Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » lancia-bg.com Форуми » Полезно!




Автор Съобщение
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Сеп 2005, 18:31 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 10:15
Мнения: 533
Местоположение: София
Здравейте!Та..прочетох цялата тема...тюх...да си кажа и аз моите дертове.
Значи крушките на таблото са ужасно много!Аз като я взех моята и смених 16 крушки!
А тоя бутон ЕСО пък за какво е ?Виждал съм го по 155,но аз нямам такъв

Колега просто при теб нямаш климатроник,така бях и аз с Дедрата.Ти имаш само парно,а копчето ЕCON служи за пускане на парното и изключва климатроника.

_________________
Изображение
Lancia Delta 2.0 16v-бившата
Алфа Ромео 147 2.0 T.S.-16V 2002g-ГИ
The pleasure of driving Alfa Romeo!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Сеп 2005, 10:06 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 02 Авг 2005, 23:28
Мнения: 122
Местоположение: Пещера/Пловдив
Niki-25 написа:
Колега просто при теб нямаш климатроник,така бях и аз с Дедрата.Ти имаш само парно,а копчето ЕCON служи за пускане на парното и изключва климатроника.

Ха!Искаш да кажеш,че има Дедри с дигитално управление на температурата и т.н,като в същото време няма климатроник ???И това е заводско??
С извинение за оффтопика!

_________________
Изображение
Lancia Dedra 2.0 i.e '91 -my ex love


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 22 Сеп 2005, 11:17 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 10:15
Мнения: 533
Местоположение: София
Да колега моята Дедра 2.0 ie 90г.беше изцяло с дигитално табло и дигитално парно настройваш парното на 25 градуса и го прави толкова в копето.Бившата ми дедра нямаше като екстра само климатроник и беше внос от Швейцария.Да така си беше заводска.

_________________
Изображение
Lancia Delta 2.0 16v-бившата
Алфа Ромео 147 2.0 T.S.-16V 2002g-ГИ
The pleasure of driving Alfa Romeo!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Малко въпросче-отговор и от мен!
 Мнение Публикувано на: 25 Сеп 2005, 20:12 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28
Мнения: 2509
Местоположение: София
Това ми е първия пост тука :) Много съм щастлив!!!!
Значи Темата има такъв(подобен) климатроник но нямам такова увеличение на вентилатора и такива други!!
Има само едно +/- на температурата едно копче ауто едно екон и другите там за потока на въздуха нали...
Та при мен като натисна екон двигателя се усеща да се разтоварва ама през лятото продължава да духа студено (по студено) от съншната температура- съответно неможе да не работи компресора нали?
А също има и едно копче-НЕАТ-да духа топло и странното е че май-тогава пак работи климатроника-компресора- защото като го натисна двигателя се натоварва!
Та според мен и зимата за да имам парно-топло компресора пак ми работи не е като на обикновенно радиаторче през двигателя и имаш топло-така мисля не разбирам за това "питам" някой който рабира от тия неща със сигурност!
Та всички копчета са ми:съжелявам за латиницата!!!!
ECON
AUTO
OUTSIDE TEMP
+
-
HEAT
BI-LEVEL
FLOOR
VENT????
копче за засмукването за въздуха - от колата или от вън
и едно с означението за предното стъкло-останалите ги пише с по-горните означения (без картинка)
1,2,3-това е за вентилатора и странното е че всяка степен има пред нея по 2 диодчета които светят по различен начин-все още не съм открил законимерността коя да светне!

_________________
OM642 Изображение
1NZ−FXE Изображение;
Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Ремонт
 Мнение Публикувано на: 28 Сеп 2005, 11:09 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 02 Авг 2005, 16:24
Мнения: 951
Местоположение: София
Та сега по темата

В поста на колегата Delta ясно е описано решението (или поне при мен се оказа същото). Онези 4 диода за които той говори греят наистина адски слилно. По-силно от самите кружки. С течение на времето спойката им се разкъсва. Тъй като изработката е финна наистина трябва да се ползва малък и слаб поялник.

И аз направих снимки, които можете да видите:


Прикачени файлове:
Коментар на файл: Платката на климатика и проблемните елементи
DSC02080.JPG
DSC02080.JPG [ 53.45 KiB | Прегледано 12657 пъти ]
Коментар на файл: След като всичко е монтирано ;)
DSC02084.JPG
DSC02084.JPG [ 18.25 KiB | Прегледано 12657 пъти ]

_________________
Alfa Romeo 156SW 1.9mjet Q2
Lancia Delta II 1.6ie - ex
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 28 Сеп 2005, 15:03 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 22 Фев 2005, 13:24
Мнения: 709
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra
Смея да се надявам, че и в моя случай тези диоди (от снимката) са виновни, понеже платката изглежда по същия начин - същото опушване на това място.

