Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Ретро и реставрация




 Страница 1 от 1 [ 5 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Второ национално състезание за издържливост на ретро и класи
 Мнение Публикувано на: 06 Мар 2010, 23:46 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 06 Мар 2010, 23:41
Мнения: 12
Местоположение: София
Уважаеми колеги,
Извинявам се за закъснението,каня Ви да участвате в тази битка на титаните :wink:
Поздрави и успех :D

Уважаеми колеги,
Пускам регламента за състезанието,може да има малки корекций от нас организаторите,за което ще бъдете информирани навреме
1.Обща организация
Състезанието се организира от инж.Иван Славов,председател на Старозагорски Автомобилен клуб Ретро,Гео Славов,Владимир Димитров.
2.Място:Автомобилна писта "Дракон" край село Калояново,област Пловдив.
Дата 18 Април 2010г.
3.Програма на състезанието:
-Дата на откриване на записванията 24 Февруари 2010,дата на закриване на записванията: 18 Април 2010 г. Непосредствено преди старта.
-Дата и място на Административния и Технически преглед:18 Април 2010 г.-Неделя ,писта "Дракон" от 9.00 ч.
Административната проверка контролира наличността на свидетелство за управление на МПС,платена такса за участие.По време на Техническия преглед се проверяват преди всичко средствата за сигурност: изправност на спирачките,сигурно закрепване на акумулатора и клемите към него,наличност на изправен пожарогасителв купето на автомобила,действащи фарове,мигачи,габарити,стопове,странични огледала.
Интервал в който записалите се могат правят свободни тренировки и квалификация за стартова позиция 9:00-12:00ч.
-Обявяване на финалния списък с всички състезатели записали се за участие.
Автомобилите ще бъдат разделени в два класа:
1.Производство до 1980 г.
2.Производство до 1985 г.
При наличие на голям брой участници, ще бъдат сформирани и подкласове,според кубатура , до и над 1600 кубически сантиметра.
4.Изисквания към екипажите:Всеки екипаж трябва да бъде съставен от не по малко от двама и не повече от трима пилоти.Всеки от тях управлява автомобила по време на състезанието самостоятелно , без навигатор.Интервалът между две смени трябва да бъде максимум 20 минути , или 3 смени за сесия.
5.Изисквания към автомобилите: До старт ще бъдат допускани автомобили чиито модел е започнал производство преди 1980 г.(пример:ако модела се произвежда в периода 1978-1985 г. а конкретния автомобил е произвевден през 1985 г. , то той ще бъде допуснат до участие).Същото се отнася и за автомобилите произведени след 1980 до 1985 г.
Автомобилите трябва да покриват изискванията за сигурност съгласно протокола на Техническата комисия , всеки автомобил МОЖЕ да бъде с модифициран или подменен агрегат, окачване, трансмисия и спирачки.
6.Протичане на състезанието
Състезанието за издържливост на ретро автомобили се състои в едночасова надпревара,като победител е този екипаж, който направи най-много обиколки за определеното време.Поради съображения за сигурност автомобилите ще бъдат разделени в 2 групи.Старта няма да бъде от стартова решетка, а ще бъде летяш.Реда по който автомобилите ще бъдат наредени зад колата за сигурност ще бъде определен от квалификационните обиколки направени от състезателите преди състезанието.
На всеки автомобил ще бъде поставен транспондер,който отчита всяко преминаване на старт-финалната линия, с което се отчита броя на изминатите обиколки.
Финала се дава от съдия чрез кариран флаг.
Всеки отбор ще има определено място в сервизния парк,където ще има личен бокс в който ще могат да се извършват смяната на пилотите, смяна на гуми , дозареждане с гориво , и евентуално отстраняване на проблеми с автомобила.
При движение по пистата състезателите нямат право на безпричинно спиране.
Предприемащия изпреварване е длъжен да предприеме всички мерки за безопастност.
При агресивно или опасно пилотиране от страна водач, той може да бъде изключен от състезанието по преценка на организаторите или Директора на състезанието.
При излизане на кола за сигурност, състезателите нямат право на изпреварвания и са длъжни да намалят скоростта на движение.
Абсолютно забранена е консумацията на какъвто и да е алкохол, наркотични вещества и транквиланти от страна на пилотите преди и по време на състезанието. Организаторите си запазват правата за промяна в регламента с цел гарантиране на безопастността и коректното протичане на надпреварата.

Такса за участие
до 1-ви Април 50 лв. на екипаж
от 1-ви Април да 17 Април -70 лв. на екипаж
Без предварителна заявка на място 90 лв.
За информация по начина на заплащане тел. 0887 24 37 47
0889 83 11 64

за допълнителна информация и всичко свързано със състезанието : 0887 24 37 47 Гео Славов
0889 83 11 64 Влади Димитров

Поздрави и успех на всички участници

_________________
Колумбе, йебем ти откритие !
Абе вземи си нещо ретро и не се занимавай с глупости !


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Мар 2010, 18:14 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 06 Мар 2010, 23:41
Мнения: 12
Местоположение: София
:D
Другарки и другари,
Пускам списък на платените до момента заявки.Все още имате време да се запишете за участие.Поздрави

1.Владимир Димитров- Опел Аскона А -70 г.
2.Гео Славов -Форд Капри -78 г.
3.Марин Генов- Рено 16 - 79г.
4.Мартин Шиков - Опел Рекорд Ц -71 г.
5.Ива Русинова - Тойота Корола - 84 г.
6.Георги Стойлов - БМВ 635 -79 г.
7.Марио Ганчев-Лада 2103 -80 г.
8.Владимир Николов - Опел Манта Б - 76 г.
9.Красимир Койчев-Тойота Корола - 84 г.
10.Огнян Билбилев- Фолксваген Голф 1 - 84 г.
11.Димитър Ненов - Пежо 205 - 82 г.
12.Боян Божилов- Форд Капри - 79 г.
13.Тодор Хаджиев - Застава Юго - 84 г.
14.Александър Шахов ВАЗ 2101 -79 г.
15.Валери Манджуков - Ланчия Бета -76 г.

Поздрави и успех !

_________________
Колумбе, йебем ти откритие !
Абе вземи си нещо ретро и не се занимавай с глупости !


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Апр 2010, 15:31 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 06 Мар 2010, 23:41
Мнения: 12
Местоположение: София
:) :wink:
Нови заявки платени до момента: respect.gif
16.Любомир Хаджикостов БМВ 1802
17.Любомир Хаджикостов БМВ 1600 ГТ
18.Станислав Стоев Волво 240 ТДИ
19.Георги Тенев БМВ Е 21
20.Юлиан Русанов Фиат Ритмо
21.Димитър Ников Шкода 120 Л
22.Николай Колев Фиат Бертоне
23.Николай Колев Порше 911 РС
24.Георги Казаков Шкода Гарде
25.Пламен Митев Форд Капри ГТ
26.Антон Антонов БМВ 728

Това е засега сисъка с участниците.Очаквам още престрашили се ! icon_wink.gif

_________________
Колумбе, йебем ти откритие !
Абе вземи си нещо ретро и не се занимавай с глупости !


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Апр 2010, 22:28 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 06 Мар 2010, 23:41
Мнения: 12
Местоположение: София
:wink:

Уважаеми колеги, имам удоволствието да Ви съобщя , че между маншовете на състезанието Тодор Дунев ще направи дрифт шоу с двата си Нисана за публиката и ще има възможност зрителите да се повозят при него,да усетят тръпката на дрифтинга.Поръчал съм за Неделя хубаво време и съм сигурен , че ще си направим един хубав празник.Поздрави и успех на всички екипажи respect.gif

_________________
Колумбе, йебем ти откритие !
Абе вземи си нещо ретро и не се занимавай с глупости !


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 26 Апр 2010, 23:45 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 06 Мар 2010, 23:41
Мнения: 12
Местоположение: София
:wink: :D
Малко статистика , може ли да ви пусна ...????
Имам всички времена , който се интересува му ги пращам , по обиколки newsm05_41.gif drinking.gif

Айде малко времена и класиране :
Малкия клас до 1,6 до 1980 г.
1.Георги Казаков Шкода Гарде -44 обиколки за час
2.Димитър Ненов Пежо 205 - 43 обиколки
3.Димитър Ников Шкода 120 - 41 обиколки

Най оспорвания клас :
над 1,6 до 1980 г.
1.Георги Тенев БМВ е 21 3,5 - 47 обиколки за час
2.Георги Стоилов БМВ 635 - 46 обиколки
3.Гео Славов Форд Капри МК2 2.0 44 обиколки
ние тук финишираме на 43 обиколки 6-ти

Модифицирани:
след 1980 г. до 1985 г.
1.Красимир Койчев/Тодор Дунев Тойота Корола 53 обиколки за час
2.Владимир Николов Опел Манта 52 обиколки
3.Юлиян Русанов Фиат Ритмо Абарт 51 обиколки
respect.gif drinking.gif

_________________
Колумбе, йебем ти откритие !
Абе вземи си нещо ретро и не се занимавай с глупости !


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 5 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Ретро и реставрация


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов