Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Ретро и реставрация




Автор Съобщение
 Заглавие: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тунинг
 Мнение Публикувано на: 10 Ное 2007, 18:09 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
И така!Положихме началото днес сутринта със Съби. :wink: От 11 до към 3.30 следобед.Аз лично почнах да се притеснявам леко от многото тръбички, клапанчета и вакуумчета които разкачаме. Щото после ще се чуудим кое как беше...Снимаме двамата с него кое къде е било преди да го свалим но все пак си е шашкащо. :mrgreen: Та ето няколко снимки.Надяваме се да научим имената и ролята на нещата по снимките. :P


Прикачени файлове:
Коментар на файл: Мотора с посвалени неща около него.
DMC_0034.JPG
DMC_0034.JPG [ 806.04 KiB | Прегледано 15977 пъти ]
Коментар на файл: Ето го и мастор разваляча - разглоби сумати неща днес. ;)
DMC_0039.JPG
DMC_0039.JPG [ 516.62 KiB | Прегледано 16001 пъти ]
Коментар на файл: Ето таблото.
DMC_0033.JPG
DMC_0033.JPG [ 767.84 KiB | Прегледано 16044 пъти ]
Коментар на файл: В началото си е целичка...
DMC_0031.JPG
DMC_0031.JPG [ 690.38 KiB | Прегледано 15968 пъти ]


Последна промяна racer666 на 18 Дек 2009, 20:46, променена общо 3 пъти
Върнете се в началото 
 Заглавие: Вдъхване на живот на паметника (Темата)
 Мнение Публикувано на: 10 Ное 2007, 19:08 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26
Мнения: 1273
Местоположение: Русе
Kолега жестока е!Направо ти завиждам,защото като я възстановиш удоволствието ще е несравнимо.А един колега не помня кой точно беше писал във форума че Темата му е била първия автомобил които е имал от тази марка и според него един от най-сполучливите модели на Ланчия.Ако дойдеш в Русе ще искам само да седна зад волана /не и да я карам/.Успех с вдъхването на живот на Темата,която лично за мен е култов автомобил след като гледах филмчето в което Енцо Ферари вече възрастен караше такава само че 8.32 със същото табло като твоето.Моята е бая стара 87 набор и от всмукателния колектор се отпайват три вакуумчета:за регулатора на налягането на бензина,за дижиплекса и едно забива навътре към купето отдолу не знам на къде.Още веднъж успех и търпение,че бая труд ще падне.

_________________
Lancia Thema 834B000-стара класика


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Вдъхване на живот на паметника (Темата)
 Мнение Публикувано на: 10 Ное 2007, 19:12 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22
Мнения: 1348
Местоположение: София
Dancho-Ruse написа:
Kолега жестока е!Направо ти завиждам,защото като я възстановиш удоволствието ще е несравнимо.А един колега не помня кой точно беше писал във форума че Темата му е била първия автомобил които е имал от тази марка и според него един от най-сполучливите модели на Ланчия.Ако дойдеш в Русе ще искам само да седна зад волана /не и да я карам/.Успех с вдъхването на живот на Темата,която лично за мен е култов автомобил след като гледах филмчето в което Енцо Ферари вече възрастен караше такава само че 8.32 със същото табло като твоето.Моята е бая стара 87 набор и от всмукателния колектор се отпайват три вакуумчета:за регулатора на налягането на бензина,за дижиплекса и едно забива навътре към купето отдолу не знам на къде.Още веднъж успех и търпение,че бая труд ще падне.

Колега дай линк към това филмче,рацера е забравил да напише с какъв мотор е темата,2.0 16В турбо 201 кончета 8)

_________________
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Вдъхване на живот на паметника (Темата)
 Мнение Публикувано на: 10 Ное 2007, 19:18 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26
Мнения: 1273
Местоположение: Русе
Колега гледал съм го по Дискавъри и дават Енцо Ферари как отива в завода на представянето на новото тогава F40,така че линк не мога да ти дам.Филма беше за Ултимат каар преставяха Ферари F40.Aко успеете да го откриете линка много бих се радвал да го изглеждам отвреме на време.