Няма ли начин да се предотврати това греене, защото рано или късно повредата пак ще е налице?

_________________
::::: Dedra 1.6 LS SW 159B9.000 :::::
::::: Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::
::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::


::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Сеп 2005, 22:11 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2005, 19:07
Мнения: 539
Местоположение: София
Искам отново да благодаря на колегата Железарски за помощта (всъщност той свърши цялата работа, аз само помагах в развиването и завиването на някои винтчета).

Доста е проста процедурата, и цялата операция с монтажа и демонтажа отнема не повече от един час.

Облегчението от светещото табло е неописуемо, на връщане към къщи му се радвах като малко дете, преди си беше мъъкаааа.

Всъщност това не са диоди, а малки съпротивления, който осигуряват по-ниско напрежение на крушките, явно много греят, а и сигурно са били калпаво запоени, защото от нагряването се бяха поразпоили(не или личеше външно, само едно от четирите лекичко се клатеше, другите външно изглеждаха перфектно запоени), явно студена спойка. :evil:

Аре, че на ИталФеста имам много да го черпя СТОМАНАТА, ама много :D :D :D

_________________
Volvo XC90 D5 '06

Alfa Romeo Spider 2.0 '90

Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02

ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00

ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Сеп 2005, 09:44 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
Е все пак са диоди!;)
ИНаче целта е същата...
Пада на напрежение върху един диод е 0,6-0,7V умножено по 4 =2,4-2,8V по ниско напрежение от захранващото...
;)
Само за протокола!:)

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Сеп 2005, 15:38 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Значи ако си запоите подходящите съпротивления с по голяма мощност ще станат вечни 8)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Сеп 2005, 15:58 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2005, 19:07
Мнения: 539
Местоположение: София
racer666 написа:
Значи ако си запоите подходящите съпротивления с по голяма мощност ще станат вечни 8)


Аз вече съм мислил по въпроса, ако пак се разпоят след време ще сменя старите с по-мощни диоди или съпротивления или квото е там.

Според мен логиката на конструкторите е била следната - крушчиците са 12 волта, а напрежението в бордовата мрежа при работещ двигател е около 13,8, и тъй като тия крушки са на много терсене место и трудно се стига до тях за смяна, просто са им свалили напрежението, на което работят с 2,4-2,8V, и по този начин са ги направили почти вечни(13,8-2,8=11 волта)

Пък и не е необходимо тия крушчици да светят ярко, в колата е тъмно обикновено при светнати габарити или фарове.

Добра идея, ама лошо изпълнение(слабички са спойките и самите елементи) :evil:

_________________
Volvo XC90 D5 '06

Alfa Romeo Spider 2.0 '90

Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02

ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00

ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Окт 2005, 09:52 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 22 Фев 2005, 13:24
Мнения: 709
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra
УРА!!!!
Отново имам осветление на таблото!!!!
Голямо "благодаря" на СТОМАНАТА!!! Очевидно тези 4 диода са ахилесовата пета на осветлението на таблото - доколкото мога да направя сметка от 3 описани случая и в трите са виновни диодите.

Предлагам отговора на СТОМАНАТА, заедно със снимката на таблото и указанията му да бъдат преместени в раздела EVERGREEN!!! - това би било полезно на мнозина..

Самия ремонт на платката е елементарен ( НО НЕ ЗА ХОРА НЕ ПОПИПВАЛИ ПОЯЛНИК ). Тези диоди са предназначени за монтаж върху многослойни платки и нямат крачета, представляват просто цилиндърче с дължина 4-5 мм и диаметър около 1.5-2 мм. Както е казал народа "Секунда невнимание - цял живот страдание", тоест секунда задържане на човката на поялника върху диодчето - то се отлепя, търкулва се нейде и да не ви разправям.... 8)

Но всичко е добре, когато свършва добре. Не съм вярвал колко ще съм щастлив, че таблото свети

_________________
::::: Dedra 1.6 LS SW 159B9.000 :::::
::::: Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 :::::
::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::


::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R-MT EJ204 :::::


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 20 Ное 2005, 21:44 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 10:15
Мнения: 533
Местоположение: София
Искъм да изкажа големи благодарности на Иво-Стомана който подкара и моите лампички да светнат на клиатроника,Иво имаш голяма почерпка на следващата среща drunk tequilla cheers

_________________
Изображение
Lancia Delta 2.0 16v-бившата
Алфа Ромео 147 2.0 T.S.-16V 2002g-ГИ
The pleasure of driving Alfa Romeo!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 19 Дек 2005, 01:33 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2804
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
МОМЧЕТА ! - разглобявайте таблото - купувайте крушки 1.2W
замервайте и сменяйте - стават и тези дето са за ролките на жалузите
на въздуховодите - малко са по-големи - но стават.
само така ще светнат всичките.

