Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » lancia-bg.com Форуми » Полезно!




 Страница 1 от 1 [ 11 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Проблем с фабрична аларма на Дедра
 Мнение Публикувано на: 16 Юни 2005, 20:07 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 01 Дек 2004, 15:08
Мнения: 343
Местоположение: София
Кара: Lancia Lybra 2.4JTD SW,
Fiat Croma 2.4 Multijet
Случаят е следния: колата седя около 3 часа с изключен акумулатор. След като включих акумулатора, не успявам да активирам алармата. Пред откачането на акумулатора бях спрял алармата от ключето в жабката. След това пак я пускам от там, но ... нищо, не работи! Централното заключване чрез дистанционното си работи перфектно. Предполагам, че в блока за управление на алармата има някаква батерия или кондензатор, който се е разредил напълно след махането на акумулатора ... да ама вече няколко часа колата е с акумулатор, включително е карана 10-тина км., а все още не мога да активирам алармата :( Може нещо да е изгоряло по блока за управление ... но, даже не съм сигурен къде е (мисля, че е под жабката) и какво може да му има.

Моля, помагайте ако можете с нещо!

_________________
Fiat Croma 2.4 Multijet, 939A3.000 Изображение
Lybra 2.4JTD SW, 839A5.000 Изображение - и тя вече бивша :(
Dedra 1.8i LS, седан, 836A5.000 - вече бивша :(


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Юни 2005, 00:54 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 27 Фев 2005, 04:32
Мнения: 239
Местоположение: Prague /Czech Republic/
колега, може и да бъркам но в блока на алармата трябва да има предпазител нещо като бушон, които да е думнал, при връщането на акумулатора, немога да те насоча къде е блока на алрмата при мен на Делта 2 е под волана в ляво една черна кутиика :roll:

_________________
A Men with nothing to loose. Only one car can change that : Lancia Forever
____________________
[OO]\_____Y_____/[OO]


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Юни 2005, 11:08 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 17 Мар 2005, 13:57
Мнения: 337
Местоположение: София
И аз съм "За" изгорял предпазител.
На мойта Дедра, кутията с алармата също е под волана вдясно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Юни 2005, 11:45 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 01 Дек 2004, 15:08
Мнения: 343
Местоположение: София
Кара: Lancia Lybra 2.4JTD SW,
Fiat Croma 2.4 Multijet
Мерси много! След като пуснах поста и аз се замислих за предпазител ... много логично е! Досега не съм имал време да ровя. Ще погледна при 1-ва възможност. Струва ми се, че при снощния оглед намерих сирената и черна кутийка до нея точно под жабката, с мнооого труден достъп до тях.

_________________
Fiat Croma 2.4 Multijet, 939A3.000 Изображение
Lybra 2.4JTD SW, 839A5.000 Изображение - и тя вече бивша :(
Dedra 1.8i LS, седан, 836A5.000 - вече бивша :(


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Юни 2005, 14:24 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 01 Дек 2004, 15:08
Мнения: 343
Местоположение: София
Кара: Lancia Lybra 2.4JTD SW,
Fiat Croma 2.4 Multijet
Рових доста време и не намерих кутийката на алармата нито под волана, нито под жабката (това за което говорих е моя лаишка грешка) :( Като търся под волана свалям кората, но освен блока с релетата и предпазителите и електронния блок за управление на ел.стъклата, друго не намирам :( да не трябва още нещо да се разглоби? Някакви други идеи къде може да се намира алармата? Не намирам и сирената ... Май ще се окаже, че алармата е зад жабката :( и ще падне едно лудо разглабяне (справка pdf-a на немски за Делта 2, който е в секция Downloads на нашия сайт)

_________________
Fiat Croma 2.4 Multijet, 939A3.000 Изображение
Lybra 2.4JTD SW, 839A5.000 Изображение - и тя вече бивша :(
Dedra 1.8i LS, седан, 836A5.000 - вече бивша :(


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Юни 2005, 00:18 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 27 Фев 2005, 04:32
Мнения: 239
Местоположение: Prague /Czech Republic/
колега ако ключовете на колата ти са с КОД както мойте около патрона за запалването има една черна шайба която испраща кодът от ключа в блока на алармата проследи кабела тръгващ от тази черна шайба около патрона и ще намериш алармата, естествено ако ключовете ти са с код!

_________________
A Men with nothing to loose. Only one car can change that : Lancia Forever
____________________
[OO]\_____Y_____/[OO]


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Юни 2005, 09:57 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 13 Фев 2005, 23:36
Мнения: 268
Местоположение: София
Yuri Ivanov написа:
колега ако ключовете на колата ти са с КОД както мойте около патрона за запалването има една черна шайба която испраща кодът от ключа в блока на алармата проследи кабела тръгващ от тази черна шайба около патрона и ще намериш алармата, естествено ако ключовете ти са с код!


Колега на Дедрите тоя датчик който чете магнитния ключ се намира на бутнона за регулиране на фаровете, зад една решетка и много често прави проблеми. Но не вярвам при него да е този проблем, предлагам само да откачи едната клема на акумулатора, да врътне пак тоя ключ в жабката и ако не стане (което е вероятно) - незнам:(

_________________
Audi A4 1.8 20V 125HP Изображение
VW Golf 3 GT 1.6 101hp 96"
Opel Vectra A (Вежда) 1.8 90hp
JBL - Pro Sound Comes Home


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Юни 2005, 11:30 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 01 Дек 2004, 15:08
Мнения: 343
Местоположение: София
Кара: Lancia Lybra 2.4JTD SW,
Fiat Croma 2.4 Multijet
Юри, нямам код на ключовете!

Все пак намерихме къде е алармата, благодарение на колегата hf hpe (гоелеми благодарности за което! сам нямаше да се справя толкова бързо, както беше тръгнало :() ... Та значи, алармата се намира между левия калник и подкалник, т.е. демонтира се подкалника и се стига до алармата. Тя представлява един общ блок - сирена + електроника и в с 2 огромни букси близат 2 снипа кабели. Пиша всичко това, ако потрябва някога на някой. Явно се оказва, че има различни видове фабрични аларми монтирани на Ланчии ...

За съжаление предпазител няма и съответно не може в него да е проблема. Проблема е в един комплект батерии, които явно се явяват автономно захранване, но т.к. веригата минава през тях, след като напрежението име е паднало доста (след поредното изключване на акумулатора) - цялата система не ще да се задейства. Иначе те са няколко Ni-Cd елемента, навързани по сложен начин за да се сместят в ограниченото пространство на корпуса ... абе въобще много уникален случай. Някои от елементите определено са сдали багажа - протекли, надути :( Сега съм вариант изчакване, за да се позаредят "евентуално" от акумулатора. Иначе не виждам от къде ще намеря такива елементи за да възстановя блока. Някак си грехота е да хвана и да изкормя тази аларма, че да слагам друга, а освен парите ме притеснява и "професионалната" намеса на алармаджиите и потенциалните последствия.

_________________
Fiat Croma 2.4 Multijet, 939A3.000 Изображение
Lybra 2.4JTD SW, 839A5.000 Изображение - и тя вече бивша :(
Dedra 1.8i LS, седан, 836A5.000 - вече бивша :(


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Юни 2005, 12:33 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Еее, ти пък има всякакви акумулаторни батерии вече - купи си някви подходящи по размер,волтаж и mAh и си готов.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Юли 2005, 22:07 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 01 Дек 2004, 15:08
Мнения: 343
Местоположение: София
Кара: Lancia Lybra 2.4JTD SW,
Fiat Croma 2.4 Multijet
Чак сега забелязах, че тази тема, инициирана от мен е преместена в раздел Evergreen (by the way добавете едно "r" в името на раздела ;) ) ... явно модератора е решил, че би била трайно полезна. В този ред на мисли, да споделя как приключи историята с алармата. Намерих същите елементи като протеклите и успяхме да възстановим блока, с гаранция стана изправен блок батерии. Да, но алармата не тръгна ... чаках 3 дена белким се дозаредят (ако изобщо има такава нужда) от акумулатора. Пробвах и пре-обучаване с дистанционното - ц, не става ... то и централното заключване с дистанционното никога не беше спирало да работи (явно са 2 отделни, взаимно свързани модула - централно заключване с дистанционно и аларма). Изглежда някаква памет някъде се беше изтрила при липсата на захранване и умирането на блока батерии, чиято цел явно е била да пазят паметта докато няма акумулатор. Е, издържах една седмица без аларма в непрекъснати проби, монтажи, демонатажи и не можех повече да рискувам - отидох и сложих нова ... от по-ново поколение ;) на радио вълни, със скачащ код и други екстри, които фабричната нямаше .... е, новата е някаква жълта, докато на фабричната се виждаха надписи Сименс, но както и да е :) Извода е: не оставяйте колата дълго време без акумулатор (в моя случай 3-4 часа бяха фатални)!

_________________
Fiat Croma 2.4 Multijet, 939A3.000 Изображение
Lybra 2.4JTD SW, 839A5.000 Изображение - и тя вече бивша :(
Dedra 1.8i LS, седан, 836A5.000 - вече бивша :(


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Сеп 2005, 17:59 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 13 Юли 2005, 20:39
Мнения: 657
Местоположение: София, Младост-2
Кара: Lancia Kappa 2.0/20V VIS 838A6.000 '01
Колега italcar,

вчера взех една такава от колегата Niki-25, който пък я взел от друг човек (http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_1147_0.html). Чудя се дали не е твоята. Като цяло успях да я пусна и изглежда, че работи - разбрах почти изцяло, коя жица за какво е на буксите. Значи вътре няма памет, която да се изтрива при дълго спиране на тока а акумулаторите са за да може да си попищи ако някой вземе, че и отреже захранването и подкара колата. Акумулаторите наистина са издали багажа по всички показатели и искат смяна.

Не бих отказал малко помощ - това което открих със сигурност е:
1. Релето за имобилайзера
2. Релето за мигачите
3. Релетата за централното заключване
4. Входа от автомобилния акумулатор
5. Входа от контактния ключ
6. Два входа за датчици към маса

останаха ми 5 жици на които още не съм разбрал значението. Дали случайно знаеш как е била вързана алармата?

Алгоритъма на работа е много лесен (моля а ме поправиш ако греша, защото го установих експериментално)
- активиране - бипва веднъж - мигва с мигачите - заключва
- деактивиране - бипва два пъти - две мигания с мигачите - отключва
- палене - контакт - бутона на алармата - деактивира имобилайзера - палиш

Поздрави[url][/url][url][/url]


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 11 мнения ] 




Начало форум » lancia-bg.com Форуми » Полезно!


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов