Автор |
Съобщение |
racer666
|
Заглавие: Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун Публикувано на: 20 Авг 2012, 10:04 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
|
|
|
|
fifo
|
Заглавие: Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун Публикувано на: 20 Авг 2012, 18:38 |
|
Регистриран на: 11 Май 2006, 21:11 Мнения: 940 Местоположение: София
|
Кофти гледка. Може и да смениш заглавието на темата, че ако влезе някой и прочете заглавието и постовете от последната страница ще остане с грешно впечатление.
_________________ we all have wings, but some of us don't know why
fulvia s2 coupe, delta HFturbo, T25 d4d ex - 145 jr, Y 1.2, r 620 sdi, dedra 1.8, 126 p
|
|
|
|
|
jorometala
|
Заглавие: Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун Публикувано на: 21 Авг 2012, 06:52 |
|
Регистриран на: 13 Окт 2007, 11:19 Мнения: 1692 Местоположение: София, Младост1
Кара: Lancia Kappa 20 20V VIS '97 Rover 416 GSI - на жената
|
racer666 написа: Ей така завърши живота на бабката. Да приключа темата - малко снимки : Само така да те попитам не ти ли се свива сърцето като гледаш тея снимки. Толкова много труд хвърли по нея за да я стегнеш и сега да седи разколачена и разпродадена готова за скрапа.
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v VIS 97г.+ ГИ AG Zenit - SHIT
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун Публикувано на: 22 Авг 2012, 15:02 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Ами не - не ми се свива сърцето Сви ми се като последния собственик реши да я дава за скрап. Добре, че се намериха хора да го разубедят. Сега частите и ще живеят по други коли - един вид се е преродила Снимките са поучителни за разни ентусиасти дето пускат теми : "Какъв най-голям двигател мога да набута в мойта дедричка 1.6? ..." и подобни. Поуката е : ако си бедняк не се захващай с тунинг! Иначе аз си имах своите добри моменти с нея, своите ядове и т.н. вече ми е безразлично какво става с трупа й.
|
|
|
|
|
Da_Fuse
|
Заглавие: Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун Публикувано на: 16 Сеп 2012, 12:08 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15 Мнения: 511 Местоположение: София
|
Еми... какво да кажа - жалко и добре че поне снимки има...
_________________ Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун Публикувано на: 11 Фев 2013, 18:20 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
И тук да плясна един надгробен камък. Явно италянските ми коли всичките така приключват...
|
|
|
|
|
Капа 205 конски сили
|
Заглавие: Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун Публикувано на: 16 Мар 2014, 13:47 |
|
Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19 Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo бензин - изключителен автомобил!
Lancia KAPPA 2.4 jtd BMW E38, 740 i
|
Като чета темата, ме хваща яд: хем се възхищавам на ентусиазма, с който си вдигнал "темата", хем недоумявам защо си я продал след всички положени усилия - при положение, че колата е била в прилично състояние... Но ти си знаеш.
Доколкото съм запознат Тема 2.0 16v Turbo е предлагана в две версии: в края на 80-те с двигател от 189 коня и в началото на 90-те, с мощност 205 к.с. Вторият мисля, че е напълно идентичен с двигателите на Ланчия Капа Купе и на моята Капа 2.0 16v Turbo. Като гледам клипчетата ти, забелязвам, че шумът от включването на турбото е специфичен и много наподобява на Капа турбо. Понеже от темата не става ясно - би ми било интересно да разкажеш как попадна на въпросната тема и коя година е била произведена? Сега не съжаляваш ли поне малко за този уникален автомобил? Вярно, като гледам по снимките, бил е гробница като си започнал да го оправяш, но си се справил доста добре, за което само респект!
_________________ Заклет фен на ланча капа!
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун Публикувано на: 21 Мар 2014, 14:04 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Попаднах на нея по обява в мобиле.бг , продаваха я от един автосервиз с пълномощно - беше собственост на един грък, който има бизнес в София. Писнало му да я поправя и им я хариза за сметка на сметката за ремонтите предполагам. 1991 година беше - 175 коня (катализаторната версия) . Няма общо с Капа и последната тема - инжекциона е Бош и е отделен от ел.запалването което е Марели. Така и не я довърших поради липса на пари. Последно беше умрял инжекциона и се караше само на газ. А нямаше как да поддържам 2 коли и я продадох, понеже данъка и беше доста солен.
|
|
|
|
|
Капа 205 конски сили
|
Заглавие: Re: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тун Публикувано на: 25 Мар 2014, 11:06 |
|
Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19 Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo бензин - изключителен автомобил!
Lancia KAPPA 2.4 jtd BMW E38, 740 i
|
Разбирам. Личи обаче, че доста усилия си вложил. Което силно ме впечатли. А иначе темата е била един от най-луксозните италиански автомобили от по-ниския клас и като цяло отзивите за тези автомобили са доста добри. Правя уговорката, че все пак говорим за технологии от края на 80-те. Лошото е, че в Бг темите са много редки, иначе има и вариант с купуване на две - едната за части, да се получи приличен ретро с характер.
_________________ Заклет фен на ланча капа!
|
|
|
|
|
|