_________________
Lancia Thema 834B000-стара класика


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Ное 2007, 19:19 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Благодаря Данчо.Наистина ще е доста работата - но поне си заслужава. :wink: А в Русе не съм бил никога,но това подлежи на промяна.Сега чакаме Съби да сипе неговите снимки.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Ное 2007, 19:27 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Ето и моите снимки, поне тези които са излезнали добре. На снимките не се вижда, ама успяхме и да опоскаме и около въздушния филтър всичките маркучи и маркучлета... Как ше ги сглабяме после не ми се мисли :mrgreen:


Прикачени файлове:
Коментар на файл: В началото си беше цяла...
DSC00948.JPG
DSC00948.JPG [ 801.6 KiB | Прегледано 15904 пъти ]
Коментар на файл: още се мъчим с бронята тука (мамка и .....)
DSC00949.JPG
DSC00949.JPG [ 739.73 KiB | Прегледано 15920 пъти ]
Коментар на файл: Вече без броня кулер и радиатор
DSC00951.JPG
DSC00951.JPG [ 791.99 KiB | Прегледано 15964 пъти ]
Коментар на файл: Щастливия турбо собственик
DSC00953.JPG
DSC00953.JPG [ 820.15 KiB | Прегледано 15958 пъти ]

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
Върнете се в началото 
 Заглавие: Вдъхване на живот на паметника (Темата 2.0 16v Turbo LX)
 Мнение Публикувано на: 10 Ное 2007, 19:34 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26
Мнения: 1273
Местоположение: Русе
Само да попитам предницата ти дали е доста клекнала като моята.Все си мисля че моя мотор/834.В00/ би трябвало да е малко по-лек от твоя.Като сменяхме съединителя открих че отпред съм с газови амортисьори/жълто боге/ които са ужасно меки натисна ли с ръка слиза 10-на и по-вече см. предницата но работят/амортисьорите де/ Мисля че от годините са омекнали предните пружини/синьо и жълто маркирани са/.Съвсем наскоро имах зверски скок на тъмно не видях стъпало 15см.между нов и стар асвалт при скорост 90км.Тя Темата можела и да лети!Трясъка беше ужасен за радост без последствия слизам гумите здрави не капе масло от картера и продължих за известно време понеже съм отворил леко джантата.След това две спукани гуми една след друга и три часа на аварийни светлини на 20 на км. от Русе.Скоро смених задни амортисьори с маслени Делфи де карбон взех ги от Митака и съм много доволен.

_________________
Lancia Thema 834B000-стара класика


Върнете се в началото 
 Заглавие: Вдъхване на живот на паметника (Темата 2.0 16v Turbo LX)
 Мнение Публикувано на: 10 Ное 2007, 19:42 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26
Мнения: 1273
Местоположение: Русе
Нали знаете че има качен мануал за Темите/ за почти всики модели/ така че ако има затруднения за тръбичките гледайте от там,а и аз ще помагам доколкото мога от растояние.Не е толкова сложно има байпасен клапан за добавъчен въздух който се подава след дроселната клапа направо във всмукателния колектор и преди този клапан се вземат едни отпайки с тръбички за сервото на волана а и има затапени.

_________________
Lancia Thema 834B000-стара класика


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Ное 2007, 19:46 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Отпред е много ниска - но това май си е така оригинално щото си е твърдо.Виж отзад е доста подскочила и мисля да коригирам проблема натам.Отзад е с нови амортисьори незнам какви...


Върнете се в началото 
 Заглавие: Вдъхване на живот на паметника (Темата 2.0 16v Turbo LX)
 Мнение Публикувано на: 10 Ное 2007, 19:55 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26
Мнения: 1273
Местоположение: Русе
При мен се вижда че предна дясна пружина е по-събрана от лявата и аз имам от Крома/колегата jamie ми я подари/ но е макирана в червено и жълто и още не съм я сменил понеже се опасявам да не се наклони на една страна.Наистина отпред е много ниска и лесно застъргва и затова наклоните ги вземам косо за да не задира престилката.

_________________
Lancia Thema 834B000-стара класика


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Ное 2007, 20:31 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21
Мнения: 1503
Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
Браво бе БОЙЦИ сте вие.

_________________
Изображение

ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки.
Lancia Dedra HF turbo integrale
Тоyota Rav 4


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Ное 2007, 09:37 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
предвид на тя тема, имам не лошо предложение
ако може към сайта да се направи галерия, в която да може потребителите
с такива проекти да си пускат снимките

П.П. иначе сте бавни за 4 часа се сваля мотор :D :D :D


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Ное 2007, 10:09 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Бат`Еньо, ние сме аматьори бе...

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Вдъхване на живот на паметника (Темата 2.0 16v Turbo LX)
 Мнение Публикувано на: 11 Ное 2007, 10:18 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26
Мнения: 1273
Местоположение: Русе
Като гледам снимките тя май има интеркулер или се лъжа/да не е маслен радиатор/.Направо страшен звяр дори и разглобена е красива.Подкрепям идеята за галерия на проектите,а за колко ще свалят мотора зависи май от това колко мотора са сваляли да момента.Все пак на са във Формула1.Много ще се радвам цяластната реставрация да бъде подкрепена с богат снимков материал и да видим интериора отвътре не само таблото/въпреки че то е върхът/.

_________________
Lancia Thema 834B000-стара класика


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Ное 2007, 11:13 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Цитат:
Като гледам снимките тя май има интеркулер или се лъжа/да не е маслен радиатор/.


Ами и двете неща си ги има.А иначе - верно сме бавни.Аз тоя мотор съм го виждал досега само на на снимки и под капака на чужди коли. :mrgreen: А нямаме и разни инструменти - никакви еврейски звезди и голямо рамо с камък за развиване на голмите гайки на главините.Ще гледам да наснимам и салона.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Вдъхване на живот на паметника (Темата 2.0 16v Turbo LX)
 Мнение Публикувано на: 11 Ное 2007, 12:33 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26
Мнения: 1273
Местоположение: Русе
По повод голямото рамо,преди много години си купих от мототехника някаква стабилизираща щанга от жук или ниса не си спомням вече.Голям зор беше нищо не може да я среже около 90 см.е дълга и стругаря който ми я стърга пита от каква стомана е че нещо не може да я престърже.Дебела е около 14-15мм и надявам тръба 3/4 цола още 90см.На това рамо нищо за сега не ми се е опряло обаче е стоманено и пружинира и са страхувам да не се счупи някога да ми нареже ръцете.Аз също съм любител откакто съм взел Темата/за 3 години/ съм и сменил сам:воден радиатор,капачка и палец на делкото,горивен фитър,кабели за свещите,ауспусите до гъвкавата връзка всичките,ремъците ангренажен и на балансваловете и ролките,бензинова помпа,съединител комплект,задни амортисьори,за друго поне не се сещам.А да и газова си сложих сам.Ако я покарам още 2-3 години сигурно ще стана професионалист.За застопоряването на балансваловете си направих от шина 4мм. нещо подобно на дълга ножица с два зъба накрая с които защипвам зъбното колело на балансвала и развивам гайката мисля че го видях отнякъде.При по-старите мотори като моя няма още еврейски звезди/май само на каретата на полуоските имаше/.Не си купувай китайски че се заоблят.Купих си само един накрайник 6мм. на Кинг Тони няма нищо общо с китайския който ми развали болтовете на шайбата на коляновия вал.

_________________
Lancia Thema 834B000-стара класика


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Ное 2007, 21:54 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Ето и кратък репортаж от днешния ден.Днес понаскубахме малко неща около моторя - изпискателните колектори с турбината,стойката на акумулатора с прикачените 1000 неща към нея и свалихме макферсоните и откачихме полуоските откъм скоростната кутия.
Та значи остана да откачим само скоростния лост откъм кутията и вече може да вдигаме двг+скорости.В тая връзка някой да има яка тръба? :?:


Прикачени файлове:
DMC_0001.JPG
DMC_0001.JPG [ 604.74 KiB | Прегледано 15843 пъти ]
DMC_0002.JPG
DMC_0002.JPG [ 866.3 KiB | Прегледано 15841 пъти ]
DMC_0004.JPG
DMC_0004.JPG [ 815.38 KiB | Прегледано 15835 пъти ]
DMC_0006.JPG
DMC_0006.JPG [ 679.37 KiB | Прегледано 15826 пъти ]
Върнете се в началото 
 Заглавие: Вдъхване на живот на паметника (Темата 2.0 16v Turbo LX)
 Мнение Публикувано на: 11 Ное 2007, 22:15 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26
Мнения: 1273
Местоположение: Русе
Бая зор ще видите да ги вдигнете комплект/мотора заедно с кутията/ май ще трябват по-вече от двама души.Ние като сменяхме съединителя се помъчихме да измъкнем кутията ама не стана.Пущиния му диференциал много стърчи надолу и не позволи.Затова само я отделихме леко от мотора и така го сменихме.Та то ви останали само два болта на подвижната и неподвижната щанга на скоростния лост и сте готови.Браво много сте упорити!!!

_________________
Lancia Thema 834B000-стара класика


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Ное 2007, 22:25 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 18 Май 2007, 14:59
Мнения: 524
Местоположение: Перник Област
абе аиде за сваляне някак ше го измъкнат ма после за качването маико мила.аз правих това упражнение с един приятел на дедра интеграле и не ми се мисли.

_________________
lancia dedra 2000 turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 13 Ное 2007, 08:21 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
Тhema с изтракали лагери си е нещо съвсем нормално:).Мотора се вади по-лесно отдолу с цялото магаре.
Много ще вози и много ще върви да знаеш нищо общо с Дедъра..
Успех с начинанието господ да те пази само от свирепи данъчни:)

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 27 [ 529 мнения ] Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Ретро и реставрация


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов