Автор |
Съобщение |
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Апр 2009, 09:01 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Малко Ъпдейт на темата за Темата : Вчера си купих универсалния конусен филтър на JR и ще бъде вече с него по няколко причини. Първо - старата кутия е огромна и пречи. Второ и по-важно - разкекерчила се е от годините и топлината и двигателя си смуче въздух покрай филтъра. Освен всичко друго преди 2 седмици ми се счупи радиатора на охлаждането който се оказа супер екзотичен и понеже единствената доставна цена на която се намери е 928лв.... ще си купувам алуминиев от Топспиид. То малко зорлем тунинг, ама ко да се прави.
Прикачени файлове: |
cedef7f33e5c91afbefdd52e47e458d7.jpg [ 253.37 KiB | Прегледано 6032 пъти ]
|
jr_unive..jpg [ 51.47 KiB | Прегледано 6028 пъти ]
|
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Май 2009, 17:15 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
някъде из моята тема съм си снимал топспийдския радиатор, виж го как и двата му щуцера за водата са от лявата страна за да се ориентираш за модела.
Гърловината на капачката се отрязва и се заварява на аргон.Така радиатора се монтира завъртян на 180градуса, реално горният край става долен.
Но може да се разтърсиш и за някакви бусови ТД радиатори, за Транспортер чисто нов беше около 65лв
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Май 2009, 20:45 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
То при мен са от 2те страни щуцерите и отговаря на този който е от 300лв. Даже имам малко щуцерче на което се връзва водата от турбото - него допълнително ще го навивам май. За капачката може ли да ми обясниш по подробно как може да се направи - не са ми много ясни заварките на цветните метали.
Прикачени файлове: |
DMC_0027.JPG [ 820.54 KiB | Прегледано 6043 пъти ]
|
DMC_0026.JPG [ 1.03 MiB | Прегледано 6043 пъти ]
|
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Май 2009, 23:15 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Аха, при теб е друго разположението значи.
Капачката ако ти се пада от горната страна може и да я оставиш но май и там да е ще ти пречи.
При мен поне се падна отдолу и я отрязах до фланеца и, изрязах един кръг от 2мм алуминиева ламарина и ги занесох с радиатора да ги заварят на аргон.
Все пак виж в Евро 07 за евтината ФВ алтернатива, тя направо излиза за без пари.
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 06 Май 2009, 15:35 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Ето как ще изглежда новият филтър монтиран. Само дето няма да смуче въздух отдолу ,а отстрани - не бях го премерил и за това така стана...
Прикачени файлове: |
DMC_0067.JPG [ 144.47 KiB | Прегледано 6060 пъти ]
|
DMC_0063.JPG [ 167.81 KiB | Прегледано 6054 пъти ]
|
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 06 Май 2009, 20:43 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Асене откраднал си ми идеята за кутия.
И това коляно преди дебитомера, не е добра идея.
Принципно е добре филтъра да е на поне 30см преди дебитомера
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Май 2009, 08:21 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Ааа - самичък си го измислих. Първоначалната идея беше със саксия, но не намерих подходяща и тогава дойде проблясъка... Нямам място за удължаване иначе. В момента разтоянията са почти както при оригиналната конфигурация с хартиения елемент. Какъв е проблема ако е под 30см разтоянието до филтъра?
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Май 2009, 00:43 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Имам готовност с радиатора вече. Отказах се да преправям и си възстанових стария. Ето тези ми го направиха : http://www.arv-bg.com/kontakti.html Читаво работят. Мисля да дам да ми направят и кулера изцяло алуминиев. Ето малко снимки на резултата :
Прикачени файлове: |
dmc_0003.jpg [ 297.3 KiB | Прегледано 6283 пъти ]
|
dmc_0002.jpg [ 169.91 KiB | Прегледано 6279 пъти ]
|
dmc_0001.jpg [ 343.43 KiB | Прегледано 6274 пъти ]
|
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Дек 2009, 20:27 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
След дълга пауза през която имах общо взето безпроблемна експлоатация на бабката най-накрая успях да и купя подарък. Бръкаше ми в здравето високата и мека задница и затова си купих ето тези жълтурчета. Ето и как изглеждат на колата от която са свалени.
Прикачени файлове: |
DMC_0012.JPG [ 147.26 KiB | Прегледано 6228 пъти ]
|
img_8365_235_967.jpg [ 55.16 KiB | Прегледано 6260 пъти ]
|
|
|
|
|
|
VET
|
Заглавие: Публикувано на: 19 Дек 2009, 10:31 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14 Мнения: 410 Местоположение: София
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 19 Дек 2009, 12:54 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Мерси. Нищо чудно да се възползвам.
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 27 Дек 2009, 18:54 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
След двудневна борба задните пружини са на местот си. Мечтая си Темата да имаше окачването на Дедрата отзад....
Старите пружини са на няколко години и доста запазени за комфортна возия.Ако на някой му трябват да свирка. Може би ще свършат работа за капа комби отзад.Трябва да се провери...
Прикачени файлове: |
DMC_0018.JPG [ 232.39 KiB | Прегледано 6210 пъти ]
|
DMC_0016.JPG [ 229.65 KiB | Прегледано 6207 пъти ]
|
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Дек 2009, 10:37 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Дай да видим стойката де!
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Дек 2009, 19:08 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Your wish is my command:
P.S. Мче тя си е същата стойката....е слезе мънинко надолу отзад де.Ся не стърчи.
Прикачени файлове: |
DMC_0022.JPG [ 92.73 KiB | Прегледано 6224 пъти ]
|
DMC_0021.JPG [ 74.2 KiB | Прегледано 6228 пъти ]
|
|
|
|
|
|
vidolgd
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Дек 2009, 20:25 |
|
Регистриран на: 07 Ное 2007, 11:05 Мнения: 189 Местоположение: Пловдив Тракия .
|
супер е
_________________ Lancia Dedra
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Яну 2010, 17:01 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Яну 2010, 17:12 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Честитутка!
Ша стане много бърза...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Яну 2010, 00:43 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Мегата не може да се въже и на малкото пръстче на Магнети Марели ЕКУ-тата
Трябваше да търсиш ЕКУ от Купе 16ВТ, Дедра 2.0 8В или такова същото от Типо примерно или 2.0 8ВТ, за тях си има софт за мапване, е няма екстри като лаунч-контрол или анти-лаг както е при мегата, ама мегата няма един много важен параметър - управление на фазите на впръскването, което е критично важно за изваждане на оптималната мощност и икономичност.
Намери човек, който се занимава точно с меги, примерно Спорттех от София, че е толкова капризно и непостоянно чудо, че чак има вероятност да си почупиш мотора с нея ако ти я пипаш.
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Яну 2010, 09:46 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
като четеш обърни внимание на датчика за положение на коляновият вал
доколкото знам точно с тези архаичните на бош има драми
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Яну 2010, 11:26 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Абе търсих аз от Купе турбо но не намерих, а и преди докато имаше още ми обявяваха цени които бяха съизмерими с пазарната цена на целия ми дарак. Мегата може да не е толкова изтънчена и съвършенна,но пък е широкоспектърен антибиотик. Колкото до управлението на запалването - много ми се ще да си запазя старото - Marelli Microplex Med 606A и Мегата да е във fuel only режим.В тази връзка ако някой знае как да взема сигнал в моя случай т.к. съм с 2 бобини - да си признава.Ако е една ясно - от минуса й.Предполагам трябва да си сглобя някакъв суматор за 2та сигнала?
|
|
|
|
|
|