Доста от вас са се сблъсквали с този проблем- увиснал подлакатник.
За демонтаж се отвиват 3-те болчета- наказание
А ето сега мурафета:
Самия подлакътник се изважда от оста си- това става след като се спусне в хоризонтално положение и се погледне с/у оста му- на 1 часа и 7 часа (евентуално 12 и 6, зависи как е наклонена облегалката) има щифтове- виждат се м/у облегалката и подлакатника, като се бръкне в процепа с пръсти да се разтвори малко. щифтовете стърчат по 3 мм и се издърпват с тънки клещи, след това подлакатника излиза от оста си, по-скоро заедно с оста си се изважда от седалката (пасажерската седалка трябва да не пречи)
И от там лесен достъп до 3-те болчета 6-тограми.
Но често проблема е в планката, която се захваша за рамката на облегалката- тя се държи към нея с 3 рапидки, които се разхлабват и изпадат. Най-лесното решение на проблема са нитове, за да се занитят се сваля капака на облегалката(това с джоба на гърба на седалката)
Сваля се по следния начин- в долния край има 2 рапидки, които са завити на горе- отвиват се и цялата тази работа се издърпва 4 см надолу, след което на гърба на седалката се отваря един роцеп. Капака се хваща в горния и долния десни крайща и се усуква така че да излезе- подпъхнат е.
След тази операция достъпа за нитоване е направен- 2 отвора са вдясно- гледат към пасажерската седалка , а един е под ъгъл- гледа към предно дясно огледало.
Ако има рапидки, то се развиват с клещи от към хралупата, иначе трябва да се разтапицира седалката, и се извашдат с магнитче или с напипване от към отвора за оста на подлакатника.
Напасват се отворите на планката и следва нитене с нитачка- нитове 3мм, по възможност по-дълги, утре ще напиша точния размер, нитачката е нормалната на 90 градуса.
След това се монтира конзолата на подлакътника с 3-те болчета, самия подлакатник и капака на седалката.
Надявам се да е било от полза на някой.
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol
|