стойности.На всмукателния забравих да премеря, но на изпускателните бяха в порядъка на 0.35 - което беше ясно де - празния ход ми беше стана кошмарен.


Прикачени файлове:
DMC_0003.JPG
DMC_0003.JPG [ 273.47 KiB | Прегледано 2154 пъти ]
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 20 Апр 2010, 02:31 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
атмосферен изпускателен вал със стандартно турбо не е добра комбинация, заради увеличения с 2мм лифт и удължената фаза с 20-тина градуса даваш доста повече оувърлап който отравя сместа с връщащи се изгорели газове заради големия бекпрешър на малката турбинна част.
А пък ако зацепиш вала така че в ГМТ да е почти затворен като заводския турбо вал, ще получиш загуба на сила в средните поради много по-ранното отваряне което работи добре за високи обороти а пък там стандартното турбо не е в силата си.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 20 Апр 2010, 09:44 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3600
Местоположение: София
Кара: Jeep Grand Cherokee '93
Yamaha FZ750 '87
SAAB 900 2.3 SE '97
Lancia Delta 1.8 16v VVT '97
Мда.Има нещо такова за средните обороти.Обаче като цяло в това си конкретно състояние колата върви по-добре според мен. Само ми се струва, че при повечко настъпване гори зверски (непотвърдено - може на гъзстанцията да са ми "сипали" повечко), но пък щато си карам кротко е добре разхода. Също така ми направи впечатление, че турбината се развърта осезаемо по-бързо от преди. Засега съм минал само 130ина км. и като мина повечко ще се разбере. Клапаните ги направих 0.40 всм., 0.50 изп. +-0.05 ама много звучни станаха.... както и да е - по-добре от преди когато бяха много затегнати. 8)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун
 Мнение Публикувано на: 29 Апр 2010, 00:17 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3600
Местоположение: София
Кара: Jeep Grand Cherokee '93
Yamaha FZ750 '87
SAAB 900 2.3 SE '97
Lancia Delta 1.8 16v VVT '97
Нещо много странно за мен но и хубаво в крайна сметка... бях махнал още преди да сменя валовете филтърчето на газовия клапан понеже го отупвах и продухвах 2 пъти та реших ,че е достатъчно мръсно за да е по-добре без него докато купя ново. Припомням - колата работи от месеци единстжено на пропан бутан. Направи ми впечатление, че празния ход стана ужасен - неравномерен един такъв но понеже заедно с това махнах ремъка въртящ компресора и хидравликата на волана реших ,че е заради тях някакси. Както и да е минах така доста километри и чак вчера попаднах в газаджийски магазин и се сетих та си купих филтърче..... Ест. веднаа го монтирах и припалих. Резултат - празния ход се стабилизира, покарах малко и ..... не можах да позная колата... вървеше осезаемо повече и по-мазно някакси от преди когато нямаше филтърче в клапана.... Това си ми влиза в графа студио Хикс.Единственото обяснение което се сещам е ,че дебита на газта към изпарителя без филтър е доста повече отколкото на него му харесва. Обаче пък например на старата ми Дедра 1.6 в клапана никога не е имало филтър и не съм имал неравномерен празен ход.... Както и да е,кефя се сега как върви :)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун
 Мнение Публикувано на: 02 Май 2010, 18:50 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3600
Местоположение: София
Кара: Jeep Grand Cherokee '93
Yamaha FZ750 '87
SAAB 900 2.3 SE '97
Lancia Delta 1.8 16v VVT '97
Първия ми опит за Онборд запис,не особено успешен - трябва си стойка за камерата.
http://vbox7.com/play:01a69321 може да не е още обработено от vbox-a.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун
 Мнение Публикувано на: 02 Май 2010, 23:03 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2007, 12:17
Мнения: 4239
Местоположение: Пазарджик,Враца
Кара: Lancia
racer666 написа:
Първия ми опит за Онборд запис,не особено успешен - трябва си стойка за камерата.
http://vbox7.com/play:01a69321 може да не е още обработено от vbox-a.


Малко извън темата-извинявам се за което!
Асене,това не е ли пътят от Церово/мостът/ посока Мухово/стената/-поне на това ми заприлича....От доста години не към минавал от там,но изживяването със завоите и храстите е голямо :mrgreen:

пп.А кви рибоци съм ловил долу по реката... spam

_________________
Изображение
LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000 LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000 LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp Grande Punto 1.2 LPG
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=8463


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 25 от 27 [ 529 мнения ] Отиди на страница Предишна  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Ретро и реставрация


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов