Автор |
Съобщение |
mitaka_cs
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Яну 2009, 12:35 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
Запали ли колата вече
На мене паленето ми отне около 15 минути, но многобройните центровки след това ме съсипаха докато заработи както трябва
При мене ремонта беше същия с изключение на това, че главите на съм ги пипал(за което съжалявам) и беше с подобаващ за Алфа брой карбуратори, които ми скъсаха нервите
Ти поне си с инжекцион и дано запали безпроблемно и без допълнителни намеси след това
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Яну 2009, 15:33 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Безпроблемно е точно обратното на моите приключения. Всякакви проблеми включително и почистените дюзи бяха спекли от седяне - едната не успях да я раздвижа дори.Щуцерчето на вакума на делкото което някой беше натиснал
и после клепал с силикон (познай колко е работело) се отчупи тотално и го лепих с течен метал - сега е ОК. Обаче вчера налях антифриза и после не съм въртял но днес видях ,че беше текло не малко. Опитва се да запали - на газ - ама още нямам успех.
|
|
|
|
|
kolev
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Яну 2009, 16:09 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 05 Яну 2009, 12:18 Мнения: 7 Местоположение: Велико Търново
|
да помагаме с нещо. вакумите са много важни, може от тях да не пали. даже направо ги смени щото може да са позапушени. тоя стърчащия на снимките е от капачката на маслото и се закача някъде отдолу на дроселовата. също пробвай да въртиш с малко газ, да не е нещо проблема в празния ход. а тоя добавения маркуч на въздушния от какво е.
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Яну 2009, 21:30 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Запалих най-сетне! Оказа се, че дави много но бензин.То на бензин си имаше проблем с паленето и преди. Запецналата дюза беше напълнила цилиндъра с бензин. Спрях помпата и след като повъртях със свалени свещи запалих на газ. Оказа си, че някякси не съм успял да стегна фланеца на изпускателната тръба на 1ви цил. и от там пърди яко. Радиатора се разтече - баща ми го беше накиснал с оцет за да го промие - явно се е "промил" добре. Долната помпа на съединителя беше текла и май е за смяна - не съм се опитвал да обезвъздушавам. Трябва да си купя пластмасовата част от гърловината за наливането на маслото от 145/146 щото старата не става. акумулатора който беше пътник принципно съвсем се е скапал - няма стартов ток.... А вакумчето стърчащото видях, че е за щуцер под дросела.
|
|
|
|
|
kolev
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Яну 2009, 14:57 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 05 Яну 2009, 12:18 Мнения: 7 Местоположение: Велико Търново
|
дюзата може да се пробваш да я промиеш с кореселин. никак не е сложно и май дава по-добри резултати от "ултразвуковото" . за помпата на съединителя виж "метели", добри са. може и с ремонтен комплект само гумичките да смениш. за гърлото на маслото имаш и още един дебел маркуч на него за картерните газове който е закачен преди дроселовата. за добрата работа на бензин са важни дюзите, всички вакумчета да са добре закачени, бензиновата помпа да качва достатъчно налягане, регулатора за налягане на бензина и сензорите. радиатора се лепи, ама внимавайте да не остане някой боклук вътре. иначе много хубаво ти върви проекта, скоро ще лети тая кола.
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Яну 2009, 16:02 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Аз така и опитвах да раздвижа дюзата - с коресилин.Ама безуспешно. Затова така си я сложих и после като запалих на газ и беше позагряла минах на бензин и поизфорсирах леко - та се продуха. Иначе за проблемите на бензин които си ги имаше и преди ремонта започвам да подозирам връзката между ЕКУ и датчика за темп. на охлаждащата течност. Прави си ги когато си иска. А именно при палене дави и не пали или пали трудно. Обаче парите свършиха а и се уморих от тази кола та ще си почива малко проекта.
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 27 Яну 2009, 14:14 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
|
|
|
|
HPE
|
Заглавие: Публикувано на: 27 Яну 2009, 18:47 |
|
Регистриран на: 23 Юли 2008, 18:13 Мнения: 850 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Тоз радиятор нов ли го зима?Трябваше да питаш имам един такьв за подарьк!Сьщо и стартер и някои дребни работи още.
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 27 Яну 2009, 19:07 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Чистак - бърсак нов.
|
|
|
|
|
Abarth
|
Заглавие: Публикувано на: 27 Яну 2009, 19:52 |
|
Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22 Мнения: 1348 Местоположение: София
|
_________________ ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 27 Яну 2009, 22:28 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Никоя.Пролет иде - ще си купя колело!
|
|
|
|
|
idm
|
Заглавие: Публикувано на: 27 Яну 2009, 22:34 |
|
Регистриран на: 24 Юли 2006, 13:10 Мнения: 758 Местоположение: Русе
Кара: Киа
|
racer666 написа: Никоя.Пролет иде - ще си купя колело!
Рацер кат говориш чак сам не си вярваш
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Яну 2009, 15:13 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Ооо! Вярвам си и още как! Аз много обичам да карам байк а и лесно се оправя, гори малко.... И не ме вбесява като това червено чудо. Пробвах да го покарам но се оказа, че без да му дам съответия аванс на място се форсира добре ,а като се опиташ да потеглиш забива нос, кихва и гасне.След завъртане на делкото обратно на часовника нещата се пооправиха - може да се движи но ако понастъпиш - ефекта е същия. Вече почвам да си мисля, че съм объркал с някой зъб ангренажа... Ето малко видео: http://vbox7.com/play:59813d9e
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Яну 2009, 18:53 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Яну 2009, 21:57 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Друго нещо се сетих - има ли значение коя шайба на кой вал разпределителен е? Мен ми се сториха еднакви, ама вече във всичко се съмнявам.
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Яну 2009, 23:42 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
Зацепването е правилно. Не е там проблема.
1.5 и 1.6 боксерите са на степен на сгъстяване 9,5:1
Но 1.5 го постига това сгъстяване с недоход, вдлъбнати бутала и равни глави,
а 1.6 без недоход, с вдлъбнати бутала и вдлъбнати глави.
Следва, че 1.6 с глави от 1.5 ще има степен на сгъстяване по-голяма от 9,5:1
Дано да бъркам някъде и всичко да е ОК, но...
Ето снимка на глава от 1.6(от 1.6 боксера на колегата drigata) и глава от 1.5
По-малката снимка е на вдлъбната глава от 1.6, а по-голямата на равна такава от 1.5
Прикачени файлове: |
0065.jpg [ 30.46 KiB | Прегледано 12370 пъти ]
|
CIMG1622.jpg [ 189.04 KiB | Прегледано 12371 пъти ]
|
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Яну 2009, 12:36 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Сега видях, че нямам нито една снимка на главите откъм клапаните, обаче съм сигурен, че моите не са от плоския вариант. Най-малкото защото буталата на стария двигател стигат до ръба на блока и няма недоход. Имам някакви съмнения в делкото и мисля днес да го разглобя за ревизия. Да не би да съм прецакал нещо като съм откачал вакуума.
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Фев 2009, 21:24 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Оказа се, че ако дам доста голям аванс работата ще потръгне. Обиколих квартала спирайки чат пат за да врътна делкото и взе да върви доста прилично. Естествено сигурно има още какво да се желае ама засега е добре.
|
|
|
|
|
RaIDeR
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Фев 2009, 00:54 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 31 Яну 2009, 22:24 Мнения: 14 Местоположение: Велико Търново
|
За какво ти беше това делко ?
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Фев 2009, 00:57 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
Браво браво, това да се чува Аз имам доста инфо за бъзикня по запалването, но за карбураторните версии. Ако има нещо свиркай
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
|