Автор |
Съобщение |
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Дек 2008, 00:06 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Абе ти боксер виждал ли си? Освен колекторите се виждат само някакви паяжини от маркучи и нищо друго...
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Дек 2008, 13:25 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
На боксера, особено инжекционната версия й се вижда предимно колектора....който може да бъде боядисан
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Дек 2008, 13:29 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
racer666, на последната снимка, която си качил се вижда шайбата за пистов ремък(за алтернатора) от 145-цата....с нея ли ще си остане
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Дек 2008, 13:42 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Точно това се чудех и аз.Старата е доста крива - има сериозно биене и износва ремъка на генератора. Обаче не си спомням дали съвпада с новата. Другата чуденка е това, че по каталог на Corteco излиза, че задния семеринг на коляновия вал е с посока на въртене по часовника,а този който свалих е пак на кортеко и е с обратна посока което си е нормално според мен.
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Яну 2009, 00:12 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
|
|
|
|
HPE
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Яну 2009, 01:19 |
|
Регистриран на: 23 Юли 2008, 18:13 Мнения: 850 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Дано всичко стане както трябва,това са много добри автомобили,още ме е яд за мойта че я предадох на вторични!Ааа забравих,имам стартер,ако ти трябва свиркай
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Яну 2009, 01:40 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
racer666 написа: Ето и резултатите от днешната работа - задния капак е качен с точния вид семеринг и маховика плюс съединителя за който правих импровизиран дорник...
Браво за труда Тва по-красиво нещо от разглобения боксер няма....., а забравих...има...и това е този в процес на сглобяване
Кои глави и кой инжекцион ще ползваш на 1.5 мотора или на 1.6
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Алфа Ромео 33 1.5 i.e. - почва реставрацията. Публикувано на: 04 Яну 2009, 10:29 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
Асене по какво разбираш каква е посоката на семерината.Аз взех за Темата семерина за коляновия вал задна 74/90/10 на Кортеко но ми се струва че е обратна.Има едни канали които ще се пълнят с масло само когато отзад коляновия вал се върти надясно а той се върти наляво погледнато отзад.Има и някакво означение по нея 180 градуса,COTECO I3 CFW.Пак ти казвам гледано срещу семерината каналите и въртят надясно,а коляновия вал на Темата върти наляво отзад.Да търся ли да я сменям че напролет ще има яко тазглабяне заради този семеринг стига да е теча от него а не от тапата на балансьора.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Яну 2009, 14:15 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
За посоката на семеринга - да точно тези резкички са с обратна посока но и на самия семеринг има посока със стрелкичка означена.Аз на темата не помня дали съм го спазил това но не тече от там. За ижекциона - ще си използвам стария Джетроник на 1.5 двигателя. Съответно сега ще ми трябва да разбера как се зацепва маслената помпа която върти делкото всъщност. Вчера се рових в менюала който имам но не успях да намеря ясно описание. Предполагам ,че
маховика се докарва на белег за ГМТ на 1ви цилиндър и при това положение се зацепва помпата която трябва да е ориентирана по някакъв начин така, че палеца на делкото да сочи 1ви цилиндър. Едва ли ще е фатално ако го зацепя на 4ти но все пак ако някой знае как точно става да пише моля.
|
|
|
|
|
kolev
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Яну 2009, 12:36 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 05 Яну 2009, 12:18 Мнения: 7 Местоположение: Велико Търново
|
http://store1.data.bg/icofen/alfa%20rom ... ries%201-2)/33_workshop_manual.pdf
тук на 78-ма страница е показано. що не взе направо и еку-то и другите простотии от 146-цата да не се занимаваш със дистрибуторни капачки сега. за да закараш 1-ви на ГМТ въртиш коляновия докато изравниш белега "Т" на маховика със стрелката както е показано на лявата картинка. белегът е след зъбите и е щампован така че се вижда малко трудно. после разпределителните са ясни предполагам.
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Яну 2009, 15:56 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Благодаря! Аз вчера си го направих това зацепване само дето не съм следил за тия 22 градуса, а само да гледа към 1ви цилиндър палеца. В моя менюъл за 1.7 просто не открих това описание. А относно електрониката от 146 - просто щеше да ми отнем повече пари и време, особено парите свършиха. Днес поръчах и всичките хидравлични повдигачи т.к. са порядъчно износени и утре живот и здраве може да събера и главите.
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 06 Яну 2009, 22:50 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 13 Яну 2009, 20:14 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Публикувано на: 13 Яну 2009, 21:19 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
Мдаа...филма с шайбите...аз след като преминах от 1.3 към 1.5, тройната шайба от 1.3 сложена на 1.5 опираше в гредата....1.5 мотора дойде от 33-ка втора серия с единична шайба за водната помпа и генератора само......ето защо от тройна си направих двойна шайба
racer666, какво ще правиш със стария мотор...на вторични Има ли нещо читаво по него
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 13 Яну 2009, 21:54 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Стария мотор не ми трябва изобщо и който го иска му го давам веднага на скромна цена. Иначе засега май само едно бутало е открито счупено между сегментите - едно парче. Другите 2 не са свалени защото така са стегнали болтовете на биелите , че не можах да ги отвия. Шийките които се виждат са читави на око. Като приключа ще пусна обява със снимки.
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Яну 2009, 22:20 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Качихме двигателя. Зацепването стана смешно лесно от раз, за секунди, само 2мата с баща ми което ме учуди. Явно човек като свикне на бруталията - двигателя на Темата - и сега си му е лесно. Утре ще взема гарнитурките за ипускателните тръби и шайбата от стругаря.
Прикачени файлове: |
S4030409.JPG [ 142.55 KiB | Прегледано 12243 пъти ]
|
S4030408.JPG [ 126.7 KiB | Прегледано 12250 пъти ]
|
|
|
|
|
|
kolev
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Яну 2009, 11:49 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 05 Яну 2009, 12:18 Мнения: 7 Местоположение: Велико Търново
|
що не сложиш шайбата от 146-цата заедно с генератора и , че му е пистов ремъка на него но е по-хубав и мощен от 33-ковия.
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 15 Яну 2009, 18:41 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Яну 2009, 21:54 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Стигнахме до палене, ама нещо съм объркал подреждането на кабелите и/или центровката, защото завъртя няколко пъти кихна и акумулатора се предадее.... Сега зареждаме и утре по някое време отпочинал ще пробвам. Другото което се сещам е , че още не се е качило масло в хидравличните повдигачи и може да трябва да си повъртя. Някакви вакумчета ми стърчат и не се сещам откъде са....оф уморих се.
Прикачени файлове: |
DMC_0002.JPG [ 122 KiB | Прегледано 12268 пъти ]
|
DMC_0001.JPG [ 102.22 KiB | Прегледано 12262 пъти ]
|
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Алфа Ромео 33 1.5 i.e. - почва реставрацията. Публикувано на: 17 Яну 2009, 22:08 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
Аене тампончето изглежда същото като на Темата.Моите ги купувах от Атанасов Авто по 10лв. бройката но смяната им стана доста трудно на импровизирана преса с хидравличен крик с дълго рамо.Те тези тампончета май са унифицирани като размер/ еднакви при по-вечето италианки/.Браво и за втория проект! Ти май ще спечелиш купата за човек от форума реставрирал най-много италиански паметници за много кратко време! Продължавай все така със същия ентусиазъм!
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
|