Малките светодиоди - няма как да изгорат - или аз не съм виждал такъв изгорял.

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 19 Дек 2005, 10:47 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 10:15
Мнения: 533
Местоположение: София
i_v_ivanov написа:
МОМЧЕТА ! - разглобявайте таблото - купувайте крушки 1.2W
замервайте и сменяйте - стават и тези дето са за ролките на жалузите
на въздуховодите - малко са по-големи - но стават.
само така ще светнат всичките.

Малките светодиоди - няма как да изгорат - или аз не съм виждал такъв изгорял.

Тука при нас беше случай с диодите и като ги споихме с Стомана ми светна циалото табло защото преди това ги проверявах и ги замервах и нямаше изгорели крушки.Стомана още веднъж ти благодаря за свършената работа.

_________________
Изображение
Lancia Delta 2.0 16v-бившата
Алфа Ромео 147 2.0 T.S.-16V 2002g-ГИ
The pleasure of driving Alfa Romeo!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 19 Дек 2005, 11:23 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 02 Авг 2005, 16:24
Мнения: 951
Местоположение: София
Niki-25 написа:
Стомана още веднъж ти благодаря за свършената работа.

Е моля моля :oops: ... Все пак първооткривателя беше Delta от Варна. Аз само следвах инструкциите (и направих снимките).

_________________
Alfa Romeo 156SW 1.9mjet Q2
Lancia Delta II 1.6ie - ex


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Мар 2007, 10:56 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Юни 2005, 23:46
Мнения: 3097
Местоположение: Пловдив/София
Кара: Lancia
Извинявам се че разбутвам тази тема пак,ама ми угасна на мен само осветлението на дисплейчето за температурата.Цифрите се виждам много салбо.Как се оправя тази джиджавка.Осветява я крушка отзад или... ?

_________________
Vectra 1.4`90 - Х
Lancia Dedra 2.0ie `91 - Х
Lancia Dedra 1.8ie `93 - Х
Lancia Kappa 2.0 VIS `97 - Х
Lancia Kappa 2.4 TDS`97 -X
Lancia Lybra 2.0 VIS`01


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Мар 2007, 11:13 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
На мен пък не ми светят най-лявата врътка на въздуховода и бутоните за стъклата. Ако някой може да предложи някакво решение ще съм благодарен. С търсачката не намерих нищо подходящо, но може да съм недогледал... :D

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Мар 2007, 12:13 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Апр 2006, 19:07
Мнения: 1423
Местоположение: София/Перник
Е то решението е едно.
Купуваш си крушки и разглобяваш. :)

_________________
== Fiat Stilo 1.6 (103 hp) ==


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Мар 2007, 15:07 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 15 Юли 2005, 14:52
Мнения: 420
Местоположение: София
Кара: Lancia Lybra JTD 115
За въдуховодите се сменят лесно само разглобяваш и сменяш крушката . ама за бутоните за ел стъкла ти трябва и поялник понеже са запоени и са малки светодиоди.

_________________
Lancia Lybra JTD 115hp '05
Lancia Kappa 2.0 20V V.I.S. '99
Lancia Delta, 1750 LE, 90hp, 836A6.000, MPI CEE F2, '94


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Мар 2007, 16:19 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13
Мнения: 5736
Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
pincoto написа:
За въдуховодите се сменят лесно само разглобяваш и сменяш крушката . ама за бутоните за ел стъкла ти трябва и поялник понеже са запоени и са малки светодиоди.


Не са светлодиоди!!! Тук е мястото да благодаря отново за сетен път на Митко (да точно този Митко), който преди 4-ри години ми подари 2-ве такива лампички. Така че и да ме питаш незнам от къде да се вземат такива. Предполагам от някой маказин за електроника, Конрад може би.

_________________
Изображение
Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Изображение
Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97
Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
Изображение
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 2 от 4 [ 70 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща




Начало форум » lancia-bg.com Форуми » Полезно!


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов