Автор |
Съобщение |
racer666
|
Заглавие: Вдъхване живот на паметника (Тема 2.0 16v Turbo)+лек тунинг Публикувано на: 10 Ное 2007, 18:09 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Вдъхване на живот на паметника (Темата) Публикувано на: 10 Ное 2007, 19:08 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
Kолега жестока е!Направо ти завиждам,защото като я възстановиш удоволствието ще е несравнимо.А един колега не помня кой точно беше писал във форума че Темата му е била първия автомобил които е имал от тази марка и според него един от най-сполучливите модели на Ланчия.Ако дойдеш в Русе ще искам само да седна зад волана /не и да я карам/.Успех с вдъхването на живот на Темата,която лично за мен е култов автомобил след като гледах филмчето в което Енцо Ферари вече възрастен караше такава само че 8.32 със същото табло като твоето.Моята е бая стара 87 набор и от всмукателния колектор се отпайват три вакуумчета:за регулатора на налягането на бензина,за дижиплекса и едно забива навътре към купето отдолу не знам на къде.Още веднъж успех и търпение,че бая труд ще падне.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
Abarth
|
Заглавие: Re: Вдъхване на живот на паметника (Темата) Публикувано на: 10 Ное 2007, 19:12 |
|
Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22 Мнения: 1348 Местоположение: София
|
Dancho-Ruse написа: Kолега жестока е!Направо ти завиждам,защото като я възстановиш удоволствието ще е несравнимо.А един колега не помня кой точно беше писал във форума че Темата му е била първия автомобил които е имал от тази марка и според него един от най-сполучливите модели на Ланчия.Ако дойдеш в Русе ще искам само да седна зад волана /не и да я карам/.Успех с вдъхването на живот на Темата,която лично за мен е култов автомобил след като гледах филмчето в което Енцо Ферари вече възрастен караше такава само че 8.32 със същото табло като твоето.Моята е бая стара 87 набор и от всмукателния колектор се отпайват три вакуумчета:за регулатора на налягането на бензина,за дижиплекса и едно забива навътре към купето отдолу не знам на къде.Още веднъж успех и търпение,че бая труд ще падне.
Колега дай линк към това филмче,рацера е забравил да напише с какъв мотор е темата,2.0 16В турбо 201 кончета
_________________ ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Вдъхване на живот на паметника (Темата) Публикувано на: 10 Ное 2007, 19:18 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
Колега гледал съм го по Дискавъри и дават Енцо Ферари как отива в завода на представянето на новото тогава F40,така че линк не мога да ти дам.Филма беше за Ултимат каар преставяха Ферари F40.Aко успеете да го откриете линка много бих се радвал да го изглеждам отвреме на време.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Ное 2007, 19:19 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Благодаря Данчо.Наистина ще е доста работата - но поне си заслужава. А в Русе не съм бил никога,но това подлежи на промяна.Сега чакаме Съби да сипе неговите снимки.
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Ное 2007, 19:27 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Вдъхване на живот на паметника (Темата 2.0 16v Turbo LX) Публикувано на: 10 Ное 2007, 19:34 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
Само да попитам предницата ти дали е доста клекнала като моята.Все си мисля че моя мотор/834.В00/ би трябвало да е малко по-лек от твоя.Като сменяхме съединителя открих че отпред съм с газови амортисьори/жълто боге/ които са ужасно меки натисна ли с ръка слиза 10-на и по-вече см. предницата но работят/амортисьорите де/ Мисля че от годините са омекнали предните пружини/синьо и жълто маркирани са/.Съвсем наскоро имах зверски скок на тъмно не видях стъпало 15см.между нов и стар асвалт при скорост 90км.Тя Темата можела и да лети!Трясъка беше ужасен за радост без последствия слизам гумите здрави не капе масло от картера и продължих за известно време понеже съм отворил леко джантата.След това две спукани гуми една след друга и три часа на аварийни светлини на 20 на км. от Русе.Скоро смених задни амортисьори с маслени Делфи де карбон взех ги от Митака и съм много доволен.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Вдъхване на живот на паметника (Темата 2.0 16v Turbo LX) Публикувано на: 10 Ное 2007, 19:42 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
Нали знаете че има качен мануал за Темите/ за почти всики модели/ така че ако има затруднения за тръбичките гледайте от там,а и аз ще помагам доколкото мога от растояние.Не е толкова сложно има байпасен клапан за добавъчен въздух който се подава след дроселната клапа направо във всмукателния колектор и преди този клапан се вземат едни отпайки с тръбички за сервото на волана а и има затапени.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Ное 2007, 19:46 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Отпред е много ниска - но това май си е така оригинално щото си е твърдо.Виж отзад е доста подскочила и мисля да коригирам проблема натам.Отзад е с нови амортисьори незнам какви...
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Вдъхване на живот на паметника (Темата 2.0 16v Turbo LX) Публикувано на: 10 Ное 2007, 19:55 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
При мен се вижда че предна дясна пружина е по-събрана от лявата и аз имам от Крома/колегата jamie ми я подари/ но е макирана в червено и жълто и още не съм я сменил понеже се опасявам да не се наклони на една страна.Наистина отпред е много ниска и лесно застъргва и затова наклоните ги вземам косо за да не задира престилката.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Ное 2007, 20:31 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
Браво бе БОЙЦИ сте вие.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 11 Ное 2007, 09:37 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
предвид на тя тема, имам не лошо предложение
ако може към сайта да се направи галерия, в която да може потребителите
с такива проекти да си пускат снимките
П.П. иначе сте бавни за 4 часа се сваля мотор
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 11 Ное 2007, 10:09 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Бат`Еньо, ние сме аматьори бе...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Вдъхване на живот на паметника (Темата 2.0 16v Turbo LX) Публикувано на: 11 Ное 2007, 10:18 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
Като гледам снимките тя май има интеркулер или се лъжа/да не е маслен радиатор/.Направо страшен звяр дори и разглобена е красива.Подкрепям идеята за галерия на проектите,а за колко ще свалят мотора зависи май от това колко мотора са сваляли да момента.Все пак на са във Формула1.Много ще се радвам цяластната реставрация да бъде подкрепена с богат снимков материал и да видим интериора отвътре не само таблото/въпреки че то е върхът/.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 11 Ное 2007, 11:13 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Цитат: Като гледам снимките тя май има интеркулер или се лъжа/да не е маслен радиатор/.
Ами и двете неща си ги има.А иначе - верно сме бавни.Аз тоя мотор съм го виждал досега само на на снимки и под капака на чужди коли. А нямаме и разни инструменти - никакви еврейски звезди и голямо рамо с камък за развиване на голмите гайки на главините.Ще гледам да наснимам и салона.
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Вдъхване на живот на паметника (Темата 2.0 16v Turbo LX) Публикувано на: 11 Ное 2007, 12:33 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
По повод голямото рамо,преди много години си купих от мототехника някаква стабилизираща щанга от жук или ниса не си спомням вече.Голям зор беше нищо не може да я среже около 90 см.е дълга и стругаря който ми я стърга пита от каква стомана е че нещо не може да я престърже.Дебела е около 14-15мм и надявам тръба 3/4 цола още 90см.На това рамо нищо за сега не ми се е опряло обаче е стоманено и пружинира и са страхувам да не се счупи някога да ми нареже ръцете.Аз също съм любител откакто съм взел Темата/за 3 години/ съм и сменил сам:воден радиатор,капачка и палец на делкото,горивен фитър,кабели за свещите,ауспусите до гъвкавата връзка всичките,ремъците ангренажен и на балансваловете и ролките,бензинова помпа,съединител комплект,задни амортисьори,за друго поне не се сещам.А да и газова си сложих сам.Ако я покарам още 2-3 години сигурно ще стана професионалист.За застопоряването на балансваловете си направих от шина 4мм. нещо подобно на дълга ножица с два зъба накрая с които защипвам зъбното колело на балансвала и развивам гайката мисля че го видях отнякъде.При по-старите мотори като моя няма още еврейски звезди/май само на каретата на полуоските имаше/.Не си купувай китайски че се заоблят.Купих си само един накрайник 6мм. на Кинг Тони няма нищо общо с китайския който ми развали болтовете на шайбата на коляновия вал.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 11 Ное 2007, 21:54 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Вдъхване на живот на паметника (Темата 2.0 16v Turbo LX) Публикувано на: 11 Ное 2007, 22:15 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
Бая зор ще видите да ги вдигнете комплект/мотора заедно с кутията/ май ще трябват по-вече от двама души.Ние като сменяхме съединителя се помъчихме да измъкнем кутията ама не стана.Пущиния му диференциал много стърчи надолу и не позволи.Затова само я отделихме леко от мотора и така го сменихме.Та то ви останали само два болта на подвижната и неподвижната щанга на скоростния лост и сте готови.Браво много сте упорити!!!
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
boneti69
|
Заглавие: Публикувано на: 11 Ное 2007, 22:25 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 18 Май 2007, 14:59 Мнения: 524 Местоположение: Перник Област
|
абе аиде за сваляне някак ше го измъкнат ма после за качването маико мила.аз правих това упражнение с един приятел на дедра интеграле и не ми се мисли.
_________________ lancia dedra 2000 turbo
|
|
|
|
|
Pepko_Bepko
|
Заглавие: Публикувано на: 13 Ное 2007, 08:21 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04 Мнения: 1893 Местоположение: Варна, Ямбол
|
Тhema с изтракали лагери си е нещо съвсем нормално:).Мотора се вади по-лесно отдолу с цялото магаре.
Много ще вози и много ще върви да знаеш нищо общо с Дедъра..
Успех с начинанието господ да те пази само от свирепи данъчни:)
_________________ Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!
Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница
|
|
|
|
|
|